Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

Kot pravim... vsakemu svoje... ampak ne ga srat, polni pnevmatike po navodilih proizvajalca.

XX-a je eden od maloštevilnih motorjev, ki ima tlak enak za obe pnevmatiki ... ne spomnim se točno ali 2,5 ali 2,9 ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, maus pravi:

XX-a je eden od maloštevilnih motorjev, ki ima tlak enak za obe pnevmatiki ... ne spomnim se točno ali 2,5 ali 2,9 ;)

 

... tut moj... 2,5 .... 2,5 bar...   :P

Verjamem, da ima XX-a večjo maso.... ampak tolko več pa spet ne.

Sem pogledal na nek forum, pa so tudi tam mnenja deljena... nekateri se držijo podatkov proizvajalca motorja... drugi pnevmatik....

..in nekateri motorji imajo v homologaciji napisano točno vrsto pnevmatike (proizvajalec in tip) ...in tam verjetno da so stestirali kak tlak najbolj paše dotičnemu motorju....

...ampak na MITAS strani lepo piše za različne mase motociklov oz. namen ali stil vožnje...koliko tlaka mora biti v pnevmatikah.

Ker na vrhu ne dela povezava z MITAS stranjo, sem si drznil (ponovno) pripeti njihove svetovanje tlake:

RECOMMENDED INFLATION PRESSURES FOR SPORT FORCE+ TIRES The Strong Carcass Technology gives a bit more free hand in choosing optimum inflation pressure. The inflation pressure is defined with regard to the tire load during the ride and the riding style (alone or with a passenger, extra luggage), and the ride itself (long-lasting highway ride, shorter distances on local roads). We recommend as follows:

SPORT FORCE+ Front Rear A ride with a passenger and extra luggage 2.5 2.9

A long ride at high speeds on a highway 2.5 2.9

A solo ride on a heavier motorcycle (naked, touring) 2.3 – 2.5 2.4 – 2.6

A solo ride on a lighter motorcycle (sport) 2.1 – 2.4 2.2 – 2.5

A solo ride on an extra light motorcycle (supermoto) 2.0 – 2.3 1.9 – 2.4

A racetrack ride 2.3 1.8 – 2.3

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

... tut moj... 2,5 .... 2,5 bar...   :P

Verjamem, da ima XX-a večjo maso.... ampak tolko več pa spet ne.

Sem pogledal na nek forum, pa so tudi tam mnenja deljena... nekateri se držijo podatkov proizvajalca motorja... drugi pnevmatik....

..in nekateri motorji imajo v homologaciji napisano točno vrsto pnevmatike (proizvajalc in tip) ...in tam verjetno da so stestirali kak tlak najbolj paše dotičnemu motorju....

...ampak na MITAS strani lepo piše za različne mase motociklov oz. namen ali stil vožnje...koliko tlaka mora biti v pnevmatikah.

Vozim lt, suha teža 375kg pa večino teže, če se vozim sam je na prvi pnevmatiki pa vseeno vzdržujem tlak 2.4, 2.7 sam in 2.5, 2.9 če sem naložen in z sopotnico.

Je pa res da ni to Mitas .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Vozim lt, suha teža 375kg pa večino teže, če se vozim sam je na prvi pnevmatiki pa vseeno vzdržujem tlak 2.4, 2.7 sam in 2.5, 2.9 če sem naložen in z sopotnico.

Je pa res da ni to Mitas .

XX-a ima 120 kil manj..   :P

..pa tudi ti si "zvenserijski"  kar se mase tiče...    :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

image.thumb.png.157690f8dec4ad185f1dc5eac6f5b5b8.png

Na vrhu je pa pripet cel PDF za mitas pnevmatike (no tof manjka)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Zivnorc pravi:

XX-a ima 120 kil manj..   :P

..pa tudi ti si "zvenserijski"  kar se mase tiče...    :P

 

po podatkih z neta ima XX-a l.98  suha 223kg , mokra 254kg.. k1200lt  l.99-02 suha 345kg , mokra 378kg. lt je moker 50% ! težji..

xx : s 2,9 / z 2,9bar..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al ma 2,9 al pa 2,5 (na prvi), več al manj bo ista pašta, pri 2,9 gre prva gre precizno po ozkem delu naležne površine, za odtenek je bolj "nimble", reagira prec, sam ko odlima je pa boga mati...

2.5 ali 2,3 je bolj štandardno, z odtenek bolj leno, večja naležna površina, prej lepo poslajda in ne odleti tako.

