Jump to content

MITAS pnevmatike


DAMI34
Message added by DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Recommended Posts

Mene pa zanima,če kdo kaj ve,če kje obstaja kaka tabela,evidenca ali kaj podobnega kjer je razvidno kako je s prodajo Mitask v drugih - sosednjih državah, italiji,avstriji,hrvaški itd. Me zanima,če Mitaske vozijo tudi v tujini.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    965

  • Snečer

    781

  • kronik

    338

  • sesir

    307

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če so pa lahi tako gor na polproizvod nataknil, skoz samo 200 drgnem, najprej nekaj kompletov prepereli SC SP,  ma je po 2500 km spred in zad zginla, pol sem na metzeler M 7 RR perešaltu, zdržijo tam

tablete je treba pogoutnt, ne sam u usta dat

Posted Images

pred 3 urami, Grut pravi:

Mene pa zanima,če kdo kaj ve,če kje obstaja kaka tabela,evidenca ali kaj podobnega kjer je razvidno kako je s prodajo Mitask v drugih - sosednjih državah, italiji,avstriji,hrvaški itd. Me zanima,če Mitaske vozijo tudi v tujini.

za tabele ne vem in to je kr problem mitasa, vem pa da je nemški kupec par let nazaj baje diktiral, kaka naj bo guma

Pa občasno na kakem tujem forumu tut o SF+ preberem.

Link to post
Share on other sites
ChuckNorris

Da probam, sem danes namontiral zadaj SF+.

Zadnja M7RR je zdržala 3500km, prejšni teden sem pa žespet povozil žebelj. 🤬 Sicer bi še šla cca 500-1000km ampak sem jo preventivno menjal.

Tako da imam zdaj spredaj M7RR ki se bo peljala še nekaj časa zadaj pa novo SF+. Pa da vidim kako dolgo se bo peljala Mitaska.

Link to post
Share on other sites

Mitas sf, po mojih izkušnjah presenetljivo dobra, ampak za dež/sneg pa definitivno odsvetujem! po 4k ne najnežnejših kilometrih je profila še toliko, da bi realno lahko zdržala 6k (brez avtocest!) zalivke niso povzročale velikih težav, po zaenkrat preizkušenem jo priporočam, razen za vožnjo po slabem vremenu ali daljše ture... več informacij ko zagledam drote :whistle:

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

ToF zadnja update:

po 6 jurjih še več kot 2mm profila (sredina). Očitno rabi temperaturo da se ne troši, Nič šparana oziroma ravnine, ac, transferji povprečno 130km/h. Pa nekaj malega jadranka.

Tako da imam vzorec. Pozimi komaj 6,5jurja, poleti oz ko so tenperature pa zlahka 8 ali čez.

Link to post
Share on other sites
pred 11 urami, kiowa pravi:

Ma kdo izkušnje z TERRA FORCE-R kajti jih gledam za BMW F 850 GSA? Vožnja sam večinoma asfalt..

če je pretežno asfalt, potem daj raje touringforce. @Kugelschreiberjih je dal in je zadovoljen, prej je bil pa na terraF

Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni, 

Po dobrih 3k km mi je po sredini še vedno ostalo nekaj profila.... kaj delam narobe? Ali je morda kriva Mitaska? Hvala za pomoč! 

IMG_20200827_174104.thumb.jpg.ecfed980e0b01c55da9c2d891ca5ea05.jpg

IMG_20200827_174054.thumb.jpg.0067a19228683cdb951623fbdc27650a.jpg

IMG_20200827_174115.thumb.jpg.ee09bd002e281dc836cfeb1640e62b63.jpg

Sarkazem on! 🤣🤣🤣

3.2.1.....vžig

Link to post
Share on other sites
pred 34 minutami, bajkr88 pravi:

vidva sta pa res čudna.... vsak v svojo smer... prvi jo je tko olupil da nč jasn, drugi pa tako kilometrino naredu da je še kot nova... wtf

Dejansko ne.

Gori je primer agresivne vožnje skozi ovinke na polno, kjer se uničuje-radira guma in vožnja gas-bremza.

Spodaj pa primer običajne vožnje brez pretiravanja. Če s tracer 900 naredi 10.000km, vozi res lepo.

Tudi jaz brez težav naredim z modelom SF+ 10.000km+, največ je bilo okoli 13.100.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, Snečer pravi:

Dejansko ne.

