Skoči na vsebino

Yamaha MT 07 Tracer


Big Py

Priporočene objave

me ne moti ce je grdo... bi ga imel le za dalse fure.... samo ce je kdo ta mra sprobu naj javi.... drugac sm italjanski forum brau in en ga je pohvaliu u nulo..da je zvok vetra utihnil in tako ... 

sam imam tud puig ...kot spodaj na sliki .... plus naredu sm nove luknje da sm ga dal še višje kot je mišljeno.... je velik bols kot brez oz original ampak se vedno pojmojm se da kj bolsga dobit.... zdej nevem edin ce bi spojler gor dau.... 

Screenshot_20220419_183016.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugace je un italjan povedal tole.... in slika njegova

Avevo l'originale, quello  basso. Per me, era insopportabile il rumore al casco. Sono alto 1,70cm e, prima di convincermi al cambio, ho provato svariati caschi non trovando grosse differenze fra loro.

Avevo avuto modo di provare  l'MRA vario sul Varadero di mio nipote, e, restando davvero colpito dalla silenziosità,ho deciso di fare l'acquisto.

E' un mondo diverso già regolato a metà dell' altezza. Quasi non ci credevo, Posso viaggiare tranquillamente  anche a tutto gas senza che la testa venga sballottolata e con silenziosità ottima.Tutto questo alzando abbastanza l'aletta secondaria. A velocità di crociera di 120, 130KM/H, quasi stento a credere di essere sulla stessa moto di prima.

Tutto è piu' burroso e sento benissimo lo scarico, cosa che prima era quasi impercettibile causa il rumore del casco.

L'aria che si infiltra nello spazio fra il paramani e l'inizio del cupolino, non crea particolari fastidi.

La moto, ha un luk decisamente ( secondo me) piu' aggressivo ( o maschio se preferite).

Di seguito, spero di riuscirci,   qualche foto. Nella penultima potete vedere il traversino della Givi che

image.png.4b992fd362b58250e86ec37769d7dbcf.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bistvo je njegova višina (170cm) pa drža. ampak predvsem višina, ker oseba ki ima 175 ali 180cm bo drugače čutila piš vetra

mam tudi jaz 2 možnostoi nastavljanja višine in 2 vizirja. Dokler nisem odstranil spodnjih deflektojev je bobnelo, potem je pa čudežno ponehalo. Še najmanj bobni (original itak( z malo šajbo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa nevem no, z original vizirjem ni slo nikakor zmanjsat bobnenja.. Samo z nizjim vizirjem mi je to uspelo. Kot vizirja tudi igra vlogo, ker originalen kot vizirja usmeri vecino toka v glavo.. Bobnenja vec ni, samo pis vetra okoli celade. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno bom kupil ta mra s spojlerjem...... ce ne bo dost bolje od puig ga bom pa pač prodal naprej ,velik ne bom izgubil.... vizir se proda komot sm ze 2 tko... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zadnji sliki je zadnja verzija vizirja, na spodnjih vijakih podložen, da je večja odprtina za zajem, posledično je več pretoka zraka in s tem boljša regulacija z zgornjega dela.

To lahko vsak doma naredi, ni neke znanosti, samo par kosov orodja se potrebuje, polikarbonat se pa dobi v Horjulu, tud poceni. Probal iz plexi-ja narest, se da, ampak je zelo dovzeten na pokanje in UV žarke, tako da ni uredu.

Popravljeno . Popravil DustOff
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če se smem pridružiti tematiki....

 

... že v kakih dveh, treh temah enako vprašanje: Zakaj tlačiti poštarske šajbe na motorje?

1. ... ne zgleda..

2. ... motor gre hitreje kot poštarski moped, ki ne rabi "nobene aerodinamike"...

3. ...porušiš aerodinamiko in s tem stabilnost...

4. ...zmanjšaš si vidljivost , če je vizir preko višine oči.....sploh če voziš proti soncu... ponoči... nasprotne luči... umazana šajba...itd...

 

... v glavnem sami minusi.

kar nekaj motoristom sem predlagal, naj dajo šajbo dol... pa se pelje brez šajbe....

.. ekola.. sem poiskal eno temo, kjer smo to že pisali.... pa še druge so...

...Pazi!

To je moje mnenje in mnenja še nekaterih..... Naredi, kot ti paše....kot je to tudi par postov kasneje SAR Adventure- rider napisal....

