Skoči na vsebino

TRIUMPH Trophy 1200


MARJA

Priporočene objave

Nameravam kupiti Triumph Trophy 1200. Ker je to financno kar dobr zalogaj ,sprašujem, kaj mente o tem stroju.

Vec glav vec ve.

A SE DA DOBIT KAKŠEN TEST???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsekakor dober motor. teste preberi kje na internetu, v SLO jih ni bilo na testu razen predstavitve.

mislim da sta se dva na zalogi in imajo ugodno ceno (okoli 2,4 mio sit).

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi,kupi....prima strojcek...ga tut sam furam...in morm rect d mi ni žou niti tolarja,da o princeski na zadnjem sedežu in njenih obcutkih ne razpravljam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Kratek test tega motorja na straneh nemskega Motorrada (www.motorradonline.de). Izberes Arhiv in naprej (Archiv/Fahrzeuge/Triumph/Triumph Trophy 1200 (1999)). Upam, da razumes dovolj nemsko (lahko tudi kaj pomagam). Zal so vsi clanki iz njihovega Arhiva brez slik...

LP suzuki

PS moje mnenje (ce te sploh zanima): Yamaha FJR 1300 je po testih evropskih motoristicnih revij ta hip dalec najboljsi nakup v tem segmentu (potovalniki/tourerji). Dva letosnja primerjalna testa sta prav tako v Arhivu (glej Archiv/Fahrzeuge/Yamaha/FJR 1300(VT), je prevec za tukaj objaviti, pa tudi ne vem, ce bi ostale zanimalo).

Edited by - suzuki on 27/08/2001 17:18:30

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha je bolsa, vendar je pa tudi za 500.000 sit drazja.

Triumph je baje zelo v redu potovalnik, sicer nima tako športnih voznih lastnosti kot FJR, je pa za dolge ture zelo primeren.

(meni le oblika sprednjih luci in maske ni všec, to pa je stvar okusa)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja yamaha je res dražja za 500.000,00....sam morš vedt d je brez kufrou k jih pr triumphu dobiš v ceni.....pa še neki....to je potovalnik k ti poln in z sopotnikom omogoca zadost visoke hitrosti na avtocesti(preko 200 km/h,ce ti je to v veselje)brez kakšnega velikega napora....mirno vožnjo po lokalnih cestah...zelo dobro vetrno zašcito in brez kakršnih koli bolecin po daljših vožnjah....ce pa hocš dirkanik,pol pa ta razred motorjeu nau zate....

luc ....khmmmmm....kokr komu paše.....men je važn d dobr svet....to pa 100%

LP

Edited by - klimbra on 27/08/2001 17:54:07

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.motorcycle.com/mo/mctriumph/TROPHY.html

Na tem naslovu je test 900-tke (letnik 96), ki pa je po obliki podobna(ista) 1200. Le malce manj žre in ima 3 (tipicno Triumph) namesto 4 cilindre.

Klimbra z FJR1300 se pa da tudi zelo športno vozit, ne pa tako kot s kako CBR.

Ce ti se ne gre kako hitro se pelješ, le da se lahko peleš dalec in udobno si lahko za manj denarja umisliš Trophy 900.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hvala Rok in Suzuki - dobil test.

Tud jaz sem slišal dost dobrega o FJR 1300, vendar je špaga mal kratka in tud za moja leta je mal cez 100 KM dost.Ce bi ta stroj bil na voljo pred dvajsetimi leti, ko smo vozil MZ-eje.

LP

Hola!

Ja, res, v 20 letih so motorji neizmerno napredovali - tudi jest sem zacel z MiZo 250, se tisto z 16" kolesi, bobnastimi zavorami in brez stevca vrtljajev...

Ce je spaga kratka, pa bi te morda zanimal Suzuki 1200 S Bandit, ki ga imajo sedaj v akciji za dobrih 16 kDEM (1,9 MSIT). Zelo pohvaljen motor in tudi zmagovalec testov... (kar vprasaj Icea!). Sedaj te bom pa nehal utrujat.

