Skoči na vsebino

KTM-isti


supermoto00

Priporočene objave

kmet, žal ne govorim iz zapisov revij in gostilne.

ktmi so vseeno dobri motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, BRANE pravi:

kmet, žal ne govorim iz zapisov revij in gostilne.

ktmi so vseeno dobri motorji.

No sem vesel , da jaz nimam problemov in upam , da jih tvoji prijatelji rešijo ugodno:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel že tut par ktm

LC 4 naredil 80 - 90 000 km, 30 % terena

Spredaj 1 ležaj in zadaj 1 ležaji,  zadnji amortizer

EXC    700 - 800 h, 90% terena,   spr in Zad ležaji,  zad bremz celjust

Na LC4 pesta zdržala se srečanje s avtom,  menjal sam obroč,  tak da črkujejo pesta   :ras:

Za 1 vem pa je bla hin, kolega mel SX a in mu je res poknila zadnja

Tak da gostilne .....:cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, BRANE pravi:

a so na exc-jih porihtali, da ne pokajo zadnja pesta? pa čujem, da so veliki problemi z advenčerji...

Povem čez nekaj mesecev. Drugače pa je menda treba paziti na pravilno zategnjene špice, da so peste srečne in cele... jaz jih redno 'uglašujem'. Se pa spet (zaenkrat) ne vozim toliko in ne tako na hard, da bi imele priliko kaj pokati...

 

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Za 2t nimam pa pojma in ti morem vrjet na besedo :)

Na 2T mašini težko kaj resnega crkne. Ni pumpe, ni vbrizga... sama sveta preproščina. Pa :eek: ko powervalve odpre :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj bomo mel pa piknik? :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Kdaj bomo mel pa piknik? :D

jst sm za to da ga mamo vsakič k šraufamo jajca; se prav vsako furo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, hajoktejn pravi:

jst sm za to da ga mamo vsakič k šraufamo jajca; se prav vsako furo :D

ne bo šlo, nč ne šraufam :( sam perem in lišpam :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ne bo šlo, nč ne šraufam :( sam perem in lišpam :P

Saj to delaš PRED vsako turo

Če bi ga pa pri vsaki turi še po tleh metal,  bi ga pa moral še posebej prat in lišpat  še PO turi   :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ta tema bo pa čist zamrla, a ste vsi na servisih al kaj? :(

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja ta oranžna ropotulja stoji cel avgust. Nikakor ne pridem do offroada :angryrant1:

Je pa zato resonanca spucana ko nova, zmontirana malo bolj konkretna šus plata, ščiščena protiprašna tesnila na sprednjih vilcah in obredno ob tuljenju v polno luno spucan in naoljen zračni filter. Enkrat te dni še 'brake snake' naredim iz kosa odslužene bremz zajle od bicikla. Frdaman jajc holcerski. Tud ko sam stoji je treba šravfat :slap:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, jskrablin pravi:

Moja ta oranžna ropotulja stoji cel avgust. Nikakor ne pridem do offroada :angryrant1:

Je pa zato resonanca spucana ko nova, zmontirana malo bolj konkretna šus plata, ščiščena protiprašna tesnila na sprednjih vilcah in obredno ob tuljenju v polno luno spucan in naoljen zračni filter. Enkrat te dni še 'brake snake' naredim iz kosa odslužene bremz zajle od bicikla. Frdaman jajc holcerski. Tud ko sam stoji je treba šravfat :slap:

Pridem z dopusta pa nekam zapodimo ;)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj dela, včasih mal manj, ampak vedno pa neki ropota :P

Miha vse zrihtu, tralalala

14055168_1174273599260761_89597347486215

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mal so za "sfrizirat" pa kak "dongle" nabit pol bo pa šlo, jaaaa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Sunday, August 28, 2016 at 12:21, DAMI34 pravi:

Ta tema bo pa čist zamrla, a ste vsi na servisih al kaj? :(

 

