Jump to content

Yamaha MT 07 Tracer


Big Py

Recommended Posts

... ta vetrobranska stekla od teh kobilic so bolj kot ne ravna...in potem ves ta zrak usmeri v eno točko - ravnino (kot skakalnica za smučarje freeriderje) ..in potem ves ta  nabit in turboliran s povečano hitrostjo zrak fašeš v en del telesa - glavo....

Športni motorji imajo ukrivljene šajbe, ki ta zrak speljejo čimbolj enakomerno na vse strani od šajbe,  ne samo v eno ravnino (v glavo pilota)...in je ta koncenracija tega zgoščenega zraka precej manjša... manjša je tudi obtočna hitrost tega zraka po šajbi in čez šajbo, ker ima precej bolj položen kot, kot pri touring motorjih.

 

Poskusite se malo premikati po motorju.... malo gor... malo se skloni... malo se nagni naprej... mogoče je šajba v redu, pa bi bilo fajn, če bi dal malo nižje in bolj ravno krmilo, da si par cm bolj naprej proti šajbi in njenem zavetrju... poskusite... se boste že navadili na novo malce nižjo balanco.... ali pa tako ugotovili idealno višino stekla...

..poskusiti več stvari.... ne samo steklo....

 

Večje ko je steklo, bolj ko je pokončno, večje turbolence bodo.

..manjše ko je steklo, bolj ko je steklo ukrivljeno, bolj ko je položno, manj turbolenc se bo pojavljalo....

 

...al pa kupiti na e-bay steklo za 15 €, pa ga podlagati spodaj (kot ste že napisali), da ima špranjo na spodnji strani za zajem zraka... s tem steklo tudi nagneš...

..al pa izrežeš luknjo na spodnjem delu vizirja (kot ste tudi že pisali, da nekateri to delate) ...in ko določiš neko optimalno odprtino (če je preveč, pač malo poselotejpaš), to narediš lepo na novem vizirju, da bo lepše zgledalo....

 

Vem, da ste to nekateri že pisali, se ponavljam... ampak,večkrat, ko se to napiše, bolj bo nekdo verjel, da to pišejo nekateri s tovrstnimi izkušnjami....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Zivnorc said:

... ta vetrobranska stekla od teh kobilic so bolj kot ne ravna...in potem ves ta zrak usmeri v eno točko - ravnino (kot skakalnica za smučarje freeriderje) ..in potem ves ta  nabit in turboliran s povečano hitrostjo zrak fašeš v en del telesa - glavo....

portni motorji imajo ukrivljene šajbe, ki ta zrak speljejo čimbolj enakomerno na vse strani od šajbe,  ne samo v eno ravnino (v glavo pilota)...in je ta koncenracija tega zgoščenega zraka precej manjša... manjša je tudi obtočna hitrost tega zraka po šajbi in čez šajbo, ker ima precej bolj položen kot, kot pri touring motorjih.

 

Poskusite se malo premikati po motorju.... malo gor... malo se skloni... malo se nagni naprej... mogoče je šajba v redu, pa bi bilo fajn, če bi dal malo nižje in bolj ravno krmilo, da si par cm bolj naprej proti šajbi in njenem zavetrju... poskusite... se boste že navadili na novo malce nižjo balanco.... ali pa tako ugotovili idealno višino stekla...

..poskusiti več stvari.... ne samo steklo....

 

Večje ko je steklo, bolj ko je pokončno, večje turbolence bodo.

..manjše ko je steklo, bolj ko je steklo ukrivljeno, bolj ko je položno, manj turbolenc se bo pojavljalo....

 

...al pa kupiti na e-bay steklo za 15 €, pa ga podlagati spodaj (kot ste že napisali), da ima špranjo na spodnji strani za zajem zraka... s tem steklo tudi nagneš...

..al pa izrežeš luknjo na spodnjem delu vizirja (kot ste tudi že pisali, da nekateri to delate) ...in ko določiš neko optimalno odprtino (če je preveč, pač malo poselotejpaš), to narediš lepo na novem vizirju, da bo lepše zgledalo....

 

Vem, da ste to nekateri že pisali, se ponavljam... ampak,večkrat, ko se to napiše, bolj bo nekdo verjel, da to pišejo nekateri s tovrstnimi izkušnjami....