 

Vsakemu svoje smo prebrali pred tem, in strinjam se.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud ce je skor november, Mitas drzi! :)

Duketzar2 small.jpg

Duketzar small.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni včeraj GP racer-ka ni držala...Me je parkiralo u maline....Zgleda, da bo treba nazaj na Mitaske prestopit...:hmm:

Popravljeno . Popravil hy650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, KARMEN1 said:

Seveda, saj je še toplo.

 Ce sem cisto posten, je vseeno zelo na meji. Je tudi telih ubogih 50 konjev zasvenkalo parkrat, bi bla kmalu crta, in to ne na cesti ;)  Sm uposteval opozorilo. Ni blo namerno, samo tko lustn je blo! :)  Je pocasi ze cas, za malo pocasneje, ker so sem pa tja ovinki po cel dan v senci...

 

Just now, hy650 said:

Meni včeraj GP racer-ka ni držala...Me je parkiralo u maline....Zgleda, da bo treba nazaj na Mitaske prestopit...:hmm:

  Nic hudega, upam!? Za GPR je bilo pa vceraj vseeno mogoce mal hladno? Je tudi danes meni zdrsnila parkrat.  Je ze toliko na meji, da se sicer upam malo afnati, ampak ne na vstopih v zavoj....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Zivnorc said:

... res da se je treba držat načela "vsakemu svoje"...ali po domače "zase se brigej" .... ampak v takih primerih se je pametno držati navodil strokovnjakov, ki so (v tem primeru) razvili pnevmatiko, naredili ogromno testnih kilometrov in morajo tudi stati za temi ugotovitvami in dejstvi skupaj s pnevmatiko, ki so jih podali na zahteven trg.

Topel nasvet: Drži se modrih navodil proizvajalca pnevmatik.

Zakaj:

Zadnja pnevmatika ni tako občutljiva na kako desetinko, dve razlike v tlaku, ker je dosti bolj obremenjena, kot sprednja, sploh, če na motor naložiš sopotnico in prtljago, ker sopotnica sedi praktično nad zadnjim kolesom, kufer pa je kot balkon daleč zadaj, ki (izračunaj ročica x masa kufra) dodatno obremenjuje zadnje kolo in razbremenjuje prednje kolo (ker je za osjo zadnjega kolesa). Prednja pnevmatika ima že tako ali tako zelo malo naležno površino na asfaltno podlago, z višanjem tlaka pa to površino še manjšaš, poleg tega je prednja guma posledično trša, slabše absorbira neravnine, (se ne podaja po neravninah...ampak jih praktično preskakuje)...itd...itd..itd....

 

Kot pravim... vsakemu svoje... ampak ne ga srat, polni pnevmatike po navodilih proizvajalca.

Hvala za topel nasvet. Prav zanima me od kje si pobral to modrost? Je zo izkušnja, znanje, ali ti je to kdo povedal?

Vidim, da je na tem forumu mnogo "strokovnjakov" za tlak v gumah. Zelo modni so nasveti, "preberi si User Manual" ali pa preveri na spletni strani proizvajalca gum....pa me zanima ali je kdo od pametnih dajalcev nasvetov to prebral, preden je začel to predlagati meni?

Je kdo od dajalcev nasvetov vulkanizer, dela v tovarni, kjer motorje izdelujejo, dela v tovarni, kjer pnevmatike izdelujejo, ima kako konkretno znanje o motorjih? Ali je to znanje samo od sebe prišlo, ker je nekdo dvakrat sedel na motor??

Ampak veste kaj? Jaz sem, ko sem 12 let nazaj kupil Hondo CBR 1100XX, vzel v roke user manual in ga prebral. Lej ga zlomka, med  navodili je tudi priporočeni tlak v gumah. Veste kaj piše? Ne boste verjeli...2,9 Spredaj, 2,9 zadaj. Čudno, a ne? Pa še dodatno za osladitev. Tlak je enak, če je na motorju ena oseba ali je polno naložen. Tako pravi Honda.

In potem grem na Dunlop spletno stran in vtipkam svoj motor. Priporočeni tlak....2,9 Spredaj, 2,9 zadaj...

https://www.dunlopmotorcycletires.com/tires-for-my-bike/results/?id=34361

pa grem na Pirelli spletno stran...glej ga zlomka...2,9 Spredaj, 2,9 zadaj

https://www.pirelli.com/tires/en-us/motorcycle/all-tires/fitment/honda/cbr-1100-xx-super-blackbird-1997

res da na Mitas spletni stani tega ne piše, vendar Mitas spletna stran ne specificira tlaka po motorjih, ker pa ima  moj motor ima že v tovarniških specifikacijah drugačen tlak, kot drugi motorji, se torej držim tovarniških navodil.

