Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 3 minutami, Vin pravi:

@sesir, pa govorimo o oprijemu v hladnem in mokrem vremenu, ne o splošnem oprijemu v približno idealnih razmerah. Ampak ne vem, tako sem prebral v raznih testih in verjamem, kar sem prebral.

Nisem tuk poizkusal,da bi komentiru...

Vsako leto naredil malo kilometrine a tisto v lepem vremenu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Vin pravi:

To pa ne vem, če drži. ST pnevmatike bi naj imele boljši oprijem pri nizkih temperaturah in na mokrem od športnih.

naj bi...realnost je drugačna. Vprašanje je samo katere gume primerjaš med seboj. Meje, katerega tipa je pnevmatika postajajo zabrisane.

Se strinjam da ST pnevmatika je bolj primerna za vse letne čase (če upoštevaš letni čas in temu prilagodiš vožnjo), sploh sedanji modeli tipa Angel GT, CRA3 evo, RS3 itd so že veliko bolj športno orientirane. Ampak primerjavo tule delam z SF+, ki ni ozko orientirana športno, ampak odlično deluje hladna, vsebuje siliko in verjemi da jo mam v 80kkk, kolikor sem naredil z njo že zelo pogruntano.

Drugo pa je na kter moped jo natakneš. Težki mopedi za katere se prvenstveno dela nova pnevmatika bodo sigurno z njo zadovoljni, ampak en Z900, ki ima lahek zadnji konec verjetno ne bo imel dobička.

Kje je problem ST pnevmatik, ki so športno orientirane? Pa bom napisal moj vtis.

Sredina je sicer trda in omogoča več AC, več vožnje naravnost pri višjih hitrostih, hkrati pa sem rahlo nezadovoljen, ker manj moči v zavoju spravim na cesto (ali se TC vklopi, ali pa moram bolj paziti) skratka, zaradi oblike, trdote in zmesi, ter kanalov sem večinoma nezadovoljen z učinkom kako moped zleti ven iz ovinka in kako se obnaša v ovinku (predvsem oprijem v globokih nagibih). Ampak to govorim za recimo temu, močnejša odpiranja in razposajeno vožnjo. In tako se zgodi, da sredina ostane, boki pa izginejo. Dobiček na kilometrini je bolj pičel, hkrati pa so ST pnevmatike dražje od SS pnevmatik.

Tudi širina trdega dela sredice igra vlogo, lahko je pas širok 3cm al pa 5 in je že razlika. 

Drugače pa ja, ampak jaz si želim točno SF+ s 3 -5 cm širokim srednjim delom, ki ima tršo zmes. To kar sem trenutno videl še ni to.

Definitvno pa jo bom poiskusil na GTju.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Vin pravi:

Po logiki, da ima boljši oprijem pri nizkih temperaturah in športne gume v mrzlem in mokrem vremenu ne spraviš niti na primerno delovno temperaturo. In na mokrem, ker ima primernejši profil za izpodrivanje vode.

Upoštevaj, da tudi "športne gume" postajajo allround. Seveda je tule govora o nekih povprečnih športnih gumah, kao bridgestone bt16pro, ali S20, ali SF+.

Kar pa se tiče profila za izpodrivanje vode, bom iz prakse povedal, da en ubogi SF+, ki ima zelo malo profila, čisto lepo pelje po mokrem, če se temu prilagodiš. Seveda pa se pri "dežnih" gumah čuti razlika, ko zapelješ na mokro. Angel GT je na suhem povprečna z ne preveč povratnega filinga, a ko prideš na mokro je fantastična z odličnim filingom, velik informacijami in dobrim gripom. Conti Ra enako.

Vendar se vprašam (pa čeprav mi ustreza odziv v mokrem) ali bom v mokrem res vozil na nož ali bom rezervo povečal. In tako se odrečem filingu po mokrem in imam raje odličen filing po suhem.

Pri gumah je vedno kompromis. 

pred 26 minutami, Vin pravi:

@sesir, pa govorimo o oprijemu v hladnem in mokrem vremenu, ne o splošnem oprijemu v približno idealnih razmerah. Ampak ne vem, tako sem prebral v raznih testih in verjamem, kar sem prebral.

Kot sem napisal, da ST pnevmatike s pametno uporabo ročice za gas, so bolj allround in bolj primerne za cel letni čas. Ker pa ST pnevmatike postajajo vedno bolj športne, SS pa vedno bolj allround, so se meje zabrisale. Važna je samo še računica, kaj se ti bolj splača na stil vožnje in čas vožnje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DAMI34 said:

Dobiček na kilometrini je bolj pičel, hkrati pa so ST pnevmatike dražje od SS pnevmatik.

Seveda je pičel dobiček na kilometrini, če redno prožiš TC. Pa Z900 spet ni nek hud stroj, da bi odsvetoval uporabo ST pnevmatik. Sklepam po CB-jki, moč in navor sta skoraj enaka, teža pa tudi zelo blizu, če odštejem originalen izpuh. Pri mojem načinu vožnje je kar precej razlike, 10kkm ST in 4.5k SS (pišem o zadnjih gumah). Sprednjih ne bom komentiral, mi je pa trenutno SF+ super.

