Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

4 minutes ago, Zok said:

Malo neproporcionalno povedano. Vcasih je MS imel malo vec definicij: LT (lagano turisticki), LS (lagano sportski), ST (sportsko turisticki), SS (supersportski),... ...KK (ko kura)... :P

LS-lagano sportski 

LT-lagano turistički

S-sportski

T-turistički

N-nikakršn

KK-ko kura 

Enega si pozabil :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Snečer said:

če divjaku zdrži 5000, bo meni 15000, na motorju ki ima le 66ps, napram 200

dokaj preprosta matematika

tako da so tudi tvoji samomorilski prispevki koristni

  Men zdrzi SF+ 4000-4500  (pa pol zvlecem na 5000 ze mal nelegalno, ker imam servisni interval na 5000) na motorju ki ima 54ps...  Moc motorja nima veliko veze z obrabo....

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Zok pravi:

Tako je z vecino prednjih gum. ;)

Imaš prav, so pa izjeme, odvisno od krivulje gume, moja Pirelli DR3, prednja, tlak 2,5, pussy štrajfna še 5mm, še je rezerve v psihi nagiba in kdaj jo bo odneslo, brez kolena na podn, stil LDS ?...je ne maram, preveč klinična brez odziva, pa zelo reklamirana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jvalant pravi:

  Men zdrzi SF+ 4000-4500 na motorju ki ima 59ps...  Moc motorja nima veliko veze z obrabo....

Mimo..., ima pa |ne|posredno z voznikom in njegovim stilom vožnje, [Cohonas], kako te konje posreduje na cesto. Preberi si nekatere tukaj, ki naredijo po 10k plus km na njih. Kaj čmo ??. Denar mora krožit...vulkanizerji pa biznis imet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, Zok said:

Malo neproporcionalno povedano. Vcasih je MS imel malo vec definicij: LT (lagano turisticki), LS (lagano sportski), ST (sportsko turisticki), SS (supersportski),... ...KK (ko kura)... :P

To je vzporedno vesolje. :P

Tako je z vecino prednjih gum. ;)

Ni zmeraj :P sem par strani nazaj prilepil sliko moje GPke na Tuoni.. Vprasaj mozakarja ki je bil z rdeco aprilio pri tebi :P  tist dan sva se oba cudila kako to da je sla prva do roba:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, Snečer said:

manjko spanca ima, ker je mitasko testiral na longrunu

Izkoriščaš priložnost?  :D 

Vidiš, Mitas-ke zdržijo več kot voznik... dobre so 


 

Quote

 

Vprasaj mozakarja ki je bil z rdeco aprilio pri tebi :P  tist dan sva se oba cudila kako to da je sla prva do roba:hmm:

Širše platišče?

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, XTR said:

Izkoriščaš priložnost?  :D 

Vidiš, Mitas-ke zdržijo več kot voznik... dobre so 


 

Širše platišče?

Na istem modelu motorja? :) 

Meni najbolj logicna je, da je bil nizek tlak.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, XTR pravi:

Samo nekaj vprašanj... Kakšna je definicija izkušenega voznika in ustreznega motorja, da se mu odpusti radiranje robov na cestišču? Vzor, z divjanjem na cesti? Hrsk, Hrsk česa? Da ne gre samo za slabo tehniko vožnje... Kaj pomeni to v mejah normale? 

Pri taki obrabi gum ti bo strah vzel motor izpod riti !  Če te pa res mučijo "pussy štrajfni", lahko pa nekoliko znižaš tlak, da se malo bolj spodvijajo gume. :P Vem, med vso to solato je težko najti ta nasvet.... 

Moderatorjev ni več na tem forumu? 

 

   

Definicijo izkušenega voznika sem napisal. Odpusti radiranje.... Hmm, malo v zanesenosti sem napisal tu in tam par bedarij, ki jih ne mislim popravljati, ker nima smisla. Zanimiv nasvet glede tlaka. Sam sem bil nekako mnenja, da gume malo bolj napumpam oziroma v zgornji meji po knjigi zaradi sopotnice, da zadnja guma ne bi postala kvadratna... 

