Jump to content

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy

Recommended Posts

02603372.jpg

njam njam :P 8)

Kawasaki’s new ZX-10R is set to take the litre superbike class by storm by continuing the companies drive to move its top of the line sports bikes closer towards the ZX-RR MotoGP bike that will be ridden by Andrew Pitt and Gary McCoy in the coming season.

You can read all about the new bike in this weeks Motor Cycle News, out tomorrow, February 12. The exclusive MCN computer generated image on the right shows how the 1000cc four-cylinder machine is likely to look according to sources in Japan.

This is the first bike to take full advantage of Kawasaki’s new design philosophies with everything on it being designed from scratch. The engine is expected to produce in excess of 160BHP and is likely to form the basis of a revived WSB effort for 2004.

vir MCM:

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...63904&pageNum=2

Link to comment
Share on other sites

Ti, a se meni samo zdi, da je Kawa nekaj let spala in čakala v zasedi.

Kar naenkrat pa fantastični izdelki po vseh segmentih.

Ma prav res "Let the good times roll"! Bravo KAWASAKI!

Link to comment
Share on other sites

Zelo lep. Ampak zakaj ne morejo tistih štrlečih žmigavcev kam lepo integrirat? :shock:

Ob takih motorinih si želim, da bi imel 178 cm in 72 kg čiste mišične mase, da bi jih lahko vozil (ker so tako mali..)... :(

Link to comment
Share on other sites

Ni kej za rect, brez besed.....edino zadek me malo moti, samo pomoje je samo slikan tko cudn....drugac pa kawasaki napreduje,. :lol: ....

LP, Rock

Link to comment
Share on other sites

Mi kdo poda vedro, ker se mi sline cedijo?! :D

Aha,aha.....sej sem vedu,da te bo Kawl še prvlaču....ja stara ljubezen!!!!

Men je pa čist simpatičen motorček.....pa nisem mahnjen na cestake.

Link to comment
Share on other sites

Po podatkih - nič posebnega :? .

Kar se pa oblik tiče (spredni del), je meni bol podobn kakšni crknjeni ribi, kot pa lepemu motorju. Ne vzet za hudo, to mi je šinilo v glavo, ko sem ga prvič vidu. Drugač mi pa tudi na splošno Kawasakijev novi design (sploh zadni del) deluje malo odmaknjeno od evropejskega pogleda na zadevo.

Link to comment
Share on other sites

Prvo, ko pogledam sliko dobim asociacijo na dirkaško VFR 800. Drugič pogledam.......še zmeraj isto. Ne morem si kaj, ni mi všeč VFR in ni mi všeč ta Kawa.

Link to comment
Share on other sites

...na prvi pogled neki, kao ultra našpičena zadevščina...pol, k pa malo bolj analitčn pristop ubereš....

....žalost...

...še najbolj mi sliči na japansko verzijo aprilie future z trendovskimi modnimi dodatki (auspuh, ultra masivna zadnja nihajka (še GP-ji nimajo tok rustikalne zadeve) )...popravte me , če se motim, samo vetrna zaščita voznikovih nog od kolena navzdol mi ni glih najbolj jasna, al sem pa jest kej pri anatomiji zamudil...no ja...razen če je u igri kaka nova tehnika skrivanja voznikovega kadavra, tko da zabije kolena v pravokotni izrez v bočni frtlajtngi, podplati pa potem opletajo v prostem slogu, če voznik nima slučajno dovolj dolgih nog, da se opre na sovoznikove stopalke...svašta ! ! !.....da ne bom samo kritiziral...glede na to kok je prednja maska grda, so mi luči full ušeč.........aja...tko na uč, se mi zdijo prednji diski zelo majhni , glede na to, da so na njih zagrizene 6 batne zavorne čeljusti...mogoče je pa integrirana kaka nova rešitev odvajanja temperature..............jebiga.....pr rižojedih nikol ne veš....praviloma pa znajo presenetit...ne??? :roll:

Link to comment
Share on other sites

...na prvi pogled neki, kao ultra našpičena zadevščina...pol, k pa malo bolj analitčn pristop ubereš....

....žalost...