 

je pa @DustOff na pravi poti. Če spodaj narediš režo... odprtino, s tem dodanim zrakom, ki vstopa skozi to režo,  zmanjšaš podtlak za šipo..in tisti zrak, ki se je umaknil pred šipo, ne sili v prazen prostor (podtlačni) za šipo, ker je tam že tisti dodatni zrak... in ta piš vetra lepo obkroži pilota...

Večja, kot je šipa, bolj kot je pokončna ali zavihana naprej, večji podtlak bo za njo... večje turbolence se bodo pojavljale. Če bodo izginile pri eni hitrosti, se bodo pri kaki drugi hitrosti zagotovo turbolence še namnožile....

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Zivnorc pravi:

...če se smem pridružiti tematiki....

 

... že v kakih dveh, treh temah enako vprašanje: Zakaj tlačiti poštarske šajbe na motorje?

1. ... ne zgleda..

2. ... motor gre hitreje kot poštarski moped, ki ne rabi "nobene aerodinamike"...

3. ...porušiš aerodinamiko in s tem stabilnost...

4. ...zmanjšaš si vidljivost , če je vizir preko višine oči.....sploh če voziš proti soncu... ponoči... nasprotne luči... umazana šajba...itd...

 

... v glavnem sami minusi.

kar nekaj motoristom sem predlagal, naj dajo šajbo dol... pa se pelje brez šajbe....

.. ekola.. sem poiskal eno temo, kjer smo to že pisali.... pa še druge so...

...Pazi!

To je moje mnenje in mnenja še nekaterih..... Naredi, kot ti paše....kot je to tudi par postov kasneje SAR Adventure- rider napisal....

 

je pa @DustOff na pravi poti. Če spodaj narediš režo... odprtino, s tem dodanim zrakom, ki vstopa skozi to režo,  zmanjšaš podtlak za šipo..in tisti zrak, ki se je umaknil pred šipo, ne sili v prazen prostor (podtlačni) za šipo, ker je tam že tisti dodatni zrak... in ta piš vetra lepo obkroži pilota...

Večja, kot je šipa, bolj kot je pokončna ali zavihana naprej, večji podtlak bo za njo... večje turbolence se bodo pojavljale. Če bodo izginile pri eni hitrosti, se bodo pri kaki drugi hitrosti zagotovo turbolence še namnožile....

 

 

 

Tocno to. 

Definitivno, kot vsakem pase, ampak kar se tice trejcerja, sm sel pa v milimetre kar se tice vizirja. Nizji k je vizir, bolse je okoli glave, ker celado zadane cisti tok, mora ga pa biti ravno toliko, da je torso deloma zasciten. Tudi testirov brez vizirja, ampak na tem motorju, s sprednjo masko in prevec pokoncno drzo rata nevozn nad 90kmh.! Razn do nevem, bifeja pa nazaj.. Ce bi bila drza malenkost bolj naprej, kot na nejkedih, bi bilo veliko boljs. Ce koga zanima, kako se vizir pelje, sem iz okolice Ljubljane, javi, pa se en dan dobimo, ni problema. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

delno se strinjam... sam ne v celoti .. ko sm sel zadnc probat brez sipe.... no go... pr 120 je obup ker je tak motor da si pokonci ..... tko da je precej bolj prijetna voznja z sipo in tud vid se super.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, bajkr88 pravi:

delno se strinjam... sam ne v celoti .. ko sm sel zadnc probat brez sipe.... no go... pr 120 je obup ker je tak motor da si pokonci ..... tko da je precej bolj prijetna voznja z sipo in tud vid se super.... 

... jaaa... je vse to res.... predlagal sem brez šipe samo kot ekstrem..., da se vidi razlika z ali brez..... da ne bobni več po čeladi in wobla glave itd... itak!

... hotel sem povedati, da je bolje nižja šipa, pa da rami in glava "režejo" v čisti zrak, kot je ugotovil tudi DustOff...in še marsikdo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel sem er6..bandita..versys... na vseh sem imel nizke in jih žagal itd.. tko da mi je jasno... tukaj žal to ne gre....

drgac pa glava je mirna, niti malo ne piha v celado gre vse čez... samo neki cudno bobni nad 100... in na dolgi furi mam polno glavo hrupa ... kot v avtu ko odpres zadaj sipe in ne piha notr neki bobni pa fajn...

sem pa opazu da ko se peljem 100+ in dvignem vizir čelade ta zvok izgine.... tud piha mi skor  nič v oči ker kot pravim gre zrak lepo čez, sam tko nemors vozit....  zdej bom probu z mra in novo celado.... will see 

dustof... pm

 

Popravljeno . Popravil bajkr88
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...enkrat je hotel moj prijatelj kupiti novo čelado, pa me je prosil, če jih malo zamenjava, da preskusi mojo....

