Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Končno so tudi internetno stran posodobili, jim pa zamerim površno, malomarno, švoh podatki kaj je, zakaj je itd..

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--tires/sport--force--plus--ev

in ko potegneš dol pdf, je le ta od SF+

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, wind12 pravi:

Sedaj pa je uradno zunaj SPORT FORCE+EV

 

@mauslej to 

pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

Končno so tudi internetno stran posodobili, jim pa zamerim površno, malomarno, švoh podatki kaj je, zakaj je itd..

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--tires/sport--force--plus--ev

in ko potegneš dol pdf, je le ta od SF+

 

Ampak nekaj na štima :)

Piše Sport Force+ EV

Potem pa opisuje Sport Force+ RS (Racing soft).

Očitno so naredili tudi divjaško verzijo RS...

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kopirano iz FBja.
 
Mitas predstavlja nove različice pnevmatike
SPORT FORCE+
Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve
novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT
FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov
iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere
uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT
FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne
pnevmatike.
“SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na
oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova
različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike
dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik
divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na
pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v
preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že
povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali
vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na
ceste in dirkališča. “
Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo)
omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova
stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v
ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi
(MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma
novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med
vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz
ovinkov in zaviranjem.
Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT
FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W).
Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka.
Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W.
 
 
Dobr, da še nism kupu prednje nove.
 
Lp, Samo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snečer pravi:

@mauslej to 

vidim ja .. to je za navadno R ninđo letnik 2014 ;) ...

razumeš :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, maus pravi:

vidim ja .. to je za navadno R ninđo letnik 2014 ;) ...

razumeš :huh: 

sem čakal komentar, k sem vidu posnetek. Zna bit da je EV razvita kot cepivo za Korono, že od ebole dalje se z njo ubadajo. 

No pa sj če smo pošteni, od začetka pa do danes so 4x spremenili SF+, postajala je vedno bolj toga (primerna za širši segment kupcev) pa siliko je dobila (torej lepo deluje v večjem obsegu temperatur in podlag) ampak ni več tako rajcing kot so bile prve SF oziroma SF+.

 

pred 54 minutami, Nightmare pravi:
Kopirano iz FBja.
 
Mitas predstavlja nove različice pnevmatike
SPORT FORCE+
Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve
novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT
FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov
iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere
uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT
FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne
pnevmatike.
“SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na
oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova
različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike
dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik
divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na
pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v
preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že
povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali
vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na
ceste in dirkališča. “
Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo)
omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova
stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v
ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi
(MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma
novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med
vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz
ovinkov in zaviranjem.
Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT
FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W).
Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka.
Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W.
 
 
Dobr, da še nism kupu prednje nove.
 
Lp, Samo

bistvene razlike ne bo. Je pa zlo pomembno, kako se bo obnašala v spremenljivih pogojih. Ker recimo v slabih pogojih je ToF celo boljša od SF+, ampak v idealnih pa ji ne seže do kolen..govorim za primerne temperature vlago, pa razpoloženega šoferja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Snečer pravi:

EV je za navadno, RS pa H2R.

 

Človek .. zdaj delajo za taprave motorje za modelno leto 2014 ... čez tri leta bodo pa za letnik 2017 ... takrat bom imel že letnik 2023 ... capljajo za hudimi motorji... capljajo :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

Človek .. zdaj delajo za taprave motorje za modelno leto 2014 ... čez tri leta bodo pa za letnik 2017 ... takrat bom imel že letnik 2023 ... capljajo za hudimi motorji... capljajo :P 

zdej je že tok elektronike, da lah Obiličevo gor natakneš pa gre bp :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Nightmare pravi:
Kopirano iz FBja.
 
