Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 6 minutami, thumper pravi:

 

govora je o obrabi zadnje gume..  

 

sesir je začel.. dej njega..

Ni Sneci zacel?

Ja,no bom jz kriv!

pred 5 minutami, krucymucy pravi:

@DAMI34 link na vrhu ne dela.

Ni placana domena...Gorenci pac

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, krucymucy pravi:

@DAMI34 link na vrhu ne dela.

ja, je odstranjen kot izgleda, bom poiskal kak drugi.

Tole bi se dalo skiniti: (javi če dela, prav tako bi moralo na vrhu delati, no vsaj meni dela)

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še za razne @Borutte, ki se sekirajo koliko pumpam SF+, predlagam da prebere tabelico, ki jo je podal proizvajalec

Če se mu pa ne da, jo pa kr tule objavim:

RECOMMENDED INFLATION PRESSURES FOR SPORT FORCE+ TIRES The Strong Carcass Technology gives a bit more free hand in choosing optimum inflation pressure. The inflation pressure is defined with regard to the tire load during the ride and the riding style (alone or with a passenger, extra luggage), and the ride itself (long-lasting highway ride, shorter distances on local roads). We recommend as follows

A ride with a passenger and extra luggage 2.5 2.9 

A long ride at high speeds on a highway 2.5 2.9 

A solo ride on a heavier motorcycle (naked, touring) 2.3 – 2.5 2.4 – 2.6 

A solo ride on a lighter motorcycle (sport) 2.1 – 2.4 2.2 – 2.5 

A solo ride on an extra light motorcycle (supermoto) 2.0 – 2.3 1.9 – 2.4 A 

racetrack ride 2.3 1.8 – 2.3

 

Ker pa oba proizvajalca mojih motorjev tako Kawa kot KTM navajata samo svetovani tlak 2,5 in 2,9 se večinoma gibljem v okvirih med svetovanim od Mitasa in svetovanim od proizvajalca mopeda.

Tudi kar sem se pogovarjal z nekaterimi uporabniki SF+ (ki jim zaupam) so bolj zadovoljni z obnašanjem SF+, če so tlaki nekje 2,5 in 2,9 (govora je o poletni vožnji, aktivno po jadranki)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Pa še za razne @Borutte, ki se sekirajo koliko pumpam SF+, predlagam da prebere tabelico, ki jo je podal proizvajalec

Če se mu pa ne da, jo pa kr tule objavim:

RECOMMENDED INFLATION PRESSURES FOR SPORT FORCE+ TIRES The Strong Carcass Technology gives a bit more free hand in choosing optimum inflation pressure. The inflation pressure is defined with regard to the tire load during the ride and the riding style (alone or with a passenger, extra luggage), and the ride itself (long-lasting highway ride, shorter distances on local roads). We recommend as follows

A ride with a passenger and extra luggage 2.5 2.9 

A long ride at high speeds on a highway 2.5 2.9 

A solo ride on a heavier motorcycle (naked, touring) 2.3 – 2.5 2.4 – 2.6 

A solo ride on a lighter motorcycle (sport) 2.1 – 2.4 2.2 – 2.5 

A solo ride on an extra light motorcycle (supermoto) 2.0 – 2.3 1.9 – 2.4 A 

racetrack ride 2.3 1.8 – 2.3

 

Ker pa oba proizvajalca mojih motorjev tako Kawa kot KTM navajata samo svetovani tlak 2,5 in 2,9 se večinoma gibljem v okvirih med svetovanim od Mitasa in svetovanim od proizvajalca mopeda.

Tudi kar sem se pogovarjal z nekaterimi uporabniki SF+ (ki jim zaupam) so bolj zadovoljni z obnašanjem SF+, če so tlaki nekje 2,5 in 2,9 (govora je o poletni vožnji, aktivno po jadranki)

Si pozabil pripisati, da je treba v mrzlem vremenu tlak v pnevmatiki spustiti. Da bolj in prej drsi, kot sam praviš. Ker jaz sem vedno mislil, da mora guma držati in ne drseti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Borutt pravi:

Si pozabil pripisati, da je treba v mrzlem vremenu tlak v pnevmatiki spustiti. Da bolj in prej drsi, kot sam praviš. Ker jaz sem vedno mislil, da mora guma držati in ne drseti. 

jop, menjaj moped, boš videl razliko :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

A solo ride on an extra light motorcycle (supermoto) 2.0 – 2.3 1.9 – 2.4 A 

No se vsem vam! Ninja z menoj je imel cca 230kg...kuk ima pa supermoto z kmet2 ali carman?

Pizda ste pametni res...Treba prvo sproba celotno mejo tlakov in pol le poves kaj si izbral...ne pa tupit eno brez lastnih probavanj!

Men bil pri 1.9 spredaj malo okoren in mi blo veliko bolje 2.1

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, sesir pravi:

No se vsem vam! Ninja z menoj je imel cca 230kg...kuk ima pa supermoto z kmet2 ali carman?

