Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 53 minutami, Snecer pravi:

S polaganjem do tačke, da brusiš, zmanjšuješ stabilnost in si bližje zdrsu.

To seveda niti pod razno ni res. Razen če si mnenja, da vzmetenje na motorju ne deluje in ni sposobno kompenzirati minimalne sile z (zložljive) tačke, ki z indikatorjem nagiba (tisti šrauf, ki je spodaj not pošravfan) podrsa po tleh. S tem, da takrat zadnja guma še ni na robu, sprednja pa sploh ne. Krmila med vožnjo ne izpuščam, po enem kolesu se pa vozim samo na MX progi/enduro poligonu z EXC-jem.

 

Nekdo drug bo moral še malo v OŠ, da se mu kaj osnove fizike okoli sil in vektorjev razloži.

 

pred 53 minutami, Snecer pravi:

Če ti gre tačka po tleh v okviru omejitev, je nekaj narobe s tehniko vožnje ali nastavitvami motorja. Tečaj in posvet z mehanikom.

A grema enkrat pogledat situacijo v živo? Pa boš lahko na terenu ocenil, kaj je narobe,

Popravljeno . Popravil jskrablin
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi me nekam vabijo, samo še čakam, da bodo lepega dne na hofu :)

Glede fizike pa ne vem, kaj ti ni jasno. Bolj ko nagneš, bližje si zdrsu (to je sicer bolj matematika).

Vožnja po kolenu ni za civilno cesto.

@Cufa njo vprašaj :) ziher je od nekod prepisala

https://schnuy.wordpress.com/2007/05/29/24-mitov-motociklizma/

Citiraj
  1. Vožnja na koleno je hitrejša od klasične.

Ne drži. Drgnenje kolena ob asfalt ne bo nikogar prelevilo v hitrejšega voznika. Prenašanje mase in težišča s presedanjem v sedlu bo motociklistu sicer omogočilo hitrejšo vožnjo skozi zavoj, a čohanje asfalta s kolenom za boljši rezultat ne bo potrebno. Kaj hitro se lahko namreč zgodi, da vas bo med drajsanjem po kolenu po zunanji strani zavoja prehitel star maček, ki svojega sedala kljub nagibu ne bo premaknil niti za centimeter. »Kolenčkanje« je na dirkališčih pred davnimi leti uvedel legendarni Kenny Roberts starejši – zgolj zato, ker je v zavoju lahko s kolenom rahlo potipal koliko »lufta« ima na razpolago do največjega možnega naklona, kjer bo prišlo do zdrsa pnevmatike. Takšna ali drugačna uporaba drsnikov na civilnih cestah je torej popolnoma nepotrebna, saj so ekstremni nakloni in visenje z motocikla nevarni, ker omejujejo možnost popravljanja napak in izogibanja oviram (teh pa je na slovenskih cestah več kot preveč). Po naših izkušnjah voznike »čohanje« tudi upočasnjuje, saj večinoma svoja kolena konkretno drgnejo ob asfalt, da hrusta in se iskri kot le kaj, namesto cesti, pa se posvečajo svojemu ultra kul izgledu.

ne maček, ampak miš (maus) LOL

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Snecer pravi:

potem si dvosledno vozilo

samo na ovinkih :P

enosledno vozilo s pripomočkom na ovinkih :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snecer pravi:

Vožnja po kolenu ni za civilno cesto.

Ne vozim na koleno. Ponavadi se tudi s presedanjem ne trudim :) Rit pa koleno z motorja tiščijo v 99% primerih taki, ki mislijo da so... kaj pa vem, kaj mislijo. Nazadnje ko sem se za eno tako skupino peljal sem se fino narežal poleg :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

"Izbiro" vožnje so nam predpisali.

Če tega ne razumeš, nisi za cesto.

Za dirkaške užitke se preseli na kakšno dirkališče ipd.

Na civilni cesti pa imamo pravilo, ki so za vse enaka. Objestna vožnja ni dovoljena.

Z normalno vožnjo ne moreš tako uničiti gum.

lahko, lahko :D

do 90km/h porabim vse konje, pol pa na mrtvo zaviram :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki,jst ne sledim več.

A pol sem dvosledno, enosledno vozilo?

Ah, nič, bom kr izginu.... brezsledno...

Ps: po Snecerjevo bi se moral pokonc ku prekla vozit.... Kako pa gre motor pokonc v ovinek?

Aja, ne gre, ker konča v malinah....

