Skoči na vsebino

Yamaha MT 07 Tracer


Big Py

Priporočene objave

Yamahin serviser mi je rekel, da firma ze 10 let ni spremenila vzmetenja. Vse jasno :)

S HyperPro kitom dobim tudi njihove nastavitve za optimalno delovanje. Menda bodo ze vedeli, kaj delajo.

Menjal bom sam, ze imam nekaj izkusenj.

Da se enkrat pojasnim....s standardno nastavitvijo se lahko kolikor-tolikor peljem. Re-bound imam pocsem na soft, saj drugace vzmetenje seka nazaj. Kakor povecam hod vzmetenju, pricne motor plavati in poskakovati. Kakor mu zmanjsam hod, se mu vsi tresljaji s ceste prenesejo name. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, spartanbp pravi:

Yamahin serviser mi je rekel, da firma ze 10 let ni spremenila vzmetenja. Vse jasno :)

S HyperPro kitom dobim tudi njihove nastavitve za optimalno delovanje. Menda bodo ze vedeli, kaj delajo.

Menjal bom sam, ze imam nekaj izkusenj.

Da se enkrat pojasnim....s standardno nastavitvijo se lahko kolikor-tolikor peljem. Re-bound imam pocsem na soft, saj drugace vzmetenje seka nazaj. Kakor povecam hod vzmetenju, pricne motor plavati in poskakovati. Kakor mu zmanjsam hod, se mu vsi tresljaji s ceste prenesejo name. 

Da bi bilo tako "nevozno" pa kar težko verjamem :) Saj kaj pa se je tudi sicer spremenilo pri fedrah v zadnjih 10ih letih? :) ... to so bolj ali manj enaka zadeve že dolgo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 5. 2021 ob 9:28, Snečer pravi:

Da bi bilo tako "nevozno" pa kar težko verjamem :) Saj kaj pa se je tudi sicer spremenilo pri fedrah v zadnjih 10ih letih? :) ... to so bolj ali manj enaka zadeve že dolgo.

Nasplosno pri vzmetenju sem mislil ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Sedaj se mi je vzmetenje že malo "uleglo", torej prevoženih že imam preko 1.000 km. Na krmilu se mi pojavlja wobbling, vilice "potonejo" ob zaviranju kar močno. Zadaj motor plava (sicer je malce boljše kot na začetku). Motor poskakuje na neravninah.

Vožnja v dvoje je misija nemogoče.

Danes menjam fedre, pa da vidimo efekt :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to govoriš še za original? prvič slišim, da so original fedri po jurja prevoženih za v smeti. tole bo bolj kaksna druga kaprica...

sem prepričan, da bo po menjavi bo pa oh in sploh, ane...

Popravljeno . Popravil Gassa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, spartanbp pravi:

Sedaj se mi je vzmetenje že malo "uleglo", torej prevoženih že imam preko 1.000 km. Na krmilu se mi pojavlja wobbling, vilice "potonejo" ob zaviranju kar močno. Zadaj motor plava (sicer je malce boljše kot na začetku). Motor poskakuje na neravninah.

Vožnja v dvoje je misija nemogoče.

Danes menjam fedre, pa da vidimo efekt :)

če je motor v garanciji, predlagam ... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 6. 2021 ob 8:20, Gassa pravi:

a to govoriš še za original? prvič slišim, da so original fedri po jurja prevoženih za v smeti. tole bo bolj kaksna druga kaprica...

sem prepričan, da bo po menjavi bo pa oh in sploh, ane...

Khmm...ja, original je za v smeti. Imel sem recimo Kawasakija ZR-7, letnik 2005. Izjemno balansiran motor, vzmetenje je pobiralo neravnine kot za salo. Prevozil tudi po 300 km v enem kosu (pazi s sopotnico). Ko sem stopil z motorja, je bilo tako, kot da bi komaj zlezel nanj. In to je bilo leta 2005...sedaj se pise 2021. Pa ni bilo takrat vzmetenje super-duper razvito kot danes.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu zamerim Yamahi...kaj bi bilo za taksno firmo, da poslihta podvozje? Dobesedno nic. Par 100 do 300 € visja cena, ne pa da se clovek sam potem zeza. Seveda pa prodajajo po zasoljeni ceni izboljsave podvozja...kot recimo komfortni sedez (ki je btw. res nuja, ker ti pri standardnem hoce po 100 km rit dol past). Da ne recem o vetrni zasciti...original je jajca, tako bobni, da je noro. Zacuda...se pa zadeva umiri, ko kupis dodatno sipo (touring), ki jo Yamaha da na voljo kot opcijo.

Ob 18. 6. 2021 ob 10:42, Snečer pravi:

če je motor v garanciji, predlagam ... :) 

??

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premehko vzmetenje sem tudi jaz zameril moji MT-07. Če bi jo obdžal bi sigurno naredil nadgradnjo na Wilbers. Ponudbo sem imel za cca 800€.

Poskakovanje čez ovinke je bil hudo nadležno pa na 2021 modelu ni veliko bolje kakor pravijo na testih.