Gori je primer agresivne vožnje skozi ovinke na polno, kjer se uničuje-radira guma in vožnja gas-bremza.

Spodaj pa primer običajne vožnje brez pretiravanja. Če s tracer 900 naredi 10.000km, vozi res lepo.

Tudi jaz brez težav naredim z modelom SF+ 10.000km+, največ je bilo okoli 13.100.

 

Motiš se.......kot običajno! 

To je stil vožnje gas-gas!:kva2:

Kaj je to "bremza"? A to sploh kdo uporablja? :hmm:

Pa brez živčnosti prosim! :lol1:

Link to post
Share on other sites
pred 6 minutami, bajkr88 pravi:

no imel sem sf..... 5.500 naredu in je bla po sredini ravna, nisem neki divjak.... nevem kako loh 10.000 nrdis, mi ni jasn res

Očitno guma ni SF+ ampak SE (special edition) :naughty:

 

Ne vem kako. Res nisem divjak. Vozim normalno po + omejitvah. Vsak večji ovinek pa vzamem z zaprtimi očmi in belimi členki ...

To je rezultat.

Link to post
Share on other sites

mogoce jo bom dal na tracer 700...bom vidu...trenutno mam original miselinke...so mi se kr ok.. za normaln pelat ni nc presenecenj zaenkrat ...pridem pa skor do roba... pr mitas sm meu pa ponavad tko kt ti... ocitno drgac nrjena guma.... najbl me mika dunlop, pa mi je mal predrag :D

 

IMG_20200828_124339.jpg

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, skalaprava pravi:

Motiš se.......kot običajno! 

To je stil vožnje gas-gas!:kva2:

Kaj je to "bremza"? A to sploh kdo uporablja? :hmm:

Pa brez živčnosti prosim! :lol1:

V glavnem, če bi kdo posnel tvojo vožnjo, ni za priporočat, vsekakor abnormalna obraba gume.

 

Link to post
Share on other sites
pred 14 urami, skalaprava pravi:

Pozdravljeni, 

Po dobrih 3k km mi je po sredini še vedno ostalo nekaj profila.... kaj delam narobe? Ali je morda kriva Mitaska? Hvala za pomoč! 

IMG_20200827_174104.thumb.jpg.ecfed980e0b01c55da9c2d891ca5ea05.jpg

IMG_20200827_174054.thumb.jpg.0067a19228683cdb951623fbdc27650a.jpg

IMG_20200827_174115.thumb.jpg.ee09bd002e281dc836cfeb1640e62b63.jpg

Sarkazem on! 🤣🤣🤣

3.2.1.....vžig

 

pred 28 minutami, bajkr88 pravi:

mogoce jo bom dal na tracer 700...bom vidu...trenutno mam original miselinke...so mi se kr ok.. za normaln pelat ni nc presenecenj zaenkrat ...pridem pa skor do roba... pr mitas sm meu pa ponavad tko kt ti... ocitno drgac nrjena guma.... najbl me mika dunlop, pa mi je mal predrag :D

 

IMG_20200828_124339.jpg

Ce se odlocis za Dunlop je najbolje nabavit pred koncem junija in ce ti prodalalec napise na racun, da je tudi izvedel montazo, potem dobis povrnjenih 20 eur za eno oz. 40 eur za dve gumi.

Pa ce se skalkuriras da bos naredil nekaj vec km in malo kasneje placal montazo, potem je ze smiselno ...

Link to post
Share on other sites
pred 14 urami, skalaprava pravi:

Pozdravljeni, 

Po dobrih 3k km mi je po sredini še vedno ostalo nekaj profila.... kaj delam narobe? Ali je morda kriva Mitaska? Hvala za pomoč! 

IMG_20200827_174104.thumb.jpg.ecfed980e0b01c55da9c2d891ca5ea05.jpg

IMG_20200827_174054.thumb.jpg.0067a19228683cdb951623fbdc27650a.jpg

IMG_20200827_174115.thumb.jpg.ee09bd002e281dc836cfeb1640e62b63.jpg

Sarkazem on! 🤣🤣🤣

3.2.1.....vžig

kojni maj frend kojni, pa divjak :P

 

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, bajkr88 pravi:

no imel sem sf..... 5.500 naredu in je bla po sredini ravna, nisem neki divjak.... nevem kako loh 10.000 nrdis, mi ni jasn res

na vrhu je pripeta povezava na anketo, kjer se jasno vidi kok zmore SF. Kdor jo ubije v treh jurjih vozi zlo zlo dobro in športno in močen motor in recimo dodam še hladno vreme (tudi 18-20C je hladno). Kdor vozi tak kot jaz (beri povprečno) bo pozimi komaj zdrsnil čez 4 jurje, poleti pa skoraj 6 naredil (aja dodaj močen motor, nč šparanja občasno v dvoje). Kdor vozi manjšo konjenico in lepo konstantno mehko, pa dosega tut teh fenomenalnih 10kkm in več. 

