Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Samuell

Prypiat - Chernobyl

Recommended Posts

Samuell

Te pa datum 6.8.2016 ob 9:00 iz Maribora ... večina ima takrat sigurno prosto ... vsaj sodeč po prebranih postih ...

Če je to ok pol potrdite z OK in lista se napiše ... Prijave do konca meseca maja torej do 31.5.2016, pol oddam vloge za prepustnice v Prypyat ... Še prej se bomo vsi udeleženci dobili in videli v živo zdaj ko smo še koliko toliko normalni ker ko nas bo nabliskalo se bo teško kaj zmenit še z nami ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sohen
pred 2 urami, Samuell pravi:

Te pa datum 6.8.2016 ob 9:00 iz Maribora ... večina ima takrat sigurno prosto ... vsaj sodeč po prebranih postih ...

Če je to ok pol potrdite z OK in lista se napiše ... Prijave do konca meseca maja torej do 31.5.2016, pol oddam vloge za prepustnice v Prypyat ... Še prej se bomo vsi udeleženci dobili in videli v živo zdaj ko smo še koliko toliko normalni ker ko nas bo nabliskalo se bo teško kaj zmenit še z nami ...

                                                              sohen OK                                                                                   

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samuell

Prijavljeni za Prypyat ...

Samuell

Sohen

Gusar

Pepo44

Kmet2

Snečer - mislim da bo šel ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 2 urami, motozajebant pravi:

Prevec vas je ze... :)

Sem vam pa kar malo fous :)

do starta bosta samo še dva!  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
exclan

Ste preverili kako je z tankanjem goriva namreč, ko sem jaz potoval od KP do sochi-ja ( v eno smer 3250km) pa po tej poti po kateri boste vi šli je bilo bencinskih za preštet na eni roki  drugo pa smo lovili kamijone ki so prevažali gorivo. In benz od 67oktanov do 100oktanov.

ceste so na Krpatih luknja pri luknji vsaj takratko sem jaz bil  pa tudi ostanek cest so obupne bo pa doživetje in to 200% pa srečno vsem.

potoval sem pa 92,95,96,99 in se v tem obdobju ni spremenilo nič.

 

 

Edited by exclan

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred 9 minutami, exclan pravi:

Ste preverili kako je z tankanjem goriva namreč ....

 

Če ne, pa najbolj elegantna poteza in ni potrebe skrbet:  Jože Pučnik to Borispol (Boryspil) za 246€ povratna karta, pa čau pero. V treh urah in 10min. si tam z postankom v Varšavi cca. 50min.

Edited by DL650

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred 2 minutami, exclan pravi:

Ja ampak kak je to duh avanture potem ?

Ja, se strinjam. Najlažje je stopit na avion in se zapeljat kot človek .... vem, to ni to.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiri
1 hour ago, exclan said:

Ste preverili kako je z tankanjem goriva namreč, ko sem jaz potoval od KP do sochi-ja ( v eno smer 3250km) pa po tej poti po kateri boste vi šli je bilo bencinskih za preštet na eni roki  drugo pa smo lovili kamijone ki so prevažali gorivo. In benz od 67oktanov do 100oktanov.

ceste so na Krpatih luknja pri luknji vsaj takratko sem jaz bil  pa tudi ostanek cest so obupne bo pa doživetje in to 200% pa srečno vsem.

potoval sem pa 92,95,96,99 in se v tem obdobju ni spremenilo nič.

 

 

Nobene panike, to je čisto civiliziran svet danes. Bencinskih črpalk je na pretek (govorim za pot čez Madžarsko proti Kijevu), ceste so pa tudi OK. Brez problema se da voziti zelo, zelo hitro. Precej nad omejitvami :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 3 urami, exclan pravi:

Ste preverili kako je z tankanjem goriva namreč, ko sem jaz potoval od KP do sochi-ja ( v eno smer 3250km) pa po tej poti po kateri boste vi šli je bilo bencinskih za preštet na eni roki  drugo pa smo lovili kamijone ki so prevažali gorivo. In benz od 67oktanov do 100oktanov.

ceste so na Krpatih luknja pri luknji vsaj takratko sem jaz bil  pa tudi ostanek cest so obupne bo pa doživetje in to 200% pa srečno vsem.

potoval sem pa 92,95,96,99 in se v tem obdobju ni spremenilo nič.