Ko se vozim v družbi, se vozim še z petimi prijatelji, ki imajo vsi XX in vsi jih imajo dlje od mene. Njihove izkušnje spoštujem. Z XX počnejo stvari, ki jih večina "dirkačev" na tem forumu lahko samo sanja. Kaj pravite, kakšen je tlak v njihovih gumah? 2,9 ali 3,0 spredaj in zadaj vedno.

Meni npr. na misel ne bi prišlo pametovati o tlaku v gumah nekomu z Ducatijem. Nisem ga nikoli imel in ne vem. Če bi se pa lotil dajati nasvet, bi temeljito preučil vso dostopno literaturo, da bi bil verodostojen in da ne bi na pamet in na prazno pametoval.

To isto predlagam tudi vam. Preden začnete pametovat, se pozanimajte, da boste vsaj vedeli o čemu govorite, kajti, sprašujem se, koliko nesreč ali zdrsov se je zgodilo tistim neizkušenim, ki so ubogali vaše nasvete, ker so vam, kvazi " strokovnjakom" verjeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, jvalant pravi:

 Ce sem cisto posten, je vseeno zelo na meji. Je tudi telih ubogih 50 konjev zasvenkalo parkrat, bi bla kmalu crta, in to ne na cesti ;)  Sm uposteval opozorilo. Ni blo namerno, samo tko lustn je blo! :)  Je pocasi ze cas, za malo pocasneje, ker so sem pa tja ovinki po cel dan v senci...

 

  Nic hudega, upam!? Za GPR je bilo pa vceraj vseeno mogoce mal hladno? Je tudi danes meni zdrsnila parkrat.  Je ze toliko na meji, da se sicer upam malo afnati, ampak ne na vstopih v zavoj....

 

Moped po boku podrajsan. malo za zavarit in ličarsko obdelat, smernit out, tačak tudi, izpuh podrajsan...Ni panike. Naslednjo sezono bo moped še v bojši kondiciji! Samo da jaz porihtam bolečo ramo...Ključnica je na..bala. 

  • Hvala 1
  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, hy650 said:

Moped po boku podrajsan. malo za zavarit in ličarsko obdelat, smernit out, tačak tudi, izpuh podrajsan...Ni panike. Naslednjo sezono bo moped še v bojši kondiciji! Samo da jaz porihtam bolečo ramo...Ključnica je na..bala. 

 Bolj sem na to milsil... :(  Ampak, ni pa sile, kar je pa bolj vazno! Moped se bo pa postimal. Btw, Tuono ali Futura? Kak del bi se najdel za Futuro.

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, SimonKXX pravi:

Hvala za topel nasvet. Prav zanima me od kje si pobral to modrost? Je zo izkušnja, znanje, ali ti je to kdo povedal?

Vidim, da je na tem forumu mnogo "strokovnjakov" za tlak v gumah. Zelo modni so nasveti, "preberi si User Manual" ali pa preveri na spletni strani proizvajalca gum....pa me zanima ali je kdo od pametnih dajalcev nasvetov to prebral, preden je začel to predlagati meni?

Je kdo od dajalcev nasvetov vulkanizer, dela v tovarni, kjer motorje izdelujejo, dela v tovarni, kjer pnevmatike izdelujejo, ima kako konkretno znanje o motorjih? Ali je to znanje samo od sebe prišlo, ker je nekdo dvakrat sedel na motor??

Ampak veste kaj? Jaz sem, ko sem 12 let nazaj kupil Hondo CBR 1100XX, vzel v roke user manual in ga prebral. Lej ga zlomka, med  navodili je tudi priporočeni tlak v gumah. Veste kaj piše? Ne boste verjeli...2,9 Spredaj, 2,9 zadaj. Čudno, a ne? Pa še dodatno za osladitev. Tlak je enak, če je na motorju ena oseba ali je polno naložen. Tako pravi Honda.

