Jump to content

MITAS pnevmatike


DAMI34
Message added by DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Recommended Posts

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    1012

  • Snečer

    799

  • kronik

    346

  • sesir

    307

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če so pa lahi tako gor na polproizvod nataknil, skoz samo 200 drgnem, najprej nekaj kompletov prepereli SC SP,  ma je po 2500 km spred in zad zginla, pol sem na metzeler M 7 RR perešaltu, zdržijo tam

tablete je treba pogoutnt, ne sam u usta dat

Posted Images

pred 13 urami, XTR pravi:

Tehnike ne bom komentiral, ker me ne moti. Zelo dober video, bi pa lepše izpadel z malo manj agresivnim pospeševanjem, brez posredovanja elektronike pa morda rahlim dvigom sprednjega kolesa. Wheelie manjka na posnetku :)   

za ene 100% bi se kvaliteta posnetka dvignila že s pravim (dobro fejkanim) zvokom. Tako ko v filmih misija nemogoče, ko boxer motor tuli z zvokom R1 :P

Recimo temu, da je posnetek: Teaser.

 

Link to post
Share on other sites
pred 17 urami, Snečer pravi:

...si upam trditi, da bo kmalu za Mitas reklamo posnel tudi resen dirkač iz kakšne serije :)

Škoda da Mitasovi tržni strategi ne berejo tega foruma. Bi lahko prišli do zastojn reklamnega spota že, če bi samo kakšen filmček iz jadranske teme sneli  B)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, izibajker said:

Škoda da Mitasovi tržni strategi ne berejo tega foruma. Bi lahko prišli do zastojn reklamnega spota že, če bi samo kakšen filmček iz jadranske teme sneli  B)

Nope. Bi ga ne smeli uporabiti, ker bi bil predivji....

Edited by jvalant
Link to post
Share on other sites
pred 59 minutami, izibajker pravi:

Škoda da Mitasovi tržni strategi ne berejo tega foruma. Bi lahko prišli do zastojn reklamnega spota že, če bi samo kakšen filmček iz jadranske teme sneli  B)

na koncu, če sem pošten, ja. Manjka jim kontakta z "normalnimi" userji, s folkom ki letno zmeće za 2-3 komplete pnevmatik denarja, Folku, ki nekaj pove, razen tega, da je smrtno nevarna. In na koncu, vsi komentarji "šimfanja" so zgolj nasvet, so zgolj priporočilo kupca, ki bo odkartal peneze za nakup. Če pa to ni nič vredno, se pa naj delajo naprej pametne, brez "reklamnih" informacij, zakaj in čemu, predvsem pa komu je razvita RS ter EV.

Veš, pnevmatik je veliko na trgu. Glavno vlogo igra:

zadovoljstvo s pnevmatiko

cena

monter (kvaliteta in katere pnevmatike sploh nudi)

ter na koncu odnos do kupca. Le ta se pozna po komunikaciji, ki jo nudi proizvajalec, ter vsaj na papirju in netu "uslugi" ki jo nudi.

 

Link to post
Share on other sites
pred 20 minutami, jvalant pravi:

Nope. Bi ga ne smeli uporabiti, ker bi bil predivji....

nabijaš :P

 

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, izibajker pravi:

Škoda da Mitasovi tržni strategi ne berejo tega foruma. Bi lahko prišli do zastojn reklamnega spota že, če bi samo kakšen filmček iz jadranske teme sneli  B)

V Sloveniji se Mitaska zagotovo dobro prodaja in ne rabi več reklame :) 

Link to post
Share on other sites
pred 31 minutami, Snečer pravi:

V Sloveniji se Mitaska zagotovo dobro prodaja in ne rabi več reklame :) 

Sej nisem mislil, da bi se morali samo na naš kurnik omejevati. Jadranka je že evropska moto zgodba, mitas pa na dobri poti, da to postane...

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, izibajker pravi:

Sej nisem mislil, da bi se morali samo na naš kurnik omejevati. Jadranka je že evropska moto zgodba, mitas pa na dobri poti, da to postane...

Saj ni prisotna samo v Slo, je tudi v Italiji, jo poznajo, Nemčiji itd..

https://www.gripdetective.it/news/sport-force-ev-mitas-pneumatici-gomme-moto-sport-force-rs?fbclid=IwAR1QGLSKIsOA9OiWdl9D73-Xdfba1ycGWCnoCGiPU5bB56sQV_3Hi1F-3nQ

Link to post
Share on other sites
pred 17 urami, DAMI34 pravi:

Saj ni prisotna samo v Slo, je tudi v Italiji, jo poznajo, Nemčiji itd..

Saj pravim, da je evropska moto zgodba. A Italija in Nemčija niso v Evropi?

Pa tudi v srb jo poznajo, na njihovem forumu se najde kvalitetna tema o jadranki...

Link to post
Share on other sites
pred 9 minutami, izibajker pravi:

 

Pa tudi v srb jo poznajo, na njihovem forumu se najde kvalitetna tema o jadranki...

ja, na Srbskem forumu je vse kvalitetno. Bi te vprašal na hitro, zakaj ni kvalitetna tema o jadranki na MSju? Kdo si, da lahko sodiš, kaj je kvaliteta, predvsem pa kaj pripomore bralcu do informacij o jadranki?

