Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 450
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    100

  • Kmet2

    39

  • jskrablin

    36

  • stuhec

    26

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vsem KTMistim ali (emovcem) z mopedom ali samo po duši: MERI NU JER, pa srečno 2018, brez izrednih servisov in čimveč km Dami    

Posted Images

pred 11 urami, franc pravi:

Ležaji ne grejo pod garancijo (tako, da je malo logike v šparanju) . Pa enkrat sem videl kako zgleda servis pred prodajo (pri istem) . Menjava plastik ipd.

Enkrat sem že povedal svoje mnenje (pa ga ne bom ponavljal) .

lp

ležaji pri Verižnik kar lepo crkujejo na excjih. in če se jih pravočasno ne menjuje, tudi pesto Rado poči. to je pač hiba na teh motorjih, ki je ktm hoče in hoče odpraviti.

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, Žan96 pravi:

Lahko še kdo deli izkušnje z Jamnikom ali Selesom? :book:

Zame je Jamnik eden in edini pri katerem lahko pustim motor in se mi je......  natančen,pedanten , pri njemu servisiram motorje že 5leto in nikoli na svojih potovanjih nisem imel problema z motorji kar za servis , ki ga ima axle ne morem trdit , 2x bil 2x problemi ....

Seleš en poseben pacient , ko sem bil prvič pri njemu mi je pustil tak vtis ,da se nisem vrnil nikoli več in nikoli se ne bom !!! Mogoče je čist v redu dec in majster ,sam obnašanje ..........:fyou: 

Če sem ti kaj pomagal prav , če ne pa tud .....;)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 11 urami, Borutt pravi:

Si kupil rabljenega KTM-ja pri AXLE  ? 

Enega novega in enega rabljenega. EXC-ja novega (spomladi)_, 690 rabljenega pred dobrim tednom. Z novim nima kaj biti... 690 pa je imel par felerjev.

 

 

Edited by jskrablin
Link to post
Share on other sites
pred 9 urami, Kmet2 pravi:

Zame je Jamnik eden in edini pri katerem lahko pustim motor in se mi je......  natančen,pedanten , pri njemu servisiram motorje že 5leto in nikoli na svojih potovanjih nisem imel problema z motorji kar za servis , ki ga ima axle ne morem trdit , 2x bil 2x problemi ....

Seleš en poseben pacient , ko sem bil prvič pri njemu mi je pustil tak vtis ,da se nisem vrnil nikoli več in nikoli se ne bom !!! Mogoče je čist v redu dec in majster ,sam obnašanje ..........:fyou: 

Če sem ti kaj pomagal prav , če ne pa tud .....;)

Hvala za nasvet, je pomagal :cool: 

 

Je odločeno, grem kr h Jamniku. A še kdo raj servisira motor jeseni kot spomladi?:hmm:

Edited by Žan96
Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Žan96 said:

Hvala za nasvet, je pomagal :cool: 

 

Je odločeno, grem kr h Jamniku. A še kdo raj servisira motor jeseni kot spomladi?:hmm:

Priporocljivo je zamenjati olje pred zimovanjem. Staro "iztroseno" olje vsebuje kisline, vodo, kovinske dele, kateri v daljsem stanju mirovanja delujejo (korozija) skodljivo na vitalne dele motorja. Prav tako je priporocljivo, da ima motor med zimovanjem pol rezervoar goriva. 

Link to post
Share on other sites
pred 17 minutami, Žan96 pravi:

Hvala za nasvet, je pomagal :cool: 

 

Je odločeno, grem kr h Jamniku. A še kdo raj servisira motor jeseni kot spomladi?:hmm:

Kako vprašanje je to :D a ti servisiraš na bazi letnih časov ,ker sam to počnem na določen interval km :) pa še kakšen bi se najdel ....

Ostalo če tudi ne dosežem km za servis ko ga dam na prezimovanje naredim tako kot je napisal Blizudežja .

Edited by Kmet2
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Kmet2 said:

Kako vprašanje je to :D a ti servisiraš na bazi letnih časov ,ker sam to počnem na določen interval km :) pa še kakšen bi se najdel ....