S stališča varnosti se najbolj splača en "civilen" motor za na cesto (ST gume zadostujejo) in ena raketa za na pisto, vse ostalo je kompromis! Tako je moje mnenje.

Povej iskreno, se ti zdi vožnja nad limitom ST gum primerna za na cesto?  

 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, XTR pravi:

Seveda je pičel dobiček na kilometrini, če redno prožiš TC. Pa Z900 spet ni nek hud stroj, da bi odsvetoval uporabo ST pnevmatik. Sklepam po CB-jki, moč in navor sta skoraj enaka, teža pa tudi zelo blizu, če odštejem originalen izpuh. Pri mojem načinu vožnje je kar precej razlike, 10kkm ST in 4.5k SS (pišem o zadnjih gumah). Sprednjih ne bom komentiral, mi je pa trenutno SF+ super.

S stališča varnosti se najbolj splača en "civilen" motor za na cesto (ST gume zadostujejo) in ena raketa za na pisto, vse ostalo je kompromis! Tako je moje mnenje.

Povej iskreno, se ti zdi vožnja nad limitom ST gum primerna za na cesto?  

 

 

greva po vrsti, ker se debata preveč razširi, potem pa res nastane polenta.

1.S Karmen sva v temi Mitas debatirala o novi ST pnevmatiki. Ker je še ni je ne more namestiti. SF+ pa dobro pozna in z njo naredi olalala kilometrov (več kot jaz in ti in še vedno jo dobro zbrusi po bokih). Torej, a ima smisla da namešča nekaj kar ne pozna? Trenutno še ne, saj niti Mitas nima še točno podatka kdaj bo in pravzaprav kakšna bo. Po mojih informacijah in kar so pisali tisti, ki so bolj obveščeni naj bi bilo tako.

2. na 140 konjski mašini sem stestiral kar nekaj ST pnevmatik, z večino nisem bil zadovoljen, prevdvsem kot sem zapisal, da jo lahko (RS2) zavrti na spolzkem (naravnost), kar sicer ni tak hud problem, meni ni odgovarjal oprijem na bokih in pri odpiranju iz ovinka.

3. Z SS gumo lahko vozim ostro pa lahko pa tudi počasi, z ST pnevmatiko pa žal ne morem tako ostro kot z SS. Res je da so nianse male, da z obemi pnevmatikami po ravnem vozim enako hitro, da moram SS šparat po AC (redko preko 130) in z ST mi to ni potrebno

4. vedno se nekdo odloča na podlagi načina vožnje, kje bo vozil in kako se mu pnevmatika obnese. Ti bom dal primer:

@skalapravanaredi s prvo SF+ nekaj čez 3000 in je ošiljena (BMW RT), jaz skoraj 9000 (res da zadnje 2 jurja bolj trpim kot ne ampak to je to), njemu bo trša guma prišla prav, meni ni nobena, pri vseh me je motil povratni filing, drsenje ven iz ovinka itd.. Enako je pri zadnji, težjim mopedom se ST lepše obnaša kot pa čebelicam (z900), ki imajo težo spredaj, hudo močno zadnjo zavoro in motor hitro popleše.

Seveda pa se da tudi na zju ali čim podobnim voziti ST pnevmatiko, pravzaprav se da tudi s Kramparco ali Teraforce. Le vedeti moraš razlike, kako se bo kaka guma obnašala. Za šoder, prah, pesek bo boljša kot vsaka SS guma, ampak za dolgotrajno vožnjo poAC pa ne več.

5. proženje TCja. Mogoče kdo narobe bere, ampak če se 1x ali 2x vklopi na mokrem, ni to redno proženje ampak posredovanje elektronike. Če ga včasih naravnost odprem in požmrka lučka, vem kaka je podlaga (zlo redko), a pazi, v zimskih mesecih ali hladnem asfaltu se pa pri nagibu in odpiranju iz ovinka hudo hudičevo pozna razlika pri pnevmatikah. SF+ mi redko požmrka, moram kar pretiravat, medtem ko je na Angel GT večkrat. Koneckoncev pa še vedno vozim moped brez TCja (Z900) s katerim se čisto lepo razumem a na pnevmatiki, ki jo dobro poznam in občutim. v 13kkm, kot se jih v enem letu naklepal, je poplesal zadnji konec le 1x pri prehitevanju v Bosni med zelo hudim nalivom, pa še to kontrolirano. Velikovečkrat mi popleše zadaj ko močno zaviram na kaki jadranki pred ovinki (uporabljam tudi zadnjo zavoro)

6. kilometrina, kot sem že zapisal z izjemo Dunlop RS1 sem z ostalimi (T30, angel GT, conti road attack1) dosegel le malce večje kilometrine v povprečju 6 jurjev (zadnja) Dokler z SF+ dosežem 5 jurjev, mi je brezveze menjat pnevmatiko.