...še najbolj mi sliči na japansko verzijo aprilie future z trendovskimi modnimi dodatki (auspuh, ultra masivna zadnja nihajka (še GP-ji nimajo tok rustikalne zadeve) )...popravte me , če se motim, samo vetrna zaščita voznikovih nog od kolena navzdol mi ni glih najbolj jasna, al sem pa jest kej pri anatomiji zamudil...no ja...razen če je u igri kaka nova tehnika skrivanja voznikovega kadavra, tko da zabije kolena v pravokotni izrez v bočni frtlajtngi, podplati pa potem opletajo v prostem slogu, če voznik nima slučajno dovolj dolgih nog, da se opre na sovoznikove stopalke...svašta ! ! !.....da ne bom samo kritiziral...glede na to kok je prednja maska grda, so mi luči full ušeč.........aja...tko na uč, se mi zdijo prednji diski zelo majhni , glede na to, da so na njih zagrizene 6 batne zavorne čeljusti...mogoče je pa integrirana kaka nova rešitev odvajanja temperature..............jebiga.....pr rižojedih nikol ne veš....praviloma pa znajo presenetit...ne??? :roll:

Futuri je kr prevec podobn :( (mi ni všeč);& batne čeljusti???jz jih vidm sam 4 (al mam slabo dioptrijo);testenine mi bl sedejo kot rižote 8)

Link to comment
Share on other sites

Zmeraj je bil rezultat konkurencnih bojev povecana ponudba potrosniku.

In potrosniki smo mi :D :D :D :D . Me zelo veseli, se bo v kategoriji "jurja" vozil en motor vec. Predvsem pa se bodo veselili tisti, ki bodo ta motor vozili. Imam pa obcutek, da tudi pri tem motorju, Kawasaki gre po smernicah, ki jih je zacrtal ze z novo Ninjo 6. :D :D

lp DTW

Link to comment
Share on other sites

Mimogrede, slika je le "generated image" in NI dejanska fotografija motocikla...
Pa še kako dobro so zadeli R1, preden se je pojavil letnik 2002!
Link to comment
Share on other sites

Zaden del mi deluje precej čudno,je motor nekaj drugačen kot smo jih vajeni,od spredaj se mi zdi še kar,sicer pa je težko rečt dokler zadeve ne vidiš v živo.Pa barva mi je ušeč.

Link to comment
Share on other sites

Mimogrede, slika je le "generated image" in NI dejanska fotografija motocikla...

Zato pa pravim ... videt ga ja treba v živo ... resnica je lahko precej drugačna ... 8)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • zviz
      By zviz
      Ugotavljam, da po vseh tehničnih specifikacijah za Kawasaki Ninja ZX6R l.98 piše, da ima 108 konjev. Meni v prometni piše 72kW, kar je cca 98 konjev. Ali je možno, da je "zaprta" za nemško tržišče in ali mogoče kdo ve, kako se odstrani zapore, ker 10. konjev pa ne bi podaril kar tako.

      Sem že brskal po arhivu, pa nisem nič v zvezi s tem našel.

      Hvala za informacije in pomoč.
    • Cartman
      By Cartman
      No, Japonski Kawasaki je naredil mega raketo. Tako pravijo.
       
      http://www.kawasaki.eu/en/news/built_beyondbelief?Uid=08E1WVhQWgoJCwpeWAtfXA0OWglZWwtZXQ4KX1lfW14NDlw
       
       
       
      Objavljene so tudi prve slike, in presenečenj ne manjka. Cevni okvir, enostranska nihajka in morje karbona so stvari ki jih s Kawasakijem do danes nismo povezovali. Na trg prihaja civilna H2 in v slickse obuta H2R.
       

       
       

       
       

       
       

       
    • urbee
      By urbee
      Pred cca 14 dnevi sem postal lastnik rabljene Ninje 250R '08 kupljene pri R-Moto z Rimskih Toplic. Motor je uvožen z italije in baje ima 18.000 km.

      Težava je sledeča - med vožnjo se mi shladi tudi kakšen milimeter pod prvo črtico števca temperature. Ampak samo ob večerih, ko je hladneje. Čez dan ko je vroče je nekje med sredino in spodnjo črtico. Ko se ustavim na križišču gre tako ob vročih kot hladnih dnevih temperatura normalno gor (in po par minutah tako visoko da se prižge ventilator, kar predvidevam da je normalno).

      Menjali smo termostat in hladilno tekočino, težava ostaja.
      Nekje sem bral da so to bolj hladnokrvne zivalce ampak vse skupaj mi je malo sumljivo.

      Od danes se mi zdi tudi da motor precej vibrira tam od 6 do 7500 obratov. Dobim kar malo mravljince po levi nogi.

      Vse lastnike (in bivše) prosim za mnenje.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!