Skoči na vsebino

KTM-isti


supermoto00

Priporočene objave

pred 2 urami, Tedybear pravi:

HAHA...jokammmmmm ..

Evo...drugo leto mogoče kupim Jodlarja. Še mi bo vsaj kaj dogajalo. Z temi nepokvarljivimi Kawa jajci je živ dolgčas.

 

Dolgo si rabil

Motor boš poznal v 0

Vsaki schrauf vedel kako se zalepi in zategdne. Navodila boš imel in gledal, bral, ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, stuhec pravi:

Dolgo si rabil

Motor boš poznal v 0

Vsaki schrauf vedel kako se zalepi in zategdne. Navodila boš imel in gledal, bral, ...

:lol1:CAAAR :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Reklamacija kovčkov rešena, so jih zamenjali. Z ozirom, da sem v novem kufru našel kup listkov o izvršeni kontroli, sem prepričan, da ti se pa ne morejo kr zvit :ras:

Meni se zdi, da si jih tukaj zvil?

po tleh.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej si ga pa izdal :angryrant2: 

Ha ha ha ha mal heca more bit na ta turoben dan 

 

Popravljeno . Popravil Hrusti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, stuhec pravi:

Dolgo si rabil

Motor boš poznal v 0

Vsaki schrauf vedel kako se zalepi in zategdne. Navodila boš imel in gledal, bral, ...

Ne bom. Nisem tehnične sorte. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Dej kako slikco , a so dali zdej tisto zapiralo ob strani ?

mah kje pa :P

Počakam poletja, če se spet zvijejo, bom spet reklamiral, pa bo (če se mi bo dalo seveda, zdaj tehniko reklamacij poznam)

Mislil, sem da so jih predrugačili, v bistvu bi morali dat še en pant nekje tam spredaj. Ampak pustmo se presenetiti. Mam pa vsaj nove kufre, tut to je nekaj, stari so bili že malce "zmatrani"

pred 42 minutami, vandrovec pravi:

Meni se zdi, da si jih tukaj zvil?

po tleh.jpg

Ne, kufer je cel, ker leži v luknji. Malce se je udrl, vendar je skočil nazaj na svoje mesto, ker je mehka plastika. Zraven novih so mi dal tudi glanc nove plastične pokrove (oranžne), pa sem svoje previjačil. 

Moraš pa vedet, da ni bil problem ker so kufri "udrti" ampak ker se zaradi vročine le ti zvijejo in razprejo.

Zgolj za info, to so fotke, ki sem jih predhodno, ponovno moral poslati, da so reklamacijo potrdili. bdw, slike je poslal avgusta že Jamnik.

Tako da, pokaž kje so kovčki poškodovani. To je KTM, lah mečeš po tleh.

PS. pa ne verjet vsemu kar objavimo na MS, čeprav zgornja slika je posledica opustitve držanja mopeda v vertikalni poziciji :P

IMG_20161012_193046.jpgIMG_20161012_193100.jpgIMG_20161012_193129.jpgIMG_20161012_193442.jpgIMG_20161012_193459.jpgIMG_20161012_193505.jpgIMG_20161012_193706.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, motolover said:

Old school :) . Pri plastičnih rezervoarjih, ki jih zdaj ima večina motorjev, to ni več potrebno. 

Bolj poln rezervoar goriva, manj je zraka v rezervoarju.

Manj zraka, manj kondenza. 

Voda pa kakor vemo...tud za v cevelj ni dobra.   :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes odvijačil in zalepil tačko, počas mi je šlo na qurac, da se stalno odteguje....sej se bom tut jaz kaj naučil :D

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Nearrain said:

Bolj poln rezervoar goriva, manj je zraka v rezervoarju.

Manj zraka, manj kondenza. 

Voda pa kakor vemo...tud za v cevelj ni dobra.   :)

Moj je parkiran v postojnski jami (skoraj). Ni sprememb temperature - ni kondensa..  Ga imajo pa več na  majhnih črpalkah, kjer se ne polni in prazni toliko. Vedno, če se le da, tankam na frekventnih lokacijah. 