Peremo in lišpamo sam    :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam prigodo letos sva šla u dolomite po cca. štirih prelazih mi je zavrela tekočina v sistemu za sklopko, po 15km brez sklopke sem na pumpi dobil ATF, ki je še sedaj notri in dela BP. Magura -> :jezik:

Še ena fotka... S KTM mi ni nikoli dolgčas, ga konstantno božam - ampak glej še vedno ga nebi zamenjal! :winkiss:

 

Točno tukaj se je tole zgodilo: Susegana...IMG_1380.JPG

Aia brez tegale ni nič mogoče tako, da hvala KTM ker si tole dal serijsko! :OK:
Prišlo prav ko smo morali tistega Gucija zadaj božat v Črni gori... 
orodje ktm.PNG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist enostavno in dokaj nevarno - prvo mi je bilo čudno, ko mi je na vrhu prelaza moped dvakrat ugasnil pri speljevanju - premaknila se je točka na ročki kjer je motor "zagrabil" - zatem pa je ročka kar "notri" padla in je bil čist isti efekt, ko zavora na kolesu brez žice (zajle) premikaš sem ter tja čisto brez občutka in funkcije.. Posledica enostavno ne moreš ustaviti motorja ker on kar hoče iti na srečo ni bilo nobenih semaforjev do pumpe na zgornji sliki sem se ustavil z zadnjo zavoro motor seveda prej ugasnil speljal sem pa tako da so me kolegi porinili do cca 15km/h potem sem pa še zaverglal v drugi pa sem se premaknil...

Seveda sem ves pokakan prvo mislil, da mi je šel potisni cilinder spodaj pri sklopki in se je vse skupaj uscalo... Tako, da je to ena izmed must do stvari za čez zimo...

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo dvomim, da ti je zavrelo olje (kaj pa naj bi ga grelo? ) . Po simptomih ti je enostavno zmanjkalo olja. Malo nadziraj nivo, verjetno je gumica na "spodnjem cilindru" slaba (pa ATF olje ji ravno ne pomaga) . Jaz bi na tvojem mestu razdrl "podrejeni" (spodnji) cilinder in preveril morebitno obrabo ( O ring je par centov, ni ga ravno pod nadomestnimi deli ampak je "standardna" dimenzija) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, KilleRBee pravi:

Čist enostavno in dokaj nevarno - prvo mi je bilo čudno, ko mi je na vrhu prelaza moped dvakrat ugasnil pri speljevanju - premaknila se je točka na ročki kjer je motor "zagrabil" - zatem pa je ročka kar "notri" padla in je bil čist isti efekt, ko zavora na kolesu brez žice (zajle) premikaš sem ter tja čisto brez občutka in funkcije.. Posledica enostavno ne moreš ustaviti motorja ker on kar hoče iti na srečo ni bilo nobenih semaforjev do pumpe na zgornji sliki sem se ustavil z zadnjo zavoro motor seveda prej ugasnil speljal sem pa tako da so me kolegi porinili do cca 15km/h potem sem pa še zaverglal v drugi pa sem se premaknil...

Seveda sem ves pokakan prvo mislil, da mi je šel potisni cilinder spodaj pri sklopki in se je vse skupaj uscalo... Tako, da je to ena izmed must do stvari za čez zimo...

a pol si počakal, da se ohladi malo?! kaj boš ukrenil čez zimo? menjal olje v hidravličnem sistemu sklopke?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men osebno tut ni preveč všeč hidravlična sklopka, mam občutek, da se je spremenila pozicija na ročici, prijema pozno, odpušča pa takoj, šele ko se moped segreje, je bolj normalna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z obrabo sklopke se dviguje nivo olja v posodici, ko je olja preveč se začne "čudno obnašati" (pri novem motorju se to opazi, potem pa verjetno "požre" tisti višek, ali pa se sklopka bolj počasi "poseda" ) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!