In potem grem na Dunlop spletno stran in vtipkam svoj motor. Priporočeni tlak....2,9 Spredaj, 2,9 zadaj...

https://www.dunlopmotorcycletires.com/tires-for-my-bike/results/?id=34361

pa grem na Pirelli spletno stran...glej ga zlomka...2,9 Spredaj, 2,9 zadaj

https://www.pirelli.com/tires/en-us/motorcycle/all-tires/fitment/honda/cbr-1100-xx-super-blackbird-1997

res da na Mitas spletni stani tega ne piše, vendar Mitas spletna stran ne specificira tlaka po motorjih, ker pa ima  moj motor ima že v tovarniških specifikacijah drugačen tlak, kot drugi motorji, se torej držim tovarniških navodil.

Ko se vozim v družbi, se vozim še z petimi prijatelji, ki imajo vsi XX in vsi jih imajo dlje od mene. Njihove izkušnje spoštujem. Z XX počnejo stvari, ki jih večina "dirkačev" na tem forumu lahko samo sanja. Kaj pravite, kakšen je tlak v njihovih gumah? 2,9 ali 3,0 spredaj in zadaj vedno.

Meni npr. na misel ne bi prišlo pametovati o tlaku v gumah nekomu z Ducatijem. Nisem ga nikoli imel in ne vem. Če bi se pa lotil dajati nasvet, bi temeljito preučil vso dostopno literaturo, da bi bil verodostojen in da ne bi na pamet in na prazno pametoval.

To isto predlagam tudi vam. Preden začnete pametovat, se pozanimajte, da boste vsaj vedeli o čemu govorite, kajti, sprašujem se, koliko nesreč ali zdrsov se je zgodilo tistim neizkušenim, ki so ubogali vaše nasvete, ker so vam, kvazi " strokovnjakom" verjeli.

Če bi se vsi držal samo navodil kot ti, bi bili še v kameni dobi. Če ne probaš še kaj drugega bi svet stal na mestu. Sem ti že napisal, da poskusi z še mehkejšo gumo. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..še eden, ki bi se rad "palil" po forumu. Pa kaj vam je folk... zakaj takoj napadate in zaničujete...ponižujete. Lepo sem ti napisal, kako in kaj.

Kot sem napisal: Vsakemu svoje...ali po domače: zase se brigej....

Delaj, kakor hočeš. Navodila za tvoj motor so stara 23 let. Verjetno se je tehnologija izdelave pnevmatik in uporaba materialov od takrat močno spremenila.

Preberi si priponko v angleščini za gume (ki sem jo pripel jaz, potem pa še DAMI34), ki jih imaš nameščene na motorju.... lahko ti tudi jaz prevedem, če ne razumeš angleško.

..Če se že greva besedni dvoboj:

... ja ...poznam ljudi, ki poznajo pnevmatiko od A do Ž. 

..ja ... zvozil sem že mnogo SAVA in nato MITAS pnevmatik ...od prve SAVA Sport FOrce, ki je prišla na police, do najnovejše MITAS SF+..

..ja...imam tudi nekaj znanja, ki sem ga pobral od strokovnjakov..in navsezadnje pridobil tudi sam...

...ja ..prebral sem o tvojem motorju...

...ja ... poznam  vulkanizerje, ki menjajo moto gume, vendar pojma nimajo, kaj gor montirajo...in niti ne vedo, kak tlak morajo imeti...

in ja...

..in ja...

..in razloži, po kaki logiki naj bi bila guma enako napolnjena za solo in polno naložen motocikel! Prosim. Vse. Tudi matematične enačbe sprejemam...

tvoj citat:

To isto predlagam tudi vam. Preden začnete pametovat, se pozanimajte, da boste vsaj vedeli o čemu govorite, kajti, sprašujem se, koliko nesreč ali zdrsov se je zgodilo tistim neizkušenim, ki so ubogali vaše nasvete, ker so vam, kvazi " strokovnjakom" verjeli.

..in kaj boš naredil, če bo nekdo upošteval tvoj nasvet..in šel v maline...in se potem pravno spravil nate?

 

p.s.

nič se ne kregam... samo v tvojem slogu odgovarjam...

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, hajamoto said:

Če bi se vsi držal samo navodil kot ti, bi bili še v kameni dobi. Če ne probaš še kaj drugega bi svet stal na mestu. Sem ti že napisal, da poskusi z še mehkejšo gumo. ?

No, poglej ga! Še en "kvazi" stokovnjak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, hy650 pravi:

Meni včeraj GP racer-ka ni držala...Me je parkiralo u maline....Zgleda, da bo treba nazaj na Mitaske prestopit...:hmm:

Jaz te dni vozim tako, kot poleti.

