Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
vonAxl

MITAS pnevmatike

DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

maus
pred 1 uro, Zivnorc pravi:

Kot pravim... vsakemu svoje... ampak ne ga srat, polni pnevmatike po navodilih proizvajalca.

XX-a je eden od maloštevilnih motorjev, ki ima tlak enak za obe pnevmatiki ... ne spomnim se točno ali 2,5 ali 2,9 ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 19 minutami, maus pravi:

XX-a je eden od maloštevilnih motorjev, ki ima tlak enak za obe pnevmatiki ... ne spomnim se točno ali 2,5 ali 2,9 ;)

 

... tut moj... 2,5 .... 2,5 bar...   :P

Verjamem, da ima XX-a večjo maso.... ampak tolko več pa spet ne.

Sem pogledal na nek forum, pa so tudi tam mnenja deljena... nekateri se držijo podatkov proizvajalca motorja... drugi pnevmatik....

..in nekateri motorji imajo v homologaciji napisano točno vrsto pnevmatike (proizvajalec in tip) ...in tam verjetno da so stestirali kak tlak najbolj paše dotičnemu motorju....

...ampak na MITAS strani lepo piše za različne mase motociklov oz. namen ali stil vožnje...koliko tlaka mora biti v pnevmatikah.

Ker na vrhu ne dela povezava z MITAS stranjo, sem si drznil (ponovno) pripeti njihove svetovanje tlake:

RECOMMENDED INFLATION PRESSURES FOR SPORT FORCE+ TIRES The Strong Carcass Technology gives a bit more free hand in choosing optimum inflation pressure. The inflation pressure is defined with regard to the tire load during the ride and the riding style (alone or with a passenger, extra luggage), and the ride itself (long-lasting highway ride, shorter distances on local roads). We recommend as follows:

SPORT FORCE+ Front Rear A ride with a passenger and extra luggage 2.5 2.9

A long ride at high speeds on a highway 2.5 2.9

A solo ride on a heavier motorcycle (naked, touring) 2.3 – 2.5 2.4 – 2.6

A solo ride on a lighter motorcycle (sport) 2.1 – 2.4 2.2 – 2.5

A solo ride on an extra light motorcycle (supermoto) 2.0 – 2.3 1.9 – 2.4

A racetrack ride 2.3 1.8 – 2.3

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

... tut moj... 2,5 .... 2,5 bar...   :P

Verjamem, da ima XX-a večjo maso.... ampak tolko več pa spet ne.

Sem pogledal na nek forum, pa so tudi tam mnenja deljena... nekateri se držijo podatkov proizvajalca motorja... drugi pnevmatik....

..in nekateri motorji imajo v homologaciji napisano točno vrsto pnevmatike (proizvajalc in tip) ...in tam verjetno da so stestirali kak tlak najbolj paše dotičnemu motorju....

...ampak na MITAS strani lepo piše za različne mase motociklov oz. namen ali stil vožnje...koliko tlaka mora biti v pnevmatikah.

Vozim lt, suha teža 375kg pa večino teže, če se vozim sam je na prvi pnevmatiki pa vseeno vzdržujem tlak 2.4, 2.7 sam in 2.5, 2.9 če sem naložen in z sopotnico.

Je pa res da ni to Mitas .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Vozim lt, suha teža 375kg pa večino teže, če se vozim sam je na prvi pnevmatiki pa vseeno vzdržujem tlak 2.4, 2.7 sam in 2.5, 2.9 če sem naložen in z sopotnico.

Je pa res da ni to Mitas .

XX-a ima 120 kil manj..   :P

..pa tudi ti si "zvenserijski"  kar se mase tiče...    :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

image.thumb.png.157690f8dec4ad185f1dc5eac6f5b5b8.png

Na vrhu je pa pripet cel PDF za mitas pnevmatike (no tof manjka)

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 18 minutami, Zivnorc pravi:

XX-a ima 120 kil manj..   :P

..pa tudi ti si "zvenserijski"  kar se mase tiče...    :P

 

po podatkih z neta ima XX-a l.98  suha 223kg , mokra 254kg.. k1200lt  l.99-02 suha 345kg , mokra 378kg. lt je moker 50% ! težji..

xx : s 2,9 / z 2,9bar..

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Al ma 2,9 al pa 2,5 (na prvi), več al manj bo ista pašta, pri 2,9 gre prva gre precizno po ozkem delu naležne površine, za odtenek je bolj "nimble", reagira prec, sam ko odlima je pa boga mati...