Ker smo pri KTMih. V Nemčiji sem videl ekstremno nizke cene novih elektro endurc e-xc. Bile so po 11k, zdaj jo lahko dobiš za manj kot 7k. Ali kdo ve ali na elektro motor plačaš kaj dajatev? Za DMV sklepam da ga ni, ker je brez izpustov. 

http://www.ktm.com/e-ride/freeride-e-xc-1/

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manj kot 7k je cena primerljiva z novim Freeride 250, pa ceneje od Freeride 350. Pomoje plačaš DDV, ostalih uvoznih dajatev pa ne poznam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, jskrablin said:

Manj kot 7k je cena primerljiva z novim Freeride 250, pa ceneje od Freeride 350. Pomoje plačaš DDV, ostalih uvoznih dajatev pa ne poznam...

Nemci odbijejo svoj DDV, ki je 19%, pri nas plačaš 22%. DMV ne bi smelo biti, ker je elektro, ostane torej le urejanje papirjev in homologacija. Če ga ne misliš registrirati je pa itak isto kot bicikl. Plačaš polno ceno z DDV v Nemčiji, pripelješ in uporabljaš. :) Čudi me, da so toliko znižali ceno, model 2017 mi izgleda na prvi pogled enak. Mogoče so jih preveč naročili, oziroma jih je KTM prisilil k temu (kot firme ponavadi delajo z novimi modeli), zdaj jih pa ne morejo spraviti v promet. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

mah kje pa :P

Počakam poletja, če se spet zvijejo, bom spet reklamiral, pa bo (če se mi bo dalo seveda, zdaj tehniko reklamacij poznam)

Mislil, sem da so jih predrugačili, v bistvu bi morali dat še en pant nekje tam spredaj. Ampak pustmo se presenetiti. Mam pa vsaj nove kufre, tut to je nekaj, stari so bili že malce "zmatrani"

Ne, kufer je cel, ker leži v luknji. Malce se je udrl, vendar je skočil nazaj na svoje mesto, ker je mehka plastika. Zraven novih so mi dal tudi glanc nove plastične pokrove (oranžne), pa sem svoje previjačil. 

Moraš pa vedet, da ni bil problem ker so kufri "udrti" ampak ker se zaradi vročine le ti zvijejo in razprejo.

Zgolj za info, to so fotke, ki sem jih predhodno, ponovno moral poslati, da so reklamacijo potrdili. bdw, slike je poslal avgusta že Jamnik.

Tako da, pokaž kje so kovčki poškodovani. To je KTM, lah mečeš po tleh.

PS. pa ne verjet vsemu kar objavimo na MS, čeprav zgornja slika je posledica opustitve držanja mopeda v vertikalni poziciji :P

 

Top of d top ? Menda zaradi cene. In šlamparije :lol1: :jezik:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, Tedybear said:

HAHA...jokammmmmm ..

Evo...drugo leto mogoče kupim Jodlarja. Še mi bo vsaj kaj dogajalo. Z temi nepokvarljivimi Kawa jajci je živ dolgčas.

 

Boš grdobca res prodal?

20 hours ago, DAMI34 said:

Reklamacija kovčkov rešena, so jih zamenjali. Z ozirom, da sem v novem kufru našel kup listkov o izvršeni kontroli, sem prepričan, da ti se pa ne morejo kr zvit :ras:

 

A španski so? Rešeno. Španci so znani po izredno dolgi tradiciji izdelovanja kufrov največje calidad. :D

 

čist brez heca, Sm gledal tud Shad, ker so cenej kot givi/kappa, pa se mi zdijo precej bol švoh. Mord se motim, pa sam zgledajo taki, ampak so dost bol gumjasti in se hitro obdrsajo napram givi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Kmet2 pravi:

:lol1:CAAAR :OK:

In ra caar bo postal samski

Brez locitvega postopka  :doze:

Brez žene nič ne delaj, sam vozi

pred 17 urami, Tedybear pravi:

Ne bom. Nisem tehnične sorte. 

