Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 10 minutami, akrobar pravi:

Smo škodo mi povzročajo te Mitaske ?. Po prebrani hvali v tej temi, sem še jaz na moped nataknil Mitas TF in rezultat, počohan avspuh. Tačk sploh ne bom omenjal, pa da ne bo nesporazuma; vzmetenje je porihtano, tako da to ni krivec, da železje po asfaltu drgne.
Pa dovolj šale. Zelo dober občutek dajejo, super oprijem in obraba po prevoženih 3k km kaže, da bodo še nekaj časa zdržale, sploh mojega (po večini ?) umirjenega stila vožnje. Potem pa spet po Mitaske.
 

izpuh.png

TeraForce al Touring Force?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, akrobar pravi:

Touring Force so "krivec" :D

potem so ToF

terra force pa TeF :D

tak je interni dogovor na MSju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E07plus

Prevoženo 6200 od tega cca 15k šodra.

Prva

20210913_140826_HDR.thumb.jpg.091257c2229a6dce096169561e344ed7.jpg

20210913_140834_HDR.thumb.jpg.9e26db0beb5a82927894a82dae7d89f6.jpg

Zadnja

20210913_140846_HDR.thumb.jpg.a5fd70c0de16fcf57ccb858e614094ac.jpg

20210913_140848_HDR.thumb.jpg.9e92997da2fe26131aa7402cce52619a.jpg

20210913_140855_HDR.thumb.jpg.8fb237862eccf2155da14835611b3163.jpg

V začetku jo kuri 2mm na jurja.

Minusi...težka, traktorska in opleta ter zgublja tlak. Kvadri sčasoma napokajo. Glasna. 

Plusi..lima ko prasica na asfaltu. Nisem še našel filinga kje in kako bo spustila. V začetku trošenja lepo kaže situacijo in drsi, bolj kot je obrabljena, manj je tega. Prva se skoraj ne rabi, vendar počasi žre kvadre na obodu in to nepravilno. Manjši kot je kvader bolj je požrta. 

Mešan ciklus...tut brez tlaka (1,5) nima problemov..no pravzaprav dela bolje kot s priporočenim zaradi trde bočne konstrukcije. 

Teren..nisem sicer strokovnjak za podajat te ocene, ker se učim in grem težko na nož. Z ozirom da je 50/50 pnevmatika meni zadovolji potrebe. V blato je nisem gnal. Bočni oprijem je zanesljiv. 

Po sedanjih izračunih mora narediti še 1 do2 jurja.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas SF+ EV

Na sliki se na mokri pnevmatiki lepo vidi prehod med mehko in tršo zmesjo....oz. koliko je široka površina trše zmesi.

Pnevmatika mi je o.k., oz. super - vrhunska, me pa zmoti, ko se čuti tisti prehod med tršo in mehkejšo zmesjo. Ta prehod se čuti pri zelo zmerni vožnji pri  malem nagibu. Čuti se, kot da ti "tunka" zadnji konec, oz. da malo zapelje zadnje kolo navzven. Pri hitrejši, agresivnejši vožnji in pri večjih nagibih tega pojava ni opaziti. Zelo podobno sem občutil tudi recimo pri GP Racer.   .... pri SF+ tega nikoli nisem občutil.

Opazil sem, da se ta pnevmatika celo lepše pelje pri nižjem tlaku, ki je kot standardno predpisan za SF+ (2,4 za zadnjo za sportaka).... sem znižal preskusno (za hec) celo na manj kot 2bar hladno v garaži .... tega prehoda in "tunkanja " zadnjega konca ni bilo več čutiti ....... ne vem pa kako bi se na daljši rok poznalo na kilometrini.... Poskusil sem tudi na 2,9..... pa je lepše peljalo na nižjem tlaku, kot sem napisal zgoraj...

... pnevmatika se lepo pelje pri nižjem tlaku.... ni tistega "žwakanja" oz. občutka "težke gume" oz. napol prazne gume.... 

Čisto tako... moje mnenje:

Pnevmatika je vrhunska, ima pa (po mojem laičnem mnenju) zelo športen karakter, ... zmes se mi zdi precej mehka, zato se tudi verjetno "lepše" pelje pri nižjem tlaku.

... rekel bi takole.... da kdor bi se rad vozil po cesti "normalno - lagano-sportski, tudi do sportski" , se mi zdi, da je skoraj bolj primerna navadna SF+ pnevmatika..... ta pa se mi zdi, da je bolj primerna za na "litrske sportake", za agresivnejšo vožnjo, kjer bi prišla do izraza ta pnevmatika.

Bomo videli, kako bo , ko bo malo bolj znucana..... pri navadni  SF+ sem jo najprej ponucal ravno tam, kjer je ta prehod med trdo in mehko zmesjo...ali pa mogoče še malo bolj na bok..... sredina mi je ostala kak mm .... je pa to seveda čisto odvisno, kje se voziš.... kako se voziš....itd .... (nikolinenažigamporavninah ... oz. zelo redko).

Še enkrat: To je moje čisto laično/amatersko mnenje.... lahko, da nimam tistih pravih občutkov, ker sem letos vozil res čisto malo.... ampak tako sem občutil to gumo.

Prikazan je element IMG_20210913_183636_resized_20210914_084543612.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bicompound je SF EV?

SF+ ni, kar vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, DAMI34 said:

bicompound je SF EV?

