Skoči na vsebino

Yamaha MT 07 Tracer


Big Py

Priporočene objave

Majhen up-date; po prevozenih 500 km sem si nastavil podvozje tako, da mi povsem ustreza. Razlika med originalom in nadgradnjo je kot dan in noc.

 

Prej nisem mogel izkoristiti moci motorja v celoti, sploh na grbinastih cestah pride original podvozje izredno hitro k limitu. Sedaj pa imam se rezervo :)Tudi bolj varno in zanesljivo se pocutim na cesti. Priporocam HyperPro vsem, ki niso zadovoljni z originalnim vzmetenjem. Ali pa kaksnega drugega; Wilbers, Oehlins itd...Nadgradnja pride ca. jurja...ni malo, ampak se na dolgi rok zagotovo izplaca.

 

Ko pa Dynojet vrze na trg Powervision III. za CP2 motor Euro5, pa grem se po tistih 6 konjev in 6 Nm navora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, farang pravi:

Kul, katero kombinacijo vzmetenja maš sedaj gor?

Vse od HyperPro (sprednje progresivne vzmeti in SAE 10 olje, zadaj pa tudi njihov amortizer). Se pelje lepo tudi sedaj v hladnem vremenu. Nastavitev povratnega hoda pa imam drugacno od njihove priporocene (le 3-4 klike ven namesto 6). Cez zimo "bi se lahko" malo poigral z mesanjem olja vilic, menim da je pravo olje SAE 12.5....ampak trenutno le predvidevam. Je pa to, naj poudarim, le moja kaprica, ker se vilice res lepo obnasajo s trenutnimi nastavitvami. SAE 12.5 je bolj za sportno uporabo, 15 je ze pretrdo. Torej ce me moja boljsa polovica ne zapusti, ostanem na SAE 10 olju ?

Sicer mi je zadnja guma ob sportni nastavitvi zadnega amortizerja obcasno javkala nad zlorabo ? Zato sem prednapetost amortizerja zadaj zmanjsal za 3 klike, da je varno pocutje in da tudi zadnji amortizer zbalansiram s prednjimi vilicami (da guma slucajno ne zdrsne). Bo potrebno poseci po boljsi in mehkejsi gumi, ki bolje dusi vibracije. Road 4 je pretrda guma za sport nastavitve, zagotovo...razmisljal sem o Dunlop Mk3 ali Michelin Power GP.

Na samih gumah tako spredaj in zadaj se vidi enakomerna obraba in lep enakomeren obroc. Prednja guma sedaj omogoca vec nagiba. Kaj to pomeni v praksi? Zadnjic sem sel na Roglo in sem se v ovinkih tako nagibal, da se mi je kar po glavi motilo se pol ure, ko sem sestopil z mopeda ?

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima pa menjava vzmetenja še 2 pozitivna učinka;

 

1. Nove komponente (vzmeti in amortizer) so lažje od originalnih, kar pomeni manj nevzmetene teže. 

2. Druga lepa plat menjave pa je zmanjšanje tresljajev motorja (ko preideš v vrtljaje nad 5.000 o/min). Tresenje se je tako zmanjšalo, da ga sedaj niti ne čutim več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Da še delim tole novice glede moči nove Tracer 7 l. 2021 oz. Tracer 700 l. 2020 (Euro 5 model). Testiranja 1000ps.de (če pozna kdo to platformo) so pokazala moč 76 KS in ne tovarniško deklariranih 74 PS. Torej je motor malce močnejši, je pa še vseeno v zakonskih okvirjih.

Zanimivo je tudi (bil je vzporedni test z novim Triumphom 660), da ima 3-cilindrično motor Triumph 84 KS namesto deklariranih 80.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 35 minutami, Ruby pravi:

Gledam Kappine KS310, so halogenske 2 x 55W:

Dodatnih 110W pomeni skoraj (10A) kar precej... Točno izračunaj po Ohmovem zakonu.

Na hitro ne najdem, koliko je dovoljena obremenitev na Tracerju700.

Poglej za kakšnimi, "špic lampami" z LED sijalkami poraba je tam dosti nižja.

Tule so se nekaj razpisal o dodatni električni opremi na FZ/MT 07...

Med drugim je tam zapisano tole...

"Yes, you are correct in that on page 4-23 of the '15 07 US Owner's Manual it says of the built-in accessory outlet, "...the load must never exceed 24 W (2 A), otherwise the fuse may blow or the battery may discharge." Seems clear enough to me."

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, hvala za nasvet.