Nekoč mi je nekdo napisal "ti bi ovce i novce" ko sem izrazil željo da Mitas naredi SF+ le sredino da tršo. To bi pa bilo nekaj, za take, ki se vozimo veliko v dvoje, veliko AC itd.. Zato me nova pnevmatika zanima, ampak kot jo gledam, ne boki niso enaki po obliki SF+, lahko so po zmesi, ne bom trdil. Veliko vprašanje je tudi kako bo z odzivnostjo gume, ker prioritetno ciljajo na razred težjih potovalcev. Zato zna biti guma tudi lesena. Bomo videli.

7. še o iskrenosti Vožnja nad limitom ST pnevmatik je na cesti nevarna. Pravzaprav je vožnja nad vsakim limitom bilokatere pnevmatike nevarna. Kje je pa limit kake pnevmatike, je pa tudi zelo različno od gume do gume. Ampak toliko let se klatim po cesti, da bom kar ostal pri mojem načinu vožnje. Zaenkrat imam zelo malo problemov s pnevmatikami na cesti (razen občasno kake luknje) več je problema z idioti, izsiljevalci, takimi ki prehitevajo v škarje itd...

8. tako da poudarjam, še 1x, nobena ST pnevmatika ni nevarna, ampak pri debati s @KARMEN1sem upošteval tudi, kaj pozna, kako vozi, kje in kdaj se vozi.

 

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

@DAMI34, mord jes premal razmislam o gumah, ma ti pa 100% prevec. Bluzis u tri picke materime. Skor bi ti reku, pejt u politiko. 

Eh...on bluzi po Mitas....fant ja se ne ve kva guma.....zqto mu pa ze pri 150 vse trese in opleta...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa se zdi ok, da o tem kaj pove, nekdo, ki je probal že veliko gum, na različnih motorjih.

Jaz lahko rečem, da sem T30 evo zvozila 3 komplete zaporedoma, na istem motorju in sem z njimi bila zelo zadovoljna.

Na Hondi so te gume bile v prvi vgradnji. Medtem je @DAMI34 napisal, da z njimi ni bil tako zadovoljen, kot z Angel Gt.

Jaz med T30 in Angel Gt nisem videla bistvene razlike, pravzaprav je nisem opazila.

Od maja do septembra letos sem na istem motorju zvozila 3 pare Mitas.

Za njih lahko komot rečem, da so se dobro obnesle v suhem in tudi v mokrem.

Ker sem tako naivna, da ko gumam zaupam v suhem, jim enako v mokrem, dokler me ne razočarajo, sem z Mitas v dežju vozila skoraj enako, kot v suhem. Preprosto zato, ker sem se spozabila....hahaaa....ampak niso me razočarale.

Pomanjkljivost teh gum je hitra obraba, saj bi z drugo zadnjo gumo naredila najmanj 9000 km, medtem ko sem s to samo nekaj čez 6000.........

Na Z jčku imam gor te Sportmax d214, ki naj bi bila dobra guma, dobro ocenjena na testih, meni je krš.......

Čeprav sem z zadnjo prišla na rob že tisti dan, ko sem motor peljala domov, sem se na ridah skoraj prevrnila :eek:.

Naredila sem nekaj manj kot 6000 km in zame ta guma ni več.......pred kratkim sem v suhem in toplem vremenu na Hrvaški plesala po vseh njihovih oznakah. V vsakem krožišču se mi je zdelo, da bom iz njega izpeljala ležečki.......

In sedaj se mučim še s to trdoto motorja, za katero so morda celo krive gume......ker se mi zdi celo, da mi balanca vibrira.....

Zato sem imela namen zadaj dati novo Mitas, da bo sredina zdržala približno toliko, kot prednja guma......saj ne vozim samo v ovinke, včasih moram it tudi malo naravnost,,,,,,,takrat pa prehitro obrabim sredino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, KARMEN1 said:

Meni pa se zdi ok, da o tem kaj pove, nekdo, ki je probal že veliko gum, na različnih motorjih.

Jaz lahko rečem, da sem T30 evo zvozila 3 komplete zaporedoma, na istem motorju in sem z njimi bila zelo zadovoljna.

Na Hondi so te gume bile v prvi vgradnji. Medtem je @DAMI34 napisal, da z njimi ni bil tako zadovoljen, kot z Angel Gt.

Jaz med T30 in Angel Gt nisem videla bistvene razlike, pravzaprav je nisem opazila.

Od maja do septembra letos sem na istem motorju zvozila 3 pare Mitas.

Za njih lahko komot rečem, da so se dobro obnesle v suhem in tudi v mokrem.

Ker sem tako naivna, da ko gumam zaupam v suhem, jim enako v mokrem, dokler me ne razočarajo, sem z Mitas v dežju vozila skoraj enako, kot v suhem. Preprosto zato, ker sem se spozabila....hahaaa....ampak niso me razočarale.

Pomanjkljivost teh gum je hitra obraba, saj bi z drugo zadnjo gumo naredila najmanj 9000 km, medtem ko sem s to samo nekaj čez 6000.........

