Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 19 minutami, Grut pravi:

ojla,.... poznavalci mitask...

a mi lohk nekdo puve v čem je razlika med sport force + in sport force + evolution

tenks za udgovore.

Še nisem slišal za evolution verzijo, to bo kaj novega?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Še nisem slišal za evolution verzijo, to bo kaj novega?

 

no sej,lih to tud mene zanima...na strani BARTOG sm vidu da jih prodaja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem Evolution modelu mi je par dni nazaj pravil kolega (včasih je bil tudi tule na forumu, XXXXXXXXXX). Menda so te gume za dve klasi boljše kot vse do sedaj znane. (R)evolution.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobri dve leti star post (link se najde med Priljubljene objave, stolpec desno).

mitas.thumb.jpg.0597902e75407bea11308403d9ef67eb.jpg

Izmed vseh postov v tej temi (skoraj 6000 do sedaj) boste težko našli kaj bolj prizemljenega B)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, izibajker pravi:

Dobri dve leti star post (link se najde med Priljubljene objave, stolpec desno).

mitas.thumb.jpg.0597902e75407bea11308403d9ef67eb.jpg

Izmed vseh postov v tej temi (skoraj 6000 do sedaj) boste težko našli kaj bolj prizemljenega B)

čak zdej, a iščemo guma kot guma al vsaj 2 klase boljša. Ker če je 2 klase boljša bo vsaj moto gp performans :P

ne reci, da si vseh 6000 postov prebral?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še zmeraj si ne upajo naredit dimenzij za mojega .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Snečer pravi:

Bomo počakali raje, da se gume pojavijo na trgu in motorjih pa da na kaj uradnega :)

Jaz tudi marsikaj slišim pa ne upam napisat.

A se bojiš da boš banan???

pred 5 urami, thumper pravi:

še zmeraj si ne upajo naredit dimenzij za mojega .. 

opaaaaa,as končno kupu motor :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Grut pravi:

opaaaaa,as končno kupu motor :?

ne provociraj ker ni tema za to ...

zakaj bi po 9 letih prodajal nekaj samo zato , ker ena velika tovarna ne zmore narediti potrebnih dimenzij?(veliki jih pa lahko?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, thumper pravi:

ne provociraj ker ni tema za to ...

zakaj bi po 9 letih prodajal nekaj samo zato , ker ena velika tovarna ne zmore narediti potrebnih dimenzij?(veliki jih pa lahko?)

16" maš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Snečer pravi:

16" maš?

kam naj pa to stlačim???

spredaj 100/90-18 .. zadaj 130/80-17 .. mc50 mi ne diši ..ker imam prednjo za 2 zadnji - me mika kombinacija spredaj sf zadaj tf .. 

ni mi čisto jasno , zakaj nekateri na low performance motorje gledajo zviška in občutim njihovo mnenje , da bi morali imeti lesene gume gor mi ki jih vozimo.. 

v bistvu si želim malo dodatnega gripa - ne morš verjet tudi zaradi zaviranja ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, thumper pravi:

kam naj pa to stlačim???

spredaj 100/90-18 .. zadaj 130/80-17 .. mc50 mi ne diši ..ker imam prednjo za 2 zadnji - me mika kombinacija spredaj sf zadaj tf .. 

ni mi čisto jasno , zakaj nekateri na low performance motorje gledajo zviška in občutim njihovo mnenje , da bi morali imeti lesene gume gor mi ki jih vozimo.. 

v bistvu si želim malo dodatnega gripa - ne morš verjet tudi zaradi zaviranja ...

Tera force nima dimenzije? Zadnja je, prve pa ni :( . In terra je čist kul guma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Tera force nima dimenzije? Zadnja je, prve pa ni :( . In terra je čist kul guma.

cccc.... spredaj bi rabil full mehko gumo .. zadaj pa mehkejšo od trf ali cta2.. ša za zadaj ni ne tf ne sf.. pa predaj bi še preživel mc50 verjetno .. mopi ni ravno lahkoten - 220kg poln pa še priveskov nekih 15kg gor..pa ozka zadnja guma - mi pa ni , da bi menjal na 3000km ker ob menjavi menjam še zračnico .. 

da bom pa na 6000 km dajal za gumi 300e pa tud nism blesav..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, thumper pravi:

cccc.... spredaj bi rabil full mehko gumo .. zadaj pa mehkejšo od trf ali cta2.. ša za zadaj ni ne tf ne sf.. pa predaj bi še preživel mc50 verjetno .. mopi ni ravno lahkoten - 220kg poln pa še priveskov nekih 15kg gor..pa ozka zadnja guma - mi pa ni , da bi menjal na 3000km ker ob menjavi menjam še zračnico .. 

da bom pa na 6000 km dajal za gumi 300e pa tud nism blesav..

kaj za en motor je to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Snečer pravi:

kaj za en motor je to?

triumph bonneville t100 (sprednji konec od truxton-a)  namesto original 19 je 18 col )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, thumper pravi:

triumph bonneville t100 (sprednji konec od truxton-a)  namesto original 19 je 18 col )

poseben moped rabi posebne gume, se boš moral sprijazniti s tem.

