Jump to content
  • Sign Up
vonAxl

MITAS pnevmatike

DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Rogerg

sam res, men še 6K ne zdrži pa sem pussy.. to se morš res počas furat da jo ne zližeš, sploh k je motor težak

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 22 minutami, gretzky pravi:

Me zanima, če bi bile Mitas gume vseeno tako priljubljene, če ne bi bile delane v Sloveniji in nekaj motiva k nakupu doda še domoljubje. Bi jih sploh probali, ali pa bi bile to "ene X češke gume"?

Ne. Kajti potem ne bi vedeli ozadja, ne bi slišali tistih, ki so z njimi vozili in ne bi poskusili. Tako pa smo in smo bili zadovoljni. Vsekakor igra veliko vlogo tudi CENA!!!

Zadnjič sem bral en italijanski forum, pa je bila vmes tudi tema MITAS gume. Umrl od smeha, kake nebuloze govorijo paranoiki, pa potem ugotovil, da je tudi nekaj pogumnežev, ki so jih poskusili in so celo zadovoljni. Mislim, da tale video zlo zgovorno pove, kako se razmišlja: (bdw, tudi jaz sem bil skeptičen na začetku)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, gretzky pravi:

Me zanima, če bi bile Mitas gume vseeno tako priljubljene, če ne bi bile delane v Sloveniji in nekaj motiva k nakupu doda še domoljubje. Bi jih sploh probali, ali pa bi bile to "ene X češke gume"?

Definitivno jih ne bi probal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gretzky
pred 1 uro, ferek pravi:

...dobre gume so to... Kolega lani skupaj z mano z njimi prevozil Korziko, Balkan, pa Turčijo z Bolgarijo in Romunijo...

Naredil z enim kompletmo med 14 in 16000 km in to z relativno obloženim (voznik + prtljaga) BMW K-1200...

A ti to resno ali si se zatipkal? Ker toliko jih najbrž še Snecer ne bo naredil, pa verjamem da je med najbolj "usmiljenimi" z gumami. Res me zanima Snecerjeva kilometrina z njimi. Saj človek ima svoje poglede na določene stvari, ampak mislim da se ne bo lagal glede tega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Evo... sem preveril... dobrih 15.000 je Ivek naredil z Mitas na K-1200... pa ma kr neki konjev ta motor...

je pa res, da je zadnjih 2000 bla že zelo boga... Realno pravi, da tam med 10 do 12000 bi bilo za zamenjat, kar se mi še vedno zdi okej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 6 minutami, gretzky pravi:

A ti to resno ali si se zatipkal? Ker toliko jih najbrž še Snecer ne bo naredil, pa verjamem da je med najbolj "usmiljenimi" z gumami. Res me zanima Snecerjeva kilometrina z njimi. Saj človek ima svoje poglede na določene stvari, ampak mislim da se ne bo lagal glede tega.

Ne zvozim do konca, vedno prej menjam, 10k pa je tista pričakovana meja.

Je pa treba vedet, da imam kar nekaj AC v tej kilometrini, vendar ne s pretirano brzino.

Share this post


Link to post
Share on other sites
domina
14 minutes ago, gretzky said:

A ti to resno ali si se zatipkal? Ker toliko jih najbrž še Snecer ne bo naredil, pa verjamem da je med najbolj "usmiljenimi" z gumami. Res me zanima Snecerjeva kilometrina z njimi. Saj človek ima svoje poglede na določene stvari, ampak mislim da se ne bo lagal glede tega.

jaz sem jih toliko naredila z enim kompletom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

itak, ker si vitka in ne voziš tanka

In tega večina ne razume, zakaj eni delamo večje kilometraže + normalna vožnja

Share this post


Link to post
Share on other sites
NX650

Vama verjamemo :cool:, ampak na bmw1200 v dvoje plus prtljaga... kar pomeni res težko kravetino :smoke: je pa malo znanstvene fantastike vmes :P pomeni da je voznik koristil od tiste silne konjenice cca 20% moči :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 2 urami, gretzky pravi:

Me zanima, če bi bile Mitas gume vseeno tako priljubljene, če ne bi bile delane v Sloveniji in nekaj motiva k nakupu doda še domoljubje. Bi jih sploh probali, ali pa bi bile to "ene X češke gume"?

Na SUV vozim Nexen , ne vem če ni kitajska, sam tako kot  vozim avto bi lahko bila tud lesena :P

pred 42 minutami, ferek pravi:

Evo... sem preveril... dobrih 15.000 je Ivek naredil z Mitas na K-1200... pa ma kr neki konjev ta motor...

je pa res, da je zadnjih 2000 bla že zelo boga... Realno pravi, da tam med 10 do 12000 bi bilo za zamenjat, kar se mi še vedno zdi okej.

:OK::worship: sam car  lahko rečem in vsem ostalim ki naredite z MSF 10kkm +  Versys karjola 3600 ,veliko objestne vožnje saj sem ga testiral, da sem videl ali je res takšen stroj kot pravi Snecer :P 

Pa tudi če bi vozil normalno dinamično ne vrjamem da bi zdržala čez 6kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, HD-Dyna pravi:

Yp, ljubezen do Mitasa je neizmerna ..

mitas-same.jpg

če bi pa tele na mojga dal, bi pa tut jest 15kkm naredu :P

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek
pred 21 minutami, NX650 pravi:

Vama verjamemo :cool:, ampak na bmw1200 v dvoje plus prtljaga... kar pomeni res težko kravetino :smoke: je pa malo znanstvene fantastike vmes :P pomeni da je voznik koristil od tiste silne konjenice cca 20% moči :cool:

BREZ SOPOTNIKA... sam se je vozil... Nobene znanstvene fantastike... sem bil skoz zram... Voziva tam okol 100 kmh, po AC 130...