Ne razumem v cem je problem. Po vecini vsi trdijo, da ljubijo veter v laseh ... Torej je dobro ce piha v glavo, mar ne? ;)

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, spartanbp pravi:

Ja, se ga dvigne in spusti brez problema. Ima pa tudi v primerjavi z originalom stranska krilca, pa bistveno širši in višji je.  Zraven dobiš tudi distančnike, ki odmaknejo ta touring visir malo od prednje maske, medtem ko je manjši vizir iz tovarne skoraj prilepljen na masko. Tako da zmanjša težave pri nastajanja vakuuma za samim vizirjem.

 

Verjetno bo ta touring šipa zagotovo boljša. Tam nad 130 km/h mi je vseeno, ker tako se tako ali tako ne vozim. Potegnem pa nekje do 120 - 130 km/h, več pa ne. Se še pa moram peljati...nisem uspel letos. Je potrebno sanirati poškodbe na rami od padca....

Vprasanje je ciljalo na sedez.. Ne na vizir 😊 vizir mam pogruntan na svojo visino. 👍

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, DustOff pravi:

Vprasanje je ciljalo na sedez.. Ne na vizir 😊 vizir mam pogruntan na svojo visino. 👍

Sedež se lahko podloži...npr. s kakšnem lateksom. Predelava bi prišla ca. 50 do 60 € (vsaj koliko sem sam nazadnje brskal po tovrstnih ponudbah). Original sedež na mojem Tracer 7 je tako ali tako za v kanto. Touring je malce boljši.

pred 2 urami, jvalant pravi:

Ne razumem v cem je problem. Po vecini vsi trdijo, da ljubijo veter v laseh ... Torej je dobro ce piha v glavo, mar ne? ;)

Ne, ni dobro. V vsakem primeru ni dobro.

Link to comment
Share on other sites

 

Kolikor sem spoznal s svojimi eksperimenti krajšanja zaščitnega stekla pri Tracer 7, ni težava le v šipi, ampak obliki same maske (original šipo sem namreč kar snel in se vozil brez nje). Torej maska je tista, ki usmerja zrak k vozniku, sploh ob straneh.  Po namestitvi krajše šipe (original sem skrajšal) je bilo bistveno bolje, ampak potem ramena bolj trpijo. Bobnenje se oglasi kasneje pri enih 20 km/h več kot prej. Maska Tracer 7 tudi usmerja direktno zrak na ramena oz. kar direktno na prednjo stran ramena, kjer je glenohumeralni sklep. Zelo slabo izdelana aerodinamika, to je za grajo.

Na sliki spodaj se lepo vidi original touring šipa od Yamahe. Krilca so kar večja, zato da usmerjajo zrak stran od ramen ter preusmerjajo pot zraka točno po sredini krilca. Tudi večja luknja je pri vstopu v samo masko zato, da pride več zraka noter čez pokriti del armature in "potegne ven" vakuum, ki nastaja zadaj za šipo pri večjem uporu in se zato ves zrak ne usmeri na čelado. Original tovarniško steklo se meni zdi kot ostra britev. Mogoče z vidika estetike lepo, žal nefunkcionalno.

Glede na Motorrad test, ki sem ga "prilimal" včeraj, je bila Yamaha Tracer 7 s tem vizirjem povsem normalno vozna do enih 170 km/h (po podatkih novinarjev). Mogoče pa ne bom zadovoljen in bom šel kupiti kakšnega drugega proizvajalca (Ermax, Puig, MRA) itd...

Še primerjava originala "fabriška" ter "touring". Kot noč in dan.

2.png

1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, spartanbp pravi:

....

Imam komfortni sedez, ce touring sipa ne bo ok, bom dvignil sedez za 2 cm in bo zadeva urejena. Pri dvigu za 2 cm so namrec turbulence na original sipi ponehale. Ampak....bomo videli. 

Pa malo se tudi nemski novinarji lazejo...pise, da so sprednje vilice od Tracerja 7 "filigranske". No, tako filigranske so bile, da sem si moral vgraditi nove vzmeti in drugacno olje. Pac novinarji pisejo pravljice 😁

Lahko pa je bil testni voznik lažji in originalno vzmetenje povsem zadostuje. Nekih težkokategornikov ne vidim na slikah. 