Pol to čudo ne morš met, ostani pri ženi

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Borutt pravi:

Top of d top ? Menda zaradi cene. In šlamparije :lol1: :jezik:.

lej, lah napišemo karkol. Mašina in oprema je top of the top. Moram potrditi, kjub nasprotnemu prepričanju, da smo vse reklamacije in porodne težave rešili (če bo tako ostalo, bo tut moped doma ostal, če se bo ponavljalo se ga pa znebim), le velik energije in strokoven pristop (beri velik živcev) je potrebno da se to sprovede. Edini problem, ki ga imam je dislokacija, ker moram za vsak šit laufat v Ljubljano.

Če bi šlo za moped od 6-7jurjev sploh ne bi kompliciral, ker je pa zadeva v rednem ceniku 18.500 valda bom. In seveda, ker so kufri 700€ tut bom. Bdw kufri od Kawe so bili 800€ skupaj z vsemi nosilci (ročaji), proizvaja jih pa Givi, ker je bilo vse ok.

Problem pri teh KTMjih je, da ti tako prekleto zlezejo pod kožo in nudijo velik zabave (pa tut varnosti), da jim tut marsikaj oprostiš, pa še jebačko zgledajo.

pred 1 uro, Cartman pravi:

Boš grdobca res prodal?

A španski so? Rešeno. Španci so znani po izredno dolgi tradiciji izdelovanja kufrov največje calidad. :D

 

čist brez heca, Sm gledal tud Shad, ker so cenej kot givi/kappa, pa se mi zdijo precej bol švoh. Mord se motim, pa sam zgledajo taki, ampak so dost bol gumjasti in se hitro obdrsajo napram givi. 

Maš prav, shad ne dosega kvalitete givija (sem mel pred leti top box isti qurtz). Ampak men je v bistvu vseen. Cifra je dost visoka, zato pa sem zahteval menjavo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 10. 2016 at 21:11, stuhec pravi:

 

pred 20 urami, stuhec pravi:

 

Cartman.....če sem iskren...trenutno samo na glas razmišljam. Čas pa si bom vzel do konca aprila, ko se vrnem.

Štuhec...kaj ima žena zraven? Res ne razumem....upam, da vsaj ti veš, kaj si hotel povedat.....

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

lej, lah napišemo karkol. Mašina in oprema je top of the top. Moram potrditi, kjub nasprotnemu prepričanju, da smo vse reklamacije in porodne težave rešili (če bo tako ostalo, bo tut moped doma ostal, če se bo ponavljalo se ga pa znebim), le velik energije in strokoven pristop (beri velik živcev) je potrebno da se to sprovede. Edini problem, ki ga imam je dislokacija, ker moram za vsak šit laufat v Ljubljano.

Če bi šlo za moped od 6-7jurjev sploh ne bi kompliciral, ker je pa zadeva v rednem ceniku 18.500 valda bom. In seveda, ker so kufri 700€ tut bom. Bdw kufri od Kawe so bili 800€ skupaj z vsemi nosilci (ročaji), proizvaja jih pa Givi, ker je bilo vse ok.

Problem pri teh KTMjih je, da ti tako prekleto zlezejo pod kožo in nudijo velik zabave (pa tut varnosti), da jim tut marsikaj oprostiš, pa še jebačko zgledajo.

Maš prav, shad ne dosega kvalitete givija (sem mel pred leti top box isti qurtz). Ampak men je v bistvu vseen. Cifra je dost visoka, zato pa sem zahteval menjavo.

Sem ravnokar govoril z enim lastnikom kateema in mi je povedal, da je kakšna stvar šlampasto narejena. Ampak so več ali manj porodne težave in šlamparije pri malenkostih, katere pa jezijo. Se pa s takšnim veseljem vozi, da so mu ušesa napoti. Ker motor je redi tu rejs in skupek kvalitetnih delov pomembnih za uživanje. Takoj bi ga imel. 