Sicer pa kot sem v sosednji temi zapisal, sem na svoji 380 kilski kravi + 80 mojih + prtljaga z Avonko naredil 19000 km in bi ob taki vožnji še vsaj za 2000 zdržala do indikatorjev... 

Bi pa morda komu ob najini vožnji res postalo dolgčas...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Na SUV vozim Nexen , ne vem če ni kitajska, sam tako kot  vozim avto bi lahko bila tud lesena :P

:OK::worship: sam car  lahko rečem in vsem ostalim ki naredite z MSF 10kkm +  Versys karjola 3600 ,veliko objestne vožnje saj sem ga testiral, da sem videl ali je res takšen stroj kot pravi Snecer :P 

Pa tudi če bi vozil normalno dinamično ne vrjamem da bi zdržala čez 6kkm.

Nisi vozil z Wilbersom in nastavljenim vzmetenjem, ki enormno vpliva na obrabo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 8 minutami, Snecer pravi:

Nisi vozil z Wilbersom in nastavljenim vzmetenjem, ki enormno vpliva na obrabo.

Nisem ga želel tako idividualizirat .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 21 minutami, Snecer pravi:

Kot vidiš je sedaj boljše od 160PS KTMa... :) 

mogoče je mel kolega slab dan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Moja stara nova :love1:

20160415_125943.jpg

Hvala Mitas (Sava)  :004, da si lahko tud revcki prvoscmo spodobne gume.

No, pa sem se izlil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03
pred eno uro, Snecer pravi:

Nisi vozil z Wilbersom in nastavljenim vzmetenjem, ki enormno vpliva na obrabo.

Nisem čisto nepismen okoli tehnike, ampak bi pa želel malo pojasnila okoli tega zapisa.

Pa da ne bom čisto off:  ko govorite o ljubezni do gume: ali so to SS ali ST? Ker na mojo FZ8 ne bi montiral SS - ST pa mogoče in to pod pogojem, da bi bilo vsaj toliko vzdržljive kot Roadsmart II, katere sem letos menjal za III , saj so imele za seboj tri sezone in 19500 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

To je SS-ST guma.

Žal jim v gumo ni uspelo vnesti MotoGP lastnosti, čeprav sem prepričan, da presegajo trenutno stanje Michelina.

Najbrž pa ni variante da zržijo tolko kot RS2, ki ima po sredici bolj trdo zmes.

------------

Mitas je predstavil novo generacijo radialne motorske pnevmatikeSport Force+ za voznike športnih, naked in touring motociklov. 

http://motosvet.com/2015/01/29/112706-sport-force-druga-generacija-motorskih-pnevmatik-iz-mitasa/

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 31 minutami, Fazer03 pravi:

Nisem čisto nepismen okoli tehnike, ampak bi pa želel malo pojasnila okoli tega zapisa.

Pa da ne bom čisto off:  ko govorite o ljubezni do gume: ali so to SS ali ST? Ker na mojo FZ8 ne bi montiral SS - ST pa mogoče in to pod pogojem, da bi bilo vsaj toliko vzdržljive kot Roadsmart II, katere sem letos menjal za III , saj so imele za seboj tri sezone in 19500 km.

Hypersport so, monocompaund, tvoje so pa bicompound s tršo sredico. Baje pa dela Sava (poiskuse) sedaj tudi verzijo s tršo sredico. Celo za testnega pilota sem se lani novembra javil...sam nč od tega.

Ne vidim zakaj se tako sekiraš, če ti paše dunlop in odkartat tistih 20-30% več, go for it. S SF+ definitivno ne boš nardil toliko km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
builder

problem je edino nažiganje 1,. 2. prestava, tam uniči sredino, men drži lepo 7kkm celotne obrabe, če bi pa nažigal od kafiča do kafoiča v 1. in 2., bi pa to prepolovil in bi ostal še robovi za na pisto:D

čist odvisno od stila vožnje, grem pa stavit, da 10kkm nardim, če bi jo mirku, kljub temu, da se vozma 2 in težak motor:smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 21 minutami, builder pravi:

problem je edino nažiganje 1,. 2. prestava, tam uniči sredino, men drži lepo 7kkm celotne obrabe, če bi pa nažigal od kafiča do kafoiča v 1. in 2., bi pa to prepolovil in bi ostal še robovi za na pisto:D

čist odvisno od stila vožnje, grem pa stavit, da 10kkm nardim, če bi jo mirku, kljub temu, da se vozma 2 in težak motor:smoke:

ne vem no, nism tak nažigač, prpalim ko sm v nagibu, pa mi jo po bokih ostaja olalalala še za 5jurjev. PO ravnem pa redko preko 130 tudi AC , tudi 1 in 2 ni težkih pospeškov ostale pa....pa preko 5,5k jurjev nisem uspel pridet. Od tega je polovica v dvoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
builder
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

ne vem no, nism tak nažigač, prpalim ko sm v nagibu, pa mi jo po bokih ostaja olalalala še za 5jurjev. PO ravnem pa redko preko 130 tudi AC , tudi 1 in 2 ni težkih pospeškov ostale pa....pa preko 5,5k jurjev nisem uspel pridet. Od tega je polovica v dvoje.

bremzanje pred ovinkom, odpiranje v ovinku, slog vožnje, vse to vpliva na obrabo, eni so bolj prijazni do gum, eni manj, lahko se vozita dva na enakih motorjih in sta podobne teže, pa je lahko drastična razlika pri obrabi, že 2 ali 4 cilindri vplivajo na obrabo, kaj to razlagam, ko ti je vse jasno:lol1:

zmagu sm te pr kilometrini na gumo:jezik:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!