Jump to content

MITAS pnevmatike


DAMI34
Message added by DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Recommended Posts

Sicer je pa okrog gum eno samo filozofiranje. Namontiraj preizkusi, če ne bo ok, guma je vredna dobre tri tanke bencina (no trenutno štiri, ker je bencin cenejši), pač snameš in namontiraš kaj drugega.

Sicer pa, kot ti je @franc napisal, je zelo pomembno kje in kako se boš vozil.

Edited by MiNa
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    973

  • Snečer

    782

  • kronik

    338

  • sesir

    307

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če so pa lahi tako gor na polproizvod nataknil, skoz samo 200 drgnem, najprej nekaj kompletov prepereli SC SP,  ma je po 2500 km spred in zad zginla, pol sem na metzeler M 7 RR perešaltu, zdržijo tam

tablete je treba pogoutnt, ne sam u usta dat

Posted Images

E07 drži odlično na asfaltu, do tačke, pri hitrostih preko 120 km/h pa se v globjih nagibih že čuti mehkoba...

Na makadamu in po gozdnih poteh je odlična.

Za blato pa ni....

Link to post
Share on other sites

Jest sem vzel za sprobat Mitas E07, prej dva kompleta Pirelli Scorpion Rally STR znucal.... Sicer nemorm se nic povedat ker sem se 2x mal zapelju po makedamu in cesti. Na makedamu me je prijetno presenetila grabi lepse kot Pirelli, na cesti se nisem igral prevec listja in dreka ze nacesti..... Bo naslednje leto dosti casa.... Cenovno nekje 20-30€ cenejse od Pirelli. 

Sem pa tako kot pravi @MiNa najrajse sam sprobam in si sam ustvarim mnenje o gumi.... Ker tuki je 100 ljudi 100 razlicnih mnenj in izkusen. Das gor ce ti je kul in ti pase jo drajsas do amena drugace pa vrzes dol in kupis druge.... Sej ne kupujemo gum tedensko.... Zdej bom zdrajsu verjetno 2 kompleta teh gum pol pa spet nekaj drugega za sprobat.

 

Sicer pa verjetno je vse odvisno za kak motor se gre, kaksne so kj motoristicne izkusnje...... me jebiga vsaka guma drzi dokler ne spusti, do takrat pa sam gas pa BRRAAPP 

Link to post
Share on other sites

Tudi jaz sem za Transo nabavil E07 spredaj in E07+ zadaj, bo treba pa najprej Terra force R do konca zvozit potem pa poročam kako se je obneslo.

 

LP Bajsi

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Terra force R vs E07+?

Gre se pa za večinoma asfaltno podlago in cca 10-20% makedama. Blata raje ne..pa se nekje ne znam odločit.

Link to post
Share on other sites
pred 28 minutami, franc pravi:

E08.

lp

zna biti da imaš prav, še najbolj podobna Avon trailrider (oblika, profil), s katero pa sem popolnoma zadovoljen, saj se tudi po asfaltu odlično pelje, blatu se pa itak izogibam. Na šodru in suhi podlagi pa ima že dovolj oprijema.

Trailrider.jpg.3938304a4f543fc27cfa269dc27b1aa1.jpgavon

mitas-e-08-90-90-21-54t.jpg.a9f8a07f041b49bfdcfd2093c0a985c5.jpgE08

 

Kako je pa kaj s kilometrino? Ah, nč ne bo, nimajo dimenzije za zadnjo pnevmatiko. 150/70/18 :(

 

 

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, franc pravi:

Razen širine praktično ni razlike:

https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=130-80r18-150-70r18

 

lp

verjamem, razliko bo opazil "modri" :D

pa sj ni panike, če bo Terra force premalo, bom prešaltal na E7+ pa bo. 

Link to post
Share on other sites
Ob 16. 11. 2020 ob 10:55, DAMI34 pravi:

verjamem, razliko bo opazil "modri" :D

pa sj ni panike, če bo Terra force premalo, bom prešaltal na E7+ pa bo. 

S Terra Force sem prevozil nekaj sto kilometrov izven asfalta, suhe makadamske poti ni težav, praktično vse oblike suhe podlage kar dobro obvlada razen peska, v blatu ni nekega oprijema in smerne stabilnosti, tudi mokra trava ji ni všeč ali pa listje. Če pa je podlaga vsaj podobna cesti in ni ekstra razmočena pa gre. Na dveh MX progah sem preiskusil, torej prevozil progo s Transalpom, ki ni ravno temu namenjen, na terenu sem popoln začetnik, pa je guma nudila zadosti oprijema.