Na Z jčku imam gor te Sportmax d214, ki naj bi bila dobra guma, dobro ocenjena na testih, meni je krš.......

Čeprav sem z zadnjo prišla na rob že tisti dan, ko sem motor peljala domov, sem se na ridah skoraj prevrnila :eek:.

Naredila sem nekaj manj kot 6000 km in zame ta guma ni več.......pred kratkim sem v suhem in toplem vremenu na Hrvaški plesala po vseh njihovih oznakah. V vsakem krožišču se mi je zdelo, da bom iz njega izpeljala ležečki.......

In sedaj se mučim še s to trdoto motorja, za katero so morda celo krive gume......ker se mi zdi celo, da mi balanca vibrira.....

Zato sem imela namen zadaj dati novo Mitas, da bo sredina zdržala približno toliko, kot prednja guma......saj ne vozim samo v ovinke, včasih moram it tudi malo naravnost,,,,,,,takrat pa prehitro obrabim sredino.

 

Mas resne pomislieke glede gum? FUKNI JIH DOL. Ce si s sf zadovolna, za manj kot 200€ ne bos vec studirala, a bos sla v rondoju po tleh, al ne. 

 

Ne vem. Predn sm menjal motor, nism vozu pocasi, pa majkemi, sam ena guma mi ni bla fajn. Vse ostale, so ble ok. Pa se tista, kao slaba, je bla odlicna, ce sm zacel res prtiskat in gont. 

 

Lahko pa tipkamo in fantaziramo. Bluz je pocen, pa dolgo lahk traja....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, KARMEN1 pravi:

Meni pa se zdi ok, da o tem kaj pove, nekdo, ki je probal že veliko gum, na različnih motorjih.

Jaz lahko rečem, da sem T30 evo zvozila 3 komplete zaporedoma, na istem motorju in sem z njimi bila zelo zadovoljna.

Na Hondi so te gume bile v prvi vgradnji. Medtem je @DAMI34 napisal, da z njimi ni bil tako zadovoljen, kot z Angel Gt.

Jaz med T30 in Angel Gt nisem videla bistvene razlike, pravzaprav je nisem opazila.

Od maja do septembra letos sem na istem motorju zvozila 3 pare Mitas.

Za njih lahko komot rečem, da so se dobro obnesle v suhem in tudi v mokrem.

Ker sem tako naivna, da ko gumam zaupam v suhem, jim enako v mokrem, dokler me ne razočarajo, sem z Mitas v dežju vozila skoraj enako, kot v suhem. Preprosto zato, ker sem se spozabila....hahaaa....ampak niso me razočarale.

Pomanjkljivost teh gum je hitra obraba, saj bi z drugo zadnjo gumo naredila najmanj 9000 km, medtem ko sem s to samo nekaj čez 6000.........

Na Z jčku imam gor te Sportmax d214, ki naj bi bila dobra guma, dobro ocenjena na testih, meni je krš.......

Čeprav sem z zadnjo prišla na rob že tisti dan, ko sem motor peljala domov, sem se na ridah skoraj prevrnila :eek:.

Naredila sem nekaj manj kot 6000 km in zame ta guma ni več.......pred kratkim sem v suhem in toplem vremenu na Hrvaški plesala po vseh njihovih oznakah. V vsakem krožišču se mi je zdelo, da bom iz njega izpeljala ležečki.......

In sedaj se mučim še s to trdoto motorja, za katero so morda celo krive gume......ker se mi zdi celo, da mi balanca vibrira.....

Zato sem imela namen zadaj dati novo Mitas, da bo sredina zdržala približno toliko, kot prednja guma......saj ne vozim samo v ovinke, včasih moram it tudi malo naravnost,,,,,,,takrat pa prehitro obrabim sredino.

OEM gume so skromne, kaj maš gor, kakšne dunlopke iz druge lige? sem mel na versaču d221, ni blo prida, drselo, pobralo, svaljkalo

Mitas obvezno :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, DAMI34 said:

7. še o iskrenosti Vožnja nad limitom ST pnevmatik je na cesti nevarna. Pravzaprav je vožnja nad vsakim limitom bilokatere pnevmatike nevarna. Kje je pa limit kake pnevmatike, je pa tudi zelo različno od gume do gume. Ampak toliko let se klatim po cesti, da bom kar ostal pri mojem načinu vožnje. Zaenkrat imam zelo malo problemov s pnevmatikami na cesti (razen občasno kake luknje) več je problema z idioti, izsiljevalci, takimi ki prehitevajo v škarje itd...

Nisem pričakoval celega spisa na tako enostavno vprašanje. Sedma točka bi bila dovolj... pa še tukaj se nekaj izmikaš. Vožnja nad limitom pnevmatike ni možna, to je jasno, zato pa izberemo primerne pnevmatike in vozimo prilagojeno razmeram na cesti! Nisi pa odgovoril ali je vožnja nad limitom ST pnevmatik primerna za na cesto? Ne rabiš odgovoriti.... zame ni primerna in še za marsikoga ni sprejemljiva.  

