Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
poggy

Moto trgovine - Milano

Recommended Posts

nejc74

Sem se poskusal spomnit pa ne gre, je ze ene par let odkar sem nazadnje kupoval tam, vem da je par manjsih trgovin v blizini centralne zelezniske postaje (Stazione Centrale), takole od oka na Via Vitruvi, nekje v tisto smer je tudi Dainese shop.

Po malce googlanja recimo ena v kateri sem bil : Motoabbigliamento

Vem da malo izven mesta sta bila vsaj dve malo vecji. Ena v smeri Bergama. Upam da ti bo kdo drug vec pomagal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Zadnjic: omenjanje Honde in Ducatija ima smisel, ker sem zelel pokazati da dolocen dirkac potrebuje dolocen motor. In pri Ducatiju in Hondi se je pokazalo, da imajo mnogi, tudi odlicni dirkaci (tudi Zarco na KTMu) s tem probleme. To, da Fabiu lezi motor, ne pomeni da mora tudi Vinalesu ali Rossiju ali komerkoli. Z nasim znanjem z kavca tud priblzno ne vemo ali ima Vinales mogoce pa prav. In japonske firme so tradicionalno znane kot zelo zelo trmaste. Velikost ni vedno prednost. KTM par let nazaj sploh ni imel motorja za GP, pa ze ima zmago in to v res nori konkurenci. KTM ima cevni okvir, cez noc lahko naredijo novega, poceni. Ima svoje vzmetenje, velja enako, ne gre cez posrednike ipd. Zato napredujejo hitro. To je moj pogled na to. Ne maram Rossija, ampak to nima veze, ker govorimo o tem, ali naj firma poslusa dirkaca. Zadnji dokaz za to je KTM: prisel je Dani, nikoli prvak, upokojenec z veliko izkusnjami in po pol leta je tu zmaga... in Rossi ima izkusnje. In na koncu: yamaha dela po svoje in kam gre zadnjih par let? In reakcija nas, vseznalcev: rossi je zanic, vinales samo jamra... bi opozoril se na tretjo moznost: pri yamahi so butli. Se en skok drugam: ducati je trmasto vztrajal pri L polozaju motorja, kao tradicija. Rezultat je bil, da je samo Stoner se nekako vozil to rec, drugi pa ne. Ducati kljub Stonerju ni bil dober motor v tistih letih.   
    • Shillien
      še enkrat, delat tako kot zahteva rossi in spreminjat neki kar deluje je numno. rossi ima sedež pri yamahi samo še zaradi imena, problem pa je vinales ki bi moral zmagovat pa je vedno kriv motor on pa nikol, čeprav je quartararo lani lepo pokazal da ni bila problem sezone 2018 yamaha kot sta jokala ross in vinales ampak omenjena dirkača, nihče ne more zanikat da je rossi bil vrhunski dirkač ampak čas dohiti vsakega in tudi njega je. Omenjanje honde in dukatija tule pa nima nobenega smisla ker noben ni govoril o njima. Je pa dejstvo da samo zato ker dirkač zahteva nemorejo spremeniti celega motorja čez noč, verjetno niti v eni sezoni.
    • car_freak
      Imaš verjetno prav, obrabljen ležaj na križu vilic oz. na vpetju vilic. 
    • ftp
      Saj je v penziji, pa si tudi karanteno lahko privošči 😋
    • dr.looney
      Piflar .... 😁😁😁😁😜😜
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!