Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 1 uro, thumper pravi:

to je nesporna teorija .. kako je pa v praksi pa ne vem.. 

V praksi naj bi se gume z manjšim radijem lažje nagibale v ovinkih in imele zato slabši oprijem...sklepam po zakonih fizike :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, vandrovec pravi:

V praksi naj bi se gume z manjšim radijem lažje nagibale v ovinkih in imele zato slabši oprijem...sklepam po zakonih fizike :hmm:

ne...vsaj kar se oprijema tiče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, DAMI34 pravi:

ne...vsaj kar se oprijema tiče

sam ima kar prav.. sila trenja = koeficient trenja x površina naleganja.. 

glede na to , da je koeficient trenja pri isti gumi isti , je sila trenja manjša pri manjšem raiusu zaradi manjše površine..

Pravkar, thumper pravi:

sam ima kar prav.. sila trenja = koeficient trenja x površina naleganja.. 

glede na to , da je koeficient trenja pri isti gumi isti , je sila trenja manjša pri manjšem radiusu zaradi manjše površine..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

35 minutes ago, thumper said:

sam ima kar prav.. sila trenja = koeficient trenja x površina naleganja.. 

glede na to , da je koeficient trenja pri isti gumi isti , je sila trenja manjša pri manjšem raiusu zaradi manjše površine..

Učbenik za osmi razred OŠ... naštudiraj še malo. Površino naleganja črtaj iz zgornje enačbe.

Quote

Sila trenja (FtrFtr⇀) ima prijemališče med stičnima površinama. Trenje je neodvisno od velikosti stične površine. Odvisno pa je od hrapavosti stičnih površin (primer so zimske in poletne pnevmatike).

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri oprijemu veljata dva zakona: (1) Trenje se povečuje s težo in (2) trenje je neodvisno od kontaktne površine. Ko daš to oboje skupaj, dobiš v bistvu enačbo oprijem = teža, ki potiska površini skupaj * koeficient trenja. Če vzameš iz enačbe koeficient trenja, recimo da znaša med asfaltom in gumo 1, ostane kot faktor samo še teža, ki pritiska gumo in asfalt skupaj, to pa je v največji meri odvisno od geometrije in vzmetenja motorja. Dokler je razmerje med vzdolžnim in bočnim prenosom teže na cesto v ravnotežju, guma drži, ko se to razmerje podre, začne drseti. Faktorjev je pa lahko ogromno. Recimo vzmetenje je na maksimumu in se začne dodatna teža prenašati bočno.

Stična površina pa ima lahko v tej enačbi vpliv na vzdolžni in bočni prenos teže.

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, XTR pravi:

Učbenik za osmi razred OŠ... naštudiraj še malo. Površino naleganja črtaj iz zgornje enačbe.

 

Študiraj ti

Ali pa se nauči brati

Napisal sem sila trenja

Sila trenja je pri enaki teži motorha odvisna od koeficienta trenja med materialom in podlago in ploščino naleganja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, thumper said:

in ploščino naleganja

Zapiši si enote pa boš dojel da površina ne sodi v tvojo enačbo... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, vandrovec said:

Potem bi dirkalniki v F1 imeli lahko kolesarske gume na kolesih, pa se to ne bi poznalo na oprijemu in stabilnosti?

Zaradi sile bi jih raztrgalo. S širšo gumo zmanjšaš obrabo, povečaš rigidnost / stabilnost, znižaš temperaturo in mogoče še kaj.

Takšna je guma na drag avtih, ko pospešujejo:

Drag race tire - 9GAG

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorite o novih gumah. Guma pa je malo casa nova.

Primer, ko nekdo v glavnem po sedini izrabi gumo ima potem taka guma v nagibu precej manj stične površine.

Prakticno vsem nam se spreninja radij gume z obrabo, enim bolj, drugim manj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj in kako voziš. Osebno sem jo nabavil pomladi na prigovarjanje prijatelja, ker smo imeli namen v Split, pa so nato vse skupaj zaprli, tako da sem ostal na TF.