Kaj me moti? Samo to, da se o ST pnevmatikah skoraj vedno piše, da so precej slabše od SS... ja so, ampak šele pri "objestni" vožnji, zaradi katere bi mi @Borutt zlahka rekel "game over"... Ker že omenjaš @skalaprava, preberi si kaj je napisal..."Jih že vozim in ne vidim razloga proti tudi za naprej :OK:" In to reče nekdo, ki sprednjo SF-ko ošili v 3000 km-ih in je dejansko že vozil nov model gume... to pove več kot vsi zapisi o tvojih težavah pri "neprilagojeni" vožnji. Pustimo ob strani možna odstopanja zaradi teže motorjev in počakajmo na lastne izkušnje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 11. 2018 ob 17:14, DAMI34 pravi:

lej, ni debata o meni. Trša sredina bo prej zdrsnila, tudi na gladkem, ali mastnem itd. Drugo pa so še boki ST gum. Tretje pa še ojačani boki itd...vsak vzame in vozi kar mu paše. Meni pri nobeni gumi ni ustrezal prehod med trdo sredino in mehkejšim delom. Sploh v Istri je rad SX 2011 poplesal.

In tisti brez občutka imamo radi velik kojnu pa velik kratic :P

Pridejo prav verjemi, tut po kakem listju šodru slani...amapk samo tistim brez občutka.

Vprašaj @Kmet2kaki so občutki na LTju na malo mokri podlagi in gumo plastik fantastik :P

 

poleg tega sva s Karmen govorila o Zju, ki je lahek motorček s še bolj lahkim zadnjim koncem a iskrivimi 125 konjiči, zato ne priporočam ST pnevmatik zanj.

 

 

Nihče ne govori o tebi. Je napisano pogovorno. 

Bom pa vedno trdil, da je nekdo, ne glede na to ali je guma Mitas ali pa kakšna druga, šturlo, da na spolzkem odpira do konca. V glavi nič, v zapestju krč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kugelschreiber pravi:

@DAMI34, mord jes premal razmislam o gumah, ma ti pa 100% prevec. Bluzis u tri picke materime. Skor bi ti reku, pejt u politiko. 

Z jezika si mi snel. Čeprav Mitas lima in lima. Upam, da ne odlima :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, XTR pravi:

Nisem pričakoval celega spisa na tako enostavno vprašanje. Sedma točka bi bila dovolj... pa še tukaj se nekaj izmikaš. Vožnja nad limitom pnevmatike ni možna, to je jasno, zato pa izberemo primerne pnevmatike in vozimo prilagojeno razmeram na cesti! Nisi pa odgovoril ali je vožnja nad limitom ST pnevmatik primerna za na cesto? Ne rabiš odgovoriti.... zame ni primerna in še za marsikoga ni sprejemljiva.  

Kaj me moti? Samo to, da se o ST pnevmatikah skoraj vedno piše, da so precej slabše od SS... ja so, ampak šele pri "objestni" vožnji, zaradi katere bi mi @Borutt zlahka rekel "game over"... Ker že omenjaš @skalaprava, preberi si kaj je napisal..."Jih že vozim in ne vidim razloga proti tudi za naprej :OK:" In to reče nekdo, ki sprednjo SF-ko ošili v 3000 km-ih in je dejansko že vozil nov model gume... to pove več kot vsi zapisi o tvojih težavah pri "neprilagojeni" vožnji. Pustimo ob strani možna odstopanja zaradi teže motorjev in počakajmo na lastne izkušnje. 

Mogoče veš, kakšne gume so na naših ertejih? Neke turistične verjetno. Pač neko sranje od gum, veliko slabših od športnih ali kako jim že rečejo nabijalci in ostali poznavalci. Zato bom krivil sranje bavarsko, da je zaščita cilindra zdrsana. Ker bi zaradi slabih turističnih gum verjetno raje bil v garaži in ne na cilindrih oziroma tistemu kosu železa pred njimi.

Saj razumeš, da mi najbolj dol visi to predalčkanje gum s strani tako zvanih poznavalcev. To ne leti nate, ampak na tiste, ki nekaj pametujejo in, kar tudi tebe moti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Borutt pravi:

Mogoče veš, kakšne gume so na naših ertejih? Neke turistične verjetno. Pač neko sranje od gum, veliko slabših od športnih ali kako jim že rečejo nabijalci in ostali poznavalci. Zato bom krivil sranje bavarsko, da je zaščita cilindra zdrsana. Ker bi zaradi slabih turističnih gum verjetno raje bil v garaži in ne na cilindrih oziroma tistemu kosu železa pred njimi.

Aja? Res? Si ocitno zelo nesposoben...haha,hecam...

Z vsako novo gumo gre do roba,koliko dela in kaksne obcutke imas je pa drugo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Kugelschreiber pravi:

@DAMI34, mord jes premal razmislam o gumah, ma ti pa 100% prevec. Bluzis u tri picke materime. Skor bi ti reku, pejt u politiko. 

Kakor kdo...na simpl vprašanje sem podal simpl odgovor, potem je pa kr nekaj članov postavilo bolj komplicirana ali "tricky" vprašanja, in je bilo potrebno malo skomplicirat.

