Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 2 urami, luxsa pravi:

A jih niso za GS? Jest jih vozm na GSu,a je pol to kej narobe?

ne vem, sem pa vozil ToF na SDGT in ni blo nč narobe. Tlak je držala :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem dal gor teraforce,naredil z njimi 500km in jih prodal za 100 eur,ne pasejo da ga jebes.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, luxsa pravi:

Sem dal gor teraforce,naredil z njimi 500km in jih prodal za 100 eur,ne pasejo da ga jebes.  

E7+ bi moral dat :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, luxsa pravi:

Mogoce,poleti ko zvozim angel.

Šalim se, ne stavi E7 če boš po asfaltu vozil. Škoda gume, saj je 50:50, ma slabše performanse na asfaltu kot cestna.

Dej ToF, če ti je bila Terra premehka.

@Kugelschreiberje s terra prešaltal na ToF in je zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, kronik pravi:

a kada te pitaju ono uobicajeno njihovo pitanje: "da li znate zasto smo vas zaustavili?" Tvoj odgovor je:" Znam. Zaustavili ste me jer sam vam ja to dopustila!" 

 

 

A njihov: gospa, za vaša leta bi pričakovali več resnosti (to kad gledaju dokumente i skinem kacigo) ??????.

Sledi: prehitevali ste preko polne črte! Neeeeee jaz, bogami, to se ne sme ?!!!

V Petrinjah, rdeč clio! Aja????? (i glupa faca ???).

In tako dalje, dokler jim ne dam avtograma na tablico, v zameno pa dobim doooooooolg račun z ogrooooooooomno QR kodo, tako da si olajšam plačilo ?????.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, KARMEN1 said:

A njihov: gospa, za vaša leta bi pričakovali več resnosti (to kad gledaju dokumente i skinem kacigo) ??????.

Sledi: prehitevali ste preko polne črte! Neeeeee jaz, bogami, to se ne sme ?!!!

V Petrinjah, rdeč clio! Aja????? (i glupa faca ???).

In tako dalje, dokler jim ne dam avtograma na tablico, v zameno pa dobim doooooooolg račun z ogrooooooooomno QR kodo, tako da si olajšam plačilo ?????.

prijatelj i ja u RH na jadranskoj magistrali - zaustavili su nas na granicnom prijelazu prema Neumu. 

Krenuo se lik derati na nas dvojicu kao da smo balavci. 

Kada smo skinuli kacige kaze policajac svome kolegi: ja mislio dvije mlade budale. A kada ono dvije stare budale! 

Popravljeno . Popravil kronik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, kronik pravi:

prijatelj i ja u RH na jadranskoj magistrali - zaustavili su nas na granicnom prijelazu prema Neumu. 

Krenuo se lik derati na nas dvojicu kao da smo balavci. 

Kada smo skinuli kacige kaze policajac svome kolegi: ja mislio dvije mlade budale. A kada ono dvije stare budale! 

to ti ves čas razlagam :)

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snečer said:

to ti ves čas razlagam :)

shvatio sam poruku Snecer - od sada se vise necu ni na granici zaustavljati! 

ako imas jos kakav slican savjet daj odmah napisi dok u modu prihvacanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/20/2021 at 9:01 AM, DAMI34 said:

ToF rabi težo, ti že sedaj povem

 Kaj pa vem, 990 SM ni prav tezak motor (190 kg), in nisem imel slabe izkusnje z ToF, je naredila ~1500 vec kot SF+, ceprav je zadnjih par sto km bila nelegalna(4000:5500), kar ni zanemarljiva razlika... Na zacetku sem imel nekaj tezav z stempljanjem pri zaviranju, pa je bil tlak mal preoptimisticen (2.7 vs predpisanih 2.2 za 990 SM,  ker sem pozabil po potovanju spustiti, pa ni bilo vec tako vroce), pa se to samo ko sem imel dober dan. Pa tudi 990 ni znan po najbolj uglajenem agregatu. Mislim, da ni toliko problem v tezi motocikla, kot pa ujeti optimalen tlak. Tu se mi zdi bolje drzati predpisanih tlakov z strani Mitasa, kot pa proizvajalca motocikla. Za agresivnejso voznjo, se ToF v mojem primeru pocuti boljse z malo manjsim tlakom. Sem pa verjetno zaradi visjega tlaka naredil kak kilometer vec...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tof ne drži več tako dobro, še preden postane nelegalna, zato sem jo je boljše prej menjati.