Moje mnenje guma sicer ni cist slaba, je pa res da je za bolj umirjeno-turistično vožnjo. Sicer dopušča  tudi malo bolj dimanično vožnjo, vendar je pri nagibih  precej živčna, zelo slabo prenaša zalivke, barvo (prehode za pešce, sredinske črte ipd.). 

Plus je obraba to zagotovo, ni pa to guma za dinamično vožnjo. Osebno to je prva in zadnja TF, ki sem jo nataknil na motor.

To je moje mnenje kot čisto povprečnega motorista, je pa res, da včasih rad tudi malo "pokolenčkam", nisem pa extrem,  povrečen voznik v 50-etih.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri jih zelo hvalijo. Kot sem sam opazil, zahtevnejši uporabniki, ki jim je mar, da ne bo šlo nekaj narobe v ovinkih, ne natikajo Mitasa. Seveda če voziš zmerno, je vsaka guma na trgu prav v redu. Danes so res vse zelo dobre. Slabih praktično ni, če nisi zahteven uporabnik boš z gumo naredil med 7-13k km, odvisno kako trdo boš vzel in kako boš pospeševal, zaviral... 

Sam sem dolgo prebiral forume, gledal teste... Na koncu zmeraj ugotoviš, da vsak svojo robo hvali. Načeloma velja, da malo denarja malo muzike, Mitas bi naj bil dober kompromis, zavedati pa se je potrebno, da guma ni v samem vrhu, tja pač sodi komplet gum, ki ima ceno 250€ ali več, načeloma bolj blizu 300€, čemur je potrebno prišteti še montažo.

Sam veš kako voziš, ker gledaš TF, predvidevam, da motorja ne polagaš do roba, zato tudi ne rabiš pretirano razmišljati. Mislim, da je najbolje, da pogledaš s katero gumo boš naredil največ km, v ravnino in do polovice nagiba v ovinkih ti bodo tako vse držale in tudi v mokrem naravnost bistvenih razlik ne bo! Zalivk in peska se je pač dobro izogibati z VSAKIMI gumami, če pa nisi v ekstremnem nagibu, te pa tudi takšne malenkosti ne bodo prevrgle. Slišal sem, da za touring vožnjo precej hvalijo Pirelli Angel GT, ki pa jih sam ne poznam, ker vozim sport. Morda le kot omemba.

Morda samo omenim še, da je oče na 1200GT vozil eno serijo Mitas, ki je tresla (pravilno centrirana in polnjena), kar pa sem prebral že pri marsikom, nekaterim se pojavijo tudi "bule" (večinoma pa so najverjetneje čisto solidne).

Prej kot slej pa bo vsak ugotovil, da je najbolje to, kar mu ustreza. Kako ugotoviti kaj mi ustreza? PREIZKUŠAŠ vsako leto en komplet ali dva če delaš več kilometrov in vidiš... ?

Pa srečno!  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, thumper pravi:

sam ima kar prav.. sila trenja = koeficient trenja x površina naleganja.. 

glede na to , da je koeficient trenja pri isti gumi isti , je sila trenja manjša pri manjšem raiusu zaradi manjše površine..

 

Odvisno od oblike, naležne površine, uporabljenih materialov v pnevmatiki itd..celo tehnike vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Pero75 pravi:

Celo znanost ste razvil iz ene Mitaske. Kdo dejansko je že ali jo jo vozi Mitas TOURING FORCE..

Kake so izkušnje .

