Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Kot zanimivost, Mitas je pri meni prva guma, pri kateri mi ne viha roba kanalov. Če vam to kaj pove,... meni ne  :sleep2: ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Janezs pravi:

Kot zanimivost, Mitas je pri meni prva guma, pri kateri mi ne viha roba kanalov. Če vam to kaj pove,... meni ne  :sleep2: ? 

manj kot jih je, pa manjši kot so, manj jih viha :P (pa bolj guma zdrsne na pesku)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Snecer said:

singapurski merilec

spredaj/zadaj

prva cifra do oznake, druga do slick modela

WP_20160614_001.jpg

WP_20160614_005.jpg

WP_20160614_006.jpg

WP_20160614_007.jpg

WP_20160614_008.jpg

Koliko kkm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejsnji teden se se vozil po Grobniku in guma je bila takale:

IMG_1327.JPG

Naslednji dan sem se pa s Supermoto motorjem podil po novi karting progi Bura in je guma po zakljucku dneva izgledala povsem cista. Lepo obrusena od roba do roba, vendar brez "svalkov". Zal nimam fotke pri sebi, da bi lahko slikovno argumentiral. Gre pa v obeh primerih za Mitas SF+ gume. 

Vprasanje je torej, zakaj je prislo do takih razlik? V obeh primerih nisem zaznal, da bi se guma pregrevala, zvijala ali kakorkoli cudno obnasala. Drzala je super in vracala zanesljiv obcutek. Tlak je bil tak, kot je predpisan. Moje laicno mnenje, na prvo zogo je, da so se svalki nabrali na Grobniku, ker je pac toliko gume na stezi, Bura pa je precej nova in te gume se nima? Ali ta trditev drzi vodo? 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, compaq pravi:

Prejsnji teden se se vozil po Grobniku in guma je bila takale:

IMG_1327.JPG

Naslednji dan sem se pa s Supermoto motorjem podil po novi karting progi Bura in je guma po zakljucku dneva izgledala povsem cista. Lepo obrusena od roba do roba, vendar brez "svalkov". Zal nimam fotke pri sebi, da bi lahko slikovno argumentiral. Gre pa v obeh primerih za Mitas SF+ gume. 

Vprasanje je torej, zakaj je prislo do takih razlik? V obeh primerih nisem zaznal, da bi se guma pregrevala, zvijala ali kakorkoli cudno obnasala. Drzala je super in vracala zanesljiv obcutek. Tlak je bil tak, kot je predpisan. Moje laicno mnenje, na prvo zogo je, da so se svalki nabrali na Grobniku, ker je pac toliko gume na stezi, Bura pa je precej nova in te gume se nima? Ali ta trditev drzi vodo? 

Grob asfalt

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grobniškega asvalta se ne da primerjati z nobenim.. Asvalt je zelo načet in hkrati grob. Iz slike je razvidno, da je guma pobrana lepo enakomerno, svaljki so pa zgolj posledica grobega asvalta. Zdej pa v garažo pa zategnit vse šraufe na makaronarju ker se nekateri med vožnjo razpadajo :angryrant1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, compaq pravi:

Prejsnji teden se se vozil po Grobniku in guma je bila takale:

. Moje laicno mnenje, na prvo zogo je, da so se svalki nabrali na Grobniku, ker je pac toliko gume na stezi, Bura pa je precej nova in te gume se nima? Ali ta trditev drzi vodo? 

...kot so rekli.

Grobniški grobi asfalt je poznan kot gumožderec.

Zadnjo gumo nasvaljka, kot si ti nalepil sliko. Pa tudi tvoja vožnja (po gumi sodeč) je bila dokaj nežna.

Če se guma lepi na pnevmatiko , ki jo pobere z asfaltne površine, se pa vidi, kot da bi povozil čikgumi, ki se lepo nalepi na gumo. Ponavadi se te "čikgumiji" zalepijo na prednjo pnevmatiko in so videti kot neki "mozolji" . Z zadnje pnevmatike jih poradira, če se slučajno nalepijo.

IMAG1413[1].jpg

 

...no ....tule se lepše vidi.

IMAG1420[1].jpg

po robovih nasvaljkana...

....po sredini pa pobrani "čikgumiji"

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, compaq pravi:

Prejsnji teden se se vozil po Grobniku in guma je bila takale:

IMG_1327.JPG

Naslednji dan sem se pa s Supermoto motorjem podil po novi karting progi Bura in je guma po zakljucku dneva izgledala povsem cista. Lepo obrusena od roba do roba, vendar brez "svalkov". Zal nimam fotke pri sebi, da bi lahko slikovno argumentiral. Gre pa v obeh primerih za Mitas SF+ gume. 

Vprasanje je torej, zakaj je prislo do takih razlik? V obeh primerih nisem zaznal, da bi se guma pregrevala, zvijala ali kakorkoli cudno obnasala. Drzala je super in vracala zanesljiv obcutek. Tlak je bil tak, kot je predpisan. Moje laicno mnenje, na prvo zogo je, da so se svalki nabrali na Grobniku, ker je pac toliko gume na stezi, Bura pa je precej nova in te gume se nima? Ali ta trditev drzi vodo? 

drži

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Zivnorc said:

...kot so rekli.

