ALEŠ M Objavljeno Maj 27, 2021 Opozori Objavljeno Maj 27, 2021 No pa še eno moje opažanje. Ravno sem na R1200RT namestil tretji komplet TouringForce. In sicer sem s prvim kompletom naredil 16kkm z drugim pa 11kkm. Razlika je bila nekako samo v tem, da sem prvi komplet zvozil v načinu ROAD drugega pa v DINAMIC. Pa s prvim kompletom sem za dopust prevozil Poljsko, kjer je vse bol naravnost in ni takega pospeševanja, kot je bilo pri drugem kompletu s katerim sem bil v Dolomitih. Evo tol za enkrat. Wakasaki 1
Wakasaki Objavljeno Maj 27, 2021 Opozori Objavljeno Maj 27, 2021 preverjeno, kombinacija terraforce in blato polom . Zaprli cesto , ma bomo našli mimovoz, pesek ni panike, vse bp, 20metrov kozje stezice z blatno podlago polom,oprijem 0%. Po pričakovanju, zdej še sprobano
BRANE Objavljeno Maj 30, 2021 Opozori Objavljeno Maj 30, 2021 Tudi mokra trava je čisti užitek... Wakasaki 1
Bostjan L Objavljeno Maj 31, 2021 Opozori Objavljeno Maj 31, 2021 Po enem letu uporabe in 5k kilometrov. Ali je še zadosti mehka za letošnjo sezono??? Hmmmm, nič mi ni jasno, mogoče narobe preverjam trdoto? terraforce.mp4 bajsi, Wakasaki, kaizer in 2 others 5
KARMEN1 Objavljeno Maj 31, 2021 Opozori Objavljeno Maj 31, 2021 Kaj si postal detel ???? Na koliko jo imaš napumpano? Wakasaki in Bostjan L 1 1
Bostjan L Objavljeno Maj 31, 2021 Opozori Objavljeno Maj 31, 2021 6 hours ago, KARMEN1 said: Kaj si postal detel ???? Na koliko jo imaš napumpano? 2.2 bar, (tovarniško bi morala biti 2,5 bar) temperatura zraka 16C.
Wakasaki Objavljeno Maj 31, 2021 Opozori Objavljeno Maj 31, 2021 (popravljeno) pred 8 urami, Bostjan L pravi: Po enem letu uporabe in 5k kilometrov. Ali je še zadosti mehka za letošnjo sezono??? Hmmmm, nič mi ni jasno, mogoče narobe preverjam trdoto? terraforce.mp4 39.29 MB · 0 downloads z nohtom pravokotno na gumo poskusi, če se noht ugrezne . Popravljeno Maj 31, 2021. Popravil Wakasaki Bostjan L 1
Wakasaki Objavljeno Maj 31, 2021 Opozori Objavljeno Maj 31, 2021 Ob 30. 5. 2021 ob 9:05, BRANE pravi: Tudi mokra trava je čisti užitek... z E-09 so bile vse podlage užitek?, razen asvalta seveda Bostjan L 1
gasperX Objavljeno Maj 31, 2021 Opozori Objavljeno Maj 31, 2021 Fajn bi blo sprobat Mitas MC23 Rockrider 40-60 guma problem so nekatere dimenzije in seveda rabis zracnico....
DustOff Objavljeno Junij 5, 2021 Opozori Objavljeno Junij 5, 2021 Malo updejta.. Yamaha Tracer 700 GT Mitas TF 8400km Motor se ne spara, gume se drzijo v piko, obraba simetricna, racunam se na cca 2k pri moji voznji, ko se bo asvalt normalno segrel. Ne marajo pa zalivk v asfaltu. Dober feedbac na rocke, voznja pa cca 10%, ostalo vse drugje. 2,3bar sprednja 2,5bar zadnja Skupna teza z mano cca 185kg. Lp, M DAMI34 in Snečer 2
Snečer Objavljeno Junij 5, 2021 Opozori Objavljeno Junij 5, 2021 Pri skupni teži si najbrž mislil 285kg?
DAMI34 Objavljeno Junij 5, 2021 Opozori Objavljeno Junij 5, 2021 predzadnja fotka je že ilegalna guma najbrž bi stisnil še 2 jurja ampak zakaj? Da te policaji kasirajo, nima smisla, pa še prepuščaš jo hitrej, preverjeno.