Tistih 1000 km razlike pa je zanemarljivo. Ne moreš it peglat Jadranke z gumo, ki ni 100%. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravite me, če narobe razumem da:

ToF sicer zdrži jurja ali dva kilometrov več, ampak zadnjega jurja ali dva ne drži več najbolje. Zakaj jo potem sploh natikati? Za Route 66?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato je ne natikam več, ostala sem na sf+.

Za turistično kruzanje ostane dobra.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moji izjušnji je Tof problematična pri zadnjem jurju. Zvozil sem 3 komplete in povsod enak občutek. Jo moraš dati dol malo prej, je pa cena mamljiva.

Sem pa trenutno nazaj na Roadsmart 3. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jvalant pravi:

 Kaj pa vem, 990 SM ni prav tezak motor (190 kg), in nisem imel slabe izkusnje z ToF, je naredila ~1500 vec kot SF+, ceprav je zadnjih par sto km bila nelegalna(4000:5500), kar ni zanemarljiva razlika... Na zacetku sem imel nekaj tezav z stempljanjem pri zaviranju, pa je bil tlak mal preoptimisticen (2.7 vs predpisanih 2.2 za 990 SM,  ker sem pozabil po potovanju spustiti, pa ni bilo vec tako vroce), pa se to samo ko sem imel dober dan. Pa tudi 990 ni znan po najbolj uglajenem agregatu. Mislim, da ni toliko problem v tezi motocikla, kot pa ujeti optimalen tlak. Tu se mi zdi bolje drzati predpisanih tlakov z strani Mitasa, kot pa proizvajalca motocikla. Za agresivnejso voznjo, se ToF v mojem primeru pocuti boljse z malo manjsim tlakom. Sem pa verjetno zaradi visjega tlaka naredil kak kilometer vec...

no sj, ampak si ti že težji od Karmen, mogoče je več teže zadaj (drža pa to) zihr nisi 2,9 vozil, si pač ujel primeren tlak zate. In o tem je bilo govora. SDGT (SX) ima predpisan tlak zadaj 2,9, kar je preveč za moj način solo vožnje. Oziroma mi ne ustreza tako kot 2,5.

ToF vozim 2,9 v dvoje in na potovanjih. 

SF+ sem pa zlahka vozil 2,9 solo (kar pomeni, da me ni nič motilo), pa tudi tam je za kake objestnosti prišel bolj prav malo nižji.

pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Tof ne drži več tako dobro, še preden postane nelegalna, zato sem jo je boljše prej menjati.

Tistih 1000 km razlike pa je zanemarljivo. Ne moreš it peglat Jadranke z gumo, ki ni 100%. 

prva ali zadnja?

Moja zadnja ima preko 8 jurjev, še 0,5mm do indikatorja, pa me nič ne moti, celo sedaj pozimi jo zlahka pritisnem. Prve pa nikol niti nisem hotel dati na moped.

pred 57 minutami, Joker pravi:

Popravite me, če narobe razumem da:

ToF sicer zdrži jurja ali dva kilometrov več, ampak zadnjega jurja ali dva ne drži več najbolje. Zakaj jo potem sploh natikati? Za Route 66?

Ni to mnenje vseh. In bistvo je prva ali zadnja. Jaz pišem samo o zadnji in me tudi izrabljena prav nič ne moti. Vozim pa tretjo ToF zadaj.

Stavim jih izključno zaradi kompromisa, da zdrži približno isto kot SF+ spredaj. Da lahko nakrcan vozim tudi po AC in v dvoje brez grizenja nohtov a bom gumo skuril, še vedno pa se pelje dokaj dobro tudi po jadranki, osebno jo mam raje od Angel GT. Še raje pa mam SF+.

Recimo na Z900 nisem nikoli dal ToFa. (zadaj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, KARMEN1 said:

Tof ne drži več tako dobro, še preden postane nelegalna, zato sem jo je boljše prej menjati.