Pa da na hitro of topic zaključim: čisto nihče ni obvezan biti član MSja, članstvo je svobodno. Torej se gre zlahka na drug forum in se tam prebira kvaliteto.

ps zapisal si:

 

Jadranka je že evropska moto zgodba, mitas pa na dobri poti, da to postane...

in jaz dodam:

jadranka je svetovna..ena izmed "naj da bulš da best" cest. In Mitaska (SF+) jo ma rada. Raje suho kot mal vlažno. :P 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DAMI34 said:

Bi te vprašal na hitro, zakaj ni kvalitetna tema o jadranki na MSju? Kdo si, da lahko sodiš, kaj je kvaliteta, predvsem pa kaj pripomore bralcu do informacij o jadranki?

Pa da na hitro of topic zaključim: čisto nihče ni obvezan biti član MSja, članstvo je svobodno. Torej se gre zlahka na drug forum in se tam prebira kvaliteto.

Kdo je pa napisal, da ni kvalitetna tema na MS-u? Samo vprašam...

 

Link to post
Share on other sites
pred 21 minutami, XTR pravi:

Kdo je pa napisal, da ni kvalitetna tema na MS-u? Samo vprašam...

 

avtor, kateremu sem repliciral

Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger

Pa lahko bi ze naredili SportForce+ EV v dimenziji 240/45/17! Ce bi bila vsaj priblizek Michelin RS, bi se prodajala, kot tople zemljice.....

Link to post
Share on other sites
pred 25 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Pa lahko bi ze naredili SportForce+ EV v dimenziji 240/45/17! Ce bi bila vsaj priblizek Michelin RS, bi se prodajala, kot tople zemljice.....

Mišelinu zlahka parirajo vse Mitas..le mero naj nardijo. Zna biti da 240 ni ravno komercialna dimenzija :D

ps. na Dučetu od 240 zadnji ,mi je čist komod sedla pirelli

 

Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger
1 hour ago, DAMI34 said:

Mišelinu zlahka parirajo vse Mitas..le mero naj nardijo. Zna biti da 240 ni ravno komercialna dimenzija :D

ps. na Dučetu od 240 zadnji ,mi je čist komod sedla pirelli

 

Mi je jasno, da lahko parirajo. Spredaj se vedno vozim Mitas SF+!

Komercialno ali ne....neka copy-a Michelin RS bi sla za med....!

240: Od Pirelli-ja sem vozil do sedaj Diablo Rosso II (5.500km) in III (6.300/400km). Zdaj bom cist za foro in test vzel Michelin PilotPower3 (jih Avstralci noro hvalijo)....in nikakor ne dojameno, ko jim tupim, da so oni irelevantni... :) :) :) 

Link to post
Share on other sites

Zanima me razlika med pnevmatikami SF+ in ToF. Predvsem me zanima, ce je Tof dovolj sigurna v zavojih, ce je stabilna ali oddrsava. Govorimo o srednje agresivnemu vozniku in nikakor ne divjaku. Imam sicer zelo dobre izkusnje z SF+, le kakega jurcka ali dva se prehitro obrabi. Zato me tudi zanima, koliko vec km naredi ToF ob enakem nacinu voznje. 

Nimam rad, da me sredi ovinka v nagibu pnevmatika izda na nacin, da pretirano zdrsne. Za moj stil voznje je SF+ res pnevmatika, ki ji lahko popolnoma zaupam, ker me do sedaj ni razocarala. Zato me zanima, ce je ToF tudi vredna podobnega zaupanja. 

Link to post
Share on other sites
pred 8 urami, bladerunner pravi:

Zanima me razlika med pnevmatikami SF+ in ToF. Predvsem me zanima, ce je Tof dovolj sigurna v zavojih, ce je stabilna ali oddrsava. Govorimo o srednje agresivnemu vozniku in nikakor ne divjaku. Imam sicer zelo dobre izkusnje z SF+, le kakega jurcka ali dva se prehitro obrabi. Zato me tudi zanima, koliko vec km naredi ToF ob enakem nacinu voznje. 

Nimam rad, da me sredi ovinka v nagibu pnevmatika izda na nacin, da pretirano zdrsne. Za moj stil voznje je SF+ res pnevmatika, ki ji lahko popolnoma zaupam, ker me do sedaj ni razocarala. Zato me zanima, ce je ToF tudi vredna podobnega zaupanja. 

imaš kak video posnetek vožnje,da lažje ocenimo?

Link to post
Share on other sites
pred 18 urami, bladerunner pravi:

Zanima me razlika med pnevmatikami SF+ in ToF. Predvsem me zanima, ce je Tof dovolj sigurna v zavojih, ce je stabilna ali oddrsava. Govorimo o srednje agresivnemu vozniku in nikakor ne divjaku. Imam sicer zelo dobre izkusnje z SF+, le kakega jurcka ali dva se prehitro obrabi. Zato me tudi zanima, koliko vec km naredi ToF ob enakem nacinu voznje. 