Bom poenostavil.

Avto pnevmatika zimska, je po vseh testiranjih ki jih opravijo slabša poleti, gledano povprečno. Ampak ne moreš verjet, jaz jo imam kr rad poleti, še bolj pa v prehodnih mesecih. Zakaj:

res je da prej drsi, ampak ko so oprijemi slabši, ko je spolzko, mastno, mrzlo itd, lepše pokaže in ima boljši oprijem od letne dobre gume, ki lima do zadnjega, potem pa odpizdi. Ker tako vozim, po suhem in lepem (idealni pogoji za letno) nisem preveč hiter, ampak se v slabših pogojih mogoče preveč hiter za letno.

 

Kaj hočem povedati je:

vse je odvisno od načina vožnje, želje kako naj bi se pnevmatika obnašala in na koncu tudi mopeda.

In načeloma so ST pnevmatike bolje izkoriščene in tudi več izvlečeš iz nje če je ST moped. Na SS raketi boš ST pnevmatiko veliko težje izkoristil.

pred 16 urami, KARMEN1 pravi:

Meni pa se zdi ok, da o tem kaj pove, nekdo, ki je probal že veliko gum, na različnih motorjih.

Jaz lahko rečem, da sem T30 evo zvozila 3 komplete zaporedoma, na istem motorju in sem z njimi bila zelo zadovoljna.

Na Hondi so te gume bile v prvi vgradnji. Medtem je @DAMI34 napisal, da z njimi ni bil tako zadovoljen, kot z Angel Gt.

Jaz med T30 in Angel Gt nisem videla bistvene razlike, pravzaprav je nisem opazila.

Od maja do septembra letos sem na istem motorju zvozila 3 pare Mitas.

Za njih lahko komot rečem, da so se dobro obnesle v suhem in tudi v mokrem.

Ker sem tako naivna, da ko gumam zaupam v suhem, jim enako v mokrem, dokler me ne razočarajo, sem z Mitas v dežju vozila skoraj enako, kot v suhem. Preprosto zato, ker sem se spozabila....hahaaa....ampak niso me razočarale.

Pomanjkljivost teh gum je hitra obraba, saj bi z drugo zadnjo gumo naredila najmanj 9000 km, medtem ko sem s to samo nekaj čez 6000.........

Na Z jčku imam gor te Sportmax d214, ki naj bi bila dobra guma, dobro ocenjena na testih, meni je krš.......

Čeprav sem z zadnjo prišla na rob že tisti dan, ko sem motor peljala domov, sem se na ridah skoraj prevrnila :eek:.

Naredila sem nekaj manj kot 6000 km in zame ta guma ni več.......pred kratkim sem v suhem in toplem vremenu na Hrvaški plesala po vseh njihovih oznakah. V vsakem krožišču se mi je zdelo, da bom iz njega izpeljala ležečki.......

In sedaj se mučim še s to trdoto motorja, za katero so morda celo krive gume......ker se mi zdi celo, da mi balanca vibrira.....

Zato sem imela namen zadaj dati novo Mitas, da bo sredina zdržala približno toliko, kot prednja guma......saj ne vozim samo v ovinke, včasih moram it tudi malo naravnost,,,,,,,takrat pa prehitro obrabim sredino.

d214 so skritiziral vsi testniki Zja. Je kr neki, sploh sedaj ko je hladnej, ali pa ko začneš vozit rabi veliko časa da se segreje, pa še povratne informacije so nekoliko slabše. V primerjavi z njimi so SF+ poezija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, XTR pravi:

Nisem pričakoval celega spisa na tako enostavno vprašanje. Sedma točka bi bila dovolj... pa še tukaj se nekaj izmikaš. Vožnja nad limitom pnevmatike ni možna, to je jasno, zato pa izberemo primerne pnevmatike in vozimo prilagojeno razmeram na cesti! Nisi pa odgovoril ali je vožnja nad limitom ST pnevmatik primerna za na cesto? Ne rabiš odgovoriti.... zame ni primerna in še za marsikoga ni sprejemljiva.  

Kaj me moti? Samo to, da se o ST pnevmatikah skoraj vedno piše, da so precej slabše od SS... ja so, ampak šele pri "objestni" vožnji, zaradi katere bi mi @Borutt zlahka rekel "game over"... Ker že omenjaš @skalaprava, preberi si kaj je napisal..."Jih že vozim in ne vidim razloga proti tudi za naprej :OK:" In to reče nekdo, ki sprednjo SF-ko ošili v 3000 km-ih in je dejansko že vozil nov model gume... to pove več kot vsi zapisi o tvojih težavah pri "neprilagojeni" vožnji. Pustimo ob strani možna odstopanja zaradi teže motorjev in počakajmo na lastne izkušnje. 

ne rabim odgovoriti a bom :P

Ne vem zakaj bi tule mene obiral in trdil o neki objestni vožnji. Vozim se celo leto in z marsikom, tako da točno vem kako vozijo in vozim. Sem te kdaj ogrožal? Sva se kdaj skupaj kam peljala, da mi lahko kaj očitaš? Pravzaprav a mi lahko kdo kaj na MS očita, da sem ga ogrožal? Pa saj nismo otroci, non stop sem na cesti poznam kmalu tretino motosveta (vseh 27 članov :P )

Kar pa se tiče nove ST Mitas pnevmatike, mogoče vem pa kako informacijo več kot ti. Zato sem tako zapisal. Sicer pa če rabi Karmen menjavo sedaj, nove gume še nekaj časa ne bo. Tudi ona se vozi pozimi in spomladi.

