Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

3 hours ago, ukica said:

Nevem kaj je bilo, me ni bilo tam.. sam povem.

A3B60E2F-CEBC-4F4F-88E1-BFCCF33F32AC.png

  Padec na pisti, pri takih casih... kaj pa je tu cudnega? Tudi z KR ali SC se to dogaja. Dejstvo se vseeno ostaja, da je SF+ EV zelo dobra guma, se posebej za nas tule in na cesti, ki niti blizu ne pridemo takemu tempu. In nikjer ni receno, da je padel zaradi gum.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, KARMEN1 said:

Čas pa je imel dober ?!

Drugače pa sf+ ev ni primerna za pisto, temu je namenjen drugi model.

Seveda ni, imas prav. Ampak 1:34, 9 krogov zapored, vseeno pomeni da guma drzi in zdrzi veliko. In da velika vecina debat za sankom, pa tule, o tem kako drzi ali kako ne drzi, nima smisla. To je PRECEJ hitreje kot se 99% nas tule svaljka po Jadranki, ipd. Zaenkrat se meni zdi samo Jure merodajen, da pove koliko SF+ EV v resnici zmore. In tudi, CE  je sucajno padel zaradi gume, nas to nima kaj skrbeti. Ce pa kdo pelje grobnik vsaj blizu 1:34, se mu pa oproscam, lahko ga skrbi.  ;)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, KARMEN1 said:

Drugače pa sf+ ev ni primerna za pisto, temu je namenjen drugi model.

Ja za kam pa je primerna? Samo za nažiganje po Jadranki? Kje jih pa ogrevate z grelci, kar na parkirišču? :) 

Je primerna za na pisto, verjetno pa ni najbolj primerna za postavljanje rekordnih časov.

Z uradne strani... 

"Street legal tire for track days"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je vsaka sport guma, primerna za trackday. Zanimivo bi bilo videti TC lucko.

Ne pravim da se neda vozit.. vprasanje je kako.

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, XTR pravi:

Ja za kam pa je primerna? Samo za nažiganje po Jadranki? Kje jih pa ogrevate z grelci, kar na parkirišču? :) 

Je primerna za na pisto, verjetno pa ni najbolj primerna za postavljanje rekordnih časov.

Z uradne strani... 

"Street legal tire for track days"

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle-on-road-tires/motorcycle-sport-tires/sport-force-plus-rs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, KARMEN1 pravi:

žal samo ena dimenzija RSke

Kere Mitaske so za vožnjo pod 20C? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Mitas E 07+

Zadnja posodobitev. 100km manj kot 7 jurčkov. Bolj kot je izrabljena zadnja, počasneje se troši. Slike v prilogi..zadnja še 2mm do senzorja...torej cca jurčka. Računam 8 kek z zadnjo.

20211016_153113_HDR.thumb.jpg.0f0ace01db9fd92d1dab16381c480239.jpg

20211016_153121_HDR.thumb.jpg.7fffce31fa185bef65c64b36b229232d.jpg

Prva enako 7 do sedaj. Se vedno lepo okrogla. Malce se pozna objestno zalaganje, a v voznji se ne cuti. Kilometrina..kdo bi vedu ?

Bom kar dalje nazigal isto.

20211016_153207_HDR.thumb.jpg.d6c7b93afc7454e339b882da1515e2be.jpg

20211016_153135_HDR.thumb.jpg.283bee798a9afe49c038c875e3351cf8.jpg

Moje mnenje:

Se jih bom dal. Km ji zadnje so sprejemljivi. Oprijem izven asfaltne podlage sprejemljiv. Seveda ni knofarca in gladka hitro zavrti na sodru, ma to je za vzeti v obzir, sploh ker nisem neki tezki strokovnjak za terensko voznjo in zadeve opravim zlahka umirjeno, tudi v prvi brzini v stilu pk, pk...

Mokra podlaga je zajebana, ker na suhi vliva zaupenje. Ni vazno al je asfalt, soder al pa trava, ampak mokra hitro odnese.

Na asfaltu je pa nic ne briga. Ne temperature ne umazanija. Dela dobro, celo prevec, ker ne ves kje so meje. Sele ko po zadnjih stoflih peljes vidis TC kako utripa in cutis odnasanje zadnjega konca. K sreci odnasanje prvega se nisem zaznal. 