2.5 ali 2,3 je bolj štandardno, z odtenek bolj leno, večja naležna površina, prej lepo poslajda in ne odleti tako.

 

Vsakemu svoje smo prebrali pred tem, in strinjam se.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant

Tud ce je skor november, Mitas drzi! :)

Duketzar2 small.jpg

Duketzar small.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

Meni včeraj GP racer-ka ni držala...Me je parkiralo u maline....Zgleda, da bo treba nazaj na Mitaske prestopit...:hmm:

Edited by hy650

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
1 minute ago, KARMEN1 said:

Seveda, saj je še toplo.

 Ce sem cisto posten, je vseeno zelo na meji. Je tudi telih ubogih 50 konjev zasvenkalo parkrat, bi bla kmalu crta, in to ne na cesti ;)  Sm uposteval opozorilo. Ni blo namerno, samo tko lustn je blo! :)  Je pocasi ze cas, za malo pocasneje, ker so sem pa tja ovinki po cel dan v senci...

 

Just now, hy650 said:

Meni včeraj GP racer-ka ni držala...Me je parkiralo u maline....Zgleda, da bo treba nazaj na Mitaske prestopit...:hmm:

  Nic hudega, upam!? Za GPR je bilo pa vceraj vseeno mogoce mal hladno? Je tudi danes meni zdrsnila parkrat.  Je ze toliko na meji, da se sicer upam malo afnati, ampak ne na vstopih v zavoj....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SimonKXX
9 hours ago, Zivnorc said:

... res da se je treba držat načela "vsakemu svoje"...ali po domače "zase se brigej" .... ampak v takih primerih se je pametno držati navodil strokovnjakov, ki so (v tem primeru) razvili pnevmatiko, naredili ogromno testnih kilometrov in morajo tudi stati za temi ugotovitvami in dejstvi skupaj s pnevmatiko, ki so jih podali na zahteven trg.

Topel nasvet: Drži se modrih navodil proizvajalca pnevmatik.

Zakaj:

Zadnja pnevmatika ni tako občutljiva na kako desetinko, dve razlike v tlaku, ker je dosti bolj obremenjena, kot sprednja, sploh, če na motor naložiš sopotnico in prtljago, ker sopotnica sedi praktično nad zadnjim kolesom, kufer pa je kot balkon daleč zadaj, ki (izračunaj ročica x masa kufra) dodatno obremenjuje zadnje kolo in razbremenjuje prednje kolo (ker je za osjo zadnjega kolesa). Prednja pnevmatika ima že tako ali tako zelo malo naležno površino na asfaltno podlago, z višanjem tlaka pa to površino še manjšaš, poleg tega je prednja guma posledično trša, slabše absorbira neravnine, (se ne podaja po neravninah...ampak jih praktično preskakuje)...itd...itd..itd....

 

Kot pravim... vsakemu svoje... ampak ne ga srat, polni pnevmatike po navodilih proizvajalca.

Hvala za topel nasvet. Prav zanima me od kje si pobral to modrost? Je zo izkušnja, znanje, ali ti je to kdo povedal?

Vidim, da je na tem forumu mnogo "strokovnjakov" za tlak v gumah. Zelo modni so nasveti, "preberi si User Manual" ali pa preveri na spletni strani proizvajalca gum....pa me zanima ali je kdo od pametnih dajalcev nasvetov to prebral, preden je začel to predlagati meni?

Je kdo od dajalcev nasvetov vulkanizer, dela v tovarni, kjer motorje izdelujejo, dela v tovarni, kjer pnevmatike izdelujejo, ima kako konkretno znanje o motorjih? Ali je to znanje samo od sebe prišlo, ker je nekdo dvakrat sedel na motor??

Ampak veste kaj? Jaz sem, ko sem 12 let nazaj kupil Hondo CBR 1100XX, vzel v roke user manual in ga prebral. Lej ga zlomka, med  navodili je tudi priporočeni tlak v gumah. Veste kaj piše? Ne boste verjeli...2,9 Spredaj, 2,9 zadaj. Čudno, a ne? Pa še dodatno za osladitev. Tlak je enak, če je na motorju ena oseba ali je polno naložen. Tako pravi Honda.

In potem grem na Dunlop spletno stran in vtipkam svoj motor. Priporočeni tlak....2,9 Spredaj, 2,9 zadaj...

https://www.dunlopmotorcycletires.com/tires-for-my-bike/results/?id=34361

pa grem na Pirelli spletno stran...glej ga zlomka...2,9 Spredaj, 2,9 zadaj

https://www.pirelli.com/tires/en-us/motorcycle/all-tires/fitment/honda/cbr-1100-xx-super-blackbird-1997

res da na Mitas spletni stani tega ne piše, vendar Mitas spletna stran ne specificira tlaka po motorjih, ker pa ima  moj motor ima že v tovarniških specifikacijah drugačen tlak, kot drugi motorji, se torej držim tovarniških navodil.