Sem malo pobrskal po netu in se raje odločil za naročilo LED variante (2 X 14W).

Obstaja morda kje električna shema motorja (tracer mt07,  l. 2019)?

Rad bi vezal preko kontakta ključavnice, da se slučajno ne zgodi, da luči ostanejo prižgane in izpraznijo aku.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 11. 2021 ob 20:18, Ruby pravi:

Ja, hvala za nasvet.

Sem malo pobrskal po netu in se raje odločil za naročilo LED variante (2 X 14W).

Obstaja morda kje električna shema motorja (tracer mt07,  l. 2019)?

Rad bi vezal preko kontakta ključavnice, da se slučajno ne zgodi, da luči ostanejo prižgane in izpraznijo aku.

 

 

Lahko vežeš tudi preko kablov, ki grejo na stikalo za zavorno luč (prednjo ali zadnjo, nima veze), boš z lahkoto prišel do kablov tudi brez sheme, delalo bo pa enako ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pravkar doma od čarmana, menju spredaj vzmetenje za wilbers in se res splača.... je res razlika in  je  zelo lepo vodljiv... priporočam 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne zadaj mi je pa spartanbt prodau od tanovga tracerja ki ma za nastavljat dušenje,pa gor je druga vzmet....

spredi me je pa koštalo 280, delo vzmeti tesnila olje....

skupi z prevozom in vse kar sm dau nakonc je pa naneslo kr okol 500€, sam mi ni žal...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 4. 2022 ob 7:24, bajkr88 pravi:

ne zadaj mi je pa spartanbt prodau od tanovga tracerja ki ma za nastavljat dušenje,pa gor je druga vzmet....

spredi me je pa koštalo 280, delo vzmeti tesnila olje....

skupi z prevozom in vse kar sm dau nakonc je pa naneslo kr okol 500€, sam mi ni žal...

 

S takšnim podvozjem boš brez težav sledil večji in bistveno močnejši MT-09 :naughty:

 

Razen če je seveda SP verzija, ki ima Öhlins podvozje, ampak tistih je za prste ene ali dveh rok v Sloveniji.

Popravljeno . Popravil spartanbp
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, najboljši upgrejd za Tracer 700 je definitivno vzmetenje! 3 leta na Willbersu, spredaj in zadaj, zadaj še z preload sistemom, vredno vsakega evra. Imel možnost peljati stock vzmetenje na MT07 v in je res kozolc proti nadgradnji. 

Še malo, pa do spet asvalt segret.. :)

IMG_20210530_130740.jpg

Popravljeno . Popravil DustOff
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je.... kake nalepke izpuhi... v to se splaca dat najprej... 

drgac pa ... spartanbp kaj si  mislu s tem  😁 ko Dynojet vrze na trg Powervision III...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 4. 2022 ob 0:09, bajkr88 pravi:

res je.... kake nalepke izpuhi... v to se splaca dat najprej... 

drgac pa ... spartanbp kaj si  mislu s tem  😁 ko Dynojet vrze na trg Powervision III...

 

Nameravam kupiti Dynojet Powervision III., ko pride ven za mojega Tracerja Euro 5. Dodatno še Air box lid kit, seveda. Ne rabiš nobenega znanja, vse deluje avtomatsko. Mape si naložiš na kontrolno enoto motorja in deluje. Okoli 82 KS in 72 Nm navora da zadeva ven.

 

Za tvojega pa je Powervision III. že zunaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, spartanbp pravi:

Nameravam kupiti Dynojet Powervision III., ko pride ven za mojega Tracerja Euro 5. Dodatno še Air box lid kit, seveda. Ne rabiš nobenega znanja, vse deluje avtomatsko. Mape si naložiš na kontrolno enoto motorja in deluje. Okoli 82 KS in 72 Nm navora da zadeva ven.

 

Za tvojega pa je Powervision III. že zunaj :)

Sepravi Powervision 3 je kompatibilen z letnikom 2018?

Pisuka, me zanima ej.. Pohvalijo ful od DNA stage 2 filter in lid, menda res deluje po gledano  dyno grafu. Sam je drag, cca 170$. 

Edino ecu rabi flash. 

Ali je treba tud flashat ecu z kombinacijo Powervisiona filter modifikacije? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DustOff pravi:

Sepravi Powervision 3 je kompatibilen z letnikom 2018?

Pisuka, me zanima ej.. Pohvalijo ful od DNA stage 2 filter in lid, menda res deluje po gledano  dyno grafu. Sam je drag, cca 170$. 

Edino ecu rabi flash. 

