Skoči na vsebino

KTM-isti


supermoto00

Priporočene objave

Evo KTM v naravnem okolju - na "klocnih" :D 

IMG_20161011_190539.jpg

Se kr splača, če znaš kako malenkost sam narediti. Je pa spet odvisno kaj pa kako...

Kar se pa hidravlične sklopke tiče - ima boljši občutek od zajle, pa deluje mi mehkejše (čisto subjektivno). Na EXC-ju se v kak zrukan klanec skoz kupla, tako da tista sklopka kot celota doživi (in zaenkrat preživi) precej več zlorabe, kot na cestnem motorju. Je več premičnih delov, več možnosti, da se kaj pokvari. Jebat ga, vse je neki kompromis. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sayo pravi:

Hidravlično sklopko na mopedih so naredili zato da čim večkrat obiščeš servis (€) tako kot so pri avtih pogruntali dvomasni vztrajnik ki crkuje in je drag ko pes...

ajooooj, poznam, na lastni koži...cca 700€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Ce mas KTMa, mors met vsaj dva :)

premal, če maš ktm, morš met vsaj še en kawasaki :P

 

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

premal, če maš ktm, morš met vsaj še en kawasaki :P

 

...da se voziš ko ti rihtajo cilinder sklopke

P.S. a še nihče ni pogruntal, da bi odvajanje sklopke potekalo z zajlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz se po terenu vozim z bmfo , KTM -ja sta v garaži na varnem in toplem , nepokvarjena :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da spet mal zagnojim po forumu. Skratka douga zgodba na kratko, kupu sm 690 enduro, enkrat KTM vedno KTM I guess...

Problem:

Sklopka ne prime, menat morm oring, zravn bi pa komplet olje zamenu. Mi loh kdo pove kakšno olje uporabljate? Vem da je mineralno.... Ker proizvajalec, ime olja.... 

 

Če oRing ne bo rešu problema bom naroču nov cilinder od sigutecha. Uporablja kdo tega?

Popravljeno . Popravil Žan96
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem takole gruntal:

  • Pod 180kg
  • > 50KM
  • FI
  • Servisni interval ni v urah (odpadejo stroji tipa EXC 500)
  • ABS je vedno dobra opcija za na cesto (ni pa pogoj)
  • Lahko požre grd teren
  • More bit znosno za po asfaltu

In ko odmisliš neznane terene (CCM, SWM), je bila nekaj časa opcija še 660 Tenere. Ki ne ustreza po teži in ne po moči, stock vzmetenje pa je tud najboljše komplet menjat. Ostale opcije so starejši stroji.... ki pa pridejo s svojim naborom izzivov. Kakorkoli obrneš, sodobne endure 'srednje kategorije' skor ni. KTM, Huska. S tem, da je Huska itak skor identična KTM-u, sam dražja. Pa rabljenih ni. Pol je pa kr tema do nišnih proizvajalcev. Kar ponujajo ostali je al obupno zastarelo (tolko, da ni več v ponudbi v EU) al pa pač debelo, zavaljeno, težko in predrago. Sej lahko folk hvali to pa ono... sam ko enkrat na offroad furi pristaneš v malinah je kdaj jeba ven zvlečt onih ~ 105kg EXC-ja (z gorivom). 200+ kilsko kravo pobirat, po možnosti parkrat na furo? Ne, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Žan96 pravi:

Da spet mal zagnojim po forumu. Skratka douga zgodba na kratko, kupu sm 690 enduro, enkrat KTM vedno KTM I guess...

Problem:

Sklopka ne prime, menat morm oring, zravn bi pa komplet olje zamenu. Mi loh kdo pove kakšno olje uporabljate? Vem da je mineralno.... Ker proizvajalec, ime olja.... 

 

Če oRing ne bo rešu problema bom naroču nov cilinder od sigutecha. Uporablja kdo tega?

Jaz imam Maguro (Magura blood) , Dobiš pa v Labi Motorex (točnega naziva ne vem) zadnjič ko sem gledal je bil 8€ za 100 ml (v sklopko ga gre kakšnih 30 ml) .