Ce se prevozi manj kot je en servisni interval v sezoni je menjava olja enkrat letno.

Link to post
Share on other sites
Pravkar, Nearrain pravi:

Ce se prevozi manj kot je en servisni interval v sezoni je menjava olja enkrat letno.

Seveda,  maš prav .

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, stuhec pravi:

Kako pa na kratko to nekomu, ki zna samo kje se vlije olje (ven je druga zgodba) to razložiš ?

Uporabiš primerne besede in ga napotiš do prvega serviserja ki ve kaj dela :P

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
pred eno uro, Žan96 pravi:

Hvala za nasvet, je pomagal :cool: 

 

Je odločeno, grem kr h Jamniku. A še kdo raj servisira motor jeseni kot spomladi?:hmm:

js ga najraj ne, glede na kmje, ki jih prevozim sem tako spomladi, poleti, jeseni na servisu :(

redn servis, pa še kaka reklamacija, pa sm tam.

Jaz sem z Jamnikom tudi zadovoljen. 

1. potrudil se je uredit reklamacije (beri moral se je pričkat in pregovarjat z generalnim uvoznikom, ta pa verjetno z matično tovarno) za tovarniški feler, ki ga ima cca 50% GTjev

2. kar se tiče dela je pedanten in čist, z ozirom da sem bil obakrat zraven mislim, da tudi zadeve obvlada zelo dobro

3. ostalih ne poznam. Axle kot trgovec je bil do sedaj pri raznoraznih zapletih (ja, spet KTM v ozadju) fer in pošten.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Moje izkušnje z Jamnikom so drugačne. Že v štartu me je motil odnos (se malo preveč pusti "prositi" ) . Potem je šlo pa takole: da nima nobene evidence kaj je delal na motorju, napačno olje, pretegnjeni vijaki, "pobrane" glave vijakov, zdrobljen nosilec elektrike (stane en euro, pa se je raje naredil neumnega kot da bi ga zamenjal) . Cene so pa poglavje zase, grozno rad dela brez računa (pa je potem čisto užaljen, če ga mora napisati, popust pa ni vreden omembe) .

Vsakdo ima pravico do svojega mnenja (in očitno različne izkušnje) .

lp

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, jskrablin pravi:

Enega novega in enega rabljenega. EXC-ja novega (spomladi)_, 690 rabljenega pred dobrim tednom. Z novim nima kaj biti... 690 pa je imel par felerjev.

 

 

690 je menda (menda zato, ker je lahko ta 690 čisto drugi) od nekoga nam vsem poznanega. Kolikor vem, je prejšnji lastnik zelo skrben glede servisiranja in čiščenja. Je pa tudi zelo skrben glede vožnje in jo ne izpusti noben dan. Sem pa gledal ta motor in razmišljal o nakupu, ko se je še vozil okoli mojih krajev. Pa sem se premislil, ker bi se potem preveč vozil z njim in premalo s Suzukijem. 

Link to post
Share on other sites
pred 5 minutami, Borutt pravi:

690 je menda (menda zato, ker je lahko ta 690 čisto drugi) od nekoga nam vsem poznanega. Kolikor vem, je prejšnji lastnik zelo skrben glede servisiranja in čiščenja. Je pa tudi zelo skrben glede vožnje in jo ne izpusti noben dan. Sem pa gledal ta motor in razmišljal o nakupu, ko se je še vozil okoli mojih krajev. Pa sem se premislil, ker bi se potem preveč vozil z njim in premalo s Suzukijem. 

Prejšnji (prvi) lastnik je iz Notranjih Goric. Ime in priimek pa nista podatka za na javen forum. Pomoje ti že podatek o lokaciji pove, če misliš pravega človeka ali ne. Sej motor drugače ne zgleda zgonjen/potolčen/zanemarjen. Teleskopi pa so definitivno rabili servis. Pa tisti zadnji ležaji bi še zdržali nekaj časa, sam jih bom menjal če je lih prilika. Vreme je itak za nikamor...