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da so Triumphi nezasluženo pri nas prevec spregledani motocikli.

Po Motorradovih testih sodec so pa od nakeda, športnika, tourerja do endurota vsi v samem vrhu tako po zmogljivostih kot tudi kvaliteti. Izjema je le TT600, ki si je izbral premocno konkurenco.

Pa še trivaljniki so dober kompromis med 4 in 2 valjnim motorjem (lastnosti obeh), niso požrešni, pa še dobro štimo imajo.

Evo mal reklame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim jih imajo tudi še letnik 2000 na zalogi.

Pa ne da bi jih toliko uvozili. Tako je Slovenski folk zafuran in nerazgledan glede motorjev, da jih sploh ne jebejo.

Vsi raje kupijo Japonca, ki ima več PS in gre 300, da se lahko pol postavljajo.

Za Triumph pa marsikak sploh ne ve. Če mu pa poveš, da je to legendarna znamka, pa bo le še izbulil oči.

Nimajo nevemkakšnih superlativov in rekorderjev za najvišjo hitrost ali najnižjo težo ali pa največ ps/l so pa v vseh pogledih vrhunski. Le cena je malce visoka.

Mislim pa, da prihajajoči modeli (daytona že tu) ne bodo tako lepi kot lanska Daytona ali Speed TRiple.

Imajo pa res dober zvok - sploh z kakim rac.auspuhom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

V Sloveniji smo malce zadaj(par let). V tujini že nekaj časa ni več IN, da imaš choperja(custom in podobno), ampak stretfighter oziroma naked. Ja naked motorji prihajajo nazaj. Kar poglej novo Yamaho(Buldog). Moje osebno mišljenjepa je , da je kar prav tako. Koliko bi šele bilo mrtvih, če bi vsi choperisti presedlali na stroje z 100 in nekaj KM.

mat

http://members.tripod.com/met11/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HEJ,HEJ!!

Da ne bo prišlo do vojne med sportaši in čoperisti.

Alexb, imaš kar prav ,kar se opreme tiče.Jaz brez usnja se ne vsedem na motor, pa če je še tolk vroče, saj nikoli ne veš, kdaj se boš zvalil po cesti. Če pa moja žena vidi kakšno zadaj na motorju v supergah ali bog ne daj, v sandalih pa kar popi***

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

kupi,kupi....prima strojcek...ga tut sam furam...in morm rect d mi ni žou niti tolarja,da o princeski na zadnjem sedežu in njenih obcutkih ne razpravljam

Kako se kaj obnese na ovinkih, ali se ga da tudi lepo položiti? Vem, da je turing motor, sam sem spomladi, ko sem menjaval motor, tudi razmišljal o njemu, no pol sem se odlocil za Varo. Kakšna je poraba, po testih so bile velike cifre, kakor tudi pri mojem, no pol ni bilo tako hudo.

mat

na ovinkih kokr si upaš....jest nežno in sigurno....je dobr občutek..predvsem pa zlo sigurn.Planina ne predstavlje nobenega problem...polno naložen.Poraba je pri veliki hitrosti velika(iz maribora po banu povprečno okol 170-200 polno naložen...prav nič prijetna vožnja za moj okus....sam mal se je mudil...10litrov pa mal čes.....)drgač pa okol 7-8 litrov na odprto.....po mestu 8-10.Men se ne zdi velik k mi je kawa800 žru ist...ta ma pa skor še enkat tolk konou.

Zakaj ga ldje ne marajo?ja mogoče zato k nima tistga značilnga piskajočga glasu....sam mal piha mašina pa značilno ropotajoče klenka....sam k se navadš ti ni nič čudn.