 

 

Jaz sem bil 98 pa je tako kot opisuješ. Naredu izpit za kamion in prva fura Moskva, šmrkovc 22 let , zbou blazino na tistih luknah,še dobr da je v odaljenih državah neka kolegialnost med kamionisti, drugače bi vrjetno bil še danes dol :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred 55 minutami, Kmet2 pravi:

Jaz sem bil 98 pa je tako kot opisuješ. Naredu izpit za kamion in prva fura Moskva, šmrkovc 22 let , zbou blazino na tistih luknah,še dobr da je v odaljenih državah neka kolegialnost med kamionisti, drugače bi vrjetno bil še danes dol :)

 

Zanimivo, kako so/ste v tistih časih začeli mladi kamionfarerji. Moj bratranec je imel tudi prvo furo ko je naredil izpit v Moskvo. Spomnim se, kako je govoril o nekih "ček pointih" (na cesti kar postavljen sod v katerem gori ogenj, pa ljudje z puškami). Cigarete je imel kar na armaturki ... itd. Bil pa je z takšnim tovornjakom (stara Zastava) slika spodaj (simbolična).

2.jpg

 

 

Edited by DL650

Share this post


Link to post
Share on other sites
exclan
pred 3 urami, Kiri pravi:

Nobene panike, to je čisto civiliziran svet danes. Bencinskih črpalk je na pretek (govorim za pot čez Madžarsko proti Kijevu), ceste so pa tudi OK. Brez problema se da voziti zelo, zelo hitro. Precej nad omejitvami :) 

Na Madžarski je bencinskih tudi takrat bilo bolj me skrbi od meje do Kijeva no tukaj ne vem kako je takrat je bil pure adventure :) .

pred 19 minutami, DL650 pravi:

Zanimivo, kako so/ste v tistih časih začeli mladi kamionfarerji. Moj bratranec je imel tudi prvo furo ko je naredil izpit v Moskvo. Spomnim se, kako je govoril o nekih "ček pointih" (na cesti kar postavljen sod v katerem gori ogenj, pa ljudje z puškami). Cigarete je imel kar na armaturki ... itd. Bil pa je z takšnim tovornjakom (stara Zastava) slika spodaj (simbolična).

2.jpg

 

 

no so bili ček pointi in sodi za gretje  ampak so bili  policaji ne obični folk pa obvezno ko so te ustavili ( ustavili so te itaq, ker se je videlo z lune da si tujec) je bila obvezna kazen začelo se je ponavadi pri 20 dolarjev in nato končali z kako pivo v žepu in 1 do 2 dolarja kazni (čike sem skrival :)

Radar takšen kot ga imajo naši danes je obstajal sicer v večjem formatu in z printerjem ko te je ustavil in pomolil list od 2 metrov kje so bili vsi podatki kdaj  si  dvigal hitrost in spuščal meril tej pa na cca 2,5km je bilo tudi cenkanje za višino kazni , doživel tudi ko je domačina ustavu in je  hotel naplačat kazen je domačin izgleda bil brez keša mu je storil izpumpat 10litrov goriva in je bila kazen plačana. 

Ok da ne bom še bolj zasmetil končam :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiri

Glede goriva ni več nobene panike. Jaz sem v Ukrajini začel o tankanju razmišljat, ko mi je začela svetit rezerva, pa ni niti enkrat šlo niti približno na knap. Itak so ob magistrali večja mesta.

