Skoči na vsebino

Yamaha MT 07 Tracer


Big Py

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav, sem novopeceni lastnik tracerja 700, zelo zadovoljen, razen seveda zvoka. Razmisljam o nakupu Mivvovega oval ali pa speed edge izpuha. Ima kdo namontiranega katerega mivva? Ne zelim preglasnega, ampak iscem booj globok zvok. Priporocate kaj drugega v tem cenovnem rangu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, men ma čist ok zvok, še preglasen mi je včasih, izgled mi je pa tud zelo lep.

Jaz bi original auspuh tako predelal, da ne bi imel te polmetrske izhodne cevi okoli katere je našraufan fake lonec, tko da bi blo vse pod motorjem, tko čisto, hidden bi zgledalo :)

Ampak ja, vsak ima svoj okus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Gassa pravi:

Pozdrav, sem novopeceni lastnik tracerja 700, zelo zadovoljen, razen seveda zvoka. Razmisljam o nakupu Mivvovega oval ali pa speed edge izpuha. Ima kdo namontiranega katerega mivva? Ne zelim preglasnega, ampak iscem booj globok zvok. Priporocate kaj drugega v tem cenovnem rangu?

Mogoče bo tole malo v pomoč...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tale leovinci zgleda kr ok :) zvok bi moti pa v zivo slisat. moj tracer je letnik 2017, torel euro4. Je kdo homologiral euro 3 izpuh na euro4 motor?

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, Gassa said:

Ja tale leovinci zgleda kr ok :) zvok bi moti pa v zivo slisat. moj tracer je letnik 2017, torel euro4. Je kdo homologiral euro 3 izpuh na euro4 motor?

Uff, mal zajebal :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 5. 2019 ob 12:56, Snečer pravi:

jaz bi "to" predlagal, vizualno ni lepšega

...brez izpuha?

ena škatla od skuterja tam spodaj pri tleh, da jo vsaka voda zalije??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bit čuden, večina ima lonce spodaj, potem pa še dimnike dodatno

kakšna voda? razen če bi po reki vozil, a ni šans da not pride ko je v pogonu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne nosilce za telefon/navi kej uporabljate na Tracerjih?

Na belanci skor ni prostora. Givi ma neko opcijo prečke za na nosilec šipe, sam je precej tanek, pa je pol problem najt klasičen nosilec ki zmore dobro zagrabit 12mm prečko. Imajo sicer oni svoje, a jih prodajajo po taki ceni da ne veš če se zezajo al resno mislijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se odlocil, da najprej kupim rabljen original avspuh, ga odprem in vidim, kaj se da modificirati. Je za mt07, tracer in xsr enak izpuh? Ce se komu valja, kupim rabljen original izpuh, nekje okrog 50 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Gassa pravi:

Ce se komu valja, kupim rabljen original izpuh, nekje okrog 50 eur.

Obstaja tema VICI...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, sesir said:

Obstaja tema VICI...

Zakaj? So yamahini kaj vec vredni, ko po menjavi leta lezijo po kleteh? Mogoce pa manjka tema “prodam suho zlato”

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Gonca said:

Ja, kolker sem tuje forume precekiral se prodajo (ne prodajajo) po okoli 50 eur. Sej tudi na bolhi jih je par, pa so zgleda slovenski veliko vec vredni. Torej, ce kdo proda, kupim za 50 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpuh se je modificiral po tem postopku:

https://www.xsr700forums.com/forum/633-exhaust-discussion/7729-oem-xsr-700-exhaust-mod.html

ter dodatno zamenjana izhodna cev za debelejšo 40mm. Sedaj je motor glasen, za mesta in naselja še preveč, kot da je odstranjen db killer. Glede na to, da se veliko vozim po mestu, ga sam ne bom uporabljal, zato ga prodajam oz. menjam za originalnega. Bom moral pogruntat kaksno drugo modifikacijo ali pa kupiti leovincija, scja...

se oglas:

http://m.bolha.com/nadomestni-deli/deli-za-motorna-kolesa/izpusni-sistemi/mt07-tracer-700-xsr-700-modificiran-original-izpuh-1344405558.html

7AFD6848-11FE-466D-A0C9-47E71FBA4627.jpeg

C104A700-7AC4-463E-AC7B-36F253286AF2.jpeg

FB4A1527-816E-4888-984F-1656A026A194.jpeg

3423ED14-F7DD-47BD-B55C-AFF7471EDCC4.jpeg

3227BDC2-A7D9-4E6D-BFC5-4BA8B764B572.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ker prva predelava auspuha ni bila uspesna, sem nabavil drug original auspuh in se lotil naslednje predelave - odstranitve katalizatorja. Torej auspuh prerezat pred loncem, zbit ven katalizator in nazaj zasvasat.

Auspuh ni zelo glasen, ampak ima bolj oster zvok. Pricakoval sem bom globok zvok, vendar je zvok bolj rezek. Meni je vsec, ko ga na cesti navijes proti blokadi in prav lepo zapoje. Razlika je opazna ze v standgasu.

Tako, zaenkrat je to to in sem s predelavami auspuha zakljucil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

A majo vaši CP-2 motorji tud tak tikajoč zvok, al je z mojim kej narobe? Pa tko, grobo se mi zdi da laufa. Ja, olje ma, nč bat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 7. 2019 ob 23:49, farang pravi:

A majo vaši CP-2 motorji tud tak tikajoč zvok, al je z mojim kej narobe? Pa tko, grobo se mi zdi da laufa. Ja, olje ma, nč bat :P

ja normalno, to je zvok ketnice v motorju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 28. 7. 2019 ob 21:38, a-rod pravi:

ja normalno, to je zvok ketnice v motorju

Ok, hvala za info.

Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe?

Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, farang pravi:

Ok, hvala za info.

Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe?

Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 

to foro ima kar nekaj motorjev, saj se boš navadil. on/off efekt je to.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!