Jump to content

MITAS pnevmatike


DAMI34
Message added by DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Recommended Posts

Končno so tudi internetno stran posodobili, jim pa zamerim površno, malomarno, švoh podatki kaj je, zakaj je itd..

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--tires/sport--force--plus--ev

in ko potegneš dol pdf, je le ta od SF+

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    991

  • Snečer

    794

  • kronik

    338

  • sesir

    307

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če so pa lahi tako gor na polproizvod nataknil, skoz samo 200 drgnem, najprej nekaj kompletov prepereli SC SP,  ma je po 2500 km spred in zad zginla, pol sem na metzeler M 7 RR perešaltu, zdržijo tam

tablete je treba pogoutnt, ne sam u usta dat

Posted Images

pred eno uro, wind12 pravi:

Sedaj pa je uradno zunaj SPORT FORCE+EV

 

@mauslej to 

pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

Končno so tudi internetno stran posodobili, jim pa zamerim površno, malomarno, švoh podatki kaj je, zakaj je itd..

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--tires/sport--force--plus--ev

in ko potegneš dol pdf, je le ta od SF+

 

Ampak nekaj na štima :)

Piše Sport Force+ EV

Potem pa opisuje Sport Force+ RS (Racing soft).

Očitno so naredili tudi divjaško verzijo RS...

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
Kopirano iz FBja.
 
Mitas predstavlja nove različice pnevmatike
SPORT FORCE+
Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve
novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT
FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov
iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere
uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT
FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne
pnevmatike.
“SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na
oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova
različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike
dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik
divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na
pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v
preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že
povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali
vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na
ceste in dirkališča. “
Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo)
omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova
stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v
ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi
(MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma
novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med
vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz
ovinkov in zaviranjem.
Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT
FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W).
Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka.
Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W.
 
 
Dobr, da še nism kupu prednje nove.
 
Lp, Samo
  • Like 2
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
pred 39 minutami, maus pravi:

vidim ja .. to je za navadno R ninđo letnik 2014 ;) ...

razumeš :huh: 

sem čakal komentar, k sem vidu posnetek. Zna bit da je EV razvita kot cepivo za Korono, že od ebole dalje se z njo ubadajo. 

No pa sj če smo pošteni, od začetka pa do danes so 4x spremenili SF+, postajala je vedno bolj toga (primerna za širši segment kupcev) pa siliko je dobila (torej lepo deluje v večjem obsegu temperatur in podlag) ampak ni več tako rajcing kot so bile prve SF oziroma SF+.

 

pred 54 minutami, Nightmare pravi:
Kopirano iz FBja.
 
Mitas predstavlja nove različice pnevmatike
SPORT FORCE+
Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve
novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT
FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov
iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere
uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT
FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne
pnevmatike.
“SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na
oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova
različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike
dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik
divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na
pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v
preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že
povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali
vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na
ceste in dirkališča. “
Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo)
omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova
stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v
ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi
(MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma
novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med
vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz
ovinkov in zaviranjem.
Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT
FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W).
Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka.
Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W.
 
 
Dobr, da še nism kupu prednje nove.
 
Lp, Samo

bistvene razlike ne bo. Je pa zlo pomembno, kako se bo obnašala v spremenljivih pogojih. Ker recimo v slabih pogojih je ToF celo boljša od SF+, ampak v idealnih pa ji ne seže do kolen..govorim za primerne temperature vlago, pa razpoloženega šoferja.

 

Link to post
Share on other sites
pred 42 minutami, Snečer pravi:

EV je za navadno, RS pa H2R.

 

Človek .. zdaj delajo za taprave motorje za modelno leto 2014 ... čez tri leta bodo pa za letnik 2017 ... takrat bom imel že letnik 2023 ... capljajo za hudimi motorji... capljajo :P 

Link to post
Share on other sites
pred 1 minuto, maus pravi:

Človek .. zdaj delajo za taprave motorje za modelno leto 2014 ... čez tri leta bodo pa za letnik 2017 ... takrat bom imel že letnik 2023 ... capljajo za hudimi motorji... capljajo :P 

zdej je že tok elektronike, da lah Obiličevo gor natakneš pa gre bp :P

 

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, Nightmare pravi:
Kopirano iz FBja.
 