Verjetno si že ugotovil, da te hecam in zezam. In še te bom :jezik:.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Sem ravnokar govoril z enim lastnikom kateema in mi je povedal, da je kakšna stvar šlampasto narejena. Ampak so več ali manj porodne težave in šlamparije pri malenkostih, katere pa jezijo. Se pa s takšnim veseljem vozi, da so mu ušesa napoti. Ker motor je redi tu rejs in skupek kvalitetnih delov pomembnih za uživanje. Takoj bi ga imel. 

Verjetno si že ugotovil, da te hecam in zezam. In še te bom :jezik:.

Itak , ko si vozil mojega če neb imel ušes ti bi šla glava na pol :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

lej, lah napišemo karkol. Mašina in oprema je top of the top.

Seveda, to je firma, katera je bila doslej večinoma prisotna le v dirkalnem moto svetu....vsakoletne izboljšave v želji biti pred drugimi. Vse to potegne za seboj tudi pogostejše in dražje servisiranje, ter hitro zastaranje modelov.

Ima svoj prednosti in slabosti, za pot okoli sveta si ga sam ne bi upal izbrati.

Citiraj

, pa še jebačko zgledajo.

Ne vem, jaz ne čutim čisto nič ob pogledu na KTM-a, sploh me ne pritegne posebno noben. Morda zaradi barv, ki mi niso všeč. Še med krosi bi izbral prej japonca, se mi zdijo nezaupljivi...ampak to je le moje mnenje :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, vandrovec pravi:

Ima svoj prednosti in slabosti, za pot okoli sveta si ga sam ne bi upal izbrati.

res je, ima svoje prednosti in slabosti! za pot okoli sveta pa bi si js izbral 660 tenere!

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Borutt pravi:

Sem ravnokar govoril z enim lastnikom kateema in mi je povedal, da je kakšna stvar šlampasto narejena. Ampak so več ali manj porodne težave in šlamparije pri malenkostih, katere pa jezijo. Se pa s takšnim veseljem vozi, da so mu ušesa napoti. Ker motor je redi tu rejs in skupek kvalitetnih delov pomembnih za uživanje. Takoj bi ga imel. 

Verjetno si že ugotovil, da te hecam in zezam. In še te bom :jezik:.

ti kr.....

pa še anekdota v tem stilu:

Ančka je mela nove zobe, seveda so bili nastavki zanJe kovinski, prevleke pa porcelanske. In en dan ko je zunaj grabila seno, se je močno pooblačilo in se je pripravljalo na nevihto. V daljavi so se videle strele. Ančka se je ustrašila, valda kovinski nastavki, pa je iz previdnosti zarila glavo v kopico sena. 

Pa pride mimo kmet (navaden, ne Kmet2) in vidi kako iz kopice sena štrli samo zapeljiva rit. Lej jo, le jo, si je mislu, pogledal na hitro okrog, nikjer nobenga, hlače dol in začne nabijat.

Ko ga Ančka faše, glasno reče:

 LE TUČI STRELA, MA DO ZOBOV NAUŠ PRŠLA!!!!

:D

 

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Seveda, to je firma, katera je bila doslej večinoma prisotna le v dirkalnem moto svetu....vsakoletne izboljšave v želji biti pred drugimi. Vse to potegne za seboj tudi pogostejše in dražje servisiranje, ter hitro zastaranje modelov.

Ima svoj prednosti in slabosti, za pot okoli sveta si ga sam ne bi upal izbrati.

Ne vem, jaz ne čutim čisto nič ob pogledu na KTM-a, sploh me ne pritegne posebno noben. Morda zaradi barv, ki mi niso všeč. Še med krosi bi izbral prej japonca, se mi zdijo nezaupljivi...ampak to je le moje mnenje :hmm:

Glede na to da si lastiš GS, od tebe nekih oblikovnih in čustvenih presežkov, res ne morem pričakovati. :P

Kar pa se tiče poti okrog sveta:

za to uporabiš nekaj kar je preverjeno, zastarelo in deluje, manj kot je gibljivih delov, manj kot je vsega, manjše so možnosti okvar. Kar pa ne pomeni, da KTM, sploh modeli preko 1000ccm ne bi delali.