SF+ ni, kar vem.

Za SF+ so se hvalili da naj bi se pri vulkanizaciji na razlicnih obmocjih nagiba razlicno hitro ohlajala, s cimer naj bi dosegli nek priblizno priblizen ucinek razlicnih zmesi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zok pravi:

Za SF+ so se hvalili da naj bi se pri vulkanizaciji na razlicnih obmocjih nagiba razlicno hitro ohlajala, s cimer naj bi dosegli nek priblizno priblizen ucinek razlicnih zmesi...

(SF+) men je všeč, ker deluje enakomerno in ni takega učinka kot ga navaja Zivnorc. Sicer EV nisem vozil, me je pa ful motilo na nekaterih drugih gumah drugih proizvajalcih. Pri ToFu sem se pa že navadil, da niti ne čutim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam s ToF nisem najbolj zadovoljen, res pa da tudi ne razočaran...nekako mi ne daje nekih povratnih informacij, kaj se dogaja, še posebej v primerjavi z Michelin Road 5 Trail, ki sem jo vozil prej in je naravnost fantastična guma, če zanemarim ceno. V dežju in na slabih podlagah (Bosna, ČG, Albanija, no saj tudi pri nas je tega veliko) je omenjeno še bolj izrazito, prednja se mi zdi še bolj problematična kot zadnja. Na lepem asfaltu (beri pakla-senj?), sta se obe malenkost svaljkali, Mišelinke mogoče malo bolj, je pa itak vseeno, ker v takih pogojih drži skoraj vse... Trenutno imajo dobrih 3,5kkm in se mi zdi, da bi lahko zdržale še 1x toliko. Mišelinke so zdržale zadnja ca 7,5, prednja mogoče malo več. Za primerjavo: SF+ na podobnem motorju zadnja do max 5kkm, prednja do 7kkm. Naslednje ne bodo več ToF, bom probal najti kak dober deal za Mišelinke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kiri pravi:

Evo, da dodam še jaz svoje. Mitas E07, montirane avgusta 2019, tik preden sva se podala v Iran. Motor V-Strom 650, 2006 letnik. 99 % časa vožen v dvoje, polno naložen (beri: vsi trije kufri, šotor, spalke, tank torba). Z gumami doslej naredil cca 23.000 km. Iran 10.500, Italija 6.000, Grčija 5.500, pa še kakega jurja vmes...tehnični, utekanje novega olja in podobno :) Večinoma torej dolge relacije, neagresivna vožnja, na AC redko čez 120 - ker so glasne.

Gume še vedno držijo dobro. Kritično situacijo sem imel samo enkrat, ko mi je en tovornjakar izsiliil prednost v dežju na obvoznici pri Istanbulu. Takrat mi je pri močnem zaviranju zdrsnilo sprednje kolo. Letos je pred potjo v Grčijo motor nekaj čudno vijugal...očitno je tlak padel v sprednji na 1.4 in v zadnji na 1.8. Ko sem jih nafilal, je spet peljal naravnost. :)

Slike so nastale včeraj, ko sva se vrnila iz Grčije.

photo_2021-09-19_16-03-20.jpg

photo_2021-09-19_16-03-17.jpg

Utekanje olja???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 9. 2021 ob 14:35, DAMI34 pravi:

...tut brez tlaka (1,5) nima problemov..no pravzaprav dela bolje kot s priporočenim zaradi trde bočne konstrukcije. 

Ti mater...jaz svoje pumpam na 2.5.-2.7 !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Buschi pravi:

Ti mater...jaz svoje pumpam na 2.5.-2.7 !

Men piše na ktm 2.4 obe. Ma so trde in bolj drsijo. Naležna površina je mala. Pa mi bolj ustreza manj, za nažigat čez ovinke itak. Ko delam kmje zadnjo dam raje 2.5 al pa več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Končno preizkusil E09 po asfaltu, šodru in navadnem makadamu..... v primerjavi z E07 na asfaltu ne držijo tako dobro, predvsem prednjega kolesa se ne čuti prav v nagibu, zadnje kolo pa tudi drugače zaključuje krivulje; na navadnem makadamu se čuti boljša vodljivost in prijem, na šodru pa je razlika dobro opazna v prid E09...

Bo dobro služila svojem namenu ? ...

 

20211005_163412.thumb.jpg.5a5af32095ba4b7fd5b651111d7a3125.jpg20211005_163431.thumb.jpg.139bf49f958985a00ac732b6b4972d9a.jpg....

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ali je ze kdo pripopal tole tule....  Mitas SF EV na Grobniku, brez problema 9 krogov zapored pri tempu 1:34...  Mislim, da to zakljuci vse debate kako slaba/dobra je ta guma...  ;)

 

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, jvalant said:

Ne vem, ali je ze kdo pripopal tole tule....  Mitas SF EV na Grobniku, brez problema 9 krogov zapored pri tempu 1:34...  Mislim, da to zakljuci vse debate kako slaba/dobra je ta guma...  ;)

 

 

Nevem kaj je bilo, me ni bilo tam.. sam povem.

A3B60E2F-CEBC-4F4F-88E1-BFCCF33F32AC.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, KARMEN1 said:

Zakaj pa si na prikolici prišel v box ????

To nisem jaz :) 

Je za vprasat osebo, ki je dala posnetek na YT :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!