Ps. Standard tlak za 790ko je 2, 4. Ma to je prevec. Na 2.0 se pa fantasticno pelje na vseh podlagah...za moj stil seveda.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le glej, da si pravi čas nabaviš nove. Tudi v tej branži se spopadajo z pomankanjem repromaterjala.
 

To je bilo meseca marca?

 

E2849A62-DA55-448C-A379-268CE931A8F2.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Le glej, da si pravi čas nabaviš nove. Tudi v tej branži se spopadajo z pomankanjem repromaterjala.
 

To je bilo meseca marca?

 

E2849A62-DA55-448C-A379-268CE931A8F2.jpeg

žal vemo že dolgo to zadevo /nekej na msju smo tudi jokali o pomanjkanju)..sploh 18 col..nekaj bom že našel, drgač bo pa SX zimo oddelal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Voodoo pravi:

So na KTM-u serijsko SF gor?

hm..na 1290 adv so serijsko terraforce. Zna biti da so na duku res.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/19/2021 at 11:47 AM, Voodoo said:

So na KTM-u serijsko SF gor?

Ne, R kot je na posnetku ima Michelin Power Cup Evo navaden pa ContiRoad.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ToF in MCTT (multi compound) glede na dimenzijo? Ko sem pred enim letom kupoval gume, sem zavestno vzel za probo ToF z enotno zmesjo, ker imam širino zadnje gume 160. Takrat se spomnim dokumenta, kjer je bilo navedeno, da ima ToF MCTT šele pri širših dimenzijah, od 170 dalje.

No, oprijem me ni navdušil, guma je v nagibu zdrsavala "za brezveze", zato bi se vrnil na SF+, ki so limale kot pri norcih.

Ampak ko gledam trenutno ponudbo in novosti, tistega dokumenta z navedbo MCTT glede na dimenzijo na najdem več. So kakšne spremembe in imajo vse ToF za zadnjo os po novem MCTT? Ali Mitas skriva specifikacije? Ali pa sem samo jest smotan, da ne najdem več specifikacij? 

Popravljeno . Popravil bwaz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 9. 2021 ob 12:41, Zivnorc pravi:

Mitas SF+ EV

Na sliki se na mokri pnevmatiki lepo vidi prehod med mehko in tršo zmesjo....oz. koliko je široka površina trše zmesi.

Pnevmatika mi je o.k., oz. super - vrhunska, me pa zmoti, ko se čuti tisti prehod med tršo in mehkejšo zmesjo. Ta prehod se čuti pri zelo zmerni vožnji pri  malem nagibu. Čuti se, kot da ti "tunka" zadnji konec, oz. da malo zapelje zadnje kolo navzven. Pri hitrejši, agresivnejši vožnji in pri večjih nagibih tega pojava ni opaziti. Zelo podobno sem občutil tudi recimo pri GP Racer.   .... pri SF+ tega nikoli nisem občutil.

Opazil sem, da se ta pnevmatika celo lepše pelje pri nižjem tlaku, ki je kot standardno predpisan za SF+ (2,4 za zadnjo za sportaka).... sem znižal preskusno (za hec) celo na manj kot 2bar hladno v garaži .... tega prehoda in "tunkanja " zadnjega konca ni bilo več čutiti ....... ne vem pa kako bi se na daljši rok poznalo na kilometrini.... Poskusil sem tudi na 2,9..... pa je lepše peljalo na nižjem tlaku, kot sem napisal zgoraj...

... pnevmatika se lepo pelje pri nižjem tlaku.... ni tistega "žwakanja" oz. občutka "težke gume" oz. napol prazne gume.... 

Čisto tako... moje mnenje:

Pnevmatika je vrhunska, ima pa (po mojem laičnem mnenju) zelo športen karakter, ... zmes se mi zdi precej mehka, zato se tudi verjetno "lepše" pelje pri nižjem tlaku.

... rekel bi takole.... da kdor bi se rad vozil po cesti "normalno - lagano-sportski, tudi do sportski" , se mi zdi, da je skoraj bolj primerna navadna SF+ pnevmatika..... ta pa se mi zdi, da je bolj primerna za na "litrske sportake", za agresivnejšo vožnjo, kjer bi prišla do izraza ta pnevmatika.

Bomo videli, kako bo , ko bo malo bolj znucana..... pri navadni  SF+ sem jo najprej ponucal ravno tam, kjer je ta prehod med trdo in mehko zmesjo...ali pa mogoče še malo bolj na bok..... sredina mi je ostala kak mm .... je pa to seveda čisto odvisno, kje se voziš.... kako se voziš....itd .... (nikolinenažigamporavninah ... oz. zelo redko).