 

V tej temi od lani februarja so natančne meritve, cele disertacije itd med drugim tudi kup mojih. Do sedaj sem skuril oz kurim že 4to zadno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Tromba pravi:

Nekateri jih zelo hvalijo. Kot sem sam opazil, zahtevnejši uporabniki, ki jim je mar, da ne bo šlo nekaj narobe v ovinkih, ne natikajo Mitasa. Seveda če voziš zmerno, je vsaka guma na trgu prav v redu. Danes so res vse zelo dobre. Slabih praktično ni, če nisi zahteven uporabnik boš z gumo naredil med 7-13k km, odvisno kako trdo boš vzel in kako boš pospeševal, zaviral... 

Sam sem dolgo prebiral forume, gledal teste... Na koncu zmeraj ugotoviš, da vsak svojo robo hvali. Načeloma velja, da malo denarja malo muzike, Mitas bi naj bil dober kompromis, zavedati pa se je potrebno, da guma ni v samem vrhu, tja pač sodi komplet gum, ki ima ceno 250€ ali več, načeloma bolj blizu 300€, čemur je potrebno prišteti še montažo.

Sam veš kako voziš, ker gledaš TF, predvidevam, da motorja ne polagaš do roba, zato tudi ne rabiš pretirano razmišljati. Mislim, da je najbolje, da pogledaš s katero gumo boš naredil največ km, v ravnino in do polovice nagiba v ovinkih ti bodo tako vse držale in tudi v mokrem naravnost bistvenih razlik ne bo! Zalivk in peska se je pač dobro izogibati z VSAKIMI gumami, če pa nisi v ekstremnem nagibu, te pa tudi takšne malenkosti ne bodo prevrgle. Slišal sem, da za touring vožnjo precej hvalijo Pirelli Angel GT, ki pa jih sam ne poznam, ker vozim sport. Morda le kot omemba.

Morda samo omenim še, da je oče na 1200GT vozil eno serijo Mitas, ki je tresla (pravilno centrirana in polnjena), kar pa sem prebral že pri marsikom, nekaterim se pojavijo tudi "bule" (večinoma pa so najverjetneje čisto solidne).

Prej kot slej pa bo vsak ugotovil, da je najbolje to, kar mu ustreza. Kako ugotoviti kaj mi ustreza? PREIZKUŠAŠ vsako leto en komplet ali dva če delaš več kilometrov in vidiš... ?

Pa srečno!  

Angel gt je prvovgradnja na superduku gt 174 konjev. In je slabša vsaj meni od touring forca. Seveda je sf+ boljša za divjanje.

Si pa v vsakem primeru upam komot nažigat Ktm gt ali SXa s poceni mitas smrtno nevarnimi gumami. Pa še marsikdo tule na forumu. Jih majo na Xru , tracerjih itd. Razumem da komu guma ne odgovarja, da ga dolocene zadeve motijo, pisat pa o tem kot da vozim kondom druge kvalitete, ker se je na kaki fb grupi (recimo motoristi) prebralo da je nevarna in da samo kompleti ki stanejo 300 in več evričkov držijo in so varni je smešno.( pa ne leti nate)  Z mitaskami sem prebluzil kr velik del eu, balkana itd sam v dvoje, kilometre makedama in še vedno ostajam na njih. Ocenjujem da mam okrog 100.000km do sedaj na mitaskah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

Angel gt je prvovgradnja na superduku gt 174 konjev. In je slabša vsaj meni od touring forca. Seveda je sf+ boljša za divjanje.

Si pa v vsakem primeru upam komot nažigat Ktm gt ali SXa s poceni mitas smrtno nevarnimi gumami. Pa še marsikdo tule na forumu. Jih majo na Xru , tracerjih itd. Razumem da komu guma ne odgovarja, da ga dolocene zadeve motijo, pisat pa o tem kot da vozim kondom druge kvalitete, ker se je na kaki fb grupi (recimo motoristi) prebralo da je nevarna in da samo kompleti ki stanejo 300 in več evričkov držijo in so varni je smešno.( pa ne leti nate)  Z mitaskami sem prebluzil kr velik del eu, balkana itd sam v dvoje, kilometre makedama in še vedno ostajam na njih. Ocenjujem da mam okrog 100.000km do sedaj na mitaskah.