Kar se tiče ček pointov...ponekod so še. Predvsem v Tajikistanu in Uzbekistanu, v Ukrajini pa so samo še v tem karpatskem/zakarpatskem delu. Mene so tudi hoteli fino olupit. Enkrat so me skasirali za hitrost, hoteli pa so me še nategnit za alkohol. Ob 9 zjutraj mi je alkotest pokazal 0,89... pa sem vztrajal, da gremo na kri, pa je potem po kakšnih 10 minutah pregovarjanja popustil in sva ostala samo še na hitrosti. No, potem čez cca 20 ali 30 km v Mukačevem so me še enkrat ustavili zaradi hitrosti, seveda si je izmislil, pa sem vztrajal pri svojem in me je potem pustil naprej.

Ceste do Kijeva, če ne skreneš z glavne magistrale, so super. Naložim kakšen video malo pozneje, da ne bo na pamet. Ša najbolj neprijetno sem se počutil, ko sem gledal zastave desnega sektorja po vaseh v Zakarpatju.

Evo, še videa... v prvem clipu je celo vidna ena bencinska (izmed mnogih). Jaz sem celo bil izbirčen in sem tankal na OKKO (ali WOG?) črpalkah, kjer imajo praviloma free wifi :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ArcaneWater

Super zgleda tole, glejte da bote dokumentiral po dolgim in po črez, da bomo vsaj mi mal za "glodat" mel če že ne gremo zraven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Ob 26. 4. 2016 at 19:06, Samuell pravi:

Te pa datum 6.8.2016 ob 9:00 iz Maribora ... večina ima takrat sigurno prosto ... vsaj sodeč po prebranih postih ...

Če je to ok pol potrdite z OK in lista se napiše ... Prijave do konca meseca maja torej do 31.5.2016, pol oddam vloge za prepustnice v Prypyat ... Še prej se bomo vsi udeleženci dobili in videli v živo zdaj ko smo še koliko toliko normalni ker ko nas bo nabliskalo se bo teško kaj zmenit še z nami ...

 

Takrat mam prosto ja, kolko dni je zadeva? imam edino drug problem, da nimam potnega lista :) Ukrajina nix s personalno.

Tak da ne vem še ...

Glede Ukrajine, Rusije imam od lani iz prve roke informacije, vse je normalne, le da ceste Belorusija, Rusija ok, tudi porihtano vse, Ukrajina pa ciganija.

Glede pomislekov, da se kje kakšna rampa ne odpre.

Če imaš manjše bankovce, te na rokah nesejo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61
Ob 27. 4. 2016 at 9:47, Samuell pravi:

Prijavljeni za Prypyat ...

Samuell

Sohen

Gusar

Pepo44

Kmet2

Snečer - mislim da bo šel ...

 

Te pa jaz nea grem če gre Kmet2! Ker tak počasi nem vozo.:kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samuell
pred 36 minutami, Snecer pravi:

Takrat mam prosto ja, kolko dni je zadeva? imam edino drug problem, da nimam potnega lista :) Ukrajina nix s personalno.

Tak da ne vem še ...

Glede Ukrajine, Rusije imam od lani iz prve roke informacije, vse je normalne, le da ceste Belorusija, Rusija ok, tudi porihtano vse, Ukrajina pa ciganija.

Glede pomislekov, da se kje kakšna rampa ne odpre.

Če imaš manjše bankovce, te na rokah nesejo.

Zdaj boš na passportu šparaj ... Puj jebemti ... V 8-mih dneh je gotov če si ga daš danes delat ... Tak da prosim ... Bi mi pa bilo zelo prav če bi se pridružil ker si res vredu ded ...

Brez zamere ... V čem je problem kje kdo stoji ali ne ... Še štartali nismo pa se komplicira ... Večja jeba je it na Mount Everest kot pa čez Ukraino z motorjem ... Vožnja bo prilagojena skupini ... če se odločimo da gremo pol gremo kot skupina ne kot posamezniki ...