Še enkrat: To je moje čisto laično/amatersko mnenje.... lahko, da nimam tistih pravih občutkov, ker sem letos vozil res čisto malo.... ampak tako sem občutil to gumo.

 

če nadaljujem...

prejšnji teden sem šel do karirastih prtov, pa še malo naokoli do Murterja....

... skratka:

Jadranka, ki je znana kot gumožder, vreme lepo, pozno jesensko, temperature malo pod 20 stopinj, na celini kar frišno.... za nazaj tudi, lepo vreme ob obali, nazaj grede tudi precej frišno.

Vožnja lagano sportska, včasih tudi malo agresivneje čez ovinke.... pretiranega nažiganja ni bilo.

Tlak zadnje pnevmatike doma v garaži 1,8bar. Med vožnjo nisem meril, ko je bila topla... predvidevam pa, da se je tlak dvignil za običajnih 0,3bar. 

Na začetku, preden se je guma ogrela, je bilo malo občutka, da je v pnevmatiki nižji tlak..... ko pa se je začela malo bolj "sportska" vožnja, pa tega ni bilo čutiti (verjetno tudi zaradi tega, ko hitro in agresivneje nagibaš). Bilo je vmes tudi nekaj AC... od Gornjega Jelenja pa do krožišča pri Jadranovem (nazaj grede pa sem šel samo do odcepa za Grobnik, pa potem po stari do Delnic).

Pnevmatika se je proti mojim pričakovanjem zaradi nižjega tlaka obnašala zelo stabilno (mogoče imam tudi tak občutek zato, ker sem vajen voziti  slick  pnevmatike po pisti, in včasih občutiš, da malenkost "zaplavajo", če pelješ bolj počasi z ne povsem ogretimi gumami, ko pa nagneš v zavoj, pa se "uležejo in zagrabijo"... ali pa se še vedno malo občuti tisti prehod med mehko in tršo zmesjo....ne vem... nisem dosti pameten, da bi znal točno oceniti). Tudi nad obrabo sem presenečen. Površina je sicer bila malenkost "nasvaljkana", ne pa pretirano, kot se je to že dogajalo, sicer pod drugimi vremenskimi pogoji in na"navadni" SF+. Lepa "nakosmatena" površina, po celotni površini.  Na običajni SF+ je pri tlaku 2,5bar kar pošteno svaljkalo površino, SF+ EV pnevmatiki pa očitno zaradi mehke zmesi paše nižji tlak, da dosežemo večjo naležno površino, oz. ji paše manjši površinski pritisk. Pri višjem tlaku v pnevmatiki, je očitno preveč točkovno obremenjena in mehka zmes tega ne prenese.

Sedaj sem z obrabo cca 1mm nad "grabljicami"... bomo videli spomladi naprej, kako bo šlo obnašanje pnevmatike glede na obrabo. Do sedaj pa sem s pnevmatiko prevozil, mislim da cca 2500km.

 

... se ponavljam:

... to je moje laično amatersko mnenje. Kot vsakič trdim in prepičujem, vedno je potrebno primerjati pnevmatike na istem asfaltu, pod enakimi vremenskimi pogoji, najbolje v istem dnevu ob približno enakem času, ker na oprijem res močno vpliva milijon dejavnikov, ki se dnevno spreminjajo.... od navadnega prahu, če dolgo ni bilo dežja... cvetni prah spomladi... temperatura... vlaga asfalta...itd....

... kot pravim.. nisem neka referenca in expert ali dirkač..... ampak tako pač občutim novo SF+EV

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, bwaz pravi:

ToF in MCTT (multi compound) glede na dimenzijo? Ko sem pred enim letom kupoval gume, sem zavestno vzel za probo ToF z enotno zmesjo, ker imam širino zadnje gume 160. Takrat se spomnim dokumenta, kjer je bilo navedeno, da ima ToF MCTT šele pri širših dimenzijah, od 170 dalje.

No, oprijem me ni navdušil, guma je v nagibu zdrsavala "za brezveze", zato bi se vrnil na SF+, ki so limale kot pri norcih.