Predvsem danes sem si dala duška. Imam pa gor obe novi gumi, tako sem pripravljena na zimsko sezono ?.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, KARMEN1 pravi:

Jaz te dni vozim tako, kot poleti.

... samo vseeno malo pazi, da voziš tako, da ne poletiš...

pred 4 minutami, SimonKXX pravi:

No, poglej ga! Še en "kvazi" stokovnjak

Kateri nick si imel do sedaj?

... ker nekdo, ki se je na novo včlanil, ne bi takoj na polno zapenjal tule gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Zivnorc said:

..še eden, ki bi se rad "palil" po forumu. Pa kaj vam je folk... zakaj takoj napadate in zaničujete...ponižujete. Lepo sem ti napisal, kako in kaj.

Kot sem napisal: Vsakemu svoje...ali po domače: zase se brigej....

Delaj, kakor hočeš. Navodila za tvoj motor so stara 23 let. Verjetno se je tehnologija izdelave pnevmatik in uporaba materialov od takrat močno spremenila.

Preberi si priponko v angleščini za gume (ki sem jo pripel jaz, potem pa še DAMI34), ki jih imaš nameščene na motorju.... lahko ti tudi jaz prevedem, če ne razumeš angleško.

..Če se že greva besedni dvoboj:

... ja ...poznam ljudi, ki poznajo pnevmatiko od A do Ž. 

..ja ... zvozil sem že mnogo SAVA in nato MITAS pnevmatik ...od prve SAVA Sport FOrce, ki je prišla na police, do najnovejše MITAS SF+..

..ja...imam tudi nekaj znanja, ki sem ga pobral od strokovnjakov..in navsezadnje pridobil tudi sam...

...ja ..prebral sem o tvojem motorju...

...ja ... poznam  vulkanizerje, ki menjajo moto gume, vendar pojma nimajo, kaj gor montirajo...in niti ne vedo, kak tlak morajo imeti...

in ja...

..in ja...

..in razloži, po kaki logiki naj bi bila guma enako napolnjena za solo in polno naložen motocikel! Prosim. Vse. Tudi matematične enačbe sprejemam...

tvoj citat:

To isto predlagam tudi vam. Preden začnete pametovat, se pozanimajte, da boste vsaj vedeli o čemu govorite, kajti, sprašujem se, koliko nesreč ali zdrsov se je zgodilo tistim neizkušenim, ki so ubogali vaše nasvete, ker so vam, kvazi " strokovnjakom" verjeli.

..in kaj boš naredil, če bo nekdo upošteval tvoj nasvet..in šel v maline...in se potem pravno spravil nate?

 

p.s.

nič se ne kregam... samo v tvojem slogu odgovarjam...

Za razliko od tebe, jaz nikomur ne svetujem, koliko naj pumpa gume. Moj nasvet je, da se pozanimaj preden pametuješ.

Nikomur nisem pametoval, ko sem napisal koliko km sem naredil z gumami in kakšen tlak sem imel. Delil sem izkušnjo.

Kar se pa 23 let starih navodil tiče, mi pa povej zakaj je za Pirelli Angel GT II, ki je letos prišla ven, za XX tlak 2,9 spredaj in zadaj. Je to tudi zastarelo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Zivnorc said:

... samo vseeno malo pazi, da voziš tako, da ne poletiš...

Se strinjam, preverjeno! Danes! Tele dni je zelo pomembna lokacija: primorska, soncne lege niso problem. Hribovite ceste, ipd so pa ze malo zahrbtne: ponoci se asfalt shladi in samo temperatura zraka ga ne ogreje. Ogreje ga samo direktno sonce.  In marsikateri zavoj je celo dopoldne, se kako uro popoldne v senci in je lahko precej hinavski. Se posebej, ce je pa ob treh popoldne obsijan s soncem in precej hladnejsi od ceste ki je cel dan na soncu...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

... samo vseeno malo pazi, da voziš tako, da ne poletiš...

Kateri nick si imel do sedaj?

... ker nekdo, ki se je na novo včlanil, ne bi takoj na polno zapenjal tule gor.

Saj pazim. Te dni vozim po znanih cestah, na katerih vem, kje bi lahko bilo mokro in spolzko.

Ampak kjer je bilo suho in na soncu, sem kar šla....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@SimonKXX   Pa dobr no...

...pumpaj kolikor hočeš! Pa kdo ti kaj hoče!

Dokazal si, da si strokovnjak, da imaš izkušnje, da si poln znanja...in še česa.

 

over&out.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!