Dodam še nekaj: pravilen tlak (dovolj visok) ful podaljša življensko dobo.

 

Link to post
Share on other sites

Do sedaj sem zvozil, kar se Mitas tiče en komplet SF+ spredaj in zadaj. Zadovoljen, zadnja držala do roba legalnosti 5000km, povsem brez profila pa je postala pri 8000km .

Naslednji komplet sem poizkusil spredaj SF+, zadaj TF+. S TouringForce+ zadnjo res ne morem reči, da sem bil zadovoljen. Če motor ne bi imel "traction control", bi se s to gumo ubil.

Prvič sem med odpiranjem gasa iz ovinka zasledil, da mi utripa lučka za TC, pa ne samo enkrat. Kljub temu je bilo ogromno večjih in manjših zdrsov. Pika na i pa je bil pošten zdrs v ovinku pri cca 160km/h. Zalivka. Na cesti. Trenutek za tem še v mojih hlačah. Po 8000km se jo menjal za SF+, pa je bilo gor profila še za cca 1000km. Torej, za moj stil vožnje Tf+ odpade, s Sf+ se pa odlično razumeva. Razmerje med ceno, gripom in kilometri se mi zdi super.

Link to post
Share on other sites
pred 14 minutami, Marko P. pravi:

Do sedaj sem zvozil, kar se Mitas tiče en komplet SF+ spredaj in zadaj. Zadovoljen, zadnja držala do roba legalnosti 5000km, povsem brez profila pa je postala pri 8000km .

Naslednji komplet sem poizkusil spredaj SF+, zadaj TF+. S TouringForce+ zadnjo res ne morem reči, da sem bil zadovoljen. Če motor ne bi imel "traction control", bi se s to gumo ubil.

Prvič sem med odpiranjem gasa iz ovinka zasledil, da mi utripa lučka za TC, pa ne samo enkrat. Kljub temu je bilo ogromno večjih in manjših zdrsov. Pika na i pa je bil pošten zdrs v ovinku pri cca 160km/h. Zalivka. Na cesti. Trenutek za tem še v mojih hlačah. Po 8000km se jo menjal za SF+, pa je bilo gor profila še za cca 1000km. Torej, za moj stil vožnje Tf+ odpade, s Sf+ se pa odlično razumeva. Razmerje med ceno, gripom in kilometri se mi zdi super.

zalivke so smrt za ToF (zanimivo ne vedno in ne vedno pri enakih temperaturah), če se le da se jim izognem. In ja TC rabiš, če si na močnem motorju. Mam popolnoma enaka opažanja. Vendar delam kompromise in zadaj pač vozim ToF.

ps. odpiranje iz ovinka v močnem nagibu in pri hladnejšem vremenu sem do sedaj na vseh motorjih in neglede na pnevmatiko (Angel Gt, S22, SF+,ToF) uspel prižgati TC lučko. Zato jo pa imamo, ker v nasprotnem boš tako kot jaz na Zju, neglede na tip pnevmatike delal bolj previdno in iskal občutke :D

Link to post
Share on other sites
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ps. odpiranje iz ovinka v močnem nagibu in pri hladnejšem vremenu sem do sedaj na vseh motorjih in neglede na pnevmatiko (Angel Gt, S22, SF+,ToF) uspel prižgati TC lučko. Zato jo pa imamo, ker v nasprotnem boš tako kot jaz na Zju, neglede na tip pnevmatike delal bolj previdno in iskal občutke :D

Jaz pa do trenutka, ko sem zmontiral ToF, nisem med vožnjo nikoli videl lučke za TC ali ABS (razen ABS na poligonu). Te bonbončke motor ima, jih pa po defoltu ne "ližem". Se zanašam na svoje občutke. Potem me pa zmoti, če vidim, da nimam pravega občutka...:)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!