Ko se vozim v družbi, se vozim še z petimi prijatelji, ki imajo vsi XX in vsi jih imajo dlje od mene. Njihove izkušnje spoštujem. Z XX počnejo stvari, ki jih večina "dirkačev" na tem forumu lahko samo sanja. Kaj pravite, kakšen je tlak v njihovih gumah? 2,9 ali 3,0 spredaj in zadaj vedno.

Meni npr. na misel ne bi prišlo pametovati o tlaku v gumah nekomu z Ducatijem. Nisem ga nikoli imel in ne vem. Če bi se pa lotil dajati nasvet, bi temeljito preučil vso dostopno literaturo, da bi bil verodostojen in da ne bi na pamet in na prazno pametoval.

To isto predlagam tudi vam. Preden začnete pametovat, se pozanimajte, da boste vsaj vedeli o čemu govorite, kajti, sprašujem se, koliko nesreč ali zdrsov se je zgodilo tistim neizkušenim, ki so ubogali vaše nasvete, ker so vam, kvazi " strokovnjakom" verjeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650
pred 9 minutami, jvalant pravi:

 Ce sem cisto posten, je vseeno zelo na meji. Je tudi telih ubogih 50 konjev zasvenkalo parkrat, bi bla kmalu crta, in to ne na cesti ;)  Sm uposteval opozorilo. Ni blo namerno, samo tko lustn je blo! :)  Je pocasi ze cas, za malo pocasneje, ker so sem pa tja ovinki po cel dan v senci...

 

  Nic hudega, upam!? Za GPR je bilo pa vceraj vseeno mogoce mal hladno? Je tudi danes meni zdrsnila parkrat.  Je ze toliko na meji, da se sicer upam malo afnati, ampak ne na vstopih v zavoj....

 

Moped po boku podrajsan. malo za zavarit in ličarsko obdelat, smernit out, tačak tudi, izpuh podrajsan...Ni panike. Naslednjo sezono bo moped še v bojši kondiciji! Samo da jaz porihtam bolečo ramo...Ključnica je na..bala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
4 minutes ago, hy650 said:

Moped po boku podrajsan. malo za zavarit in ličarsko obdelat, smernit out, tačak tudi, izpuh podrajsan...Ni panike. Naslednjo sezono bo moped še v bojši kondiciji! Samo da jaz porihtam bolečo ramo...Ključnica je na..bala. 

 Bolj sem na to milsil... :(  Ampak, ni pa sile, kar je pa bolj vazno! Moped se bo pa postimal. Btw, Tuono ali Futura? Kak del bi se najdel za Futuro.

 

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
pred 13 minutami, SimonKXX pravi:

Hvala za topel nasvet. Prav zanima me od kje si pobral to modrost? Je zo izkušnja, znanje, ali ti je to kdo povedal?

Vidim, da je na tem forumu mnogo "strokovnjakov" za tlak v gumah. Zelo modni so nasveti, "preberi si User Manual" ali pa preveri na spletni strani proizvajalca gum....pa me zanima ali je kdo od pametnih dajalcev nasvetov to prebral, preden je začel to predlagati meni?

Je kdo od dajalcev nasvetov vulkanizer, dela v tovarni, kjer motorje izdelujejo, dela v tovarni, kjer pnevmatike izdelujejo, ima kako konkretno znanje o motorjih? Ali je to znanje samo od sebe prišlo, ker je nekdo dvakrat sedel na motor??

Ampak veste kaj? Jaz sem, ko sem 12 let nazaj kupil Hondo CBR 1100XX, vzel v roke user manual in ga prebral. Lej ga zlomka, med  navodili je tudi priporočeni tlak v gumah. Veste kaj piše? Ne boste verjeli...2,9 Spredaj, 2,9 zadaj. Čudno, a ne? Pa še dodatno za osladitev. Tlak je enak, če je na motorju ena oseba ali je polno naložen. Tako pravi Honda.