Gre se da vsi pridemo do cilja in kasneje vsi varno motorje pospravimo v garaže ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • nemo
      By nemo
      Irska 2018 – povzetek 17- dnevnega potovanja
       
      Za letošnje »glavno« potovanje sem izbral Irsko. Odpravil sem se v začetku avgusta, v času velikih vročin in v vrhuncu dopustniške sezone. Zato sem krenil iz Ljubljane že ponoči, ob treh. To je bila dobra odločitev. Čez Italijo sem vozil brez problemov, temperatura nikoli ni bila višja od 24 stopinj. Vožnja je potekala tekoče, v nasprotni smeri, proti vzhodu, pa v glavnem stoječe kolone, ferragosto…
      Ko takole drvim po avtocesti, nehote postanem pozoren na vonjave, ki se menjavajo na vsakih nekaj kilometrov. Prevladujejo vonjave kurjih in prašičjih farm ter hlevov govedi. Jutranja meglica in vlaga še povečujeta intenzivnost smradu. Le občasno zadiši po slaščičarni, ko se peljem mimo kakšne velike tovarne slaščic, rogljičev… Vonja sveže pečenega kruha nisem zasledil.
      Okrog 9h sem bil že v Torinu, Francija je bila vse bliže. Prevozil sem italijanski Sestriere in potem, že v Franciji,  nekaj manjših prelazov, super speljana cesta, nato spust do Grenobla.










      Po dolini je bila peklenska vročina, do 39 stopinj. Slekel sem moto obleko in v kratkih hlačah in majici nadaljeval proti zahodu. Vozil sem skozi nekaj nacionalnih parkov, iskal višje predele in si na ta način zniževal »potovalno temperaturo«.






      Proti večeru, po prevoženih cca 1000km, sem začel iskati kamp, najprej pogledam na Garmin, potem preverim na netu. Moulin Brulé zgleda OK, grem tja. Najprej receptor reče, da so polni, potem se zmeniva za prostor ob igrišču, pod smreko in ob potoku. Poceni, 11€ kampiranje + dva piva. V recepcijo sem dal preko noči hladiti plastenko radenske, ki me je naslednji dan tešila žejo.


      V podobnem slogu sem naslednji dan po osrednji Franciji nadaljeval proti zahodu in v mestu Bordeaux obrnil proti severu. Vmes sem naredil pavzo in spremljal MotoGP.






      Obiskal sem La Rochelle, navtično meko Francije in vozil ob atlantski obali proti prelepi Bretanji, peljal skozi simpatična turistično-ribiška mesteca (Pornic, Audierne…). Zanimivo je bilo gledati nasedle barke. Namreč, razlika med plimo in oseko je ob zahodni obali Francije med 5 in 10 metri, zato barke dvakrat v enem dnevu »nasedejo«.



















       
    • UnionJack
      By UnionJack
      Dogodek na letni ravni v sredini Junija na Atlantski obali. Custom motorji, surferji in upogljive punčke na vsakem koraku.
      Če kdo razmišlja o odhodu / večdnevnem ozletu oz. je na dogodku že bil naj navrže kakšno misel  

    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej.
       
      Konec junija imam frej 4 cele dni ZAME. Na voljo imam recimo 500€, gume so vredu, navajen sem vožnje do onemoglosti (1500km v enem dnevu brez jamranja).

      Moped, šotor, spalka, gas.

      Edino vprašanje je: KAM?

      Ideje?
    • BIF
      By BIF
      Fantje na dveh kolesih to že obvladajo. Čas je, da še "traktoristi" poizkusimo....
      http://www.goeasttour.com/
    • Janja JS
      By Janja JS
      Pozdravljeni!
       
      Prosila bi, da izpolnite kratek vprašalnik, ki bo temeljnega pomena pri moji magistrski nalogi ("Vpliv percepcije varnost na odločitev za potovanje").
      Za sodelovanje sem Vam zelo hvaležna.
      Povezava do vprašalnika: https://www.1ka.si/a/20478

      Iskrena hvala.
      Lp, Janja
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!