Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

3 hours ago, KARMEN1 said:

Koliko se tebi nasmijem ?????.

da li je ovo kompliment? 
hvala ti - vec mi duuuugo nitko nije dao neki kompliment

osim snecera!! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, jvalant pravi:

  Da malo folozofiram: Ce je ekvivalent tezi nizji tlak, ce z njim lahko skompenziras manjso tezo, pol teza ni problem. Problem je optimalen tlak ;)

 

  Nisem pa preizkusil ToF na Duku, ki je pa je se precej lazji. Z tlakom se  da urediti zadevo samo do neke mere, se ne da v nedogled nizati tlaka... Vprasanje kako bi ToF delovala, pa se mislim da 150/160 nista dvokomponentni?  Verjamem pa, da predpisani tlaki niso alfa in omega. Se vec, verjamem da so samo zelo ohlapno priporocilo. Ker so pisani za gumo, s katero je motor dobavljen. Z drugacnimi pnevmatikami (se posebej se to lahko pokaze recimo na Futuri, kjer je tlak in pnevmatika tehnologija spred 20+ let) ni receno, da mora biti tlak enak predpisanemu. Zato menim, da je boljse pogledati priporocila proizvajalca gum, pa se malo upostevati lastne kriterije in pac poizkusiti par opcij. Tole pa ze leze iz okvirov teme...

že to da govorimo o različni dimenziji in mono ali bicopound.

Vsa moja pisanja se nanašajo na 190/5017 ali 190/55/17

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, kronik pravi:

da li je ovo kompliment? 
hvala ti - vec mi duuuugo nitko nije dao neki kompliment

osim snecera!! 

Da, to je kompliment, ali snecer zna to bolje ???.

TOF sem imela samo zadnjo, to da je dobra za kruzanje pa pravim za takrat, ko gre h koncu, to je proti indikatorju, ali pa je že na indikatorju.

Z novo pa sem vozila glih tako, kot z vsako drugo novo gumo (recimo Angel GT).

Guma ni čudna, ampak sem se odločila, da je ne vzamem več, ker sem od nje pričakovala več. 

Vozim pa vedno solo, pa natovorjena nisem nikoli.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, KARMEN1 said:

Da, to je kompliment, ali snecer zna to bolje ???.

TOF sem imela samo zadnjo, to da je dobra za kruzanje pa pravim za takrat, ko gre h koncu, to je proti indikatorju, ali pa je že na indikatorju.

Z novo pa sem vozila glih tako, kot z vsako drugo novo gumo (recimo Angel GT).

Guma ni čudna, ampak sem se odločila, da je ne vzamem več, ker sem od nje pričakovala več. 

Vozim pa vedno solo, pa natovorjena nisem nikoli.

karmen to sto ne znas tako dobro kao Snecer - to cu ti oprostiti jer si zensko! 

Inace bismo se vec posvadjali :) :) :)

Vrijrme je da ovo sranje sa koronom prodje i da se organizira neki motosvet meet!
Ono da se mozemo u  zivo izdiskutirati o Mitasu!! 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

novi KTM 1290 ADV 2021 bo na Terra force R pnevmatikah :P

340210180_PHO_BIKE_DET_1290-sadv-s-21-wheels_SALL_AEPI_V1.thumb.jpg.e9fdaf8d293fafb8b9709954998415e1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

Vprašanje, ali je že kdo uporabljal Mitas SF+ na stezi z grelci? Oz. vem, da so se uporabljale za kak track day, vendar nisem opazil, da bi jih dali na grelce. Ima kdo kake izkušnje? Bo prihajajoča verzija EV bolj primerna za kaj takega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, GizmoFighter pravi:

Pozdrav,

Vprašanje, ali je že kdo uporabljal Mitas SF+ na stezi z grelci? Oz. vem, da so se uporabljale za kak track day, vendar nisem opazil, da bi jih dali na grelce. Ima kdo kake izkušnje? Bo prihajajoča verzija EV bolj primerna za kaj takega?

mogoče je tule kaka info

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

mogoče je tule kaka info

Dami, ja poznam to temo. Nisem zasledil. Postavil sem v temi Mitas vprašanje, ker se dotika direktno uporabnikov Mitas-a.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, GizmoFighter pravi:

Pozdrav,

Vprašanje, ali je že kdo uporabljal Mitas SF+ na stezi z grelci? Oz. vem, da so se uporabljale za kak track day, vendar nisem opazil, da bi jih dali na grelce. Ima kdo kake izkušnje? Bo prihajajoča verzija EV bolj primerna za kaj takega?

SF+ naj ne bi naredila več, kot kakšnin 6-8 krogov, ker se ti bo pregrela in spustila.

Z njo sem bila na pisti, vendar na vodeni vožnji, tako da grelcev nisem potrebovala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, KARMEN1 pravi:

SF+ naj ne bi naredila več, kot kakšnin 6-8 krogov, ker se ti bo pregrela in spustila.

Z njo sem bila na pisti, vendar na vodeni vožnji, tako da grelcev nisem potrebovala.

Ja Karmen, vem, se skuha. Razmišljam o EV. Navadna SF+ je ob tapravem dnevu spustila tud že na Jadranki, spredaj. Marof jo pa ubije v 5-ih krogih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, GizmoFighter said:

Ja Karmen, vem, se skuha. Razmišljam o EV. Navadna SF+ je ob tapravem dnevu spustila tud že na Jadranki, spredaj. Marof jo pa ubije v 5-ih krogih.