Ampak to je le moje mnenje :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Itak , ko si vozil mojega če neb imel ušes ti bi šla glava na pol :P 

Tvoj mi je itak pisan na kožo. :P

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

ti kr.....

pa še anekdota v tem stilu:

Ančka je mela nove zobe, seveda so bili nastavki zanJe kovinski, prevleke pa porcelanske. In en dan ko je zunaj grabila seno, se je močno pooblačilo in se je pripravljalo na nevihto. V daljavi so se videle strele. Ančka se je ustrašila, valda kovinski nastavki, pa je iz previdnosti zarila glavo v kopico sena. 

Pa pride mimo kmet (navaden, ne Kmet2) in vidi kako iz kopice sena štrli samo zapeljiva rit. Lej jo, le jo, si je mislu, pogledal na hitro okrog, nikjer nobenga, hlače dol in začne nabijat.

Ko ga Ančka faše, glasno reče:

 LE TUČI STRELA, MA DO ZOBOV NAUŠ PRŠLA!!!!

:D

 

Glede na to da si lastiš GS, od tebe nekih oblikovnih in čustvenih presežkov, res ne morem pričakovati. :P

Kar pa se tiče poti okrog sveta:

za to uporabiš nekaj kar je preverjeno, zastarelo in deluje, manj kot je gibljivih delov, manj kot je vsega, manjše so možnosti okvar. Kar pa ne pomeni, da KTM, sploh modeli preko 1000ccm ne bi delali.

Ampak to je le moje mnenje :P

 

Namesto Ančka vstavi ime lastnika kateema :lol1:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTMi so vsecni,ampak zgodbice o reklamacijah pri taksnem denarju odbijejo... Ampak ce kupujes s custvi,si pac tecn na salterju :)

Ps: sicer ne vem koliko reklamacij so prejsnji lastniki TDMke uveljavlali,ampak meni od 27k- 119k ni tezila.....pol je pa alternator shodil :) Pa se Jamnika sem mesec in pol cakal,da je generalno obnovil Duka 2,kar bolece :) Ceprav imam obcutek,da ko si nov pri mehankarju,si na koncu prioritet,obcutek pac. Primec se pa izkaze,zmeraj expresno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, DinDiin said:

KTMi so vsecni,ampak zgodbice o reklamacijah pri taksnem denarju odbijejo... Ampak ce kupujes s custvi,si pac tecn na salterju :)

Ps: sicer ne vem koliko reklamacij so prejsnji lastniki TDMke uveljavlali,ampak meni od 27k- 119k ni tezila.....pol je pa alternator shodil :) Pa se Jamnika sem mesec in pol cakal,da je generalno obnovil Duka 2,kar bolece :) Ceprav imam obcutek,da ko si nov pri mehankarju,si na koncu prioritet,obcutek pac. Primec se pa izkaze,zmeraj expresno :)

Imas dve vrsti uzivanja/zadovoljstva  . . . 

  • Prva je uzivanje v voznji z motorjem
  • Druga pa je uzivanje v lastnistvu motorja, katero obsega uzivanje v voznji z mopedom  in tudi  vse kar pride po voznji.... aftersale podpora (porodni krci, garancije, vpoklici), servisi, ipd.

Stvar prioritet, casa, denarja in zivcev.

 

BTW: Dami...k si se lih v GS-a obregnil.   Kok si se pa ti prevozil z njimi?  

Omenjas ESO . . .zadnja verzija ESE je bistveno drugacna kot je bila pred 2013 . . . in z nobeno,  ne staro, ne novo se ni dogajalo to kar se dogaja z KTM-ovim aktivnim vzmetjem ( motor brez kontakta, aktivno vzmetenje pa prosto telovadi...motorji pa zarad tega po tleh padajo medtem ko so lastniki odsotni.

Res je da je GS grd kot pes, ampak roko na srce tud GT ni noben oblikovalski presezek. Se najbolj je podoben fejsliftani Gileri CX. Ce bi izpostavil kaksen res oblikovalski presezek bi to bil Ducati Panigale, al pa kaksna Mv Avgusta

Itaq pa . . .  vsake oci imajo svojga malarja. . . 

IMHO

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!