Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

E07+ skus drsijo ?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 7. 2021 ob 14:44, jvalant pravi:

Tak obcutek si meu... tule berem o tolk "zdrsih" prednje gume, da jih se marquez ne resi vseh in nic padcev...  ;) Sem kak teden nazaj su na jezersko z EV, pa ni bilo nic zdrsov. Meni deluje (se obcuti) bolje kot SF+, s katero tudi ni blo nic zdrsov, edino vcasih malenkost svenkanja pri pospesevanju iz zavoja. Je pa tezko reci, ker je tezko vsakic isti tempo najti. In vprasanje je tudi, ce sploh peljem toliko blizu limita gume, da bi zacela zdrsavati.

 

  Jaz bi prej rekel, da povozimo kaksno razpoko podolgem, mogoce kaksen prah/pesek/itd, pa obcutimo rec kot "zdrs"  gume...

 

 

se kr strinjam s tabo,čeprou,učer sva letela na pokljuko,gor dol,gor dol,pa nič,lepo sta držali ube,na mengeškmu rondoju pa zadnja ornk spodnaša,ne vem več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Grut pravi:

se kr strinjam s tabo,čeprou,učer sva letela na pokljuko,gor dol,gor dol,pa nič,lepo sta držali ube,na mengeškmu rondoju pa zadnja ornk spodnaša,ne vem več...

Pa kaj imaš ti s temi mengšanskimi rondoji? 

Ob 23. 7. 2021 ob 19:39, Grut pravi:

bruhnu dons enga sloulija na jezersk,ne vem al je to samo občutek v gllavi,nevem...mislim pa da na zlizanem-svetlečem asfaltu ne držijo prou dobr,doživu zdrs tako zadnje kot sprednje gume,vsaj tak občutek sm mou,na takem asfaltu z ostalimi gumami SF,SC, nism mou težav...sedaj mam gor SF EVO

Premalo ogrete..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

na fb je bilo, umetnina, s contijem tega ne mores, ne bi nihče razumel

smeti so povsod, zlata pa ne najdeš kr tko :P 

 

p.s.

itak, da je hec, da se ne bi kdo pregreu k mitaske na mal bolj vroči podlagi :lol1: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne znam vise da li je bilo - Fata je Fata al´dva put´je dva put´:) 

https://motorradreifentest.jimdofree.com/tests-2021-2/

 

Google Translator: 


 

Mitas Sport Force + EV! 
Nov razvoj podjetja Mitas! 
Pnevmatike so namestili 3. aprila 2021 na Dutzi
 https://www.reifenland.at. 
Takoj zatem je prevozil kratek krog 250 km čez 
domačo pot. Že od prvega metra sem dobil varen 
občutek in sem lahko zaupal v Sportforce + EV.

V nekaj kilometrih, kljub 8-12 ° C, pnevmatika 
dokaj hitro in enostavno doseže delovno temperaturo - dobro 
toplo na otip.

Iz izkušenj vemo, da hrvaška obalna cesta od pnevmatik zahteva veliko - zato smo morali 
iti - 15. aprila smo se odpravili na jug!

Na žalost nismo našli običajnih toplih temperatur - tako smo se prvi dan pri 10 ° C 
odpravili prvih 450 kilometrov do Karlobaga. Od prvega števca se je od SF + EV zahtevalo 
veliko.

Bil sem navdušen nad enostavnostjo pri vsaki spremembi smeri in sprednja pnevmatika 
daje zelo dobre povratne informacije v vsakem nagnjenem kotu, tako da so možni manjši 
popravki brez težav.
Globoko zaviranje v ovinek je zelo stabilno in vam daje varnost.
Vendar je SF + EV v vojni z oznakami tal - pričakovati je drsenje po obeh pnevmatikah 
(suha površina ceste).
Drugi dan so se temperature dvignile na 18 ° C in krenili smo proti jugu Hrvaške, 
kamor se je peljala tudi celina (400 km) - tudi višje temperature zraka so bolj zabavne!
Izkušnje iz prvega dne so bile potrjene, z zelo živahnim slogom vožnje je pnevmatika 
jasno izrazila svojo športnost - pnevmatika je res zabavna za vožnjo!
 Na Hrvaškem smo v dveh dneh skupaj prevozili približno 950 km -
z zračnim tlakom: VR 2,5 bar, HR 2,7 bar;
Globina tekalne plasti zadnjega kolesa: nova po približno 1050 km
Bok: 3,50 mm / 1,8 mm
1/3: 5,51 mm / 2,5 mm
Sredina: 5,80 mm / 2,8 mm