Glede nato da guma se ni niti zuni ti tega noben nebo znal povedati.

Seveda povej o kaksni stezi je govora in s kaksnim tempom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 gumi bodo nove EV in RS.

RS

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--tires/sport--force--plus--rs

For fast and confident performance, Mitas SPORT FORCE+ RS (meaning Racing Soft), delivers the highest racing performance expected from this type of tire: amazing grip, good slide control and contact feel. The newly developed Racing Soft compound guarantees outstanding performance on dry racetracks at different track and air temperatures.

kar vem ma neko soft testno in jo je vozil Rumeni iz Logatca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi pa ni jasno kje in koliko je klientele, ki potrebuje in kupi novejšo različico RS z temi malimi dimenizijami? Zakaj se niso spustili v razvoj namenskih slick gum za motocikle najvišjih razredov, z dimenzijami 120 in 180/190/200. Tle bi pa bil komercialni potencial velik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, GizmoFighter said:

Mi pa ni jasno kje in koliko je klientele, ki potrebuje in kupi novejšo različico RS z temi malimi dimenizijami? Zakaj se niso spustili v razvoj namenskih slick gum za motocikle najvišjih razredov, z dimenzijami 120 in 180/190/200. Tle bi pa bil komercialni potencial velik.

Ugibam, da jo je lazji razvit, in nato probati to tehnologijo reflektirat na vecjo dimenzijo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa je za kako serijo tekmovanj namensko razvita (pogodbe pa to). RS ima še napis SAVA, kar je veliko lepše od češki gumic.

Rumeni pravi, da je limarca :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/26/2021 at 6:21 PM, DAMI34 said:

novi KTM 1290 ADV 2021 bo na Terra force R pnevmatikah :P

340210180_PHO_BIKE_DET_1290-sadv-s-21-wheels_SALL_AEPI_V1.thumb.jpg.e9fdaf8d293fafb8b9709954998415e1.jpg

Zakaj imajo drugačen profil kot tiste v trgovini? Ali so novi model ali samo photoshop?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Bostjan L pravi:

Zakaj imajo drugačen profil kot tiste v trgovini? Ali so novi model ali samo photoshop?

kako drugačen? Mogoče so razlike zaradi dimenzij, drugače pa nimam pojma

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 1. 2021 ob 11:47, GizmoFighter pravi:

Ja Karmen, vem, se skuha. Razmišljam o EV. Navadna SF+ je ob tapravem dnevu spustila tud že na Jadranki, spredaj. Marof jo pa ubije v 5-ih krogih.

novih gum še ni v prodaji.. 

Ob 31. 1. 2021 ob 16:34, Snečer pravi:

ker motor pa se v to obuje? 110/70 in 140/70...

šit..obe sta preširoki za mojo homolomo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes nabavil zadnjo pnevmatiko Mitas ToF 190/50-17. Cena pri lokalnem vulkanizerju 78€. Montiral pa mi jo bo serviser, ki mi servisira motor, ker sem pri tem poslu do vulkanizerjev nezaupljiv. Sprednja SF+, pa bo še zdržala kakih 2000 ali več km. Ko bo vreme toplejše in primerno za vožnjo z motorjem, bom stestiral ToF. Na osnovi občutkov se bom odločil za morebitno montažo ToF tudi na sprednje kolo. Če pa se slučajno zgodi, da ne bom imel dovolj zaupanja v ToF, se bom vrnil na SF+, katera pa mi vliva neizmerno zaupanje tako med lahkotnejšo, kot tudi bolj agresivno vožnjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, bladerunner said:

Danes nabavil zadnjo pnevmatiko Mitas ToF 190/50-17. Cena pri lokalnem vulkanizerju 78€. Montiral pa mi jo bo serviser, ki mi servisira motor, ker sem pri tem poslu do vulkanizerjev nezaupljiv. Sprednja SF+, pa bo še zdržala kakih 2000 ali več km. Ko bo vreme toplejše in primerno za vožnjo z motorjem, bom stestiral ToF. Na osnovi občutkov se bom odločil za morebitno montažo ToF tudi na sprednje kolo. Če pa se slučajno zgodi, da ne bom imel dovolj zaupanja v ToF, se bom vrnil na SF+, katera pa mi vliva neizmerno zaupanje tako med lahkotnejšo, kot tudi bolj agresivno vožnjo. 

Zakaj ne das gor 190/55? Ta 50 je najslabsa dimenzija.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ukica pravi:

Zakaj ne das gor 190/55? Ta 50 je najslabsa dimenzija.. 

Ker je za Z1000SX homologirana 50. Pa ne vem kako bi to šlo skupaj z IMU in KTRC. Kajti če bi dal gor 55, se s tem poveča kotalni obseg. Kako bi to vplivalo na elektroniko ne vem. Morda je kak član MS to preizkusil. Vendar so podatki relevantni le, če je kdo tako dimenzijo pnevmatike preizkusil na modelu 2017 in poznejšem. Moj SX je modelsko leto 2019. Prejšnji modeli namreč niso imeli IMU kolikor vem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!