Meni je menjava O ringa uredila zadevo. Preglej površino cilindra, če ima kakšne poškodbe. Po nasvetu, sem jaz O ring namazal z ATE mastjo (če je pomagalo ali ne, ne vem, dela pa) . Tukaj imaš nasvete kako in kaj: http://www.thumpertalk.com/topic/681191-clutch-fluid-leak/

lp

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, jskrablin said:

Jaz sem takole gruntal:

  • Pod 180kg
  • > 50KM
  • FI
  • Servisni interval ni v urah (odpadejo stroji tipa EXC 500)
  • ABS je vedno dobra opcija za na cesto (ni pa pogoj)
  • Lahko požre grd teren
  • More bit znosno za po asfaltu

I

Hm. Jes se zdej že malo spogledujem z Yamaho XT660R. Kar je rdeče sicer nima. 

Se da pa rešit KM z čipom. Zamenjaš še vzmetenje pa maš soliden stroj. Agregat bulletprof.

Aja teža. Osnovna ima 188 kg. Akrapoti odbijejo 6 kg. Za 2 kili, pa ne bomo kompliceral, se da shujšat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Hm. Jes se zdej že malo spogledujem z Yamaho XT660R. Kar je rdeče sicer nima. 

Se da pa rešit KM z čipom. Zamenjaš še vzmetenje pa maš soliden stroj. Agregat bulletprof.

Aja teža. Osnovna ima 188 kg. Akrapoti odbijejo 6 kg. Za 2 kili, pa ne bomo kompliceral, se da shujšat :D

Ko zamenjaš vse, si cenovno na istem, pa je še vedno daleć od 690 in še vedno 50kg težja. Oprema na Ktm-u je neprimerljivo boljša.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, franc said:

Ko zamenjaš vse, si cenovno na istem, pa je še vedno daleć od 690 in še vedno 50kg težja. Oprema na Ktm-u je neprimerljivo boljša.

lp

Res je. S to izjemo, da Yamaho zelo dobro poznam glede zanesljivosti. KTM-a pa ne. 

Cenovno pa mislim, da prideš z Yamahco ceneje. Rabljene yamahe se včasih prodajajo pod 3k eur. KTM-a še nisem videl cenje od 4K. Vzmetenje pa ne stane tisočaka.

Se pa strinjam, da je veliko boljši KTM. Pa spet je jeba, ker se "nam" pozna vsak evrič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če najdeš rabljeno vzmetenje si tam tam. Moraš zamenjati cel prednji konec (vilice, križi, kolo, zavore... ) , zadnje vzmetenje (pa je nihajka še vedno zanič) . Ko sem jaz kupoval sem bil tudi najprej navdušen nad XT-jko, dokler je nisem šel pogledat od blizu, potem pa je gladko odpadla. Bi vzel kakšnega DRZ-ja, pa mu je takrat potekla homologacija (kupoval sem nov motor) . Tako da sta ostala samo Ktm in Husquarna (630) to se pa potem tudi ni bilo pretirano težko odločiti . Če bi kupoval danes bi verjetno vzel kakšno Hondo CRF 250L (predvsem zaradi cene in za moje potrebe ji nič ne manjka) .

lp

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, franc said:

Če najdeš rabljeno vzmetenje si tam tam. Moraš zamenjati cel prednji konec (vilice, križi, kolo, zavore... ) , zadnje vzmetenje (pa je nihajka še vedno zanič) . Ko sem jaz kupoval sem bil tudi najprej navdušen nad XT-jko, dokler je nisem šel pogledat od blizu, potem pa je gladko odpadla. Bi vzel kakšnega DRZ-ja, pa mu je takrat potekla homologacija (kupoval sem nov motor) . Tako da sta ostala samo Ktm in Husquarna (630) to se pa potem tudi ni bilo pretirano težko odločiti . Če bi kupoval danes bi verjetno vzel kakšno Hondo CRF 250L (predvsem zaradi cene in za moje potrebe ji nič ne manjka) .

lp

Tole mi ni jasno zakaj?. Xt660r ima spredaj 21". Zavore za teren so hitro "predobre"