...no... in se peljem z mojim motorjem in njegovo čelado...in po 3 kilometrih  "začutim oči" ... nato še nos....

...bilo je malo bolj hladno...in sem začutil prepih v čeladi.... oči so začele peči...in žgati v nosu ... ustavila sva se po 10 kilometrih.... jaz zaključil s prehlajenimi očmi in nahodom....

... aja... kaj sem hotel reči... :lol1:  ... pa bobnela je nekam čudno....

.... preskusi z drugo čelado....   sem hotel reči...    :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

kar nekaj motoristom sem predlagal, naj dajo šajbo dol... pa se pelje brez šajbe....

Ta teorija o nizkem vizirju (ali celo brez) velja do nekje 100km/h. Turbulenc se rešiš, zna biti pa preveč zračnega upora zaradi direktnega vetra v trup. Testiral miljavžnt pozicij in kombinacij z originalnim vizirjem pa ne najdem dobre rešitve. 6 različnih višin, več različnih nagibov, povečal odmik od maske, dodal spojler na vrhu.. ni da ni. Skoraj doktoriral :( .. na koncu pa snel vse skupaj in vrnil skoraj v skoraj originalno stanje. Želel sem le umirjen tok zraka okrog čelade pri 130 km/h in sprejemljiv upor vetra. Očitno sem kupil premajhen motor, skonstruiran za mini Japončke.

Zanimivo pa je, da vse turbulence izginejo, ko se za 3-4 cm dvignem iz sedeža, kot bi dal povšter pod rit in to celo pri različnih višinah vizirja. Nikakor pa ne dosežem podobnega stanja z nastavitvami, da bi pri normalnem sedenju dosegel tako miren tok vetra.... čudno vse skupaj. :hmm: 

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na TDM se je meni obnesel ta povišek vizirja. Po moje je bistvo v tem, da razprši glavni tok zraka in lahko tudi spreminjaš kot in višino nastavka.

Na sedanjem se mi je pa tudi povečal hrup po zamenjavi sprednjega vizirja. Prej z višjim Givi vizirjem je bilo bolje. Sem poizkusil tudi z drugo čelado pa je enako. Ni nevzdržno ampak bi bilo dobro malo zmanjšat ta hrup, ne bi pa dajal starega vizirja nazaj, ker mi je ta lepši 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, XTR pravi:
pred 4 minutami, vandrovec pravi:

Na TDM se je meni obnesel ta povišek vizirja. Po moje je bistvo v tem, da razprši glavni tok zraka in lahko tudi spreminjaš kot in višino nastavka.

Na sedanjem se mi je pa tudi povečal hrup po zamenjavi sprednjega vizirja. Prej z višjim Givi vizirjem je bilo bolje. Sem poizkusil tudi z drugo čelado pa je enako. Ni nevzdržno ampak bi bilo dobro malo zmanjšat ta hrup, ne bi pa dajal starega vizirja nazaj, ker mi je ta lepši 

 

Je mel prjatu povisek na TDMki, pa je bil zadovolen, zadeva je njemu tudi delovala. Odvisno res od motorja. 

Glusniki ful pomagajo, usesa so samo ena. Jst bre njih ne grem na motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DustOff pravi:

Glusniki ful pomagajo, usesa so samo ena. Jst bre njih ne grem na motor. 

Uporabljam MotoSafe čepke, fine nastavitve pa se testirajo brez. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DustOff pravi:

Pa nevem no, z original vizirjem ni slo nikakor zmanjsat bobnenja.. Samo z nizjim vizirjem mi je to uspelo. Kot vizirja tudi igra vlogo, ker originalen kot vizirja usmeri vecino toka v glavo.. Bobnenja vec ni, samo pis vetra okoli celade. 

sj to pravim, bolj kot veter objame čelado, manj je turbulenc in posledično bobnenja. Večinoma se nižji vizirji izkažejo za boljše.

Al pa če se ti uspe celemu skriti za poštarski vizir. Ma večino problemov, tako kot praviš odpravi nižji vizir, pa še poleti imaš boljše zračenje čelade.

tudi oblika vizirja, zavihki ni zanemarljiva, koliko ma propusta zraka tudi ni zanemarljivo..sicer smo pa že z debato tako daleč, da bo potrebno čvek preseliti v temo "vetrobrani"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, sprijaznite se. Vozite se z motorjem in to paše zraven. Čepki so koristni. Šipa, ki bi delovala optimalno v vseh pogojih pa ne obstaja.