Verjetno nikol ne boš videl SF+ v tej dimenziji, niti ToF. Pa ne vem od kje ti ideja, da SS gume super mehke in super oprijemljive. 

So pač za nekaj namenjene, ampak običajno so vse pnevmatike tipa 10/90 ali 20/80 onroad/offroad mehkejše, z več profila in dosežejo približno enako kilometrino. Al pa celo manj, če jih zlorabljaš po asfaltu. Limajo pa ko 100hudičev :P preverjeno. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

poseben moped rabi posebne gume, se boš moral sprijazniti s tem.

Verjetno nikol ne boš videl SF+ v tej dimenziji, niti ToF. Pa ne vem od kje ti ideja, da SS gume super mehke in super oprijemljive. 

So pač za nekaj namenjene, ampak običajno so vse pnevmatike tipa 10/90 ali 20/80 onroad/offroad mehkejše, z več profila in dosežejo približno enako kilometrino. Al pa celo manj, če jih zlorabljaš po asfaltu. Limajo pa ko 100hudičev :P preverjeno. 

ampak : mehke gume ratajo pri višjih temperaturah žvakaste in zadnja na smrekco - pri posebnih mopedih ane (neglede kaj narediš s tlakom in "vzmetenjem" ).. zadnja ta2 se je sicer dobro obnašala pri visokih T - okoli 38 do 40 stC bolje kot avon raodrider - vendar je počepnila ko je temperatura padla pod 15stC .. 

glede na situacijo mi je vseeno za kilometrino če ne bo večdnevnih izletov..

nebi pa dajal za komplet nekih 320e..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, thumper pravi:

ampak : mehke gume ratajo pri višjih temperaturah žvakaste in zadnja na smrekco - pri posebnih mopedih ane (neglede kaj narediš s tlakom in "vzmetenjem" ).. zadnja ta2 se je sicer dobro obnašala pri visokih T - okoli 38 do 40 stC bolje kot avon raodrider - vendar je počepnila ko je temperatura padla pod 15stC .. 

glede na situacijo mi je vseeno za kilometrino če ne bo večdnevnih izletov..

nebi pa dajal za komplet nekih 320e..

ne kompliciri, nimaš tok kojnu da bi kramparco pregrel ali da bi ti začela drset.

Pri izbiri gume je zlo bistven stil vožnje in tip motorja.

So agregati, ki niso nevarni in ne bodo ubili supermehkih pnevmatik tipa skoraj ofroad, in so drugačni, kjer bodo leteli čepi vn, če ga boš gonu 160km/h par ur po AC.

Se tudi ne bi strinjal, da mehke ratajp žwakaste, ker prekuril sem Dunlop roadsmart, nikoli pa mitask.

laj sem se v letih motorizma naučil:

 

Za temperature pod 15C ali še bolje pod 10C in zlo nizke, je silika tista, ki mehča in nudi oprijem. Ampak poleti v vročini, ne da ima silika probleme, ne daje fidbeka..ampak drži. Guma, prava guma, prve serije SF+ so se svaljkale, dale ogromno informacij o dogajanju, so pa zato imele določene probleme:

bele črte, kačke, razni prehodi asfalta, mal mokrote ali vlage

V optimalnih pogojih fantastične, čim se je pogoj spremenil, hudičevo nevarne.

Ko so dodali togost in siliko, so problemi izginili ampak fini občutki da voziš moto gp pnevmatiko tudi. 

In to je čisto normalno, temu se reče prilagajanje situaciji, oziroma iskanje kompromisa, da zmore guma od do.

Na tvojem mestu se ne bi sekiral. Vsaka guma za cesto + terra force je 100% dobra za tvoj motor in tvoje "divjanje" ter čas v katerem se voziš po cesti. Ni pa noben problem (preverjeno pri meni) kombiniranje različnih znamk in tipov gum.

Namreč spredaj sem vedno stavil limarco, že ST pnevmatike so me motile, ne da so letele s ceste, ampak občutek, pri hitreje odpeljanih ovinkih so drsele ven oziroma sem mel filing, da ne zmore, da je pretrda.

Zadaj pa ne..dejansko komot požrem razna opletanja oddrsavanja itd..seveda na račun dosežene kilometrine. Govorim za cestni motor, ker za 790 ADV se bom klatil bolj izven cest in tam bo druga pesem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!