Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

13 minutes ago, KARMEN1 said:

Saj pazim. Te dni vozim po znanih cestah, na katerih vem, kje bi lahko bilo mokro in spolzko.

Ampak kjer je bilo suho in na soncu, sem kar šla....

Pridna! ;)  Kot sm reku, pri nas, v hribih, zna biti malo bolj hinavsko... Tudi ob takem vremenu lahko priletis na vlazen del ceste. Sevede se pezde skrije za polovico ovinka, pa ni vazno v katero smer vozis... :)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, jvalant pravi:

 Bolj sem na to milsil... :(  Ampak, ni pa sile, kar je pa bolj vazno! Moped se bo pa postimal. Btw, Tuono ali Futura? Kak del bi se najdel za Futuro.

 

Po tleh je šla Milka. Tuono je bp. Futura skoraj bp. Kaj imaš viška od Future?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Zivnorc said:

... samo vseeno malo pazi, da voziš tako, da ne poletiš...

Kateri nick si imel do sedaj?

... ker nekdo, ki se je na novo včlanil, ne bi takoj na polno zapenjal tule gor.

Ne boš verjel, Do prejšnjega tedna nisem niti vedel da motosvet obstaja.

Pa nič se ne zapenjam. Dvakrat sem delil kilometrino gum in tlak in takoj bil deležen "strokovnih" nasvetov. Pa sem vam napisal, da se prej pozanimajte, preden ste prepametni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, hy650 said:

Po tleh je šla Milka. Tuono je bp. Futura skoraj bp. Kaj imaš viška od Future?

Ja sj sem takoj potem pogruntal, ko sm videl, da si popajsal auspuh...  Mam spodnje boke in ogledala. Niso BP, niso pa počeni.

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, SimonKXX pravi:

No, poglej ga! Še en "kvazi" stokovnjak

Rad bi bil tolk dober kot, pa vsaj pol tolk pametem kot ti.? Vozit star motor, pa staro babo pumpat ni užitek. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, SimonKXX said:

Ne boš verjel, Do prejšnjega tedna nisem niti vedel da motosvet obstaja.

Pa nič se ne zapenjam. Dvakrat sem delil kilometrino gum in tlak in takoj bil deležen "strokovnih" nasvetov. Pa sem vam napisal, da se prej pozanimajte, preden ste prepametni

  In mislis, da je odklanjaje vsakih nasvetov pametno? Z argumentom navodil, spred 20 let? Mitas podaja tlake na tezo, ne model. In so tlaki  z toleranco. Tlake porizvajalci dolocajo tudi na podlagi kilometrine. Manjsi tlak (ne premajhen tlak!) bo vedno nudil bolsji oprijem. Vendar bo pa kilometrina DRASTICNO padla. Preverjeno na veliko kompletih gum. V 100% se tlaki za dirkalisca na sportnih, touring, trackday gumah spuscajo. Dokazano od brezbroj ljudi v veliko letih. Imam precej prevozenih km, pa mi ni pod castjo slisati kak nasvet, pa tudi podebatirati o njem. Se kaj kmalu vidi ali je pameten ali ne. Sem se veliko prevozil pozimi, in z priporocenimi tlaki je bilo strasljivo. Se pa strinjam, da je navodilo proizvajalca dober optimum za vse vrste voznikov, ker nismo vsi enaki...

11 minutes ago, hajamoto said:

Rad bi bil tolk dober kot, pa vsaj pol tolk pametem kot ti.? Vozit star motor, pa staro babo pumpat ni užitek. ?

 No ja, stari motorji so velikokrat lahko boljsi od novih.... in tudi uzitek!

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, hajamoto said:

Če bi se vsi držal samo navodil kot ti, bi bili še v kameni dobi. Če ne probaš še kaj drugega bi svet stal na mestu. Sem ti že napisal, da poskusi z še mehkejšo gumo. ?

Hvala za nasvet. Ti povem izkušnjo iz druge roke? Prijatelj je na začetku sezone  peljal ženo na Krk z XXom. Ker se mu je malo mudilo, ni preveril gum. Motor se mu je nenavadno obnašal ampak tja in nazaj je prišel. Doma je gume pregledal in ugotovil, da so samo še za stran. Preveril je tlak in izmeril spredaj 2,2 in zadaj 2,4. V glavnem XX s premalo tlaka gume požre. Konkretna izkušnja...

8 minutes ago, hajamoto said:

Rad bi bil tolk dober kot, pa vsaj pol tolk pametem kot ti.? Vozit star motor, pa staro babo pumpat ni užitek. ?