 

pred 3 urami, jvalant pravi:

Ne razumem v cem je problem. Po vecini vsi trdijo, da ljubijo veter v laseh ... Torej je dobro ce piha v glavo, mar ne? ;)

Problem je v tistih dveh, treh centimetrih, kot je napisal že spartanbp. Ko se malo dvigneš iz sproščenega položaja, vse bobnenje poneha. Potem pa na vsak način iščeš podobno stanje pri normalnem sedenju. Meni z nastavljanjem vizirja nikakor ne uspe. Težave nisem rešil niti z izdelavo nastavljivega nosilca (na spodnji sliki). Sicer nimam MT-07, sem pa prišel do podobnih opažanj na ST motorju. Na naked-u je bilo v vsakem primeru manj turbulenc (z majhnim vizirjem ali celo brez). 

Zna biti nek štos še glede toka zraka ob telesu, ne samo nad glavo. 

  1737885354_Honda-vizir.png.da96651f74dc4c871ad66d9b0274b74a.png

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, XTR said:

Problem je v tistih dveh, treh centimetrih, kot je napisal že spartanbp. Ko se malo dvigneš iz sproščenega položaja, vse bobnenje poneha. Potem pa na vsak način iščeš podobno stanje pri normalnem sedenju. Meni z nastavljanjem vizirja nikakor ne uspe. Težave nisem rešil niti z izdelavo nastavljivega nosilca (na spodnji sliki). Sicer nimam MT-07, sem pa prišel do podobnih opažanj na ST motorju. Na naked-u je bilo v vsakem primeru manj turbulenc (z majhnim vizirjem ali celo brez). 

Zna biti nek štos še glede toka zraka ob telesu, ne samo nad glavo. 

  1737885354_Honda-vizir.png.da96651f74dc4c871ad66d9b0274b74a.png

 

 

 

 Vem kaj mislis, mal zezam ;) Sem pa imel/imam podoben problem na Futuri... Na Duku pa ne, ker nima vizirja sploh. In celada dobi  samo  zrak direktno, brez turbulenc, pa ni problemov... dobi pa tudi telo komplet porcijo, zato na ravninah nad 100 na uro, dam eno nogo na sopotnikovo tacko, pa me porine mal naprej, da sam ne kontram uporu.

Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, XTR pravi:

Lahko pa je bil testni voznik lažji in originalno vzmetenje povsem zadostuje. Nekih težkokategornikov ne vidim na slikah. 

 

Problem je v tistih dveh, treh centimetrih, kot je napisal že spartanbp. Ko se malo dvigneš iz sproščenega položaja, vse bobnenje poneha. Potem pa na vsak način iščeš podobno stanje pri normalnem sedenju. Meni z nastavljanjem vizirja nikakor ne uspe. Težave nisem rešil niti z izdelavo nastavljivega nosilca (na spodnji sliki). Sicer nimam MT-07, sem pa prišel do podobnih opažanj na ST motorju. Na naked-u je bilo v vsakem primeru manj turbulenc (z majhnim vizirjem ali celo brez). 

Zna biti nek štos še glede toka zraka ob telesu, ne samo nad glavo. 

  1737885354_Honda-vizir.png.da96651f74dc4c871ad66d9b0274b74a.png

 

 

Menim, da teza ni problem (tako tezak pa zopet nisem, 90 kg).

 

Vzmetenje na Tracer 7 je bolj budget....za zadnji amortizer pa so novinarji lepo napisali, da je "nekomforten". Ampak vse sem to resil z menjavo podvozja spredaj in zadaj s Hyperpro.

pred 15 urami, XTR pravi:

Lahko pa je bil testni voznik lažji in originalno vzmetenje povsem zadostuje. Nekih težkokategornikov ne vidim na slikah. 

 

Problem je v tistih dveh, treh centimetrih, kot je napisal že spartanbp. Ko se malo dvigneš iz sproščenega položaja, vse bobnenje poneha. Potem pa na vsak način iščeš podobno stanje pri normalnem sedenju. Meni z nastavljanjem vizirja nikakor ne uspe. Težave nisem rešil niti z izdelavo nastavljivega nosilca (na spodnji sliki). Sicer nimam MT-07, sem pa prišel do podobnih opažanj na ST motorju. Na naked-u je bilo v vsakem primeru manj turbulenc (z majhnim vizirjem ali celo brez). 