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, jskrablin pravi:

Prejšnji (prvi) lastnik je iz Notranjih Goric. Ime in priimek pa nista podatka za na javen forum. Pomoje ti že podatek o lokaciji pove, če misliš pravega človeka ali ne. Sej motor drugače ne zgleda zgonjen/potolčen/zanemarjen. Teleskopi pa so definitivno rabili servis. Pa tisti zadnji ležaji bi še zdržali nekaj časa, sam jih bom menjal če je lih prilika. Vreme je itak za nikamor...

Lastnik je pravi. Vsake toliko se vidiva in kakšno rečeva. On je skrben lastnik. Če se je pa kakšna stvar pokvarila ali pa je serviser bil nekoliko neroden, pa mislim, da prejšnji lastnik ni kriv. Ampak glede na izkušnje nekaterih, naj bi bil serviser dober. 

Link to post
Share on other sites

js sem sicer slišal same pohvale na njegov račun.

toliko felerjev je zagrešil? kako napačno olje itd?

mene je pri servisiranju ktm najbolj "šokiralo" dejstvo, da sem se moral več kot en mesec dogovarjat za termin (pri jamniku in neratu). res da je bilo poletje, jamnik je imel še dopust vmes a vseeno. še težje je bilo zaradi dejstva, da sem vzrtrajal, da prisostvujem servisu, prvič ker me zanima kako dela mojster, drugič ker mehanikom na splošno ne zaupam, dokler ga ne spoznam itd... v glavnem ni to kot sem bil vajen iz časov honde yamahe kawasakija, ko sem poklical servis (yogi, elisa, AS) in se zmenil, ko sem imel čas jaz in oni, ponavadi v istem tednu.

zmotilo me je pa tudi to, da servis računa "pavšalni" znesek za delo (npr. za servis na 15kkm), čeprav se je potem dejansko opravljenih delovnih ur nabralo manj. npr: pavšalno računa za delo 190€+ddv...za 4,5 dejansko opravljenih delovnih ur. urna postavka pa je 30€+ddv...razlika je torej cca 50€. delo je sicer bilo opravljeno profesionalno (to sicer ni bil jamnik).

 

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, Borutt pravi:

Lastnik je pravi. Vsake toliko se vidiva in kakšno rečeva. On je skrben lastnik. Če se je pa kakšna stvar pokvarila ali pa je serviser bil nekoliko neroden, pa mislim, da prejšnji lastnik ni kriv. Ampak glede na izkušnje nekaterih, naj bi bil serviser dober. 

Sej jaz se ne grem neke kampanje proti prejšnjemu lastniku. Zgolj ugotovil sem stanje. Danes/jutri grem iskat servisirane teleskope, pa bom itak iz prve roke izvedel v kakem stanju je bila notranjost. Kaj je serviser mutil, mi pa ni jasno. Spuščanje vilic se opazi, samo pogledat je treba. Kar me pripelje do naslednjega - v vsakem primeru bi se lahko tudi jaz malo bolj prepričal, če je kaka napaka kje. Teleskope bi moral samo dobro 'predihati' na mestu, pa bi se olje pokazalo. Razen, če so se odločili spustit lih na poti do Lj... ne vem. Dejstvo je, da jih nisem dovolj dobro preveril pred prevzemom mopeda.

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Reklamacija kovčkov rešena, so jih zamenjali. Z ozirom, da sem v novem kufru našel kup listkov o izvršeni kontroli, sem prepričan, da ti se pa ne morejo kr zvit :ras:

IMG_20161018_114446.jpg

Je že 1. april ? :jezik:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Nearrain said:

Priporocljivo je zamenjati olje pred zimovanjem. Staro "iztroseno" olje vsebuje kisline, vodo, kovinske dele, kateri v daljsem stanju mirovanja delujejo (korozija) skodljivo na vitalne dele motorja. Prav tako je priporocljivo, da ima motor med zimovanjem pol rezervoar goriva. 

Old school :) . Pri plastičnih rezervoarjih, ki jih zdaj ima večina motorjev, to ni več potrebno. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!