Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

@Tromba 

pri vprašanju "ali se splača" sem dopisal, da je vprašanje kilometrine, ne denarja

Z SF sem bil zadovoljen, sem pa sredino hitreje pojedel, kot boke. iz tega razga sem gledal SF evo, ki  je dualcomp. , ampak sem pričakoval, da bodo bočnice  ostale, sredina pa trša napram navadni SF. Za mojo vožnjo je z SF dovolj oprijema.

glede touring gum, TOF ni bila napačna, ni pa mi dajala takega zaupanja na bokih, kot SF, zato na trenutni motor  nisem računal tega.

trenutno vozim Prepareli Angel gt2, ki je  ok, pa vseeno nimam pravega zaupanja v njo v hitrejši solo vožnji ( na črtah tudi suhih zelo rada zdrsne), za v dvoje je več kot dovolj. Sem pa tukaj prej pojedel boke kot sredino ( guma izgleda zelo podobno obrabljena kot od @marko p. na zadnji sliki- sredina še kakšen mm do indikatorja, leva stran gladka, desna pa nekje vmes)

Ker sem bil z  SF zadovoljen, z GT2 malo manj, kilometraže pa z GT2 nisem naredil bistveno večje ter razliko v ceni  ( 2x SF je podobno kot 1x GT2), se mi bolj splača vzeti SF. Zato je bilo vprašanje SF ali SF evo, če bi prišel nekam med ti dve gumi, ampak očitno ne bom.

Hvala za mnenje.

@Zivnorc, sem prebral kar nekaj strani nazaj in tudi tvoje mnenje.

glede prehodov sem imel na Michelinki  power 2 podoben problem, ki me je zelo motil, medtem ko na TOF  in GT2 tega nisem toliko zaznal.

hvala 

@Karmen- hvala

@Marko P. - hvala

Mislim, da bo SF+ prava izbira za mene ( vsaj trenutno), da vidim, kako se obnese s trenutnim motorjem.

Me pa preseneča, koliko Km naredite z SF (SF evo), jaz na VFR čez 6kKm nisem prišel, na trenutnem pa z GT2  imam za seboj 5,5kKm, od tega cca 70% v dvoje, sem pa kupil motor s to gumo in je prejšni lastnik že nekaj oddelal ampak po mojem ne kaj dosti več kot 2kKm (pa še to bolj po sredi) glede na stanje gume in na pogovor z njim- torej bo zdržala cca 8kKm

 

hvala vsem za mnenje

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Gricko pravi:

@Tromba 

pri vprašanju "ali se splača" sem dopisal, da je vprašanje kilometrine, ne denarja

Z SF sem bil zadovoljen, sem pa sredino hitreje pojedel, kot boke. iz tega razga sem gledal SF evo, ki  je dualcomp. , ampak sem pričakoval, da bodo bočnice  ostale, sredina pa trša napram navadni SF. Za mojo vožnjo je z SF dovolj oprijema.

glede touring gum, TOF ni bila napačna, ni pa mi dajala takega zaupanja na bokih, kot SF, zato na trenutni motor  nisem računal tega.

trenutno vozim Prepareli Angel gt2, ki je  ok, pa vseeno nimam pravega zaupanja v njo v hitrejši solo vožnji ( na črtah tudi suhih zelo rada zdrsne), za v dvoje je več kot dovolj. Sem pa tukaj prej pojedel boke kot sredino ( guma izgleda zelo podobno obrabljena kot od @marko p. na zadnji sliki- sredina še kakšen mm do indikatorja, leva stran gladka, desna pa nekje vmes)

Ker sem bil z  SF zadovoljen, z GT2 malo manj, kilometraže pa z GT2 nisem naredil bistveno večje ter razliko v ceni  ( 2x SF je podobno kot 1x GT2), se mi bolj splača vzeti SF. Zato je bilo vprašanje SF ali SF evo, če bi prišel nekam med ti dve gumi, ampak očitno ne bom.

Hvala za mnenje.

@Zivnorc, sem prebral kar nekaj strani nazaj in tudi tvoje mnenje.

glede prehodov sem imel na Michelinki  power 2 podoben problem, ki me je zelo motil, medtem ko na TOF  in GT2 tega nisem toliko zaznal.

hvala 

@Karmen- hvala

@Marko P. - hvala

Mislim, da bo SF+ prava izbira za mene ( vsaj trenutno), da vidim, kako se obnese s trenutnim motorjem.