Zna biti nek štos še glede toka zraka ob telesu, ne samo nad glavo. 

  1737885354_Honda-vizir.png.da96651f74dc4c871ad66d9b0274b74a.png

 

 

Studiral sem tudi, da bi kaksen pleksi razrezal in dodal razlicna krilca na vetrobran. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, spartanbp said:

Ne, ni dobro. V vsakem primeru ni dobro.

🤔 na testni furi sem snel podaljšek/spojler. Pretok zraka v celadi se je zmanjsal bistveno bolj kot hrup. V hladnem bi šlo. V toplem…..so čepki  edina resitev za mojo situacijo. 

Link to comment
Share on other sites

evo dobu mra vizir.... je precej manši kot puig... in lepši... mogoce po slikah zgleda grdo, ampak v živjo je zelo lep in paše na motor...mogoce zatemnjen bi bil še bolš za videt samo ni tok pregleden v mraku itd ...  ugl. ni švoh...

drgač pa kljub temu da je nizji se super obnese, je še mal bolši kot puig in je vreden nakupa.... 

tako da nova čelada in ta vizir = bomba, celodnevna fura šala mala 😛

 

IMG_20220428_183359.jpg

IMG_20220428_183120.jpg

IMG_20220428_183549.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

men se zdi najboljsa opcija in dost lepo zgleda, ce bi vedu bi zihr takoj mra kupu tko sm pa probavu marsikaj .... še vedno pac  piha in nad 120  slisis veter ampak je bolj znosno, recmo napram puigu mi je 10% boljši..... pomaga tud nova čelada precej... ugl. zdj mi je top  in se loh vozm po cel dan.... 

pride pa kmal se buster plug pa da vidm če bo kj nucal to... 😁

Link to comment
Share on other sites

On 4/28/2022 at 7:30 PM, bajkr88 said:

evo dobu mra vizir.... je precej manši kot puig... in lepši... mogoce po slikah zgleda grdo, ampak v živjo je zelo lep in paše na motor...mogoce zatemnjen bi bil še bolš za videt samo ni tok pregleden v mraku itd ...  ugl. ni švoh...

drgač pa kljub temu da je nizji se super obnese, je še mal bolši kot puig in je vreden nakupa.... 

tako da nova čelada in ta vizir = bomba, celodnevna fura šala mala 😛

 

IMG_20220428_183359.jpg

IMG_20220428_183120.jpg

IMG_20220428_183549.jpg

Predvidevam, da ne gledaš čez vizir. Imaš opcijo, da kupiš Plasti dip sprej in si ga pobarvaš. Dobiš smoke ali full black. Prednost, da potem lahko enostavno odstraniš barvo saj je folja v spreju. Za lažjo odstranitev folje-barve je pogoj, da si nanesel dovolj barve. Priporočajo 7 slojev. Meni je temni lepši.

Link to comment
Share on other sites

Vzemi raje Power Vision 3, je drazji, ampak preverjena tehnika ;)

Link to comment
Share on other sites

gledam čez ja, je na najvisji poziciji pa vseno ni moteč nič... je nizek, sej pravm u zivo je drugace vse ... zaenkt sm zadovoln s prozornim in ne bom nič temnil... men je kul

sm ze plaču buster... nerabm konjev, sam polikanost ,ceprav že zdej ni slabo... will see

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja je bl mirn zdej , ko vzames in dodas malo gas je manj tistega cukanja... mi pa zdej ne kaze zunanje temperature.. oz kaze -4 😁  kr škoda ker ta podatek sm meu skoz na pogled naštiman... 

IMG_20220509_153027.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami, bajkr88 pravi:

... mi pa zdej ne kaze zunanje temperature.. oz kaze -4 😁 

 

... hja lej.. ti bojo pa zdej ogrevane ročke prov pršle....    :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ob 26. 4. 2022 ob 15:01, spartanbp pravi:

 

Kolikor sem spoznal s svojimi eksperimenti krajšanja zaščitnega stekla pri Tracer 7, ni težava le v šipi, ampak obliki same maske (original šipo sem namreč kar snel in se vozil brez nje). Torej maska je tista, ki usmerja zrak k vozniku, sploh ob straneh.  Po namestitvi krajše šipe (original sem skrajšal) je bilo bistveno bolje, ampak potem ramena bolj trpijo. Bobnenje se oglasi kasneje pri enih 20 km/h več kot prej. Maska Tracer 7 tudi usmerja direktno zrak na ramena oz. kar direktno na prednjo stran ramena, kjer je glenohumeralni sklep. Zelo slabo izdelana aerodinamika, to je za grajo.