In potem grem na Dunlop spletno stran in vtipkam svoj motor. Priporočeni tlak....2,9 Spredaj, 2,9 zadaj...

https://www.dunlopmotorcycletires.com/tires-for-my-bike/results/?id=34361

pa grem na Pirelli spletno stran...glej ga zlomka...2,9 Spredaj, 2,9 zadaj

https://www.pirelli.com/tires/en-us/motorcycle/all-tires/fitment/honda/cbr-1100-xx-super-blackbird-1997

res da na Mitas spletni stani tega ne piše, vendar Mitas spletna stran ne specificira tlaka po motorjih, ker pa ima  moj motor ima že v tovarniških specifikacijah drugačen tlak, kot drugi motorji, se torej držim tovarniških navodil.

Ko se vozim v družbi, se vozim še z petimi prijatelji, ki imajo vsi XX in vsi jih imajo dlje od mene. Njihove izkušnje spoštujem. Z XX počnejo stvari, ki jih večina "dirkačev" na tem forumu lahko samo sanja. Kaj pravite, kakšen je tlak v njihovih gumah? 2,9 ali 3,0 spredaj in zadaj vedno.

Meni npr. na misel ne bi prišlo pametovati o tlaku v gumah nekomu z Ducatijem. Nisem ga nikoli imel in ne vem. Če bi se pa lotil dajati nasvet, bi temeljito preučil vso dostopno literaturo, da bi bil verodostojen in da ne bi na pamet in na prazno pametoval.

To isto predlagam tudi vam. Preden začnete pametovat, se pozanimajte, da boste vsaj vedeli o čemu govorite, kajti, sprašujem se, koliko nesreč ali zdrsov se je zgodilo tistim neizkušenim, ki so ubogali vaše nasvete, ker so vam, kvazi " strokovnjakom" verjeli.

Če bi se vsi držal samo navodil kot ti, bi bili še v kameni dobi. Če ne probaš še kaj drugega bi svet stal na mestu. Sem ti že napisal, da poskusi z še mehkejšo gumo. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

..še eden, ki bi se rad "palil" po forumu. Pa kaj vam je folk... zakaj takoj napadate in zaničujete...ponižujete. Lepo sem ti napisal, kako in kaj.

Kot sem napisal: Vsakemu svoje...ali po domače: zase se brigej....

Delaj, kakor hočeš. Navodila za tvoj motor so stara 23 let. Verjetno se je tehnologija izdelave pnevmatik in uporaba materialov od takrat močno spremenila.

Preberi si priponko v angleščini za gume (ki sem jo pripel jaz, potem pa še DAMI34), ki jih imaš nameščene na motorju.... lahko ti tudi jaz prevedem, če ne razumeš angleško.

..Če se že greva besedni dvoboj:

... ja ...poznam ljudi, ki poznajo pnevmatiko od A do Ž. 

..ja ... zvozil sem že mnogo SAVA in nato MITAS pnevmatik ...od prve SAVA Sport FOrce, ki je prišla na police, do najnovejše MITAS SF+..

..ja...imam tudi nekaj znanja, ki sem ga pobral od strokovnjakov..in navsezadnje pridobil tudi sam...

...ja ..prebral sem o tvojem motorju...

...ja ... poznam  vulkanizerje, ki menjajo moto gume, vendar pojma nimajo, kaj gor montirajo...in niti ne vedo, kak tlak morajo imeti...

in ja...

..in ja...

..in razloži, po kaki logiki naj bi bila guma enako napolnjena za solo in polno naložen motocikel! Prosim. Vse. Tudi matematične enačbe sprejemam...

tvoj citat:

To isto predlagam tudi vam. Preden začnete pametovat, se pozanimajte, da boste vsaj vedeli o čemu govorite, kajti, sprašujem se, koliko nesreč ali zdrsov se je zgodilo tistim neizkušenim, ki so ubogali vaše nasvete, ker so vam, kvazi " strokovnjakom" verjeli.

..in kaj boš naredil, če bo nekdo upošteval tvoj nasvet..in šel v maline...in se potem pravno spravil nate?

 

p.s.

nič se ne kregam... samo v tvojem slogu odgovarjam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SimonKXX
Just now, hajamoto said:

Če bi se vsi držal samo navodil kot ti, bi bili še v kameni dobi. Če ne probaš še kaj drugega bi svet stal na mestu. Sem ti že napisal, da poskusi z še mehkejšo gumo. 😁

No, poglej ga! Še en "kvazi" stokovnjak

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1
pred 26 minutami, hy650 pravi:

Meni včeraj GP racer-ka ni držala...Me je parkiralo u maline....Zgleda, da bo treba nazaj na Mitaske prestopit...:hmm:

Jaz te dni vozim tako, kot poleti.