Mitas predstavlja nove različice pnevmatike
SPORT FORCE+
Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve
novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT
FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov
iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere
uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT
FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne
pnevmatike.
“SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na
oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova
različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike
dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik
divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na
pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v
preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že
povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali
vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na
ceste in dirkališča. “
Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo)
omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova
stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v
ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi
(MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma
novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med
vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz
ovinkov in zaviranjem.
Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT
FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W).
Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka.
Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W.
 
 
Dobr, da še nism kupu prednje nove.
 
Lp, Samo

No tale podatek glede na dobavljivost mi je malo sumljiv,kajti ravno danes sm jih naroču v gumitehni v kranju... tam dobijo prvo pošiljko 26.01.2021,sem jih moral pa rezervirati.

Jože

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. :(  V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda... 

Link to post
Share on other sites
pred 10 minutami, XTR pravi:

Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. :(  V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda... 

to je sunek, si vozil kdaj kawo?

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
pred 13 urami, DAMI34 pravi:

bistvene razlike ne bo. Je pa zlo pomembno, kako se bo obnašala v spremenljivih pogojih. Ker recimo v slabih pogojih je ToF celo boljša od SF+, ampak v idealnih pa ji ne seže do kolen..govorim za primerne temperature vlago, pa razpoloženega šoferja.

zdaj vem zalaj voziš ToF .. druga odebelitev... zarad dunje ne moreš več parirati SF+.. :P

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, thumper pravi:

zdaj vem zalaj voziš ToF .. druga odebelitev... zarad dunje ne moreš več parirati SF+.. :P

haha nisem mislil, slabih pogojih v glavi.

Ne ne, SF+ mi je mnogo bolj všeč, a žal morajo biti kompromisi, kilometrina, 2 osebe, 

Trenutno mam na SXu spredaj SF+ in zadaj ToF. obe čez 8kkm, zadnja bi še bila za kakega jurčka, prva je pa trikotna in me moti.

Link to post
Share on other sites

Iz zaupnih virov od bivšega soforumaša sem izvedel, da so te tanove Mitas Sport Force+EV hude kot ps.

Mende so za cel razred al pa dva boljše kot prej. Guma lima in drži kot ps ježa, sploh pa po bokih. Baje da se tut piste ne bojijo.

 

;);) 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
22 hours ago, XTR said:

Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. :(  V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda... 

V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer?

Edited by Vin
Link to post
Share on other sites
pred 16 minutami, Vin pravi:

V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer?

Fantje, brez nervoze, si upam trditi, da bo kmalu za Mitas reklamo posnel tudi resen dirkač iz kakšne serije :)

Potem pa bo hec.

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Snečer said:

Fantje, brez nervoze, si upam trditi, da bo kmalu za Mitas reklamo posnel tudi resen dirkač iz kakšne serije :)

Potem pa bo hec.

Ja, samo tisto bo reklama za Sport Force+ RS. Pričakujem še en posnetek. 

Ev je za hobi voznike.... 1h 15 minut od Ljubljane do Grobnika. :)  

 

Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Vin said:

V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer?

Tehnike ne bom komentiral, ker me ne moti. Zelo dober video, bi pa lepše izpadel z malo manj agresivnim pospeševanjem, brez posredovanja elektronike pa morda rahlim dvigom sprednjega kolesa. Wheelie manjka na posnetku :)   

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, XTR pravi:

Tehnike ne bom komentiral, ker me ne moti. Zelo dober video, bi pa lepše izpadel z malo manj agresivnim pospeševanjem, brez posredovanja elektronike pa morda rahlim dvigom sprednjega kolesa. Wheelie manjka na posnetku :)   

verjetno ma tut to vklopljen ;) 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!