Za vse, ki pa tega ne morete vzeti v zakup pa je rešitev enostavna: vozite se z avtom. Pa ne s kabrioletom. Tam je šele veselica...

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tanovem Tracerju sem imel turbulence - zal. Z originalnim vizirjem, zelo neprijetna zadeva. Zato sem sipo znizal, je bistveno bolje. Je pa res, da potem veter direktno udarja ob celado in tudi na ramena. In to zelo, ne kot pri naked motorjih. Aerodinamika Tracerja je zelo dobra za porabo, vendar slaba za voznika :D

 

Drugace sem kupil touring vizir original

samo caka se, da preizkusim.

 

Danes je drugace test za Tracerja 7 na Motorradu, v glavnem - najslabsa vetrna zascita na testu. In to z original touring vizirjem. https://www.motorradonline.de/tourer/cfmoto-650-mt-suzuki-v-strom-650-xt-yamaha-tracer-7-gt/

Imam komfortni sedez, ce touring sipa ne bo ok, bom dvignil sedez za 2 cm in bo zadeva urejena. Pri dvigu za 2 cm so namrec turbulence na original sipi ponehale. Ampak....bomo videli. 

Pa malo se tudi nemski novinarji lazejo...pise, da so sprednje vilice od Tracerja 7 "filigranske". No, tako filigranske so bile, da sem si moral vgraditi nove vzmeti in drugacno olje. Pac novinarji pisejo pravljice 😁

Popravljeno . Popravil spartanbp
Ok
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem kupil motor je bla gor original turing šipa...ker je bil nov z vso opremo ... stranski kovcki itd... in mi je bla šipa grozna...dal prvi dan dol in tamalo nazaj ... bobnelo premikalo celado ...   puig je najbolse trenutno.... porocam pa  ko dobim MRA , ce bo se kaj bolse...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce koga zanima, mi stoji doma Puig touring vizir. Prodam za lepo ceno!

pred 9 urami, spartanbp pravi:

Na tanovem Tracerju sem imel turbulence - zal. Z originalnim vizirjem, zelo neprijetna zadeva. Zato sem sipo znizal, je bistveno bolje. Je pa res, da potem veter direktno udarja ob celado in tudi na ramena. In to zelo, ne kot pri naked motorjih. Aerodinamika Tracerja je zelo dobra za porabo, vendar slaba za voznika :D

 

Drugace sem kupil touring vizir original

samo caka se, da preizkusim.

 

Danes je drugace test za Tracerja 7 na Motorradu, v glavnem - najslabsa vetrna zascita na testu. In to z original touring vizirjem. https://www.motorradonline.de/tourer/cfmoto-650-mt-suzuki-v-strom-650-xt-yamaha-tracer-7-gt/

Imam komfortni sedez, ce touring sipa ne bo ok, bom dvignil sedez za 2 cm in bo zadeva urejena. Pri dvigu za 2 cm so namrec turbulence na original sipi ponehale. Ampak....bomo videli. 

Pa malo se tudi nemski novinarji lazejo...pise, da so sprednje vilice od Tracerja 7 "filigranske". No, tako filigranske so bile, da sem si moral vgraditi nove vzmeti in drugacno olje. Pac novinarji pisejo pravljice 😁

Pa se ga da dvignit? Glede na to, da ima haklje za se zagozdi v okvir?! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DustOff pravi:

 

Pa se ga da dvignit? Glede na to, da ima haklje za se zagozdi v okvir?! 

Ja, se ga dvigne in spusti brez problema. Ima pa tudi v primerjavi z originalom stranska krilca, pa bistveno širši in višji je.  Zraven dobiš tudi distančnike, ki odmaknejo ta touring visir malo od prednje maske, medtem ko je manjši vizir iz tovarne skoraj prilepljen na masko. Tako da zmanjša težave pri nastajanja vakuuma za samim vizirjem.

 

Verjetno bo ta touring šipa zagotovo boljša. Tam nad 130 km/h mi je vseeno, ker tako se tako ali tako ne vozim. Potegnem pa nekje do 120 - 130 km/h, več pa ne. Se še pa moram peljati...nisem uspel letos. Je potrebno sanirati poškodbe na rami od padca....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!