Pizda ste pametni res...Treba prvo sproba celotno mejo tlakov in pol le poves kaj si izbral...ne pa tupit eno brez lastnih probavanj!

Men bil pri 1.9 spredaj malo okoren in mi blo veliko bolje 2.1

malomorgen je mela 230 skupaj s tabo, razn če maš ti 40kg :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

jop, menjaj moped, boš videl razliko :P

 

To pa res. Bom prešaltal na moped z obojestranskimi stojali, da bodo zdajšnji dolgi nosovi nekoliko uplahnili. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Borutt pravi:

To pa res. Bom prešaltal na moped z obojestranskimi stojali, da bodo zdajšnji dolgi nosovi nekoliko uplahnili. 

Da ti bo bolj drselo, samo zato :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, DAMI34 pravi:

malomorgen je mela 230 skupaj s tabo, razn če maš ti 40kg :P

 

No pa dajva...172kg ima original brez tekocin...od tega zacni odstevat razlike v oklepih,saj sem imel komplet karbon,luci,saj sem imel Le mans luci,smerokaze,izpuh je bil tud dost lazji...primer...taka ninja videna z 144kg...no seveda ble tam vilice,felge pa vse se menjano ampak 144kg z tekocinami...pa recmo,da sem jz z vsemi menjavami profitiral le kuk? Jz 60kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, sesir pravi:

No pa dajva...172kg ima original brez tekocin...od tega zacni odstevat razlike v oklepih,saj sem imel komplet karbon,luci,saj sem imel Le mans luci,smerokaze,izpuh je bil tud dost lazji...primer...taka ninja videna z 144kg...no seveda ble tam vilice,felge pa vse se menjano ampak 144kg z tekocinami...pa recmo,da sem jz z vsemi menjavami profitiral le kuk? Jz 60kg

s tako težo bi ti mitaska 20.000km držala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

s tako težo bi ti mitaska 20.000km držala

Odvisno od tlaka v njej in veselja do vrtenja desne roke...nasplosno mislim,da pri ninji 10.000km ni glih se najbolj nezen na gasu sposoben prevoziti..razen za stavo,seveda...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, sesir pravi:

No pa dajva...172kg ima original brez tekocin...od tega zacni odstevat razlike v oklepih,saj sem imel komplet karbon,luci,saj sem imel Le mans luci,smerokaze,izpuh je bil tud dost lazji...primer...taka ninja videna z 144kg...no seveda ble tam vilice,felge pa vse se menjano ampak 144kg z tekocinami...pa recmo,da sem jz z vsemi menjavami profitiral le kuk? Jz 60kg

... to si vagal na vagi od žene.

Daj na pravo vago...ki bo pokazala kakih 45 kil več....   :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

... to si vagal na vagi od žene.

Daj na pravo vago...ki bo pokazala kakih 45 kil več....   :D

 

Moja bi prej imela tako ko kak kg vec pokaze...

Niti v sanjah ne mislim,da moja imela toliko kg kot tiste za endurance...preberi dobro...

Po mojem mnenju sem profitiral glih kuk so tekocine pol...

Mislim,da je moja ninja imela cca 170kg plus jz 60 je cca 230kg kot sem zapisal?Kuk kg pa vi mislite,da...ne vem nikoli nic vagal...razen izpuh pri zx12r in razlike blo 12kg original/akrapo a to bil tak ekstrem,da se splacalo za smehe it v hiso po vago...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, sesir pravi:

No pa dajva...172kg ima original brez tekocin...od tega zacni odstevat razlike v oklepih,saj sem imel komplet karbon,luci,saj sem imel Le mans luci,smerokaze,izpuh je bil tud dost lazji...primer...taka ninja videna z 144kg...no seveda ble tam vilice,felge pa vse se menjano ampak 144kg z tekocinami...pa recmo,da sem jz z vsemi menjavami profitiral le kuk? Jz 60kg

pa sam 2 litra tankal, da je blo lažje :P

 

pred 25 minutami, sesir pravi:

Moja bi prej imela tako ko kak kg vec pokaze...

Niti v sanjah ne mislim,da moja imela toliko kg kot tiste za endurance...preberi dobro...

Po mojem mnenju sem profitiral glih kuk so tekocine pol...

Mislim,da je moja ninja imela cca 170kg plus jz 60 je cca 230kg kot sem zapisal?Kuk kg pa vi mislite,da...ne vem nikoli nic vagal...razen izpuh pri zx12r in razlike blo 12kg original/akrapo a to bil tak ekstrem,da se splacalo za smehe it v hiso po vago...

 

tlaki za ninđo so tudi navedeni. Ni pa to Supermoto kot praviš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami...dejmo se razumet...