Na kratko pa:

ozko specializirana guma je boljša in omogoča bolj ostro vožnjo v idealnih razmerah, je pa slabša v spremenljivih razmerah od pnevmatike, ki ima širši razpon delovanja (ST guma).

Vendar nekdo se raje prilagodi v slabših razmerah in uživa v idealnih, kjer si lahko privošči več in na način kot mu ustreza, drugi bo pa bolj užival na ST in ne bo pretiraval v idealnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DinDiin pravi:

Se TerraForce gre cist dobr, pa zdrzi 10k :) ST bo vrjetn kr zmaga, sam dimenzijo nej nakalupjo.... 

No to sem čakal:

1. koliko profila ima TF? 2x več kot SF+ :D ni čudno da naredi več

2. si prijel gumo, je mehka a ne...lima a ne....vprašanje je samo, kje jo pregreješ in kdaj začne odnašat. Za mojga žal ni dimenzije.

pred 10 urami, Borutt pravi:

Z jezika si mi snel. Čeprav Mitas lima in lima. Upam, da ne odlima :lol1:

na ridah drsi :P

ps. pri gumah še zdaleč ni vse črnobelo, ker je ogromno spremenljivk....še k sreči, drugače bi vsi meli samo Mitas SF+ :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Borutt pravi:

Nihče ne govori o tebi. Je napisano pogovorno. 

Bom pa vedno trdil, da je nekdo, ne glede na to ali je guma Mitas ali pa kakšna druga, šturlo, da na spolzkem odpira do konca. V glavi nič, v zapestju krč. 

jp in TC nepotrebna navlaka na motorju, prav tako ABS, v končni fazi tudi silika in polimeri v pnevmatiki so samo potuha vozniku.

pred 10 urami, Borutt pravi:

Mogoče veš, kakšne gume so na naših ertejih? Neke turistične verjetno. Pač neko sranje od gum, veliko slabših od športnih ali kako jim že rečejo nabijalci in ostali poznavalci. Zato bom krivil sranje bavarsko, da je zaščita cilindra zdrsana. Ker bi zaradi slabih turističnih gum verjetno raje bil v garaži in ne na cilindrih oziroma tistemu kosu železa pred njimi.

Saj razumeš, da mi najbolj dol visi to predalčkanje gum s strani tako zvanih poznavalcev. To ne leti nate, ampak na tiste, ki nekaj pametujejo in, kar tudi tebe moti. 

podrsana zaščita cilindra je odraz objestne vožnje in slabe povezave med zapestjem in možgani :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, DAMI34 said:

Ne vem zakaj bi tule mene obiral in trdil o neki objestni vožnji. Vozim se celo leto in z marsikom, tako da točno vem kako vozijo in vozim. Sem te kdaj ogrožal? Sva se kdaj skupaj kam peljala, da mi lahko kaj očitaš? Pravzaprav a mi lahko kdo kaj na MS očita, da sem ga ogrožal? Pa saj nismo otroci, non stop sem na cesti poznam kmalu tretino motosveta (vseh 27 članov :P )

Kar pa se tiče nove ST Mitas pnevmatike, mogoče vem pa kako informacijo več kot ti. Zato sem tako zapisal. Sicer pa če rabi Karmen menjavo sedaj, nove gume še nekaj časa ne bo. Tudi ona se vozi pozimi in spomladi.

Kdo ti očita objestno vožnjo? Sem jasno napisal kaj me moti! Večina slabosti ST pnevmatik pride do izraza šele pri zelo dinamični vožnji, ki pa nekako ne sodi na cesto! Kako ti voziš je tvoja odločitev.... naj pa bo jasno, da so ST za cestno uporabo povsem dovolj, tudi brez kakšnega posebnega prilagajanja stila vožnje glede na tip pnevmatike. Tudi brez elektronskih pomagal je lahek motor vozen na ST pnevmatikah in ni potrebe po SS!  Potem pa vidiš na cesti speljevanje ovinkov "na kvadrat", ker ne zaupa v gume,.. ker pač nima  vsaj oh in sploh SF+ in ne upa, po drugi strani pa spet stokanje zaradi hitre obrabe SS pnevmatik na AC. 