Tistih 1000 km razlike pa je zanemarljivo. Ne moreš it peglat Jadranke z gumo, ki ni 100%. 

4000:5500 je 30+% razlike...  Sicer ne vem kaj mislis s peglanjem ali turisticnim kruzanjem, ampak tole spodaj je ToF na Jadranki (dopuscam pa, da za koga ToF drzi premalo) in menim da dopusca precej vec od kruzanja, dopusca celo peglanje Jadranke. Da, ni tako sportna kot SF+, tudi je ne priporocam nikomur, ki se gre vozit z namenom, da bo resno pognal. In pri temle tempu (ki se ni zgodil namenoma) je ToF ze bila na meji zmogljivosti in me je malce svenkalo. (tlak je bil pa 2.3/2.0)Ne vem sicer kaki divjaki ste, da je guma ki omogoca tole, primerna samo za turisticno kruzanje... ToF je sportno touring guma, kateri se ni treba sramovat pridevnika sportna...

 

peg.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, DAMI34 said:

no sj, ampak si ti že težji od Karmen, mogoče je več teže zadaj (drža pa to) zihr nisi 2,9 vozil, si pač ujel primeren tlak zate. In o tem je bilo govora. SDGT (SX) ima predpisan tlak zadaj 2,9, kar je preveč za moj način solo vožnje. Oziroma mi ne ustreza tako kot 2,5.

 Tezji sem, se pa drzim prej bolj naprej kot nazaj... Vse to drzi, tudi povedal sem, da pri (pre)visokem tlaku obcutek ni bil dober, se posebej ze proti jeseni, ali b hribih, kje ni tako vroce. Se pa da veliko popraviti in prilagoditi z tlakom. Ce pac pise za nek motor in oem gume 2.9, se z lahkoto poskusi malo manj tlaka, 2.6 npr. (moj ima v navodilih 2.2/2.2 naprimer - z mano je to 2.3-2.4 zadaj).

13 minutes ago, Endlich said:

Kakšen je namen slike?

Da se pove, da ToF ni slaba guma. Kot odgovor na to, da je dobra samo za turisticno kruzanje. Namen je, da povem, da moje izkusnje z ToF niso slabe, ampak precej dobre, se posebej, ko sem se malo spustil tlak. Slika je pa samo in izkljucno za nek indikator, kaj mislim s tem, da se mi zdi ToF suverena guma... Tezko bi pa to dokazoval z pocasno voznjo. Zato slika (in tudi pojasnilo da se mi zdi, da pa je to na meji)

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jvalant pravi:

 Tezji sem, se pa drzim prej bolj naprej kot nazaj... Vse to drzi, tudi povedal sem, da pri (pre)visokem tlaku obcutek ni bil dober, se posebej ze proti jeseni, ali b hribih, kje ni tako vroce. Se pa da veliko popraviti in prilagoditi z tlakom. Ce pac pise za nek motor in oem gume 2.9, se z lahkoto poskusi malo manj tlaka, 2.6 npr. (moj ima v navodilih 2.2/2.2 naprimer - z mano je to 2.3-2.4 zadaj).

čedalje bolj se mi zdi, da govoriva eno in isto :D

Veš, precej sem jo vozil v dvoje. In takrat je naravnost odlična, mnogo boljša, kot za solo. Če solo dajem prednost SF+, bom v dvoje dajal prednost ToFu. Vse ostalo je kompromis, kaj lastnik hoče.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DAMI34 said:

čedalje bolj se mi zdi, da govoriva eno in isto :D

Veš, precej sem jo vozil v dvoje. In takrat je naravnost odlična, mnogo boljša, kot za solo. Če solo dajem prednost SF+, bom v dvoje dajal prednost ToFu. Vse ostalo je kompromis, kaj lastnik hoče.

 

Se ti zdi prav, ze tvoj odgovor meni je povedal to kar sem napisal, pravzaprav.... Razlika je samo v tem, da sem jaz bil zadovoljen tudi v solo, ampak z 2.2-24 tlakom  :) In, ce je ToF kaki lahki (po kg, ne kako drugace) voznici, kot je npr Karmen, cudna, se z lahkoto poskusi nizji tlak...   Seveda, ce je potreba po vecji kilometrini. Ce ni, pol pac das gor tisto kar ti najbolj pase. Jaz samo povem svoje izkusnje.