Mitas predstavlja nove različice pnevmatike
SPORT FORCE+
Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve
novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT
FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov
iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere
uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT
FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne
pnevmatike.
“SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na
oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova
različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike
dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik
divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na
pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v
preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že
povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali
vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na
ceste in dirkališča. “
Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo)
omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova
stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v
ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi
(MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma
novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med
vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz
ovinkov in zaviranjem.
Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT
FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W).
Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka.
Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W.
 
 
Dobr, da še nism kupu prednje nove.
 
Lp, Samo

No tale podatek glede na dobavljivost mi je malo sumljiv,kajti ravno danes sm jih naroču v gumitehni v kranju... tam dobijo prvo pošiljko 26.01.2021,sem jih moral pa rezervirati.

Jože

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z RS naj dajo vn se dimenzijo 180/60, 195/65.. 

Za kaksen marof ali pa lindau bi jo pa se probu.. ce bo cena podobna sf+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. :(  V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, XTR pravi:

Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. :(  V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda... 

to je sunek, si vozil kdaj kawo?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Snečer said:

to je sunek, si vozil kdaj kawo?

Lastil, 500 ccm, 60 konjev, brez elektronskih pomagal. :)  Prejšnji lastnik mi je prodal, ker je preveč sunlo in ni obvladoval. 

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

bistvene razlike ne bo. Je pa zlo pomembno, kako se bo obnašala v spremenljivih pogojih. Ker recimo v slabih pogojih je ToF celo boljša od SF+, ampak v idealnih pa ji ne seže do kolen..govorim za primerne temperature vlago, pa razpoloženega šoferja.

zdaj vem zalaj voziš ToF .. druga odebelitev... zarad dunje ne moreš več parirati SF+.. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, thumper pravi:

zdaj vem zalaj voziš ToF .. druga odebelitev... zarad dunje ne moreš več parirati SF+.. :P

haha nisem mislil, slabih pogojih v glavi.

Ne ne, SF+ mi je mnogo bolj všeč, a žal morajo biti kompromisi, kilometrina, 2 osebe, 

Trenutno mam na SXu spredaj SF+ in zadaj ToF. obe čez 8kkm, zadnja bi še bila za kakega jurčka, prva je pa trikotna in me moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz zaupnih virov od bivšega soforumaša sem izvedel, da so te tanove Mitas Sport Force+EV hude kot ps.

Mende so za cel razred al pa dva boljše kot prej. Guma lima in drži kot ps ježa, sploh pa po bokih. Baje da se tut piste ne bojijo.

 

;);) 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, ukica pravi:

Mende so za cel razred al pa dva boljše kot prej.

še posebi zdaj, ko so razredi prazni :P 

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je 2 razreda boljša, bomo loh diujal po cesti :P in po bokih :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

haha nisem mislil, slabi pogoji v glavi.

no sej to..:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, XTR said:

Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. :(  V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda... 

V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer?

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Vin pravi:

V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer?

Fantje, brez nervoze, si upam trditi, da bo kmalu za Mitas reklamo posnel tudi resen dirkač iz kakšne serije :)

Potem pa bo hec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snečer said:

Fantje, brez nervoze, si upam trditi, da bo kmalu za Mitas reklamo posnel tudi resen dirkač iz kakšne serije :)

Potem pa bo hec.

Ja, samo tisto bo reklama za Sport Force+ RS. Pričakujem še en posnetek. 

Ev je za hobi voznike.... 1h 15 minut od Ljubljane do Grobnika. :)  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, Vin said:

V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer?

Tehnike ne bom komentiral, ker me ne moti. Zelo dober video, bi pa lepše izpadel z malo manj agresivnim pospeševanjem, brez posredovanja elektronike pa morda rahlim dvigom sprednjega kolesa. Wheelie manjka na posnetku :)   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, XTR pravi:

Tehnike ne bom komentiral, ker me ne moti. Zelo dober video, bi pa lepše izpadel z malo manj agresivnim pospeševanjem, brez posredovanja elektronike pa morda rahlim dvigom sprednjega kolesa. Wheelie manjka na posnetku :)   

verjetno ma tut to vklopljen ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!