Verjamem, da se upaš kosati z motorji na dražjih gumah, še vedno je največ odvisno od kavboja, ki jezdi konjička... :scut: Predvsem pa koliko kdo svoj moped pozna in si z njim upa.

Mitas sploh ni smrtno nevaren, kot rečeno, gre za zelo dobre gume, kot velika večina gum na današnjem trgu. Sam sem prebiral slovenske in tuje forume, načeloma se Mitas vozi v Sloveniji, drugod precej manj (kolikor sem iskal angleške in nemške forume), zato tam ni toliko ocen, da bi lahko imele veliko težo, jaz sem lahko iz prve oziroma iz druge roke povedal kako se je komplet obnesel na očetovem motorju, za Angel GT pa kot rečeno sem prebiral načeloma samo dobra mnenja, tudi v tujini. Najbolje seveda, da vsak preizkusi kar mu gre in se odloči. To spraševanje kaj je bolje oziroma katere gume so najboljše za določen tip motorja, je brez veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz podam svoje mnenje o mitaskah takoj ko naredijo prave dimenzihe za bonija

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti bom pa tako rekel.. Jaz sem se naucil da je branje tujih forumov zelo zelo zelo zavajoce - tudi domacega aka Motosveta.

Namrec tam vsak hvali svojega konja, in to temu “slepo” verjames ceprav neves niti kako avtor prispevka vozi. Sem ze nekaj casa prisoten na tujih Aprilia in Suzuki forumih, in to je neverjetno kako so najbolj glasni tisti ki imajo gumo povozeno samo po sredini. 
 

Od takrat naprej poslusam samo se tiste s katerimi sem se vozil/se vozim, oziroma probam sam. Naceloma sem jaz tak, ko najdem gumo ki mi ustreza sploh drugih ne probavam vec. Sej ves.. kot zenske.

 

Glede mitasa SF bom pa tako rekel - guma ni slaba, je pa smesno jo postavljati ob bok supercorse ali pa gp racerja in primerjati s casi na pisti ker ni zato narejena. Za cesto je pa vec kot dovolj.. meni mogoce samo prva ni najbolj vsec, zaradi teh zalivk/bele crte.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, Pero75 said:

Celo znanost ste razvil iz ene Mitaske. Kdo dejansko je že ali jo jo vozi Mitas TOURING FORCE..

Kake so izkušnje .

 

Nisem imel. Dva znanca, ki sta jih imela.

Noben ni pohvalil, je pa tisti, ki je imel prej sportforce pohvalil le-te. Z izjemo kilometrine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Pero75 pravi:

Celo znanost ste razvil iz ene Mitaske. Kdo dejansko je že ali jo jo vozi Mitas TOURING FORCE..

Kake so izkušnje .

 

Jaz sem zvozila eno zadnjo. Naslednjo sem zopet dala gor sf+, ker me tof ni tako prepričala.

Tudi kilometrina ni bila večja. Verjetno je resnično bolj touring guma, kar pa ne potrebujem.

Angel gt sem zvozila nekaj kompletov, guma je dobra, kot vsaka druga v tem cenovnem razredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od tu dalje, al pa celo še prej ( @skalapravaje testiral že prej)  je veliko napisanega o ToFu

bi pa poudaril, da se ToF spreminja (ga spreminjajo) podobno kot so iskali optimalne kombinacije za SF+ (niso bile vedno enake), žal smo uporabniki manj obveščeni o tem in občasno poskusni zajčki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 9. 2020 ob 9:27, Tromba pravi:

zavedati pa se je potrebno, da guma ni v samem vrhu, tja pač sodi komplet gum, ki ima ceno 250€ ali več, načeloma bolj blizu 300€

 

Ob 1. 9. 2020 ob 13:23, Tromba pravi:

kot rečeno, gre za zelo dobre gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!