Na koncu pa potegneš črto in vidiš če upoštevaš vse nadgradnje in še malo dodaš, dobiš en razred boljši motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi na moji Yamahi FZ6 pred davnim desetletjem in pol, je bilo vzmetenje zanič. Sedaj sem gledal T7 in mislim, da jo bom preskočil. Spet vzmetenje bolj bogo. Da bi original spreminjal mi na misel ne pride, ker se začnejo podirat druge zadeve.

Bolj se splača dat kakšen € več, kot kupovati polizdelek, ker ko potegneš črto, si lahko za predelave dal celo več, kot da bi kupil dobr bike v štartu. Ob prodaji, pa seveda to nikogar ne zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, bikez pravi:

Tudi na moji Yamahi FZ6 pred davnim desetletjem in pol, je bilo vzmetenje zanič. Sedaj sem gledal T7 in mislim, da jo bom preskočil. Spet vzmetenje bolj bogo. Da bi original spreminjal mi na misel ne pride, ker se začnejo podirat druge zadeve.

Bolj se splača dat kakšen € več, kot kupovati polizdelek, ker ko potegneš črto, si lahko za predelave dal celo več, kot da bi kupil dobr bike v štartu. Ob prodaji, pa seveda to nikogar ne zanima.

Na Tracerju 7 je "obvezno" potrebno dokupiti komfortni sedez in touring sipo. Kar se tice vzmetenja, pa sem nadgradil sedaj s kombi kompletom HyperPro.

 

Lahko recem, da se je izboljsal nagib v ovinku, motor gre enkrat (ko lezis v ovinku) kot po tirnicah. Wobblinga ni vec. Se mi je kar povecalo zaupanje v motor.

 

Kar se tice poskakovanja, pa se je sedaj bolje. Sicer se zmeraj zna skociti, ni pa vec tako nervozen. Me je pa prisla zadeva 290 € (kombi-kit HyperPro) s postnino. Poslihtal pa sem s kolegi za par pirov.

 

Ce pogledam vse skupaj, so me potrebne modifikacije prisle cenovno 700 €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, bajkr88 pravi:

 A mas Tracer 07? Jaz mam Tracer 9 in se mi zdi, da je podbno, vizir bi lahko malo bolj branil veter. 

Meni se zdi, da je zelo pomembno, da ni preceč zožan ob straneh, de mi zdi, da ta veter ki pride v telo s strani vizirja, povzroca butanje pri vecji hitrosti. 

Ker visok je vizir dovolj. Tudi jaz bom isal eno alternativo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Še en manjko Yamahe Tracer 7....spredaj ni "fork brace". Sicer ne vem, kako se prevede v slovenščino :blush:

 

Zakaj Yamaha ni dodala ojačitve blatnika, ki bi učvrstil povezavo med obema teleskopoma spredaj, tako kot imajo drugi proizvajalci, zopet ne vem....ampak najverjetneje šparanje :BUA:

Manjko se vidi zaradi mehkih vilic (tako imam nastavljeno) v ovinkih. Svinja japonska bi rada v ovinku spodnesla, če preveč zaviram le na sprednjo...se prav čuti spodvijanje prednjih vilic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš kaj več podatkov o Hyperpro-ju? Katere artcle numberje si to vzel? Jaz tam gledam, in majo set fedrov za znižat zadevo (sm račka), pa majo komplet set sprednji in zadnji del, ampak ne piše da imajo set z nizkimi vzmetmi. Kje si kupil? V SLO uradno ni zastopnika, na maile pa v SLO itak nben ne odgovarja.

Jaz cincam al menjat za kak drug motor (KTM 790/890 ADV, F900XR ipd), po drugi strani bi pa za jurja in pol uredil skoraj vse kar me moti na tem in ga komot furam dalje. Motorji ki so meni všeč so vsi cca 12k€ in več.

Ajam ve kdo kje bi dobil mal širšo balanco? Gledam pa nč pametnega nikjer, za 900-ko majo marsikaj, za ta malo pa nkjer nč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 7. 2021 ob 18:36, farang pravi:

Maš kaj več podatkov o Hyperpro-ju? Katere artcle numberje si to vzel? Jaz tam gledam, in majo set fedrov za znižat zadevo (sm račka), pa majo komplet set sprednji in zadnji del, ampak ne piše da imajo set z nizkimi vzmetmi. Kje si kupil? V SLO uradno ni zastopnika, na maile pa v SLO itak nben ne odgovarja.

Jaz cincam al menjat za kak drug motor (KTM 790/890 ADV, F900XR ipd), po drugi strani bi pa za jurja in pol uredil skoraj vse kar me moti na tem in ga komot furam dalje. Motorji ki so meni všeč so vsi cca 12k€ in več.

Ajam ve kdo kje bi dobil mal širšo balanco? Gledam pa nč pametnega nikjer, za 900-ko majo marsikaj, za ta malo pa nkjer nč.

Vzel sem direktno od firme, kontakt je tukaj; info@webshop-hyperpro.com

Moj kontakt tam je drugače g. John Troost...mi je uredil nakup preko njihove spletne strani. Plačaš lahko preko PayPala, predračuna ali kreditne kartice (kaj ti pač ustreza). Poštnina v Slovenijo je bila 30 € za komplet progresivnih vzmeti. Najbolje, da vprašaš njega in referiraš name...ti bo predlagal ustrezne rešitve. Link za komplet kit mi je kar on poslal.