Spredaj je lahko glede na tezo od 1.9 do 2.5 zadaj od 1.6 do 2.9....vse odvisno od tega kaj zelis od mopeda in kako zelo ga obremenis!Jz ku lahko bitje in "lahek"mopi...sem poizkusal veliko tega...men pac blo po ugotovitvah to kar predpise proizvajalec,glede na uporabo prevec napumpano in mi sama voznja ni bila vsec.Osebno sem vedno hotu,da mopi zmore veliko vec kot jz sam....Celo zivljenje delu malo kilometrov a v vsakem milimetru voznje bil nasmejan ko pri norcih...Recimo zdaj skutercek...500km letos,ker so dnevi,ko sem po mojem mnenju primeren za voznjo zelo redki in,ker me takrat jezijo Mitas jih nocem vec nikoli na svojem mopedu...Vi pac delate ekstremne kilometre...lahko sem jz celo zivljenje delal servise na 3000km,ce pa sta to bla max 2 servisa na leto in dva kompleta gum in vcasih,vcasih se ena zadnja....vi pa delate kuk?Vsakemu svoje...motorizem je ena velika ljubezen....saj veste...cudna so pota v ljubezni...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, sesir said:

Dami...dejmo se razumet...

Spredaj je lahko glede na tezo od 1.9 do 2.5 zadaj od 1.6 do 2.9....vse odvisno od tega kaj zelis od mopeda in kako zelo ga obremenis!Jz ku lahko bitje in "lahek"mopi...sem poizkusal veliko tega...men pac blo po ugotovitvah to kar predpise proizvajalec,glede na uporabo prevec napumpano in mi sama voznja ni bila vsec.Osebno sem vedno hotu,da mopi zmore veliko vec kot jz sam....Celo zivljenje delu malo kilometrov a v vsakem milimetru voznje bil nasmejan ko pri norcih...Recimo zdaj skutercek...500km letos,ker so dnevi,ko sem po mojem mnenju primeren za voznjo zelo redki in,ker me takrat jezijo Mitas jih nocem vec nikoli na svojem mopedu...Vi pac delate ekstremne kilometre...lahko sem jz celo zivljenje delal servise na 3000km,ce pa sta to bla max 2 servisa na leto in dva kompleta gum in vcasih,vcasih se ena zadnja....vi pa delate kuk?Vsakemu svoje...motorizem je ena velika ljubezen....saj veste...cudna so pota v ljubezni...

No, a vidiš da gre. Če se zjutraj dovolj potrudiš in vzameš pravo kombinacijo in dozo tablet, si prav fajn/fejst pubec .. ;)

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, sesir pravi:

Dami...dejmo se razumet...

Spredaj je lahko glede na tezo od 1.9 do 2.5 zadaj od 1.6 do 2.9....vse odvisno od tega kaj zelis od mopeda in kako zelo ga obremenis!Jz ku lahko bitje in "lahek"mopi...sem poizkusal veliko tega...men pac blo po ugotovitvah to kar predpise proizvajalec,glede na uporabo prevec napumpano in mi sama voznja ni bila vsec.Osebno sem vedno hotu,da mopi zmore veliko vec kot jz sam....Celo zivljenje delu malo kilometrov a v vsakem milimetru voznje bil nasmejan ko pri norcih...Recimo zdaj skutercek...500km letos,ker so dnevi,ko sem po mojem mnenju primeren za voznjo zelo redki in,ker me takrat jezijo Mitas jih nocem vec nikoli na svojem mopedu...Vi pac delate ekstremne kilometre...lahko sem jz celo zivljenje delal servise na 3000km,ce pa sta to bla max 2 servisa na leto in dva kompleta gum in vcasih,vcasih se ena zadnja....vi pa delate kuk?Vsakemu svoje...motorizem je ena velika ljubezen....saj veste...cudna so pota v ljubezni...

Tebi Mitas na 50 ccm skuterčku zdrsuje al kaj je tako problematično? :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Xebec pravi:

Jst sm tut spustu gume, zdj k je mrz pa sneg.(pa k gre motor u špajzo)

eh pa sm že mislil da se pripravljaš n mamute..

pred 9 urami, Snecer pravi:

s tako težo bi ti mitaska 20.000km držala

57 tkm po  snecerjevih pričevanjih..

pred 9 urami, Zivnorc pravi:

... to si vagal na vagi od žene.

Daj na pravo vago...ki bo pokazala kakih 45 kil več....   :D

 

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, xtzs pravi:

Tebi Mitas na 50 ccm skuterčku zdrsuje al kaj je tako problematično? :lol1:

Moti me,ker do nekje gre lepo,pol pa ko,da potrebna dodatna sila,da gre naprej...saj nima veze...kompliciram,ker hocem vedno vse v nulo glede voznje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, sesir pravi:

Moti me,ker do nekje gre lepo,pol pa ko,da potrebna dodatna sila,da gre naprej...saj nima veze...kompliciram,ker hocem vedno vse v nulo glede voznje...

50 ccm.....:004

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!