Nimam rad, da me sredi ovinka v nagibu pnevmatika izda na nacin, da pretirano zdrsne. Za moj stil voznje je SF+ res pnevmatika, ki ji lahko popolnoma zaupam, ker me do sedaj ni razocarala. Zato me zanima, ce je ToF tudi vredna podobnega zaupanja. 

Ni, tof je nevarna :P

Tof smo začel montirat predlani spomladi. Predlagam, skok v tej temi na 2019 leto nekje marec april. smo uporabniki pisali, merili, dajal vtise.

Okrog kilometrine:

na vrhu je link do ankete, kjer smo tut kilometrine pisali.

Na kratko pa, nimam prav mirne roke, vozim se velik v dvoje, s SF+ zadnja nardim 5 jurjev s tof pa 8 al pa še kakega čez. Taman, da se mi izide kombinacija spredja SF+ in zadaj ToF. Enaka kombinacija je bila na KTM superduku 174konjev, kot na 140 konjskem SXu, pa podobne kilometrine.

ps. s pojavom eletronike, zadaj nč ne drsi :P

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Imela zadnjo TOF, pa je ne dam več gor. Ni me glih prepričala.

Zdaj bom obdržala samo SF+, pa EV bom probala.

Kilometrina me ne zanima, gledam samo na oprijem.

Link to post
Share on other sites

Sem zvozil 3 komplete Tof spredaj in zadaj. Dosegel sem nizko kilometrino, drugače pa sem bil z oprijemom zadovoljen do 3/4 obrabe, proti koncu pa se je full poznalo in se z zadnjo gumo nisel počutil več ok.

Sem pa imel malo slabšo izkušnjo pri enem kompletu a sprednjo, ker mi je proti koncu začela tresti pri cca. 60 km/h.

Sedaj sem pa naredil malo pavze in sem šel nazaj na roadsmart 3 in kupim do konca junija, tako da koristim vračilo 20 eur po gumi.

Zelo možno, da se bom še vrnil na Mitas. Cena mami.

Edited by Endlich
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
pred 13 urami, Snečer pravi:

imaš kak video posnetek vožnje,da lažje ocenimo?

Nimam posnetka. Za informacijo lahko povem, da imam sedaj SF+, ki je unicena po 7000km. Govora je o zadnji pnevmatiki. Unicena je po sredini, boki bi zdrzali se kakih 1500km. Po izkusnjah nekaterih, kot sem uspel prebrati, bi naj ToF zdrzala vsaj 2000km vec in naj bi se manj obrabljala po sredini.

Link to post
Share on other sites
pred 5 urami, KARMEN1 pravi:

Imela zadnjo TOF, pa je ne dam več gor. Ni me glih prepričala.

Zdaj bom obdržala samo SF+, pa EV bom probala.

Kilometrina me ne zanima, gledam samo na oprijem.

Od kod taka sprememba? Bral sem strani te teme od 130 do 180 in tam si pisala, da si celo zaljublena v ToF. Ne razumem, od kod taka sprememba misljenja. Pa tudi @kronik je to pnevmatiko neverjetno pohvalil. Clovek postane malo zmeden ob takih informacijah. Najprej zaljubljenost v pnevmatiko, potem pa je nebi vec dala gor. Ob takih informacijah se clovek potem tezko orientira.  

Link to post
Share on other sites
pred 9 minutami, bladerunner pravi:

Nimam posnetka. Za informacijo lahko povem, da imam sedaj SF+, ki je unicena po 7000km. Govora je o zadnji pnevmatiki. Unicena je po sredini, boki bi zdrzali se kakih 1500km. Po izkusnjah nekaterih, kot sem uspel prebrati, bi naj ToF zdrzala vsaj 2000km vec in naj bi se manj obrabljala po sredini.

Če si naredil 7000 km potem si lahko kar zadovoljen. Jaz sem jih s Tof naredil cca. 1000 manj.

Kot si pa že verjetno zasledil, več forumašev ugotavlja, da Mitaske bolj zdrsnejo na zalivkah. Vsaj slovenskih. Avstrijske so očitno boljše.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
pred 9 minutami, Endlich pravi:

Če si naredil 7000 km potem si lahko kar zadovoljen. Jaz sem jih s Tof naredil cca. 1000 manj.

Kot si pa že verjetno zasledil, več forumašev ugotavlja, da Mitaske bolj zdrsnejo na zalivkah. Vsaj slovenskih. Avstrijske so očitno boljše.

To, da zdrsnejo na zalivkah ali beli crti me ne skrbi, ker se jih izogibam kolikor je pac mogoce. Ce se jim ne da izogniti, prilagodim hitrost voznje, da vse skupaj poteka varno. Kot sem napisal, ne spadam med divjake na cesti, kakor tudi ne med polze. V glavnem se imam za umirjenega motorista, ki v glavnem uziva v zmerni voznji. Le ce razmere na cesti dopuscajo, se zgodi, da ga tudi malce bolj privijem. 

Edited by bladerunner
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!