 Z mojim načinom vožnje v kombinaciji s cestno površino, ki uničuje pnevmatike na 
hrvaški obali, je možna izračunana kilometrina približno 1600 km. Na lokalnih cestah bi 
ocenil kilometrino približno 2600-3000 km. Pnevmatika je vsekakor priporočljiva.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Razmišljam, da bi na svoj "traktor" namestil traktorsko gumo. Mitas custom force je malce močnejša od Metzelerja (54H : 48H), kar verjetno pomeni tudi malce večjo kilometrino (pa še predmet dodatnega posmeha pravovernih motoristov bom postal :)).

Sedaj imam ME888 48H in mi jo je pobralo precej prej kot prejšnje (z ME880 sem odvozil 35.000 oz. 30.000 km, z ME 888 pa le 21.000 in jo že pobira).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Darko3g pravi:

Razmišljam, da bi na svoj "traktor" namestil traktorsko gumo. Mitas custom force je malce močnejša od Metzelerja (54H : 48H), kar verjetno pomeni tudi malce večjo kilometrino (pa še predmet dodatnega posmeha pravovernih motoristov bom postal :)).

Sedaj imam ME888 48H in mi jo je pobralo precej prej kot prejšnje (z ME880 sem odvozil 35.000 oz. 30.000 km, z ME 888 pa le 21.000 in jo že pobira).

Na tvojega bi lepo pasale gume z belim robom :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snečer pravi:

Na tvojega bi lepo pasale gume z belim robom :) 

A maš kej proti gumam z belim robom, na moji Yamahi prou seksi zgledajo ?

IMG_0577.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Darko3g pravi:

Razmišljam, da bi na svoj "traktor" namestil traktorsko gumo. Mitas custom force je malce močnejša od Metzelerja (54H : 48H), kar verjetno pomeni tudi malce večjo kilometrino (pa še predmet dodatnega posmeha pravovernih motoristov bom postal :)).

Sedaj imam ME888 48H in mi jo je pobralo precej prej kot prejšnje (z ME880 sem odvozil 35.000 oz. 30.000 km, z ME 888 pa le 21.000 in jo že pobira).

zanimivo..moj boni se vozi na 56H..ali 56V kar pač pride pod roko..

ti imaš spredaj 21 col? 

številka 48 pomeni nosilnost ... "H" pomeni hitrostni razred do 210 km/h ..

vzdržljivost gume je pogojena najprej z mešanico materiala potem z uporabno debelino / globino profila in še od stila vožnje v ovinek ..

meni je prva v paru istega proizvajalca zdržala 2 zadnji.. cca 26000km..  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja 80/90-21. Zelo ozka, zato nizka nosilnost. Hitrostni razred je brez zveze, ker motor ne gre čez 160.

Najbolj pa ga položim, ko ga dam na stransko tačko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, thumper pravi:

zanimivo..moj boni se vozi na 56H..ali 56V kar pač pride pod roko..

ti imaš spredaj 21 col? 

številka 48 pomeni nosilnost ... "H" pomeni hitrostni razred do 210 km/h ..

vzdržljivost gume je pogojena najprej z mešanico materiala potem z uporabno debelino / globino profila in še od stila vožnje v ovinek ..

meni je prva v paru istega proizvajalca zdržala 2 zadnji.. cca 26000km..  

na 790ki ADV je prva kot nova (90/90/21col), zadnja bo pa hin..po sredi (5 jurjev ima, pa daleč od nažiganja naravnost). Ovinke nažigam, pa ostajajo krampki, le zbrušeni mal bolj so.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zakaj SPREDNJA  pnevmatika začne dobivat trikotno obliko? 

Koliko vplivata samo gums sama in nacin voznje, ali tudi nasravitev motorja, trdota sprednjega vzmetenja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, Endlich said:

Zakaj SPREDNJA  pnevmatika začne dobivat trikotno obliko? 

Koliko vplivata samo gums sama in nacin voznje, ali tudi nasravitev motorja, trdota sprednjega vzmetenja?

Nastavitev prvega konca, ter bremzanje v ovinek.