 

Drugače pa moram priznati, da sem si naročil sedaj ob regresu zadnji novi amortizer od Hyperpro :blush:. Sicer je vse OK, moped gre kot po tirnicah, ampak bi pa rad še boljše vzmetenje zadaj.....sem postal razvajen. Moja boljša polovica je bila seveda navdušena....not :kva2:

 

Za širše krmilo pa ne bi vedel, meni je dovolj široko na novem modelu. Stari model je baje imel te težave.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, tule je kombi-kit za fedre, standardno. Znižano ti pa mora John Troost ponuditi....

https://www.webshop-hyperpro.com/en/motorbike/yamaha/tracer-700/tracer-700/2020-2020/suspension/front-and-rear-suspension/combi-kit/SP-YA07-SSC029

 

Gre za že novi model. Po mojih občutih je vzmetenje takoj boljše za enih 50 %. Nagibam se s tem kitom tako v ovinkih, da me včasih kar strah postane :smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Evo ga, novi amortizer HyperPro zadaj. Ima nastavljivo kompresijo, povratni hod ter prednapetost. Vzel sem še dodatno opcijo "remote adaptation control". Ko se enkrat amortizer vgradi, je zaradi okvirja zelo težko doseči nastavitve. Da bi pa za vsako spremembo nastavitev moral demontirati amortizer, je pa "no go" :)

 

Moram ga še vgraditi in stestirati....sedaj bi pa moralo vzmetenje špilati, kot treba.

 

 

x.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podajam vtise z nedeljske vožnje v dvoje; z zadnjo progresivno vzmetjo (Hyperpro) ni težav z nosilnostjo, tudi preko klancev, težjih udrtin in testirano na slabi (makadam) cesti. Torej da "tamalii" Tracer 7 ni primeren za 2, je odvečen strah. Agregat spodobno vleče voznika in sopotnika brez težav, omogoča prehitevanje. Komfort je za oba na spodobnem nivoju, nagibanje v ovinkih stabilno...lahko rečem kar športno.

Težav s hlajenjem ni, saj se prednji del pri vožnji s sopotnikom dvigne za kakšen centimeter ali dva, tako da hladilnik dobi dovolj svežega zraka.

Seveda pa ta teden (upam) montiram nov amortizer in poročam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, novi Hyperpro amortizer je zadaj vgrajen. Sicer moram poiskati še nastavitve, ampak lahko že po prvi vožnji povem, da je bolje. Tako kot je bilo izboljšanje z vgradnjo progresivne vzmeti, tako je sedaj izboljšanje z drugim amortizerjem :)

 

Če koga zanima, nameravam prodati originalni amortizer z že montirano progresivno vzmetjo Hyperpro. Ugodno :) Paše tudi na stari model Tracer 700.

 

Spredaj se bom v vilicah poigral še v prihodnjih tednih z različnimi gostotami olja, da najdem pravo kompresijo zase. In to je potem to.

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena kritika Yamahe...Honda je recimo predstavila tanovo CRB 500 R (ni ravno abnormalno močan motor), ima pa zadeva up-side down vilice ter spredaj nastavljive od Showe (v eni vilici preload, v drugi vilici pa rebound).

Nova ima bistveno boljši displey kot Yamaha Tracer, poleg tega pa še radialno vpete čeljusti. Cena pa (starega modela) 6.700 € v Nemčiji.

 

Naj se Yamaha od Honde kaj dobrega nauči.

 

 

Honda-CBR500R-Modelljahr-2022-169Gallery-46a27f92-1828259.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Fazer03 pravi:

To sta pa po namembnosti različna motorina ... če prav razumem je Honda sport, Yamaha pa bolj SUV. 

Ja, na izgled imata razlicna segmenta. Ampak ta Honda ima okoli 50 KS, torej eno stopnico nizji razred kot Tracer 7. Vzmetenje in zavore pa boljse....sedaj pa razumi ?

To, da pride mocnejsi motor Yamaho vec denarja za proizvodnjo je lari-fari. Do sedaj so prodali nickoliko CP2 motorjev, z vsako enoto pa se proizvodna cena na enoto zmanjsa. Ekonomija obsega, ekola. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No....za svojega sem sedaj našel osnovne nastavitve, ki "gredo skozi" :) Naj povem, da sem jih našel v roku par ur....v bistvu sem vzel s sabo original orodje in se vozil po luknjastih cestah (mesto), lepih ravnih cestah (podeželje), po hribovitih vzponih in padcih.

Vsak klik se pozna in ima vpliv na obnašanje motorja. Včeraj je bil kar hladen asfalt (že proti večeru, ca. 16 stopinj) in mi je že guma pričela zdrsavati, pa sem si rekel, da je dovolj :bike: za danes.

Te gume zvozim (Michelin Pilot Road 4), potem pa seveda Dunlop MK3, to pa je že čisto druga pesem :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!