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

Se ti zdi prav, ze tvoj odgovor meni je povedal to kar sem napisal, pravzaprav.... Razlika je samo v tem, da sem jaz bil zadovoljen tudi v solo, ampak z 2.2-24 tlakom  :)

Narobe si me razumel, tudi jaz jo vozim solo, pa tako nizkega tlaka ne uporabljam. 2,5 do 2,7.

Ampak jo imam na SXu, pa mel sem jo na GTju. 

Mi je pa bolj všeč SF+(ampak samo za solo in v dobrih pogojih )

Recimo na mokrem in hladnem mi je pa ToF bolj všeč.

Kompromisi, kot sm rekel, nekje pridobiš, nekje mal izgubiš..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, DAMI34 said:

Kompromisi, kot sm rekel, nekje pridobiš, nekje mal izgubiš..

 

 Ja, saj v tem je rec. Kompromisi bi ne bili potrebni, ce bi bile vse gume enake, pa niso. Kot tudi niso motocikli in vozniki. In tudi sam, sem presedlal nazaj na SF+ (ker se vec vozim po manj vrocih krajih, tam pa je ToF znala postempljati. Ovinki niso bili problem, zaviranje pred njimi, pa. Redko sicer, ko je bilo potrebno res malo mocneje zavreti. Trsa sredica je razlog, bi rekel Kot tudi verjetno to, da je bilo to moja prva sezona z 990. Ni vedno, ali se bolje - najmanjkrat je kriva gume) Je pa dalec od tega, da pa ja ToF dobra samo za turisticno kruzanje... To pac ne daje prave slike o gumi. Zato sm se pac odlocil podati se svoje mnenje.

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

 Ja, saj v tem je rec. Kompromisi bi ne bili potrebni, ce bi bile vse gume enake, pa niso. Kot tudi niso motocikli in vozniki. In tudi sam, sem presedlal nazaj na SF+ (ker se vec vozim po manj vrocih krajih, tam pa je ToF znala postempljati. Ovinki niso bili problem, zaviranje pred njimi, trsa sredica je razlog bi rekel) Je pa dalec od tega, da pa ja ToF dobra samo za turisticno kruzanje... To pac ne daje prave slike o gumi. Zato sm se pac odlocil podati se svoje mnenje.

se strinjam, ToF se da čisto dobro peljati.

Ampak zapisal sem, ToFrabi težo, takrat dela dobro. Ekvivalent teži, je tut nižji tlak. Z visokim (predpisanim 2,9 za moje motorje) mi je bila moteča, pretrda, preodbijajoča.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, DAMI34 said:

 

Ampak zapisal sem, ToFrabi težo, takrat dela dobro. Ekvivalent teži, je tut nižji tlak. Z visokim (predpisanim 2,9 za moje motorje) mi je bila moteča, pretrda, preodbijajoča.

 

  Da malo folozofiram: Ce je ekvivalent tezi nizji tlak, ce z njim lahko skompenziras manjso tezo, pol teza ni problem. Problem je optimalen tlak ;)

 

  Nisem pa preizkusil ToF na Duku, ki je pa je se precej lazji. Z tlakom se  da urediti zadevo samo do neke mere, se ne da v nedogled nizati tlaka... Vprasanje kako bi ToF delovala, pa se mislim da 150/160 nista dvokomponentni?  Verjamem pa, da predpisani tlaki niso alfa in omega. Se vec, verjamem da so samo zelo ohlapno priporocilo. Ker so pisani za gumo, s katero je motor dobavljen. Z drugacnimi pnevmatikami (se posebej se to lahko pokaze recimo na Futuri, kjer je tlak in pnevmatika tehnologija spred 20+ let) ni receno, da mora biti tlak enak predpisanemu. Zato menim, da je boljse pogledati priporocila proizvajalca gum, pa se malo upostevati lastne kriterije in pac poizkusiti par opcij. Tole pa ze leze iz okvirov teme...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!