Lepe cilje imaš. Drži se jih ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, jvalant said:

  In mislis, da je odklanjaje vsakih nasvetov pametno? Z argumentom navodil, spred 20 let? Mitas podaja tlake na tezo, ne model. In so tlaki  z toleranco. Tlake porizvajalci dolocajo tudi na podlagi kilometrine. Manjsi tlak (ne premajhen tlak!) bo vedno nudil bolsji oprijem. Vendar bo pa kilometrina DRASTICNO padla. Preverjeno na veliko kompletih gum. V 100% se tlaki za dirkalisca na sportnih, touring, trackday spuscajo. Dokazano od brezbroj ljudi v veliko letih. Imam precej prevozenih km, pa mi ni pod castjo slisati kak nasvet, pa tudi podebatirati o njem. Se kaj kmalu vidi ali je pameten ali ne. Sem se veliko prevozil pozimi, in z priporocenimi tlaki je bilo strasljivo. Se pa strinjam, da je navodilo proizvajalca dober optimum za vse vrste voznikov, ker nismo vsi enaki...

 No ja, stari motorji so velikokrat lahko boljsi od novih.... in tudi uzitek!

Se strinjam, da nasveti lahko pomagajo. Ampak, naj bodo vsaj argumentirani...

Velikokrat se za nasvet obrnem na poznavalce, ki jih poznam. Takrat vem, da povedano drži

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, SimonKXX said:

Hvala za nasvet. Ti povem izkušnjo iz druge roke? Prijatelj je na začetku sezone  peljal ženo na Krk z XXom. Ker se mu je malo mudilo, ni preveril gum. Motor se mu je nenavadno obnašal ampak tja in nazaj je prišel. Doma je gume pregledal in ugotovil, da so samo še za stran. Preveril je tlak in izmeril spredaj 2,2 in zadaj 2,4. V glavnem XX s premalo tlaka gume požre. Konkretna izkušnja...

Lepe cilje imaš. Drži se jih ?

  Nocem tecnarit. Ampak ko se motor cudno obnasa, se je treba takoj ustaviti in preveriti tlak. Ker ce bil se malo nizji bi se lahko koncalo zelo slabo. Upam, da ta prijatelj ni eden tistih, ki jim zaupas. In sprejmi tale nasvet: ce se motor cudno obnasa, TAKOJ preveriti. Tudi  ce pride od nas, kvazi strokovnjakov. Ki SE ustavimo, ce motor opleta.

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, SimonKXX pravi:

Hvala za nasvet. Ti povem izkušnjo iz druge roke? Prijatelj je na začetku sezone  peljal ženo na Krk z XXom. Ker se mu je malo mudilo, ni preveril gum. Motor se mu je nenavadno obnašal ampak tja in nazaj je prišel. Doma je gume pregledal in ugotovil, da so samo še za stran. Preveril je tlak in izmeril spredaj 2,2 in zadaj 2,4. V glavnem XX s premalo tlaka gume požre. Konkretna izkušnja...

Lepe cilje imaš. Drži se jih ?

Sem jih že krepko presegel. Nenavadno je že to, Da veš da je nekaj nenavadno, pa ne preveriš kaj.  Doma pa ugotoviš da so gume znucane. BLUZIŠ!! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, hajamoto said:

Sem jih že krepko presegel. Nenavadno je že to, Da veš da je nekaj nenavadno, pa ne preveriš kaj.  Doma pa ugotoviš da so gume znucane. BLUZIŠ!! 

Se ti je že kdaj zgodilo, da si bil kje v PM in ugotovil, da s prevoznim sredstvom nekaj ni v redu? Večina ljudi poskuša priti nazaj domov. Gre pač počasi in previdno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, SimonKXX said:

Se ti je že kdaj zgodilo, da si bil kje v PM in ugotovil, da s prevoznim sredstvom nekaj ni v redu? Večina ljudi poskuša priti nazaj domov. Gre pač počasi in previdno

   Erm, to ni najboljse, razen ce cuka in crkava... Ce se cudno pelje, je najboljse takoj ustavit, in preverit tlak. Pa kak vijak na oseh, pa kriz... Pa se nekaj: NE verjamem, da ce gres pocasi  z tlakom 2.2 in 2.4 namesto 2.9, da bos v 400km unicil gumo. Njet. Sm ze pozabil pomladi, ko se je ogrelo, gumo na zelo nizkem tlaku (1.3) in je sla hitro, ampak to je 3500 napram 5000km...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, jvalant said:

  Nocem tecnarit. Ampak ko se motor cudno obnasa, se je treba takoj ustaviti in preveriti tlak. Ker ce bil se malo nizji bi se lahko koncalo zelo slabo. Upam, da ta prijatelj ni eden tistih, ki jim zaupas. In sprejmi tale nasvet: ce se motor cudno obnasa, TAKOJ preveriti. Tudi  ce pride od nas, kvazi strokovnjakov. Ki SE ustavimo, ce motor opleta.

Jaz sem napisal "čudno obnašal". Kje si našel "opletal"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, SimonKXX said:

Jaz sem napisal "čudno obnašal". Kje si našel "opletal"?