Na sliki spodaj se lepo vidi original touring šipa od Yamahe. Krilca so kar večja, zato da usmerjajo zrak stran od ramen ter preusmerjajo pot zraka točno po sredini krilca. Tudi večja luknja je pri vstopu v samo masko zato, da pride več zraka noter čez pokriti del armature in "potegne ven" vakuum, ki nastaja zadaj za šipo pri večjem uporu in se zato ves zrak ne usmeri na čelado. Original tovarniško steklo se meni zdi kot ostra britev. Mogoče z vidika estetike lepo, žal nefunkcionalno.

Glede na Motorrad test, ki sem ga "prilimal" včeraj, je bila Yamaha Tracer 7 s tem vizirjem povsem normalno vozna do enih 170 km/h (po podatkih novinarjev). Mogoče pa ne bom zadovoljen in bom šel kupiti kakšnega drugega proizvajalca (Ermax, Puig, MRA) itd...

Še primerjava originala "fabriška" ter "touring". Kot noč in dan.:)

2.png

1.png

Da naredim majhen up-date; touring šipo od Yamaha (original) sem montiral. Bobnenja ni več, zmanjšal se je tudi piš vetra.

 

Če recimo malo "znižam" svoj položaj na motorju za enih 5 cm, bom pa rekel da vlada za šipo pravo brezvetrje oz. "milina" po domače povedano....brez bobnenja, brez piša vetra itd...itd...saj me razumete :) Kot da bi bil na kakšnem velike potovalnem motorju tipa RT. V bistvu bi se lahko vozil brez čelade :D

 

Težava je, da se ne morem "znižati" za 5 cm, sem velik kot pač sem. 

 

Zato tukaj sprašujem, če ima kdo mogoče za posoditi oz. stestirati tisto "clip-on" šipo, ki bi mi dala teh dodatnih 5 cm? :) Če se komu slučajno valja kje okoli....ali pa ima tudi mogoče montirano na sam moped.

Link to comment
Share on other sites

Spartanbp kje si nabavil to turing "šipo" ?

Koliko si visok?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 4. 7. 2022 ob 10:45, Wily pravi:

Spartanbp kje si nabavil to turing "šipo" ?

Koliko si visok?

 

Visok sem 177 cm. Šipa je original Yamaha.

 

Prodam, če kdo kupi. Vozim odprto čelado (spodaj), torej pol-integralko in mi ne paše.

Link to comment
Share on other sites

Imel sem 1x gor šipo, tako da je skoraj nova.

Nisem pa našel nobenega, ki bi mi posodil še tisto majhno šipco (spojler), da bi sprobal. Mogoče bi s tistim šlo.

Link to comment
Share on other sites

Js sm zlo zadovoln... Kappa vizir pa spojler in stranska spodnja spojlerja... Top

Screenshot_2022-07-18-10-29-09-11.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 52 minutami, spartanbp pravi:

Imel sem 1x gor šipo, tako da je skoraj nova.

Nisem pa našel nobenega, ki bi mi posodil še tisto majhno šipco (spojler), da bi sprobal. Mogoče bi s tistim šlo.

Jest sem visok 172 a mislš da bi se tale original Yamaha touring šipa pr men obnesla?

Kolk hočeš met za šipo?

 

Link to comment
Share on other sites

pred 11 minutami, Wily pravi:

Jest sem visok 172 a mislš da bi se tale original Yamaha touring šipa pr men obnesla?

Kolk hočeš met za šipo?

 

Zdravo,

 

ja, bi rekel da bi, ker si nižji kar 5 cm. To ni zanemarljivo. Sploh če imaš integralno čelado.

 

Enih 120 € + poštnina. Nova je po ceniku 183 €. Uporabil sem jo pa le 1x za testno vožnjo, torej je brez praske. Zraven je še set za montažo ter navodila.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!