Mogoče ne govoriva o isti stvari- jaz imam v mislih "soft enduro". Pomoje je jskrblin mislil to, glede na to da ima tudi EXC-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem razumel da je za soft, samo če hočeš kaj spremeniti rabiš prednji konec od WR, drugače nisi kaj dosti naredil. Za moje pojme je XT "dobra" takšna kot je (če ti ustreza) , ni pa vredna kakšnih resnejših predelav in je neuporabna na terenu (moje mnenje) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skalar, Franc ima prav. Yamaha je neki povprečnež. In ta tvoj soft enduro bo postal hitro enduro, če ne celo hard enduro. Potem bo pa jok in stok ter jeza zaradi povprečneža. Z Yamaho se lahko voziš po kakšnem makadamu in nič več. Poznam nekoga s KTM 690, kateri naredi ogromno kilometrov brez problemov. Ampak ta KTM zahteva veliko pameti v gozdu, ker je zelo hiter. In, ko voznik misli, da zna, ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej men srce pa glava, skoz vpijeta KTM, KTM...

Sam denarnica pa na veliko tuli Yamaha....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, skalar36 pravi:

Sej men srce pa glava, skoz vpijeta KTM, KTM...

Sam denarnica pa na veliko tuli Yamaha....

men tut skoz v glavi zvoni, KTM, ktm, ktm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse je odvisno od tega, kaj želiš....kak teren oz. podlago bož vozil in na kake ture...na hard enduro ne moreš obesit neke prtljage...na soft to gre...na hard so ponavadi tut hard gume, ki niso za neke daljše transferje po asfaltu...za hard teren in hard vožnjo je 120 kil polna kapa...so pa vedno kompromisi...kolko berem grand enduro temo, se fantje z xtjkami po kar solidnem terenu preganjajo...

sam do ktm nimam "romantičnih" nagnjenj, v tem trenutku je to edini/eden izmed redkih mopedov, ki: (meni) solidno/dobro zgleda, se dobro pelje tudi z dvema in na daljše relacije (udobje vzmetenja, vetrna zaščita) ima zaradi dobrih komponent dobro ciklistiko in zavore...za še sprejemljivo ceno. seveda pa zraven prihaja tudi par negativnih stvari...o katerih so pa že (ne)lastniki pisali...:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pomoč,

Zrihtu sm tko da sm v altes kupu oRing 23.52mm debeline 1.78mm, 1.04€, v Selesu olje motorex, 100ml 10€. Kr dobr sm rešu če vzamem da je nov cilinder cca 150€. Sklopka dela k nova 

 

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, franc pravi:

Če bi kupoval danes bi verjetno vzel kakšno Hondo CRF 250L (predvsem zaradi cene in za moje potrebe ji nič ne manjka) .

Mam eno parkirano direkt za 690 na sliki. Pozabi, tisto ima šele za en k vzmetenje (pogo sticks pa to) - jaz sem ga začel resno zlorabljati po parih urah na motorju. Pol pa sem EXC-ja kupil, ko drugače bi šla CRF-ka v kose, jaz pa verjetno z njo. Morem to počasi na avtonet dati, ko trenutno sam gužvo dela v garaži.

 

pred 3 urami, skalar36 pravi:

Mogoče ne govoriva o isti stvari- jaz imam v mislih "soft enduro". Pomoje je jskrblin mislil to, glede na to da ima tudi EXC-ja.

Pri meni je EXC za v jebe in športno udejstvovanje. MX proge, enduro poligoni in podobno. 690 sem nabavil (menjal za CB-jko), ker se mi ekskluzivno po cestah sploh ni več vozit, CB 1300 pa nekak ni motor za izven asfalta. EXC s svojo živčno 2T mašino, precej extremnim končnim prenosom in servisnim intervalom v urah ni lih izbira za velikopotezno nabiranje on/off kilometrine. Definitno pa tud 690 ne bo samo za soft enduro... ker komot prebavi kaj bolj resnega od lokalnega makedama.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni tema o hard enduru, to je tema o hard mopedih (včasih tut hard za vzdrževanje) sam kaj ko so tok jebačko lepi, pa tok lepo tresejo, da .......wiwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

šipco dubu

IMG_20161013_163505.jpgIMG_20161013_163607.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!