DustOff Objavljeno Junij 5, 2021 Opozori Objavljeno Junij 5, 2021 (popravljeno) pred 1 uro, Snečer pravi: Pri skupni teži si najbrž mislil 285kg? Uff, jaja, moja napaka. ? Sredina zadaj res, da je ze do mejnika, kar se merka, sploh ce je spolzko, sprednji se fali dober mm, boki na zadnji so pa se cudoviti. ? Ce bi se bal policajev, nebi bil za na motor. ? Popravljeno Junij 5, 2021. Popravil DustOff DAMI34 1
KARMEN1 Objavljeno Junij 5, 2021 Opozori Objavljeno Junij 5, 2021 In kaj je vprašanje? Kako obrabiti boke? Začni vozit tudi v ovinke, pa tisto bunkico odšraufaj dol s stopalke ??? XTR, ukica, kronik in 1 other 1 3
DustOff Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 pred 7 urami, KARMEN1 pravi: In kaj je vprašanje? Kako obrabiti boke? Začni vozit tudi v ovinke, pa tisto bunkico odšraufaj dol s stopalke ??? Bunkica ostane, je najbol sexy del motorja! ?? Se bom probov nehat izogibat ovinkom, oblubm. ? DAMI34 1
KARMEN1 Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 Ok, pusti bunkico gor. Očitno so tracerji narejeni za vozit samo ravno ?. kronik in ukica 2
XTR Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 13 hours ago, DustOff said: Sredina zadaj res, da je ze do mejnika, kar se merka, sploh ce je spolzko, sprednji se fali dober mm, boki na zadnji so pa se cudoviti. ? Ce bi se bal policajev, nebi bil za na motor. ? Mene bolj skrbi obraba sprednje gume. Povprečen motorist namreč prej obrabi boke. Malo manj nažiganja med semaforji in več dinamike v ovinkih... Kilometrina bo enaka, gume pa lepše obrabljene. Boj se lastnega neznanja in pretirane samozavesti. 38 minutes ago, DustOff said: Bunkica ostane, je najbol sexy del motorja! ?? Obrabljene bunkice lahko odstraniš, ker jih povsem nadomestijo zdrsani kolenčniki... KARMEN1 1
DAMI34 Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 povprečen motorist, lahko čist normalno obrabi sredino pred boki, mal več potovanj, pa gre sredina, če pa drgneš samo ovinke okrog bajte, ja, pol gredo boki siks in bajsi 2
jvalant Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 (popravljeno) 59 minutes ago, DustOff said: Bunkica ostane, je najbol sexy del motorja! ?? Se bom probov nehat izogibat ovinkom, oblubm. ? Kar pusti bunkice, so dober indikator kdaj je nekako dosti in se varno za voznjo po cesti... moji mopedi jih nimajo, pa sem se navadil rahlo obrniti nogo ven, da drsnik popraska... Ni najboljsa resitev, ker po dveh letih spraskam in drsnik in cevelj, pa ma mezincek zracenje. Pa nove skornje je treba. Noge pa ne smrdijo po celodnevni voznji poleti Sredina zadaj pa se obrabi, se posebej pri transferju do ovinkov, kot j ze povedano. Je pa vse precej odvisno od stila voznje. Meni se prva SF vec ali manj obrabi samo po bokih, ze skoraj ni videti profila, na sredini pa se 2 mm. To pa zato, ker se med ovinki ne zaganjam in zelo redko sploh uporabljam prvo zavoro, pa ni neke resne obrabe na sredini. Ce nekdo vec uporablja sprednjo pred zavoji, je pa guma tudi manj "spicasta". Zadnja mi gre pa prej po sredini, ker se vedno moram nekam peljati do ovinkov (Jezersko, Zaga ipd). Ne sekiraj se, vozi in uzivaj kot ti pase. Popravljeno Junij 6, 2021. Popravil jvalant XTR in KARMEN1 2
XTR Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 1 minute ago, DAMI34 said: povprečen motorist, lahko čist normalno obrabi sredino pred boki, mal več potovanj, pa gre sredina, če pa drgneš samo ovinke okrog bajte, ja, pol gredo boki Sprednje nisem še nobene zradiral po sredini, tudi kot čisti začetnik ne. Zadnje nisem komentiral.
DAMI34 Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 pred 4 minutami, XTR pravi: Sprednje nisem še nobene zradiral po sredini, tudi kot čisti začetnik ne. Zadnje nisem komentiral. se opravičujem, sem razumel da zadnjo. Tvoj citat, tako nakazuje. Jaz tudi ne sprednje, gredo vedno prej boki. Ampak iz zgornjih slik je razvidno, da je sprednja še zelo dobra, niti ni izrabljena, niti trikotna DustOff 1
DustOff Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 (popravljeno) pred 46 minutami, DAMI34 pravi: povprečen motorist, lahko čist normalno obrabi sredino pred boki, mal več potovanj, pa gre sredina, če pa drgneš samo ovinke okrog bajte, ja, pol gredo boki Bravo, tocno to. Skratka, mene ne moti nic, oddal sem samo feed back glede gum.. Pa na katerem motorju so. Vendar le, je tema o Mitas pnevmatikah. Z letos prevozenimi 6400km, pri 5* pa vse do sedaj, gume delajo tako kot morajo. Nekdo je omenil voznjo po kolenu.. Zakaj bi drsal koleno, ce pa lahko tacke od motorja izkoristim do konca!? So cenej k scitniki, I guess?? ??? Popravljeno Junij 6, 2021. Popravil DustOff KARMEN1 1
DustOff Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 Kljucno vlogo igra tudi samo vzmetenje in sama nastavitev le tega, sepravi preload, rebound, compression motorja. Pa staticni SAG, kar je bistvo, sploh zadnjega dela. Tako da ni samo voznja faktor. Sploh na mocnejsih motorji to pride do izraza, kjer je moci do stratosfere, in je oprijem se toliko bolj ranljiv. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 če drsajo tačke si že prenizek (prednapetost pa to), jaz ne maram drsat s tačkami. Raj mal s kolenom, sicer pa je vse odvisno od položaja voznika. (presedanje, nepresedanje ali celo porivanje motorja v ovinek Kar pa se ToFa tiče, 8,5 jurčkov je čisto solidna kilometrina.
Snečer Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 pred eno uro, XTR pravi: Mene bolj skrbi obraba sprednje gume. Povprečen motorist namreč prej obrabi boke. Malo manj nažiganja med semaforji in več dinamike v ovinkih... Kilometrina bo enaka, gume pa lepše obrabljene. Boj se lastnega neznanja in pretirane samozavesti. Obrabljene bunkice lahko odstraniš, ker jih povsem nadomestijo zdrsani kolenčniki... zakaj se sili v polaganja in tvega padec? če želi pobrati robove in podrsati vse živo, evo grobnika, če ga sname je več možnosti, da še sam pride domov https://www.24ur.com/novice/slovenija/motoristi_2.html Da je z gumo naredil 8500 oziroma da bo za 10.000km je povsem običajna, povprečna vožnja. Povprečen motorist prej obrabi sredino, avtocesta, obtežitev, dva na motorju itd.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se