Ali je treba tud flashat ecu z kombinacijo Powervisiona filter modifikacije? 

Zdravo. Imajo za Tracer 700, ja. Tule je link, tudi za Airbox lid. Imaš pa potem vsaj 6 KS in 6 Nm več.

Produkt registriraš in ga aktiviraš. Imaš na voljo vsaj 10 različnih map, ki jih izbiraš po želji. Power Vision 3 lahko potem kar pustiš na mopedu (na belanci) in ga lahko uporabljaš za ogledovanje parametrov, če želiš. Z Airobox DNA air lid-om je posebna mapa, tako da tam je povečanje KS in Nm še večje. Koliko pa, ne vem...gledal sem malo grafe, ampak bi moral iti na dyno, da testiram moč prej in po modifikaciji. Ne vem pa, kje je v Sloveniji še sploh kakšen dyno za motorje??? :hmm:

https://www.dynojet.com/parts/yamaha/tracer-700/2018

Vprašaj jih, če deluje tudi za tvojega Tracerja preko eMaila. Hitro odgovorijo. Rabijo št. šasije in letnik ter je to to. Drugače pa velja ta zadeva za Euro 4. 

Ker je moj Euro 5, še bom moral malo počakati. Četudi je motor že dosti močan v originalni verziji, pa bi po moje s tem Dynoyetom "znorel" :naughty::quad:

Mogoče se sliši drago, ampak je le preizkušen software in pa seveda to je Dynojet, ne pa neka garaža, kjer ti moped uničijo :dry:

 

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poceni ni, bi pa imel 😀

je mogoce kdo preizkusil mra vizir , kot na sliki... ????  pomaga kaj? na dolgih furah mi  je vetr kr moteč ...

Screenshot_20220419_154402.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, spartanbp pravi:

Zdravo. Imajo za Tracer 700, ja. Tule je link, tudi za Airbox lid. Imaš pa potem vsaj 6 KS in 6 Nm več.

Produkt registriraš in ga aktiviraš. Imaš na voljo vsaj 10 različnih map, ki jih izbiraš po želji. Power Vision 3 lahko potem kar pustiš na mopedu (na belanci) in ga lahko uporabljaš za ogledovanje parametrov, če želiš. Z Airobox DNA air lid-om je posebna mapa, tako da tam je povečanje KS in Nm še večje. Koliko pa, ne vem...gledal sem malo grafe, ampak bi moral iti na dyno, da testiram moč prej in po modifikaciji. Ne vem pa, kje je v Sloveniji še sploh kakšen dyno za motorje??? :hmm:

https://www.dynojet.com/parts/yamaha/tracer-700/2018

Vprašaj jih, če deluje tudi za tvojega Tracerja preko eMaila. Hitro odgovorijo. Rabijo št. šasije in letnik ter je to to. Drugače pa velja ta zadeva za Euro 4. 

Ker je moj Euro 5, še bom moral malo počakati. Četudi je motor že dosti močan v originalni verziji, pa bi po moje s tem Dynoyetom "znorel" :naughty::quad:

Mogoče se sliši drago, ampak je le preizkušen software in pa seveda to je Dynojet, ne pa neka garaža, kjer ti moped uničijo :dry:

 

Aha, hvala ti za info. 💪

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, bajkr88 pravi:

poceni ni, bi pa imel 😀

je mogoce kdo preizkusil mra vizir , kot na sliki... ????  pomaga kaj? na dolgih furah mi  je vetr kr moteč ...

Screenshot_20220419_154402.jpg

Glede  vizirjev, lahko recem, da sem naredil celo studijo, ker nism najdu nic pametnega, sem si jih sam naredu, trenutno je četrti na motorju. Pa imam doma Puig touring vizir prav tako, pa meni osebno je bilo samo se slabse, veliko bufetinga okoli celade. Visok sem 185cm. Ce bi ga kdo imel, ga z veseljem prodam. 

Skratka problem je zaradi scitnikov rock, zaradi same postavitve, mora biti vizir ozji po sredini nakar pride do turboliranja zracnega toka.

Je par for, s katerim sem dosegel, da sem se izognil temu bobnenju, ce koga zanima, se da zadevo resit, sam bo potrebno vizir narest na novo. Nisem pa se probal teh spojlerjov za na vizir, mi niso prevec usec. 🥴😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti spojlerji so grdi, še največ efekta imajo na adv motorjih z višjim vizirjem. Namreč kot spojlerja lahko spreminjaš, pa preusmeriš tok zraka.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!