Skoči na vsebino

Yamaha MT 07 Tracer


Big Py

Priporočene objave

pred 10 urami, farang pravi:

Ok, hvala za info.

Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe?

Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 

Lastnost vrstnega dvovaljnika, lahko si zvišaš štandgas ali "cukanje" odpraviš z ukinitvijo euro omejitev na motorju. Ne vem, kako je pri tvojem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

to foro ima kar nekaj motorjev, saj se boš navadil. on/off efekt je to.

 

Po domač povedan se jim ni dal to poštimat kot je treba, da jim :angryrant1:

pred 14 urami, Snečer pravi:

Lastnost vrstnega dvovaljnika, lahko si zvišaš štandgas ali "cukanje" odpraviš z ukinitvijo euro omejitev na motorju. Ne vem, kako je pri tvojem.

Bom na naslednjem servis mal pobaral Jureta če se da to kej popedenat, k se mi bo snel. Sm navajen da stvari delajo v piko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav,

za omenjeni motor sem se odločil zaradi preveč tihega izpuha za malo bolj rohneči izpuh.. max. nekje do 500 eur..znamka mi ni niti toliko pomembna.. če mogoče kdo od vas prodaja je lahko tudi rabljen, obvezno pa homologiran ter čim bolj oblikovno podoben standardnemu...

kakšna mnenja? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, denis099 pravi:

Pozdrav,

za omenjeni motor sem se odločil zaradi preveč tihega izpuha za malo bolj rohneči izpuh.. max. nekje do 500 eur..znamka mi ni niti toliko pomembna.. če mogoče kdo od vas prodaja je lahko tudi rabljen, obvezno pa homologiran ter čim bolj oblikovno podoben standardnemu...

kakšna mnenja? :)

tule boš prej prišel do odgovora, ker tema že obstaja, ni potrebe po odpiranju nove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, denis099 pravi:

Pozdrav,

za omenjeni motor sem se odločil zaradi preveč tihega izpuha za malo bolj rohneči izpuh.. max. nekje do 500 eur..znamka mi ni niti toliko pomembna.. če mogoče kdo od vas prodaja je lahko tudi rabljen, obvezno pa homologiran ter čim bolj oblikovno podoben standardnemu...

kakšna mnenja? :)

Lahko se predela original izpuh, odstrani katalizator...

PhotoGrid_1549988302966.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, denis099 pravi:

Pozdrav,

za omenjeni motor sem se odločil zaradi preveč tihega izpuha za malo bolj rohneči izpuh.. max. nekje do 500 eur..znamka mi ni niti toliko pomembna.. če mogoče kdo od vas prodaja je lahko tudi rabljen, obvezno pa homologiran ter čim bolj oblikovno podoben standardnemu...

kakšna mnenja? :)

Jaz sem kupil tukaj: https://emlineamoto.com/en/spare-parts-and-accessories/exhaust/complete-exhaust-systems.html?moto_casa_produttrice=6&moto_model=2970&moto_anno=2781

Mi je bilo najceneje, prejel v dveh tednih. Pri nas bi plačal dobrih 200€ več, pa še čakal bi 3-4 tedne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, krucymucy pravi:

Nova tracer 700

B_yamaha-tracer-700-2020-37.jpg.7a350662c2400c46d1b211c1558ef7d0.jpg

B_yamaha-tracer-700-2020-21.jpg.c5db2f124f9a83e19b5ddf358117b987.jpg

 

 

Očitno ni samo facelift....

FFMT07.JPG.f1689d36ad8a828f1e4a2b45497f7447.JPG

Dodali so tudi nekaj na vzmetenju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, marincspeedshop said:

Lahko se predela original izpuh, odstrani katalizator...

PhotoGrid_1549988302966.jpg

Pa je na cp2 masini dovolj backpressurja, ce se odstrani katalizator na originalnem izpuhu brez remapa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Gassa said:

Pa je na cp2 masini dovolj backpressurja, ce se odstrani katalizator na originalnem izpuhu brez remapa?

Mislis da kdo dejansko pomisli na to? 

Vecina razmislja takole.