No tega, da mi bo strah vzel motor pri taki obrabi se ne strinjam, nekako nevem kako bi zadnji del gume sploh porabil razen, da se v vsak ovinek peljem po tačkah, ali pa da spustim tlak, tega še nisem probal....

Moj post z jezo vred je bil namenjem tistim %, ki jih je omenil Snecer, to kar sem doživel, da motroist motorista postavlja v nezavidnjive situacije v prometu je popolnoma idiotsko. Razumem, da prehitiš tam kjer je to na meji optimalnega ampak, v škarje, tako, da drugemu motoristu vzameš pol cestišča ga zrineš v ograjo in se mu pridružiš na voznem pasu, tega ne razumem in ne bom razumel. 

Kot nagiba glede na cestišče je z Naked ali Sport motorjem veliko lažje doseči kot s touring motorjem, vsaj po moje, ker nižji motor lažje prevračaš iz ene strani na drugo.

Vem, da moje stokanje glede obnašanja ne sodi v temo o gumah tako, da lahko brišete ipd. ?

Popravljeno . Popravil thetruetheory
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, GizmoFighter said:

Mimo..., ima pa |ne|posredno z voznikom in njegovim stilom vožnje, [Cohonas], kako te konje posreduje na cesto. Preberi si nekatere tukaj, ki naredijo po 10k plus km na njih. Kaj čmo ??. Denar mora krožit...vulkanizerji pa biznis imet.

 Najvec ima opraviti z stilom voznje in jajci, se strinjam. Vendar pa vec jajc ne pomeni nujno vecje obrabe. Zase lahko povem, da grem rajsi malce pocasneje v zavoj in to potem kompenziram z vec plina iz zavoja, kar pomeni vecjo obrabo. V druzbi imam tudi hitrejse od mene, ki hitreje vstopijo v zavoj, skozi zavoj ohranijo vec hitrosti in potem mehkeje odpeljejo ven iz zavoja. In z hitrejso voznjo, vec konji, prevozijo kar nekaj vec kilometrov na enakih gumah.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, jvalant pravi:

  Men zdrzi SF+ 4000-4500  (pa pol zvlecem na 5000 ze mal nelegalno, ker imam servisni interval na 5000) na motorju ki ima 54ps...  Moc motorja nima veliko veze z obrabo....

kateri motor je to? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

kateri motor je to? 

sve ti je rekao: "  Moc motorja nima veliko veze z obrabo.... " 

ili ako je potreban prijevod: " stvar je u vozacu!" 

 

A mozda opet ne zelis razumijeti :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, kronik pravi:

sve ti je rekao: "  Moc motorja nima veliko veze z obrabo.... " 

ili ako je potreban prijevod: " stvar je u vozacu!" 

 

A mozda opet ne zelis razumijeti :OK:

v tečaj slovenščine se vpiši, če nisi razumel, kaj sem vprašal

jasno je, da je en kriterij obrabe divjaštvo, ti si šolski primer v kombinaciji s sneto sekiro

drug kriterij je motor

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, jvalant pravi:

 Najvec ima opraviti z stilom voznje in jajci, se strinjam. Vendar pa vec jajc ne pomeni nujno vecje obrabe. Zase lahko povem, da grem rajsi malce pocasneje v zavoj in to potem kompenziram z vec plina iz zavoja, kar pomeni vecjo obrabo. V druzbi imam tudi hitrejse od mene, ki hitreje vstopijo v zavoj, skozi zavoj ohranijo vec hitrosti in potem mehkeje odpeljejo ven iz zavoja. In z hitrejso voznjo, vec konji, prevozijo kar nekaj vec kilometrov na enakih gumah.

kolega na bmw supermoto znuca obe gumi v slabih 4k km, je pa en unih k jih nočeš met za sabo med ovinkih...na polno v, čez in iz ovinka.