Ampak ko gledam trenutno ponudbo in novosti, tistega dokumenta z navedbo MCTT glede na dimenzijo na najdem več. So kakšne spremembe in imajo vse ToF za zadnjo os po novem MCTT? Ali Mitas skriva specifikacije? Ali pa sem samo jest smotan, da ne najdem več specifikacij? 

nihče ga ni našel, ker smo o tem že špekulirali oziroma debatirali v tej temi. Tudi jaz se spomnim da 160 je bila mono. Možno, da so kaj spremenili, ampak če ti ni sedla, potem raje SF+ vzemi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Evo, nabavu tud sam gume Made in SLO, SF+... Motor se pelje lepo, popolno zaupanje pa si bodo mogle se pridobit. Z obrabljenimi angel gt sem mogu motor precej bolj silit v ovinek, sam na zacetku itak nove gume lepse padajo v ovinek... Torej na kratko, pussy strajfn se vid..

Popravljeno . Popravil a79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/16/2021 at 3:49 PM, DAMI34 said:

 

Mitas E 07+

Zadnja posodobitev. 100km manj kot 7 jurčkov. Bolj kot je izrabljena zadnja, počasneje se troši. Slike v prilogi..zadnja še 2mm do senzorja...torej cca jurčka. Računam 8 kek z zadnjo.

20211016_153113_HDR.thumb.jpg.0f0ace01db9fd92d1dab16381c480239.jpg

20211016_153121_HDR.thumb.jpg.7fffce31fa185bef65c64b36b229232d.jpg

Prva enako 7 do sedaj. Se vedno lepo okrogla. Malce se pozna objestno zalaganje, a v voznji se ne cuti. Kilometrina..kdo bi vedu ?

Bom kar dalje nazigal isto.

20211016_153207_HDR.thumb.jpg.d6c7b93afc7454e339b882da1515e2be.jpg

20211016_153135_HDR.thumb.jpg.283bee798a9afe49c038c875e3351cf8.jpg

Moje mnenje:

Se jih bom dal. Km ji zadnje so sprejemljivi. Oprijem izven asfaltne podlage sprejemljiv. Seveda ni knofarca in gladka hitro zavrti na sodru, ma to je za vzeti v obzir, sploh ker nisem neki tezki strokovnjak za terensko voznjo in zadeve opravim zlahka umirjeno, tudi v prvi brzini v stilu pk, pk...

Mokra podlaga je zajebana, ker na suhi vliva zaupenje. Ni vazno al je asfalt, soder al pa trava, ampak mokra hitro odnese.

Na asfaltu je pa nic ne briga. Ne temperature ne umazanija. Dela dobro, celo prevec, ker ne ves kje so meje. Sele ko po zadnjih stoflih peljes vidis TC kako utripa in cutis odnasanje zadnjega konca. K sreci odnasanje prvega se nisem zaznal. 

Ps. Standard tlak za 790ko je 2, 4. Ma to je prevec. Na 2.0 se pa fantasticno pelje na vseh podlagah...za moj stil seveda.

Kako pa je ta 07+ v primerjavi s Pirelly STR na asfaltu? A se da tako suvereno voziti po ovinkih z 07+ kot se to da s  Pirelly STRkami ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Loba pravi:

Kako pa je ta 07+ v primerjavi s Pirelly STR na asfaltu? A se da tako suvereno voziti po ovinkih z 07+ kot se to da s  Pirelly STRkami ?

bolje...sem zapisal v temi STR, mogoče sem klobasal, ma ne da se mi razlagat, naj si vsak sam izvleček potegne.

STR ni slaba, oprimjem na asfaltu ma super v vseh pogojih ampak:

štandard tlak, zadnjo prej vklopi TC, več je drsenja, prva je majka v oprijemu in total qurac po vzdržljivosti. Po 1500km sem skuril že vsak drugi kvader (zanimivo na mitas se tut kuri vsak drugi) na pol, kar pomeni tja 4 do 5 pogojno jurčkov, dokler bom še toleriral pnevmatiko, ampak je ne bom. Za info 07 + je scepala 11 kek in še bi, pa mi je šla mal na kurac zarad zgoraj opisanega fenomena, nova je ludnica, sem jo spet danes nažigal.

teren

Zadnja, ker ima samo prečne utore, še prej odnese na travi in blatni podlagi kot mitas. Pa ozka je po preseku ,bolj od 07+. Mogoče na husi zdržim tiste 4 jurje in menjam za mitas E07+. Sem jo navajen, vem kako dela.