Bolj je odprto, bolje za motor, ker kao lazje diha. 

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, krucymucy pravi:

Mislis da kdo dejansko pomisli na to? 

Ditto. Sam da se dere... ostalo je znanstvena fantastika.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne izgleda slabo, res ne

74462462_10157343281658855_6849693678512898048_n.jpg.878faa6fa0268a3d6cd3f33ac2e765c4.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, jskrablin said:

Ditto. Sam da se dere... ostalo je znanstvena fantastika.

Krose in nova WR450 imajo wifi. Kar na telefonu malo popravis mape. 

To bi jest imel, saj ne da rabim, imel pa bi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 9. 2019 ob 23:09, farang pravi:

Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe?

Farang, kaj si izvedel glede tega, si kaj vštimal...

Popravljeno . Popravil Drosa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

ne izgleda slabo, res ne

74462462_10157343281658855_6849693678512898048_n.jpg.878faa6fa0268a3d6cd3f33ac2e765c4.jpg

koliko vidim samo sprememba obraza, števca pa nastavitev "navadnih" vilic?, lepi smerokazi... zakaj ji gor ne dajo USD vilic, če ne drugo, vsaj zaradi videza.

sicer mi je všeč, nekaj je edino z izpuhom treba narediti, ker ni ne spodaj, ne na strani :) 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na uč deluje zelo lepo, skladno špartansko, ozko, okretno. Zna bit huda igračka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Drosa pravi:

Farang, kaj si izvedel glede tega, si kaj vštimal...

Nič, vsi pravijo da je to normalno. Men sicer ni, sam kaj čes, rojeno tako ?

Sem se prilagodil tako da pač ne spustim plina do konca ampak ostane minimalno priprt pa je ok. Skret japonski pač. Mam iste probleme z avti, zato pa vozim še vedno dobri stari bavarski R6 na bencin. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, jskrablin pravi:

Grob odziv na prehodu iz popolnoma zaprtega gasa na malo več je problemček, ki ga ima več FI motorjev. Tule sicer pravijo da je lahko tudi preveč 'lufta' v ročki za gas vzrok takega vedenja - https://fz07.org/thread/11031/friendly-reminded to-check-your-throttle-slop/

lahko pa malo dvigne štandgas oz preveri, če je sploh po knjigi nastavljen, to je med 1100 in 1300 za mt07

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, Snečer said:

lahko pa malo dvigne štandgas oz preveri, če je sploh po knjigi nastavljen, to je med 1100 in 1300 za mt07

Ni to tomos kjer malo privijes vijak pa dvignes vrtljaje prostega teka.

ECU fladh je najbolj elegantna opcija. Mogoce bi delovalo tudi da eliminira O2, ali pa prikljuci booster plug. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Ni to tomos kjer malo privijes vijak pa dvignes vrtljaje prostega teka.

ECU fladh je najbolj elegantna opcija. Mogoce bi delovalo tudi da eliminira O2, ali pa prikljuci booster plug. 

moj kawasaki ima vijak, z roko nastaviš štandgas, tako da je glede tega kot tomos

se pa strinjam, da je za del cukanja kriva EU, o2 senzor bi bilo smiselno eliminirati, mogoče kakšen mod za vacuum in zadeva takoj drugače deluje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je samo dodatek, ki ne omogoča popolnega zaprtja lopute za "gas".

Znana po teh problemih je tudi cela "stara 800ccm" F serija propelerjev.

Sem se prilagodil kljub MOJIM letom in sploh ne opazim več :P

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko zapreš gas, verjetno popolnoma prekine vbrizg goriva...in goriva ni dokler obrati ne padejo na "štant gas"...in potem se spet vzpostavi vbrizg goriva. ...ali pa pač prej, ko daš gas....in potem malo cukne...

Nisem neki poznavalec teh elektronskih zadev pri motorjih in avtih, vendar mi je najbolj logično , da ta stvar dela tako...

..in če ne zapreš gas do konca... da ga omejiš, verjetno ekeltronika prepozna odprtost gasa za kak % ..in ne prekine vbrizga goriva.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!