Me pa preseneča, koliko Km naredite z SF (SF evo), jaz na VFR čez 6kKm nisem prišel, na trenutnem pa z GT2  imam za seboj 5,5kKm, od tega cca 70% v dvoje, sem pa kupil motor s to gumo in je prejšni lastnik že nekaj oddelal ampak po mojem ne kaj dosti več kot 2kKm (pa še to bolj po sredi) glede na stanje gume in na pogovor z njim- torej bo zdržala cca 8kKm

 

hvala vsem za mnenje

Zadaj natakni Dunlop RoadSmart 4, ali 3, spredaj pa Sport Smart TT. Zadnja bo lepo drzala na kilometeini, itak je tud vec zmesna, tako da ni bojazni na bokih glede oprijema, sprednja, TT- track technology ti ze ime pove, drzi k klop, supr obcutek, lahko vozih na nizjem tlaku,... Ne bos vec Mitasa pogledov. In ne, Mitaske so dalec od slabih gum, za ta denar cudovite, vozil TOF, SF evo +, tastar jih testira za Mitas. Moje osebno mnenje. Prosim, ne zapenjajte. 

🤙👍

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/14/2022 at 3:19 PM, DustOff said:

Zadaj natakni Dunlop RoadSmart 4, ali 3, spredaj pa Sport Smart TT. Zadnja bo lepo drzala na kilometeini, itak je tud vec zmesna, tako da ni bojazni na bokih glede oprijema, sprednja, TT- track technology ti ze ime pove, drzi k klop, supr obcutek, lahko vozih na nizjem tlaku,... Ne bos vec Mitasa pogledov. In ne, Mitaske so dalec od slabih gum, za ta denar cudovite, vozil TOF, SF evo +, tastar jih testira za Mitas. Moje osebno mnenje. Prosim, ne zapenjajte.

 

  Se strinjam,  se posebej okrog prve pnevmatike. SF mi je zelo vsec, ampak se mi res precej cudno obrablja in je kmlau ze trikotna. In po 3-4 tisoc ze toliko, da moti in je obcutek precej zoprn, ceprav je se dalec do nelegalnosti. Po kakih 7-8k pa profila na bokih skoraj ni bilo vec, na sredini je pa ostalo se 2 milimetra do indikatorja. Malce cudno se prelozi v zavoj, se slabse pa je pri hitrejsi voznji, ce se nagne se  malce bolj kot je guma obrabljena. Sem pa kako leto nazaj dobil par let staro GP Racer skorajda zastonj. Kar se tice prelaganja in obcutkov zelo podobna, ampak se pa skoraj ni obrabila v trikotnik. Naslednja je zato bila TT,  ker roko na srce, ne potrebujem GP racer gume za to kar imam jaz jajc. Sicer se malo obrabi v trikotnik, ampak se zdalec ne toliko kot Mitas.  :) Pri zadnji ostajam na SF+ in/ali Evo.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, jvalant pravi:

 

  Se strinjam,  se posebej okrog prve pnevmatike. SF mi je zelo vsec, ampak se mi res precej cudno obrablja in je kmlau ze trikotna. In po 3-4 tisoc ze toliko, da moti in je obcutek precej zoprn, ceprav je se dalec do nelegalnosti. Po kakih 7-8k pa profila na bokih skoraj ni bilo vec, na sredini je pa ostalo se 2 milimetra do indikatorja. Malce cudno se prelozi v zavoj, se slabse pa je pri hitrejsi voznji, ce se nagne se  malce bolj kot je guma obrabljena. Sem pa kako leto nazaj dobil par let staro GP Racer skorajda zastonj. Kar se tice prelaganja in obcutkov zelo podobna, ampak se pa skoraj ni obrabila v trikotnik. Naslednja je zato bila TT,  ker roko na srce, ne potrebujem GP racer gume za to kar imam jaz jajc. Sicer se malo obrabi v trikotnik, ampak se zdalec ne toliko kot Mitas.  :) Pri zadnji ostajam na SF+ in/ali Evo.

