Jump to content
DAMI34
Message added by DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Recommended Posts

Posted

sam res, men še 6K ne zdrži pa sem pussy.. to se morš res počas furat da jo ne zližeš, sploh k je motor težak

Posted
pred 22 minutami, gretzky pravi:

Me zanima, če bi bile Mitas gume vseeno tako priljubljene, če ne bi bile delane v Sloveniji in nekaj motiva k nakupu doda še domoljubje. Bi jih sploh probali, ali pa bi bile to "ene X češke gume"?

Ne. Kajti potem ne bi vedeli ozadja, ne bi slišali tistih, ki so z njimi vozili in ne bi poskusili. Tako pa smo in smo bili zadovoljni. Vsekakor igra veliko vlogo tudi CENA!!!

Zadnjič sem bral en italijanski forum, pa je bila vmes tudi tema MITAS gume. Umrl od smeha, kake nebuloze govorijo paranoiki, pa potem ugotovil, da je tudi nekaj pogumnežev, ki so jih poskusili in so celo zadovoljni. Mislim, da tale video zlo zgovorno pove, kako se razmišlja: (bdw, tudi jaz sem bil skeptičen na začetku)

 

 

Posted

Yp, ljubezen do Mitasa je neizmerna ..

mitas-same.jpg

Posted
pred eno uro, gretzky pravi:

Me zanima, če bi bile Mitas gume vseeno tako priljubljene, če ne bi bile delane v Sloveniji in nekaj motiva k nakupu doda še domoljubje. Bi jih sploh probali, ali pa bi bile to "ene X češke gume"?

Definitivno jih ne bi probal. 

  • Like 3
Posted
pred 1 uro, ferek pravi:

...dobre gume so to... Kolega lani skupaj z mano z njimi prevozil Korziko, Balkan, pa Turčijo z Bolgarijo in Romunijo...

Naredil z enim kompletmo med 14 in 16000 km in to z relativno obloženim (voznik + prtljaga) BMW K-1200...

A ti to resno ali si se zatipkal? Ker toliko jih najbrž še Snecer ne bo naredil, pa verjamem da je med najbolj "usmiljenimi" z gumami. Res me zanima Snecerjeva kilometrina z njimi. Saj človek ima svoje poglede na določene stvari, ampak mislim da se ne bo lagal glede tega.

Posted

Evo... sem preveril... dobrih 15.000 je Ivek naredil z Mitas na K-1200... pa ma kr neki konjev ta motor...

je pa res, da je zadnjih 2000 bla že zelo boga... Realno pravi, da tam med 10 do 12000 bi bilo za zamenjat, kar se mi še vedno zdi okej.

  • Like 2
Posted
pred 6 minutami, gretzky pravi:

A ti to resno ali si se zatipkal? Ker toliko jih najbrž še Snecer ne bo naredil, pa verjamem da je med najbolj "usmiljenimi" z gumami. Res me zanima Snecerjeva kilometrina z njimi. Saj človek ima svoje poglede na določene stvari, ampak mislim da se ne bo lagal glede tega.

Ne zvozim do konca, vedno prej menjam, 10k pa je tista pričakovana meja.

Je pa treba vedet, da imam kar nekaj AC v tej kilometrini, vendar ne s pretirano brzino.

Posted
14 minutes ago, gretzky said:

A ti to resno ali si se zatipkal? Ker toliko jih najbrž še Snecer ne bo naredil, pa verjamem da je med najbolj "usmiljenimi" z gumami. Res me zanima Snecerjeva kilometrina z njimi. Saj človek ima svoje poglede na določene stvari, ampak mislim da se ne bo lagal glede tega.

jaz sem jih toliko naredila z enim kompletom.