Predvsem danes sem si dala duška. Imam pa gor obe novi gumi, tako sem pripravljena na zimsko sezono 💪.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 1 minuto, KARMEN1 pravi:

Jaz te dni vozim tako, kot poleti.

... samo vseeno malo pazi, da voziš tako, da ne poletiš...

pred 4 minutami, SimonKXX pravi:

No, poglej ga! Še en "kvazi" stokovnjak

Kateri nick si imel do sedaj?

... ker nekdo, ki se je na novo včlanil, ne bi takoj na polno zapenjal tule gor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SimonKXX
1 minute ago, Zivnorc said:

..še eden, ki bi se rad "palil" po forumu. Pa kaj vam je folk... zakaj takoj napadate in zaničujete...ponižujete. Lepo sem ti napisal, kako in kaj.

Kot sem napisal: Vsakemu svoje...ali po domače: zase se brigej....

Delaj, kakor hočeš. Navodila za tvoj motor so stara 23 let. Verjetno se je tehnologija izdelave pnevmatik in uporaba materialov od takrat močno spremenila.

Preberi si priponko v angleščini za gume (ki sem jo pripel jaz, potem pa še DAMI34), ki jih imaš nameščene na motorju.... lahko ti tudi jaz prevedem, če ne razumeš angleško.

..Če se že greva besedni dvoboj:

... ja ...poznam ljudi, ki poznajo pnevmatiko od A do Ž. 

..ja ... zvozil sem že mnogo SAVA in nato MITAS pnevmatik ...od prve SAVA Sport FOrce, ki je prišla na police, do najnovejše MITAS SF+..

..ja...imam tudi nekaj znanja, ki sem ga pobral od strokovnjakov..in navsezadnje pridobil tudi sam...

...ja ..prebral sem o tvojem motorju...

...ja ... poznam  vulkanizerje, ki menjajo moto gume, vendar pojma nimajo, kaj gor montirajo...in niti ne vedo, kak tlak morajo imeti...

in ja...

..in ja...

..in razloži, po kaki logiki naj bi bila guma enako napolnjena za solo in polno naložen motocikel! Prosim. Vse. Tudi matematične enačbe sprejemam...

tvoj citat:

To isto predlagam tudi vam. Preden začnete pametovat, se pozanimajte, da boste vsaj vedeli o čemu govorite, kajti, sprašujem se, koliko nesreč ali zdrsov se je zgodilo tistim neizkušenim, ki so ubogali vaše nasvete, ker so vam, kvazi " strokovnjakom" verjeli.

..in kaj boš naredil, če bo nekdo upošteval tvoj nasvet..in šel v maline...in se potem pravno spravil nate?

 

p.s.

nič se ne kregam... samo v tvojem slogu odgovarjam...

Za razliko od tebe, jaz nikomur ne svetujem, koliko naj pumpa gume. Moj nasvet je, da se pozanimaj preden pametuješ.

Nikomur nisem pametoval, ko sem napisal koliko km sem naredil z gumami in kakšen tlak sem imel. Delil sem izkušnjo.

Kar se pa 23 let starih navodil tiče, mi pa povej zakaj je za Pirelli Angel GT II, ki je letos prišla ven, za XX tlak 2,9 spredaj in zadaj. Je to tudi zastarelo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
5 minutes ago, Zivnorc said:

... samo vseeno malo pazi, da voziš tako, da ne poletiš...

Se strinjam, preverjeno! Danes! Tele dni je zelo pomembna lokacija: primorska, soncne lege niso problem. Hribovite ceste, ipd so pa ze malo zahrbtne: ponoci se asfalt shladi in samo temperatura zraka ga ne ogreje. Ogreje ga samo direktno sonce.  In marsikateri zavoj je celo dopoldne, se kako uro popoldne v senci in je lahko precej hinavski. Se posebej, ce je pa ob treh popoldne obsijan s soncem in precej hladnejsi od ceste ki je cel dan na soncu...

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1
pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

... samo vseeno malo pazi, da voziš tako, da ne poletiš...

Kateri nick si imel do sedaj?

... ker nekdo, ki se je na novo včlanil, ne bi takoj na polno zapenjal tule gor.

Saj pazim. Te dni vozim po znanih cestah, na katerih vem, kje bi lahko bilo mokro in spolzko.

Ampak kjer je bilo suho in na soncu, sem kar šla....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

@SimonKXX   Pa dobr no...

...pumpaj kolikor hočeš! Pa kdo ti kaj hoče!

Dokazal si, da si strokovnjak, da imaš izkušnje, da si poln znanja...in še česa.

 

over&out.

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!