Nizji tlak vozi, lepse se bo obrabljala. Razen ce se vozis v dvoje. Sam recimo, imam tovarnisko priporoceno zadaj 2,5bar, spredaj 2,3bar. Ampak vozim spredaj na TT, ko je temperatura visja od 20* 2.0bar poleti ko je vroce, 1.9bar, zadaj 2.2. Junija nataknil RS 4 zadej, po 8500km je zrela za menjavo, ampak lepo obrabljen. Pri TOF mi je sredino pobralo kot tebi. Plus je se to, da imas vecji contact patch. Gume se ponavadi segrejejo za  cca 0,3 do 0,4bar. Teza mojga je 196kg. Motor mislm. 😅😅

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, DustOff said:

Nizji tlak vozi, lepse se bo obrabljala. Razen ce se vozis v dvoje. Sam recimo, imam tovarnisko priporoceno zadaj 2,5bar, spredaj 2,3bar. Ampak vozim spredaj na TT, ko je temperatura visja od 20* 2.0bar poleti ko je vroce, 1.9bar, zadaj 2.2. Junija nataknil RS 4 zadej, po 8500km je zrela za menjavo, ampak lepo obrabljen. Pri TOF mi je sredino pobralo kot tebi. Plus je se to, da imas vecji contact patch. Gume se ponavadi segrejejo za  cca 0,3 do 0,4bar. Teza mojga je 196kg. Motor mislm. 😅😅

 Bom poizkusil, manjsi tlak zna pomagati.  Ceprav mislim, da je najvecji krivec moj nacin voznje, ki je je prakticno brez prve zavore, ki jo uporabljam res redko, se ne zaganjam med zavoji. Raje malo prej popustim plin, pribremzam z zadnjo in zato verjetno ni velike obrabe prve pnevmatike. Vozim se vecinoma sam, tlak pa imam 2.2/2.5. Moj ima pa 190kg, tud mislim na motor ;) Je pa isto z Dukom, ki jih ma 150. Zato pa jaz precej kompenziram lahkoto mopeda  ;)

  Zadaj pa ponucam SF v priblizno 5k in ToF v 6, 6.5k. Vecinoma ker malce pocasneje vstopam v zavoj, pa potem z malo vec gasa ven in je obraba zadnje zato vecja kot jo ima marsikateri hitrejsi voznik..

 

  Prva pa rata takakle:

 

profil.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

kaj natakniti na ropotuljo se je preselil v splošni čvek...in ni več v povezavi s temo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Sem sveži motoris na starem motorju. Po 25 letih brez motorja sem po smešni ceni kupil Hondo devill 650. Stara skoraj kot jaz p vendar z prevoženih 50.000 kilometrov, letnik 2000. Ker se vedno splača povprašat ljudi z več izkušnjami me zanima katere gume kupit. Sedanje niso obrabljene so po letnik 2017.

Pa hvala za nasvet.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, knedl said:

Sem sveži motoris na starem motorju. Po 25 letih brez motorja sem po smešni ceni kupil Hondo devill 650. Stara skoraj kot jaz p vendar z prevoženih 50.000 kilometrov, letnik 2000. Ker se vedno splača povprašat ljudi z več izkušnjami me zanima katere gume kupit. Sedanje niso obrabljene so po letnik 2017.

Pa hvala za nasvet.

 

A to ima zadaj 150/70-17, spredaj 120/70-17? Pri mitasu imas 3  pretezno cestne serije gum. Sport force, Touring force in Terra force-r. Od teh je verjetno touring force bolj smiselna izbira kot sport force. Sprednja Terra force ne obstaja v tej meri. Vozil sem vse tri tipe, oprijema zame vedno dovolj, kilometrina med 5 in 8 000km. Nekateri naredijo tudi 2x toliko, jaz žal nikoli. Na trenutnem motorju je tretji par touring forcov.

ce imajo gume ze 5 let jih je smiselno menjat. Karkoli novega obujes, bo super. Srecno voznjo. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno sem na mitas sf+ pa me zanima iz izkušenj kaj je bolj optimalno za nižje temperature. Sf+ ali touring? Po eni strani je sf+ mehkejsa ampak verjetno narejena za višje temperature. Tisti ki ste imeli obe, katera se je bolje obnesla za jesenske, zimske in spomladanske temperature?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Rok8 pravi:

Trenutno sem na mitas sf+ pa me zanima iz izkušenj kaj je bolj optimalno za nižje temperature. Sf+ ali touring? Po eni strani je sf+ mehkejsa ampak verjetno narejena za višje temperature. Tisti ki ste imeli obe, katera se je bolje obnesla za jesenske, zimske in spomladanske temperature?

nisem opazil bistvenih razlik na mrzlem. Pravzaprav obe delata dobro hladni. Ne rabita nekega ogrevanja. Nisem imel spuščanj, ali kakih presenečenj v hladnem, pa se vozim tudi pozimi. Tudi na -5C.