Motor nekje 55 konj, pa cca 160 kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Wakasaki pravi:

kolega na bmw supermoto znuca obe gumi v slabih 4k km, je pa en unih k jih nočeš met za sabo med ovinkih...na polno v, čez in iz ovinka.

Motor nekje 55 konj, pa cca 160 kg

tu potem pride v poštev tisti članek od @3nity da je vse skupaj prelahko in mu gumo zdrsa še prej

verjetno nekdo s kurjenjem gume na kakšnem srečanju tudi samo 500 prevozi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

tu potem pride v poštev tisti članek od @3nity da je vse skupaj prelahko in mu gumo zdrsa še prej

verjetno nekdo s kurjenjem gume na kakšnem srečanju tudi samo 500 prevozi

zna bit , vzmetenje k kamen, tlaki gum verjetno nižji, drsi pri vstopu, skozi in iz ovinka, verjtno tudi med vožnjo naravnost čez neravnine...

supermoto kaj češ...je jamru da bi rad več naredu z gumo, mu nataknem z8 metzeler je bla pa večna, ja itak če ni mogu tko prbijat , rekoč zdrsuje v naklonu, po 6kkm je šla nazaj mitas gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Pa dejansko na zja lahk usadis tud teraforce. 

Bol sm na kronika mislu. Ampak princip je podoben. ST guma. Waaaaaaawuuuuuuu. 

 

Jez se vam samo smejem. 

 

Edit. De ne bo pomote, profil ST gum je meni na cesti top. Za najmanj 85% cajta. 

če se smeješ še ne pomeni , da razumeš :P

Marsikdo se smeje...ampak meni je bolj pomembno da se smeje lastniku.

Sem omenil pred časom, da bi radi imeli SF+ s trdo sredico? Sem , mar ne in marsikdo si je podobno želel. Dobili smo soliden približek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, 3nity pravi:

no, saj ravno o tem sem špekuliral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

pri supermoto je zaradi tehnike vožnje in risanja po cesti skoraj nemogoče pričakovat neke hude kilometrine

 

jasno ko beli dan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, thetruetheory said:

Vem, da moje stokanje glede obnašanja ne sodi v temo o gumah tako, da lahko brišete ipd. ?

Tisti kiksi so me zmotili... zakaj ravno v Mitas temi? 

 Več rešitev je za eliminiranje štrajfnov, če te res motijo. :D   Verjetno bo najlažje z menjavo sport gum za touring. Lahko pa tudi zakompliciramo z nastavitvami vzmetenja, tlaki (po praznih gre zlahka do roba), tehniko vožnje, šmirgl papirjem... analizo konstrukcije "perfektnega" motorja (lahko kar v Versys temi). :) Dolgoročno pa pomaga tudi kakšen tečaj varne vožnje... :P 

Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? 

 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snečer pravi:

manjko spanca ima, ker je mitasko testiral na longrunu

je že prinesel vse not...je pa težko nekaj čistiti, ker bi dejansko moral vse poradirati.

ps. a me kdo od "iskalcev modov" plača? Vsaj s kavo? Samprašam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

v tečaj slovenščine se vpiši, če nisi razumel, kaj sem vprašal

jasno je, da je en kriterij obrabe divjaštvo, ti si šolski primer v kombinaciji s sneto sekiro

drug kriterij je motor

ne vidim razloga za tecaj slovenscine dokle god ti ne odradis posjet opticaru jer sve lijepo pise. Samo treba znati procitati.  

image.png.84fcd10c7656a210e187873d53091e4e.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snečer pravi:

zanimivo, vendar ko sem tovor zadaj vozil, mi je gumo bolj pobiralo, pa kot vidimo pri lahkih šoferjih in motorjih guma drži bistveno dlje in ne bistveno manj 

meni guma ne drsi pri solo vožnji in je tako ne radira

premal kojnu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!