Prva pa, ni problema, mi je všeć filing tudi v offroadu, ne morem reči da slabše prime od 07+ žal je problem kilometrina.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DAMI34 said:

bolje...sem zapisal v temi STR, mogoče sem klobasal, ma ne da se mi razlagat, naj si vsak sam izbvleček potegne.

STR ni slaba, oprimjem na asfaltu ma super v vseh pogojih ampak:

štandard tlak, zadnjo prej vklopi TC, več je drsenja, prva je majka v oprijemu in total qurac po vzdržljivosti. Po 1500km sem skuril že vsak drugi kvader (zanimivo na mitas se tut kuri vsak drugi) na pol, kar pomeni tja 4 do 5 pogojno jurčkov, dokler bom še toleriral pnevmatiko, ampak je ne bom. Za info 07 + je scepala 11 kek in še bi, pa mi je šla mal na kurac zarad zgoraj opisanega fenomena, nova je ludnica, sem jo spet danes nažigal.

teren

Zadnja, ker ima samo prečne utore, še prej odnese na travi in blatni podlagi kot mitas. Pa ozka je po preseku ,bolj od 07+. Mogoče na husi zdržim tiste 4 jurje in menjam za mitas E07+. Sem jo navajen, vem kako dela.

Prva pa, ni problema, mi je všeć filing tudi v offroadu, ne morem reči da slabše prime od 07+ žal je problem kilometrina.

 

 

STR ki je bil original na T 700 sem skuril hitro in čez zimo sem dal gor TKC 80, ki pa je itak za pocesti boga, na mokrem pa smrtno nevarna, se pa da vozit bolj po resnem terenu in tudi še kar po blatu in snegu, grejo pa že tudi proti koncu. Sem zdaj naročil zdaj 07+, da ni potem panike ko jih nihče več nima na lagerju, jih dam gor v čez ene mesec dni. @DAMI34 Hvala za nasvet. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Loba pravi:

STR ki je bil original na T 700 sem skuril hitro in čez zimo sem dal gor TKC 80, ki pa je itak za pocesti boga, na mokrem pa smrtno nevarna, se pa da vozit bolj po resnem terenu in tudi še kar po blatu in snegu, grejo pa že tudi proti koncu. Sem zdaj naročil zdaj 07+, da ni potem panike ko jih nihče več nima na lagerju, jih dam gor v čez ene mesec dni. @DAMI34 Hvala za nasvet. 

ja, ne vem kaj točno rabiš, ker kombinirana vožnja tipa 50:50 potem za 07+ dam roko v ogenj. Če se greš resen teren, je dobra na suhem, na šodru, mehki podlagi (grušč, zemlja mivka), ampak za blato pa ni. Verjetno oziroma sem 100% da se s tkc in drugimi kockastimi gumami ne zmore primerjat pri določenih delih terenske vožnje, jih pa zlahka in zelo dobro poseče na pretiravanju po asfaltu, ter po mokrem. 

Ma pa močno karkaso, da se dobro pelje daleč pod "predlaganimi" tlaki. Meni je qul povsod, ko jo spustim na 1,8 al pa še manj.  Pa tudi nisem opazil pretirane obrabe na ta račun. Zaradi diagonalno vezanih kvadrov prenese tudi hudo zlorabo na ostrem kamenju.

ps. ko jih stestiraš poročaj, da primerjava vtise.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno mam prvo E07+ ki ne zgublja tlaka..no drugo.

Kot kaže je potrebno feltno pred montažo temeljito očistiti in izdatno namazati po obodu.

To sem prebral v fb grupi...pa sva z Rumenim si vzela mal več časa za montažo.

Evo deluje...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jebenti Mitas... k pušča....

 

...a pa so še kej pogruntal na FB glede Mitasa... al so še vedno to najslabše gume?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Zivnorc pravi:

... jebenti Mitas... k pušča....

 

...a pa so še kej pogruntal na FB glede Mitasa... al so še vedno to najslabše gume?

 

ne morš bilivat, še vedno so smrtno nevbarna, sam tisti, ki jih ima (neglede na tip pnevmatike) je kot SDS volivec...ga ne premakneš :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moje opazanje: na zacetku je guma SF+ precej hitro "vozna", nekega vgrevanja ne rabi, med voznjo mi daje dober obcutek, zalivke je ne motijo... V glavnem sem zadovoln in presenecen nad gumami. Primerjava zgoraj je napram angel gt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!