  • Like 3
Posted

itak, ker si vitka in ne voziš tanka

In tega večina ne razume, zakaj eni delamo večje kilometraže + normalna vožnja

Posted

Vama verjamemo :cool:, ampak na bmw1200 v dvoje plus prtljaga... kar pomeni res težko kravetino :smoke: je pa malo znanstvene fantastike vmes :P pomeni da je voznik koristil od tiste silne konjenice cca 20% moči :cool:

Posted
pred 2 urami, gretzky pravi:

Me zanima, če bi bile Mitas gume vseeno tako priljubljene, če ne bi bile delane v Sloveniji in nekaj motiva k nakupu doda še domoljubje. Bi jih sploh probali, ali pa bi bile to "ene X češke gume"?

Na SUV vozim Nexen , ne vem če ni kitajska, sam tako kot  vozim avto bi lahko bila tud lesena :P

pred 42 minutami, ferek pravi:

Evo... sem preveril... dobrih 15.000 je Ivek naredil z Mitas na K-1200... pa ma kr neki konjev ta motor...

je pa res, da je zadnjih 2000 bla že zelo boga... Realno pravi, da tam med 10 do 12000 bi bilo za zamenjat, kar se mi še vedno zdi okej.

:OK::worship: sam car  lahko rečem in vsem ostalim ki naredite z MSF 10kkm +  Versys karjola 3600 ,veliko objestne vožnje saj sem ga testiral, da sem videl ali je res takšen stroj kot pravi Snecer :P 

Pa tudi če bi vozil normalno dinamično ne vrjamem da bi zdržala čez 6kkm.

Posted (edited)
pred 1 uro, HD-Dyna pravi:

Yp, ljubezen do Mitasa je neizmerna ..

mitas-same.jpg

če bi pa tele na mojga dal, bi pa tut jest 15kkm naredu :P

Edited by DAMI34
  • Like 2
Posted
pred 21 minutami, NX650 pravi:

Vama verjamemo :cool:, ampak na bmw1200 v dvoje plus prtljaga... kar pomeni res težko kravetino :smoke: je pa malo znanstvene fantastike vmes :P pomeni da je voznik koristil od tiste silne konjenice cca 20% moči :cool:

BREZ SOPOTNIKA... sam se je vozil... Nobene znanstvene fantastike... sem bil skoz zram... Voziva tam okol 100 kmh, po AC 130...

Sicer pa kot sem v sosednji temi zapisal, sem na svoji 380 kilski kravi + 80 mojih + prtljaga z Avonko naredil 19000 km in bi ob taki vožnji še vsaj za 2000 zdržala do indikatorjev... 

Bi pa morda komu ob najini vožnji res postalo dolgčas...

  • Like 2
Posted
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Na SUV vozim Nexen , ne vem če ni kitajska, sam tako kot  vozim avto bi lahko bila tud lesena :P

:OK::worship: sam car  lahko rečem in vsem ostalim ki naredite z MSF 10kkm +  Versys karjola 3600 ,veliko objestne vožnje saj sem ga testiral, da sem videl ali je res takšen stroj kot pravi Snecer :P 

Pa tudi če bi vozil normalno dinamično ne vrjamem da bi zdržala čez 6kkm.

Nisi vozil z Wilbersom in nastavljenim vzmetenjem, ki enormno vpliva na obrabo.

Posted
pred 8 minutami, Snecer pravi:

Nisi vozil z Wilbersom in nastavljenim vzmetenjem, ki enormno vpliva na obrabo.

Nisem ga želel tako idividualizirat .

Posted
pred 21 minutami, Snecer pravi:

Kot vidiš je sedaj boljše od 160PS KTMa... :) 

mogoče je mel kolega slab dan :P

Posted

Moja stara nova :love1:

20160415_125943.jpg

Hvala Mitas (Sava)  :004, da si lahko tud revcki prvoscmo spodobne gume.

No, pa sem se izlil.

Posted
pred eno uro, Snecer pravi:

Nisi vozil z Wilbersom in nastavljenim vzmetenjem, ki enormno vpliva na obrabo.

Nisem čisto nepismen okoli tehnike, ampak bi pa želel malo pojasnila okoli tega zapisa.