Nwm... my 2 ¢…

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, C eagle pravi:

Čaki,jst ne sledim več.

A pol sem dvosledno, enosledno vozilo?

Ah, nič, bom kr izginu.... brezsledno...

Ps: po Snecerjevo bi se moral pokonc ku prekla vozit.... Kako pa gre motor pokonc v ovinek?

Aja, ne gre, ker konča v malinah....

Nwm... my 2 ¢…

Še enkrat preberi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, C eagle pravi:

Čaki,jst ne sledim več.

A pol sem dvosledno, enosledno vozilo?

Ah, nič, bom kr izginu.... brezsledno...

Ps: po Snecerjevo bi se moral pokonc ku prekla vozit.... Kako pa gre motor pokonc v ovinek?

Aja, ne gre, ker konča v malinah....

Nwm... my 2 ¢…

z driftom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

z driftom

driftaš :O

zgrožen sem :dry:

samo ne vem, kako z mitaskam driftaš, če pa tok limajo ... zjd sm pa res mau zmeden :huh:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

Po zalivki greš. 

conti sport attack na zalivkah ne drifta ... :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se mi skrati vreme :jezik:

vernikom samo povem, da connti sport attack ne drifta po zalivkah, kot snećiju na mitaskah s katerimi dela po 24.000 km :jezik:

a zdj štekaš...

lupčki od mitasa :jezik:

 

 

pred 1 uro, Snecer pravi:

potem si dvosledno vozilo

to je tut zelo blizu naslova teme :lol1: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

da se mi skrati vreme :jezik:

vernikom samo povem, da connti sport attack ne drifta po zalivkah, kot snećiju na mitaskah s katerimi dela po 24.000 km :jezik:

a zdj štekaš...

lupčki od mitasa :jezik:

 

 

Dunlopka je tudi driftala.

Ti pa si malo nastavi vzmetenje, da ti bo bolj pritiskalo na podlago :)

Al pa obuj Mitaske, na tvoji trasi je dovolj gume za oprijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

Dunlopka je tudi driftala.

Ti pa si malo nastavi vzmetenje, da ti bo bolj pritiskalo na podlago :)

Al pa obuj Mitaske, na tvoji trasi je dovolj gume za oprijem.

govoril sem za conti ne pa za dunlopko :P

ti lahko samo sanjaš o vzmetenju, ki ga imam na ninđi :P

tut če bi meu mitaske, bi jih do roba zvozu .. tko k sm tut plastične obilićevo tam okoli leta 1982 :jezik: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti pa govorim, da si zgrešil temo :)

1x sem že menjal komplet vzmetenje za nemškega, bo spet treba?

Gori sem ti tehniko opisal, pa ne rabiš vozit do roba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočm tehnike "pussi štrajf", hočm pobrušeno gumo od roba do roba, pa četudi sam 4000km :D

Rob itak ostaja, pa še zastonj je, torej tvoja tehnika je iz trte izvita.

ps. testne Mitas se peljejo zlo kul. Neke blazne razlike ni opazit, mogoče je prva za odtenek bolj toga, zadnjo mi je pa malce manj svaljkalo (upam da je bolj trša) pa sem jo gnal v dvoje po plominki za ubit :P

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

Jaz ti pa govorim, da si zgrešil temo :)

1x sem že menjal komplet vzmetenje za nemškega, bo spet treba?

Gori sem ti tehniko opisal, pa ne rabiš vozit do roba.

ko si govoril o dvoslednih vozilih si bil v srcu teme, kajne :)

zamenjava ali nastavitev vzmetenja ni eno in isto ... :jezik: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, maus pravi:

maš :O ... kok pa zdržijo :?

 

čirka 4.500km :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz izkusim to ljubav. Zaenkrat še držijo in gredo skoraj same v nagib. Cene ne bom napisal, da se ne bo kdo spomnil neke nalepke za popust. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, Snecer said:
Quote

(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.

Generalna določba za objestnost v točki 3.

Ne vem no, speljujem zmerno, zaviram tudi, sicer preveč sredina gume trpi, pa ni mi užitek nažigat naravnost. Vozim tako, da ne zmanjšujem stabilnosti vozila. Krmila ne spuščam, iz ovinka pa rad konkretno privijem gas, vseeno pa ne toliko, da bi vozil po enem kolesu, kot je v tvoji definiciji. Po tem lahko sklepam da nisem objesten. Kaj delam narobe, da mi zadnjo gumo pobere v 5k kilometrih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!