 Ja sej to je eno in isto... Ce motor ne zavija kot je treba, ce je sprednji konec malo trd, je to precej siguren znak prazne prve pnevmatike. Ce pri pospesevanju dela cudno, je to lahko zaradi slabega tlaka. Ne iskat dlake v jajcu. Osebno, mi je padel tlak spredaj iz 2.2 na 1.6  Ze ko sem tiscal motor iz garaze, se je opazilo da kr ne gre in ne gre.  Na prvi crpalki je bilo reseno...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, hy650 said:

Meni včeraj GP racer-ka ni držala...Me je parkiralo u maline....Zgleda, da bo treba nazaj na Mitaske prestopit...:hmm:

Ti saljivec ti

jebemti da res.. nisem prebral do konca :( upam da porihtas! Kaksrn tlak si imel?

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, SimonKXX pravi:

Se ti je že kdaj zgodilo, da si bil kje v PM in ugotovil, da s prevoznim sredstvom nekaj ni v redu? Večina ljudi poskuša priti nazaj domov. Gre pač počasi in previdno

Krk ni u pm. Še bolj si zabluzil!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje gume so na 2,3 in 2,6, pozimi bom še spustila.

Obnašajo se več, kot odlično in delajo solidno kilometrino.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, KARMEN1 pravi:

Moje gume so na 2,3 in 2,6, pozimi bom še spustila.

Obnašajo se več, kot odlično in delajo solidno kilometrino.

 

Tudi jaz tako pumpam. Tudi za dva. Imam suho ženo. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, hajamoto said:

Krk ni u pm. Še bolj si zabluzil!!

 

Mogoce je, za XX-o? :P

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 1
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ukica pravi:

Ti saljivec ti

jebemti da res.. nisem prebral do konca :( upam da porihtas! Kaksrn tlak si imel?

Tlake imam 2,5/2,8. Moja teža 90 kg. Nisem kontroliral tlak zadnji mesec...:). Najbrž je zdaj manj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, KARMEN1 pravi:

Jaz te dni vozim tako, kot poleti.

Predvsem danes sem si dala duška. Imam pa gor obe novi gumi, tako sem pripravljena na zimsko sezono ?.

Imaš cestne gume? Menda neke druge držijo 50% bolj. Vsaj tako pravijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tice proizvajalcev in tlakov v navodilih. 

Tracer 2017 - F2,5 / R2,9

Tracer 2018 - F2,25 / R2,5

Na obeh sta v prvi gradnji enaki pnevmatiki.

Cvetka je poleg tega se ohlapnost verige

2017 5-15mm

2018 35-45mm

Kje dobijo te cifre mi ni jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Borutt pravi:

Imaš cestne gume? Menda neke druge držijo 50% bolj. Vsaj tako pravijo. 

... Je pa svobodna ptička vrrjetno pzabila napisat, da je še bolje, če daš gor SLICK... Pa da pol sam vrežeš profil zaradi policajev... 

?

 

 

P. S. 

Hec.... Da ne bo to kdo zares naredil ...      ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, SimonKXX pravi:

Kar se pa 23 let starih navodil tiče, mi pa povej zakaj je za Pirelli Angel GT II, ki je letos prišla ven, za XX tlak 2,9 spredaj in zadaj. Je to tudi zastarelo?

bom na kratko povedal. Večina jih lahko prepiše od proizvajalca, dvomim, da so šli ugotavljat in potem predpisal optimalen tlak.

Al boš vozil 2,9 al 2,5 spredaj ne bo neke hude panike, so pa razlike tudi v pnevmatiki, maš trše po zgradbi in mehkejše, maš pnevmatike za težje motocikle in ojačane.

Vem da kolega vozi na dokaj težkem bmw k1300gt Mitaske, s štandardnim tlakom 2,5 in 2,9, ter z njimi naredi dokaj lepo število kmjev ,brez razkiranja da bi šel v maline.

Vsekakor pa jaz na določeni pnevmatiki ne bi presegal max dovoljenega tlaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, DAMI34 said:

bom na kratko povedal. Večina jih lahko prepiše od proizvajalca, dvomim, da so šli ugotavljat in potem predpisal optimalen tlak.

Al boš vozil 2,9 al 2,5 spredaj ne bo neke hude panike, so pa razlike tudi v pnevmatiki, maš trše po zgradbi in mehkejše, maš pnevmatike za težje motocikle in ojačane.

Vem da kolega vozi na dokaj težkem bmw k1300gt Mitaske, s štandardnim tlakom 2,5 in 2,9, ter z njimi naredi dokaj lepo število kmjev ,brez razkiranja da bi šel v maline.

Vsekakor pa jaz na določeni pnevmatiki ne bi presegal max dovoljenega tlaka.

S prvo serijo mitask, ki je priišla v prodajo sem, kot sem višje napisal, naredil 7300 km, s tlakom 2,9 spredaj in zadaj in bi mogoče lahko takrat iz njih iztisnil še kakih 1000 km. Taka je moja izkušnja. Tudi brez malin. Vožnja vedno relacijska, se pravi kakor pelje cesta. Zaradi tega je veliko tudi ravninskih odsekov.

Popravljeno . Popravil SimonKXX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!