V dežju je za odtenek boljša ToF.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitasarji pravijo, pravkar zasledil na fb:

Today some of our riders took our new and upgraded Mitas 𝗦𝗣𝗢𝗥𝗧 𝗙𝗢𝗥𝗖𝗘+ 𝗥𝗦 tyre to the test https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tec/1/16/1f3cd.pnghttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tc3/1/16/1f4a8.png.
They rode the tyre on the international circuit of Misano Adriatico.
https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png
First impressions - they love it! https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t50/1/16/1f525.png Soon we will share more info and feedback with you.
 

312233501_573557158105176_7126682935964419801_n.jpg

312444866_573557041438521_6385932263825314239_n.jpg

312525152_573557078105184_3069536306483433446_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, KARMEN1 said:

SF+. 

V vseh vremenskih pogojih, v vseh letnih časih.

Tudi v snegu in poledici? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kere normalne gume pa so za sneg in poledico? :P

 

pred 2 urami, ProdriveR pravi:

A tole majo še v fazi razvoja? Ker na njihovi strani majo samo do dimenzije 140 xx 17??

ja, po slikah sodeč bodo tudi druge dimenzije.  Do sedaj je pa res bila sam ena dimezija.

 

aja, pa še okrog cen...cifre letijo v nebo. Vsakokrat ko menjam 07+ je plus 10€...pa mam že tretjo letos :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

E07+ Dakar zadnja se še kar drži. Fotke na 6kkm. Razen oprijema v mokrem, nimam pripomb. Lahko je 6C in je suverena. Rabi pa nižji tlak, vsaj zame od 1.8 do 2.2 je optimum.

20221127_150340_HDR.jpg

20221127_150345_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Po 17Kkm na Transalpu, povečini na asfaltu, do 10% na neasfaltiranih površinah bo E07 treba zamenjat.  Vožena 99% mirno, včasih  kak prelaz malo hitreje. Z oprijemom sem zadovoljen, moja izkušnje so pozitivne, največja težava je bila vročina, pri temperaturi 35°C+ in pri zaviranju v "območju regulacije ABS" je tulila in cvilila. V mokrem nisem preizkušal mej oprijema, za pravo blato ni, vse ostalo pa "momački" prenese. Prava guma za okoli sveta. Kupil nove E07+ oz. Dakar.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Glede na to, da je Mitas že oktobra lani objavil, da kmalu prihajajo gume Mitas Sportforce + RS v dimenzijah 180 in 190 za zadnjo gumo, me zanima če so kakšne informacije kdaj naj bi bile lansirane na trg oziroma jih bo mogoče kupiti.

Moje EV so že blizu indikatorjev in bi poskusil RS, tiste male dimenzije pa nimam kam nataknit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 15 urami, Voodoo pravi:

Kakšna je zdej scena za športne motorje? SF, al te SF ev…ne sledim. Katere imamo radi in katere ne? :) 

EV je novejša, predvidoma naprednejša in tudi izkušnje uporabnikov so takšne, da bolje držijo. Kilometrine prenesejo nekaj manj (morda so nekoliko mehkejše) a z boljšim oprijemom.

Predlagam polnjenje po njihovih predlogih cca 2,3 bar sprednja in 2,4 bar zadnja guma. Ko sem polnil 2,8-2,9 zadnjo, pri močnem odpiranju plina v nagibu zdrsuje, pri nižjem tlaku pa ne (a je večja obraba - če jo paziš (nežnost) morda iztržiš 5000km).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Voodoo pravi:

Če nardim 5k bo solidno, ponavadi mam tako kilometrino z ST gumami. Res bo pa to prva sezona z MT-09. 

Če nardiš 5kkm varno in brez stresa:btk 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!