 

LP Bajsi

Link to post
Share on other sites

no saj nekaj takega se bom šel, namreč te avonke so krasne, predvsem pa krasne če jih žgeš po cesti. Torej ne bi rad oprijema in zabave na cesti izgubil, kar pomeni da bo terra dobra, žal bo malce manj dobra za teren v primerjavi z avonko. Ma za tisto šodranje, ki se ga grem bo že, če se bom pa bolj resno posvetil terenu, bom pa naslednje dal 07

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, DAMI34 pravi:

no saj nekaj takega se bom šel, namreč te avonke so krasne, predvsem pa krasne če jih žgeš po cesti. Torej ne bi rad oprijema in zabave na cesti izgubil, kar pomeni da bo terra dobra, žal bo malce manj dobra za teren v primerjavi z avonko. Ma za tisto šodranje, ki se ga grem bo že, če se bom pa bolj resno posvetil terenu, bom pa naslednje dal 07

Kaj pa Dunlop trailmax mission, jaz razmišljam o tej varianti, jo pohvalijo.

Čeprav sem z Mitas 07 čisto zadovoljen tudi na asfaltu.

Link to post
Share on other sites
pred 13 urami, MARE 65 pravi:

Kaj pa Dunlop trailmax mission, jaz razmišljam o tej varianti, jo pohvalijo.

Čeprav sem z Mitas 07 čisto zadovoljen tudi na asfaltu.

ker je tema o mitaskah. Moja bo itak mitas naslednja (stavim samo mitaske), gum je pa veliko, žal za vse pogoje uporabe jih pa ni. Bolj kot je za teren, slabša je za polagat na asfaltu (teoretično) pa še uničiš jo. Da ne govorimo o kakem dežju in spolzkem asfaltu. Pri 07 se samo bojim, da bom prvo prehitro ubil.

Trenutno mi je avonka 20/80 vrh glave in presenetljivo čisto dovolj gripa izven asfalta.

Tak da E08 bi bila res najbolj primerna. Vem pa da Terra doseže kar lepo kilometrino, za silo je za šoder (beri boljša kot vse kar sem imel na cestakih). Je pa nekje 10/90

Torej grem lepo po vrsti, najprej Terra, če bom začel hujše terene pa 07 itd..

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

E07+ Dakar

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--trail--tires/e-07-plus

M+S guma in obvezno Dakar, da bo za okoli sveta

Citiraj

Selected sizes are available in the “Dakar” version (Yellow stripe): Tire with a stronger carcass and higher puncture resistance. Suitable for higher loads, longer adventure trips and extreme conditions.

 

Mitas E-07 +

vidiš oznako?

MS... :) 

Link to post
Share on other sites
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

Tak da E08 bi bila res najbolj primerna. Vem pa da Terra doseže kar lepo kilometrino, za silo je za šoder (beri boljša kot vse kar sem imel na cestakih). Je pa nekje 10/90

Morda je odvisno od motorja, za mojega E08 ni bila primerna, Terra je boljša

Edited by vandrovec
Link to post
Share on other sites
Pravkar, vandrovec pravi:

Morda je odvisno od motorja, za mojega E08 ni bila primerna, Terra je boljša

odvisno od šoferja, kaj hoče, bi prej rekel.

pred 6 minutami, Snečer pravi:

E07+ Dakar

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--trail--tires/e-07-plus

M+S guma in obvezno Dakar, da bo za okoli sveta

 

Mitas E-07 +

vidiš oznako?

MS... :) 

evo primerna za vse MotoSvetovce :P

 

Link to post
Share on other sites

Meni jo je na večinoma asfaltni podlagi kmalu deformiralo, ni bila več okrogla. Tudi groba in se je branila ovinkov. Tako malo kilometrov nisem še z nobeno prevozil...za lažje endure je morda primernejša. Terra je zaenkrat normalna, še preveč okrogla in zelo nalahno pada v ovinke...:)

Link to post
Share on other sites

Dobro, okrogla...ampak nek enakomeren radij zaobljenosti. Meni je postala trikotna, ob straneh jo je radiralo, se ni hotela sprijaznit z ovinki. Škoda, ker nisem poslikal, sedaj sem že precej pozabil, nekdo drug je bil pa zadovoljen z E08. Najbolje, da sam probaš

Link to post
Share on other sites
pred 29 minutami, vandrovec pravi:

Dobro, okrogla...ampak nek enakomeren radij zaobljenosti. Meni je postala trikotna, ob straneh jo je radiralo, se ni hotela sprijaznit z ovinki. Škoda, ker nisem poslikal, sedaj sem že precej pozabil, nekdo drug je bil pa zadovoljen z E08. Najbolje, da sam probaš

ma saj vem to, mehka je, pa manj boka ima kot ga ima recimo SF+, al ToF, zato jo še prej požre po boku, sploh če jo po asfaltu drajsaš. Tudi na avonki bo prva kmalu šla v maloro, pa mam dobrih 600km. CCa 3 jurje jo ocenjujem.

E08 itak nima moje dimenzije, in bo isti ali podoben problem, če bom 07 namestil. Zato bom štartal s terro, potem pa stopnjeval za teren, če bo premalo terra f, al pa če bom jaz kaj bolj resno razen šodra začel vozit.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!