Grobniški grobi asfalt je poznan kot gumožderec.

Zadnjo gumo nasvaljka, kot si ti nalepil sliko. Pa tudi tvoja vožnja (po gumi sodeč) je bila dokaj nežna.

Če se guma lepi na pnevmatiko , ki jo pobere z asfaltne površine, se pa vidi, kot da bi povozil čikgumi, ki se lepo nalepi na gumo. Ponavadi se te "čikgumiji" zalepijo na prednjo pnevmatiko in so videti kot neki "mozolji" . Z zadnje pnevmatike jih poradira, če se slučajno nalepijo.

IMAG1413[1].jpg

 

...no ....tule se lepše vidi.

IMAG1420[1].jpg

po robovih nasvaljkana...

....po sredini pa pobrani "čikgumiji"

 

kok gre na grobniku z mitas? :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, cb1300 pravi:

kok gre na grobniku z mitas? :-)

...do roba...  :eek:

:P

 

.... lej... sej sem že enkrat pisal.

Nekdo bo z Mitas peljal pod 1:40 ... nekdo drugi pa recimo z Dunlop KR XXX 1:50

...štekaš?  :P

Drugače pa ja.... odpeljano je bilo tam cca 1:40

.... z enimi testnimi celo 1:36 , če se ne motim. Bo bolj točno povedal Profi.  :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Zivnorc said:

...do roba...  :eek:

:P

 

.... lej... sej sem že enkrat pisal.

Nekdo bo z Mitas peljal pod 1:40 ... nekdo drugi pa recimo z Dunlop KR XXX 1:50

...štekaš?  :P

Drugače pa ja.... odpeljano je bilo tam cca 1:40

.... z enimi testnimi celo 1:36 , če se ne motim. Bo bolj točno povedal Profi.  :P

 

štekam :-) Ampak mal me zanima kje so meje gume, ne voznika.....glede na to da vemo kok je grobnik specifika kar se asfalta tiče. Pa tlak gum? Ker na grobniku jih še nisem vozil....na marofu pa so kar sprobane....od 20-36 stopinj zraka. Pritiska nisem spuščal, ker sem opazil da ne paše to sport f...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...meja gume je takrat, ko zdrsne.... ti pa moraš to mejo prestaviti za 0,5% nazaj...  štekaš?!  :P

V temu je ves čar...  :P

Glede tlaka si pa itak sam opazil.

Delali so teste... spuščali tlak....koliko pa...  :hmm: ne vem. Ampak, kot pravim, ....kot si sam pogruntal  :D , kaj se najlepše pelje in ti paše..  :D

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem spet malo testiral SF, po isti cesti kot sem prej vozil SS2 in moram reči da mi je na gladkem asfaltu dajala boljši občutek in oprijem kot SS2, ki se je z enako vožnjo na tistem odcepu tudi včasih obrnila malo v prazno. Tako da zaenkrat sem zelo pozitivno zadovoljen s SF :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katera bi bila nadomestna Mitas guma namesto Dunlop Street master 2 za Kawasakija 650 Versys? Dimenzija: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Dugales pravi:

Katera bi bila nadomestna Mitas guma namesto Dunlop Street master 2 za Kawasakija 650 Versys? Dimenzija: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17

Jaz sem imel gor SF in bil zelo zadovoljen , mel pa tudi Pirelli Corsa MK60 tudi zelo zadovoljen edino kilometrina je zelo mala , nudi pa vse in še več od dežja,makedama do asvalta. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Dugales pravi:

Katera bi bila nadomestna Mitas guma namesto Dunlop Street master 2 za Kawasakija 650 Versys? Dimenzija: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17

Samo ena mitas obstaja in to je Sport Force +

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Samo ena mitas obstaja in to je Sport Force +

Kaj pa TF ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Kaj pa TF ??

nima dimenzij za versysa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

nima dimenzij za versysa. 

Aha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kmet2 pravi:

Aha...

bi bilo pa zanimivo poskusit kako TF na naših mopedih, žal so sam te mere:

http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-road/motorcycle-radial-tyres/terra-force-r/

 

mitas-terra-force.png

Inch Tire size LL/SS Type (LL/SS) F/R Rim (inch) Tire dimensions E.T.R.T.O. (mm) Max. inflation (BAR) Max. speed (km/h)
Design Max. in service
Section width Overall diameter Overall width Overall diameter
 
19″ 110/80R19 59V TL [F] 2.5 109 659 117 671 2.9 240
19″ 120/70R19 60V TL [F] 3.5 122 651 131 663 2.9 240
17″ 140/80R17 69V TL [R] 3.5 142 656 152 672 2.9 240
17″ 150/70R17 69V TL [R] 4.3 151 642 162 656 2.9 240
17″ 170/60R17 72V TL [R] 4.5 168 636 180 650 2.9 240
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!