Pa da ne bom čisto off:  ko govorite o ljubezni do gume: ali so to SS ali ST? Ker na mojo FZ8 ne bi montiral SS - ST pa mogoče in to pod pogojem, da bi bilo vsaj toliko vzdržljive kot Roadsmart II, katere sem letos menjal za III , saj so imele za seboj tri sezone in 19500 km.

Posted

To je SS-ST guma.

Žal jim v gumo ni uspelo vnesti MotoGP lastnosti, čeprav sem prepričan, da presegajo trenutno stanje Michelina.

Najbrž pa ni variante da zržijo tolko kot RS2, ki ima po sredici bolj trdo zmes.

------------

Mitas je predstavil novo generacijo radialne motorske pnevmatikeSport Force+ za voznike športnih, naked in touring motociklov. 

http://motosvet.com/2015/01/29/112706-sport-force-druga-generacija-motorskih-pnevmatik-iz-mitasa/

Posted
pred 31 minutami, Fazer03 pravi:

Nisem čisto nepismen okoli tehnike, ampak bi pa želel malo pojasnila okoli tega zapisa.

Pa da ne bom čisto off:  ko govorite o ljubezni do gume: ali so to SS ali ST? Ker na mojo FZ8 ne bi montiral SS - ST pa mogoče in to pod pogojem, da bi bilo vsaj toliko vzdržljive kot Roadsmart II, katere sem letos menjal za III , saj so imele za seboj tri sezone in 19500 km.

Hypersport so, monocompaund, tvoje so pa bicompound s tršo sredico. Baje pa dela Sava (poiskuse) sedaj tudi verzijo s tršo sredico. Celo za testnega pilota sem se lani novembra javil...sam nč od tega.

Ne vidim zakaj se tako sekiraš, če ti paše dunlop in odkartat tistih 20-30% več, go for it. S SF+ definitivno ne boš nardil toliko km.

Posted

problem je edino nažiganje 1,. 2. prestava, tam uniči sredino, men drži lepo 7kkm celotne obrabe, če bi pa nažigal od kafiča do kafoiča v 1. in 2., bi pa to prepolovil in bi ostal še robovi za na pisto:D

čist odvisno od stila vožnje, grem pa stavit, da 10kkm nardim, če bi jo mirku, kljub temu, da se vozma 2 in težak motor:smoke:

Posted
pred 21 minutami, builder pravi:

problem je edino nažiganje 1,. 2. prestava, tam uniči sredino, men drži lepo 7kkm celotne obrabe, če bi pa nažigal od kafiča do kafoiča v 1. in 2., bi pa to prepolovil in bi ostal še robovi za na pisto:D

čist odvisno od stila vožnje, grem pa stavit, da 10kkm nardim, če bi jo mirku, kljub temu, da se vozma 2 in težak motor:smoke:

ne vem no, nism tak nažigač, prpalim ko sm v nagibu, pa mi jo po bokih ostaja olalalala še za 5jurjev. PO ravnem pa redko preko 130 tudi AC , tudi 1 in 2 ni težkih pospeškov ostale pa....pa preko 5,5k jurjev nisem uspel pridet. Od tega je polovica v dvoje.

  • Like 3
Posted
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

ne vem no, nism tak nažigač, prpalim ko sm v nagibu, pa mi jo po bokih ostaja olalalala še za 5jurjev. PO ravnem pa redko preko 130 tudi AC , tudi 1 in 2 ni težkih pospeškov ostale pa....pa preko 5,5k jurjev nisem uspel pridet. Od tega je polovica v dvoje.

bremzanje pred ovinkom, odpiranje v ovinku, slog vožnje, vse to vpliva na obrabo, eni so bolj prijazni do gum, eni manj, lahko se vozita dva na enakih motorjih in sta podobne teže, pa je lahko drastična razlika pri obrabi, že 2 ali 4 cilindri vplivajo na obrabo, kaj to razlagam, ko ti je vse jasno:lol1:

zmagu sm te pr kilometrini na gumo:jezik:

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!