Dokler bom na ST-jkah zlahka sledil ostalim pri dokaj dinamični vožnji, na pisti lahko odpeljal nekaj krogov, brez strahu kakšen lep ovinek oddrsal s kolenom in gumo dokaj enakomerno obrabil... je ST več kot dovolj za povprečnega motorista! Tista o težjem izkoriščanju ST  pnevmatik na SS raketah je pa spet bosa! Ja, to je v glavah začetnikov ali neizkušenih motoristov, ker se po forumih podcenjuje zmogljivost touring pnevmatik. SF+ je zakon, ST pa naredijo samo 2 jurja več... prodajaj ti bučke komu drugemu, ne meni.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, XTR pravi:

Kdo ti očita objestno vožnjo? Sem jasno napisal kaj me moti! Večina slabosti ST pnevmatik pride do izraza šele pri zelo dinamični vožnji, ki pa nekako ne sodi na cesto! Kako ti voziš je tvoja odločitev.... naj pa bo jasno, da so ST za cestno uporabo povsem dovolj, tudi brez kakšnega posebnega prilagajanja stila vožnje glede na tip pnevmatike. Tudi brez elektronskih pomagal je lahek motor vozen na ST pnevmatikah in ni potrebe po SS!  Potem pa vidiš na cesti speljevanje ovinkov "na kvadrat", ker ne zaupa v gume,.. ker pač nima  vsaj oh in sploh SF+ in ne upa, po drugi strani pa spet stokanje zaradi hitre obrabe SS pnevmatik na AC. 

Dokler bom na ST-jkah zlahka sledil ostalim pri dokaj dinamični vožnji, na pisti lahko odpeljal nekaj krogov, brez strahu kakšen lep ovinek oddrsal s kolenom in gumo dokaj enakomerno obrabil... je ST več kot dovolj za povprečnega motorista! Tista o težjem izkoriščanju ST  pnevmatik na SS raketah je pa spet bosa! Ja, to je v glavah začetnikov ali neizkušenih motoristov, ker se po forumih podcenjuje zmogljivost touring pnevmatik. SF+ je zakon, ST pa naredijo samo 2 jurja več... prodajaj ti bučke komu drugemu, ne meni.

še 1x delaš dramo iz čisto normalnega in logičnega zapisa:

trda sredina prej zdrsne pri polnem odpiranju, kot pa mehkejša.(če kdo trdi da lažem in zavajam, naj mi dokaže) Če nimaš TCja je pogojno lahko problem, če maš TC to ni problem. Če želiš kilometre in se voziš veliko v dvoje in naravnost, ti bo trda sredina in ST pnevmatika naredila več. Če se želiš preganjat po ovinkih in ti AC in dolge relacije naravnost ne žrejo preveč sredine, je večji užitek na SF+.

Tako da, vsa fama okrog, kdo kaj vozi in manjvrednostni kompleks če maš ST pnevmatiko je samo plod tvoje domišlije. Ne pozabi, sem kar nekaj ST natikal na moj moped. So kul in dobre za potovanja in malce manj dobre za drajsanje po ridah.

Simpl, bolj enostavno ti ne morem napisat.

Zato tudi proizvajalec ponavadi na svoji www strani namesti tabelico s prikazom, kje so prednosti in kako se posamezen tip pnevmatike obnaša na določenem tipu motorja

primer slika na desni in razlike med dvema tipoma pnevmatike, na uporabniku je samo še izbrati, kar mu bolj ustreza

a41_03.thumb.jpg.938f1010013cc12f94ea3810cd1dbaea.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta mnenja o sf+ so si bolj deljena kot pri katerikoli drugi pnevmatiki.

Dva skrajna pola, vmesnih skorajda ni. 

Sem slisal tudi ze da je nevarna, da zdrsne brez opozorila. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Ta mnenja o sf+ so si bolj deljena kot pri katerikoli drugi pnevmatiki.

Dva skrajna pola, vmesnih skorajda ni. 

Sem slisal tudi ze da je nevarna, da zdrsne brez opozorila. 

 

da, smrtno nevarna by Šešir, pa v FB grupi Motoristi....pa tudi tule sam moraš prebrati kakih 100 strani nazaj.

V resnici pa so jo tok časa pilili in pilili da je ena taka fajn gumica nekje med SS in ST segmentom, ki se čisto fino pelje. Nekateri kot je Sneci pa celo dosežejo resnično visoke kilometrine.

Bistvo pa je, da ustreza mojemu načinu vožnje, da s prvo naredim 8 jurjev in da se lahko zanesem nanjo saj skozi celo življenjsko dobo predvidljiva in dolgočasna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

27 minutes ago, DAMI34 said:

Tako da, vsa fama okrog, kdo kaj vozi in manjvrednostni kompleks če maš ST pnevmatiko je samo plod tvoje domišlije. Ne pozabi, sem kar nekaj ST natikal na moj moped. So kul in dobre za potovanja in malce manj dobre za drajsanje po ridah.

Ni plod moje domišlije... opažanja s terena in čista realnost. Posledica podcenjevanja ST pnevmatik... zame so super. Uživajte v analiziranju grafov. :P Jaz grem do konca zgulit še sprednjo SF+, da ne bomo čisto off topic. 0,2mm je je še ostalo pri 7 tisoč kilometrih.  :)

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!