Nisem strokovnjak za vzmetenje, ampak ce pravilno razumem se “trdoto” menja z menjavo notranjih vzmeti.. nastavlja se preload, kompresija in povratek.. 

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Endlich pravi:

Zakaj SPREDNJA  pnevmatika začne dobivat trikotno obliko? 

Koliko vplivata samo gums sama in nacin voznje, ali tudi nasravitev motorja, trdota sprednjega vzmetenja?

... Te ne poznam...in ne vem, kako voziš, oz. kak stil vožnje imaš. 

Ukica je že načel odgovor, jaz pa dodajam še to, da verjetno se nagibaš vedno do približno enakega kota nagiba pri vseh hitrostih vožnje. Ne da samo da ko zaviraš v nagibu, tudi pospeševanje iz nagiba brusi gumo, ko ti prednji konec hoče porivati navzven,sicer precej manj kot pri zaviranju. 

Jaz sem imel enake težave. Bremzati pred ovinkom, skozi ovinek "kotaliti" sprednjo gumo...nato normalno pospešuješ iz ovinka. 

Je pa tudi res, da so nekatere pnevmatike tudi bolj dovzetne za to. 

Preveri tudi tlak. Pa ne na pumpi...nabavi umerjen manometer,pa preverjanj tlak doma pred vsako vožnjo. Verjetno imaš malo nizek tlak. Zadnjič sem vozil očetov motor. Katastrofa. Nervozno, guma ni imela Ravne "strehice" ampak streho v stilu japonskih templjev..... Še celo navznot je bila zabrušena. Tlak je bil 1,8bar.....   :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Endlich pravi:

Zakaj SPREDNJA  pnevmatika začne dobivat trikotno obliko? 

Koliko vplivata samo gums sama in nacin voznje, ali tudi nasravitev motorja, trdota sprednjega vzmetenja?

dodam še moj odgovor, ostalo sta že zgoraj povedala.

SF+ (to pač vozim spredaj) mi naredi cca 8 jurjev, verjetno bo kr držalo vendno enak način vožnje, nagiba ,enako pospeševanje in sčasoma naredi trikotno obliko v prerezu.

Original S22 eom prvovogradnja, ni nikoli postala 3kotna, ker je po treh jurjih končala kariero. Je pa bolj položna v prerezu kot SF+. Verjetno bi postala, a teh km ne bi nikoli naredila, ker na mestu brušenja, kjer prvo največ obrabim enostavno ni dovolj mesa. Podobno je bilo z vsemi bridgestonkami, ki sem jih kdaj vozil.

Sčasoma sem se sprijaznil, da ne bo nikol drugače, a kilometrina odtehta vse. Od 8ih jurčkov jih je vsaj 5-6 prijetnih, pol pa itak zadnjo znucam, pa obe menjam. Tlak mam pa vedno vsaj 2,3, še raje pa 2,5.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabil dodati: trije različni motorji, večinoma pa isti rezultat na vseh. Še najmanj se mi je zdelo da je podvržen temu efektu trikotnika Z900.

na sf+ prvi sem prevozil, oziroma jih uporabljam že cca 120.000km vsaj. 3x SX, 1x z900, 1 SDGT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Poročam: 6000 km in zadnja je na indikatorju.

Gume so odlično držale, zadovoljna!

Imam skoraj identično..., menjaš 1:1 ali dve zadnji:ena prva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar obe, ker mi je ponavadi vmes prišlo 1 mesec razlike, pa se mi ne da stalno letat okoli vulkanizerja.

Pri meni ne pride 2 zadnji, 1 prva.

Raje imam obe hkrati novi.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SF+EV, meni zdržala 5500km do indikatorja (zadnja). Prva še uredu,menjal pa sem obe.

Popravljeno . Popravil YBT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo škodo mi povzročajo te Mitaske ?. Po prebrani hvali v tej temi, sem še jaz na moped nataknil Mitas TF in rezultat, počohan avspuh. Tačk sploh ne bom omenjal, pa da ne bo nesporazuma; vzmetenje je porihtano, tako da to ni krivec, da železje po asfaltu drgne.
Pa dovolj šale. Zelo dober občutek dajejo, super oprijem in obraba po prevoženih 3k km kaže, da bodo še nekaj časa zdržale, sploh mojega (po večini ?) umirjenega stila vožnje. Potem pa spet po Mitaske.
 

izpuh.png

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!