Za tiste k smo se odločl pa kupl trophy-a je dobr strojček....za druge pa več al manj neznanka.Ni nas velik smo pa veseli...več al manj vsi.HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

na ovinkih kokr si upaš....jest nežno in sigurno....je dobr občutek..predvsem pa zlo sigurn.Planina ne predstavlje nobenega problem...polno naložen.Poraba je pri veliki hitrosti velika(iz maribora po banu povprečno okol 170-200 polno naložen...prav nič prijetna vožnja za moj okus....sam mal se je mudil...10litrov pa mal čes.....)drgač pa okol 7-8 litrov na odprto.....po mestu 8-10.Men se ne zdi velik k mi je kawa800 žru ist...ta ma pa skor še enkat tolk konou.

Zakaj ga ldje ne marajo?ja mogoče zato k nima tistga značilnga piskajočga glasu....sam mal piha mašina pa značilno ropotajoče klenka....sam k se navadš ti ni nič čudn.

Glede porabe sva nekje tam, tudi moj je bolj požrešen. Zato je pa toliko več udobja in pa moči.

Koliko pa imaš velik tank?

Meni osebno so mi pri tvojemu motorju najbolj všeč luči, oziroma obrobe, kot na ta tarih ameriških ladjah.

mat

http://members.tripod.com/met11/

25 litrou...je kr za neki cajta...tko da ni treba skoz na bencinske pazt....ma kaj luči...ponoč lepo zgleda k ma števčke razsvetlene....hahahahahaa

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

vceraj je bil na motor bike-u na DSF predstavljen tudi trophy 1200.so rekli,da pri vecjih hitrostih porabi do 10 l/100 km.a je to res? mislim ok,je 290 kg tezek in ima ogromen oklep,samo vseeno.

klimbra?

------

Been There Done That

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MARJA: vekakor,ti kar sporoči...kaj pa danes zvečer u TWINU?????

AJA...MOJ JE SREBRN...GA LAHKO NA FOTKAH VIDIŠ

ICE: ma to mal nalagajo.....men ni še nikol tok žru....res ga nisem velikokrat vozil preko 180,sam povprečno porabo imam pod 8/100km,kar niti ni tako veliko.Teža ni zanemarljiva....samo moraš upoštevat,da ima 25 litrov v kestlnu...pa 4,5 lita olja.....pa še hladilna tekočina....no mal pretiravajo....ima okoli 260kg.....(sem ga tehtal na avto vagi).

Takoj ko spelješ...se pa teže ne čuti več....ma reskiram pa ti dam za probat(v soboto...če me bodo spustl od doma hahahahaaa),pa se sam prepričaj.

PS : ICE...KJE SI NAJDU PODATKE O NOVEM TROPHY-ju?

Jih je bilo veliko,ki so mi ga odsvetovali.....pa so se močno motili....je treba probat...potem pa govort....sem jim reku....pa roge pokazu...in mi danes ni prav nič žal.

SAM ZZR1200 JE PA ŠE VEDNO ZAKON!(kot laško pivo )

Uredil - klimbra on 10/10/2001 14:17:31

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SEM GLEDAL NA DSF VČERAJ!

Sam podatki se ne skladajo s podatki ki sem jih dobil v slovenskih navodilih....tako kot ne pri teži...tudi ne pri moči,navoru.....kaj pa vem!

JEST NISEM VEČ PAMETEN(splohhhhhhhhh)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa kaj Triumph ST???

Pri nas jih skorajda ni? Testi so zelo dobri, najbrž pa je problem cena, servisi, rezervni deli....

Kdo poleg Jermana še servisira Triumphe?

Ima kdo konkretne izkušnje z ST-jem?

Lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam 5km prevoženih z njim.Mnogo premalo za kakršnokoli oceno!Je pa dečko(Italjan),ki mi ga je malo zaupal zelo pohvalno o njem govoril.

Glede servisa:nem ga servisira Jerman....sem zelo zadovoljen.....rezervni deli so lahko preko e-shopa,pr serviserju....sam na uvoznika g." JEZO " pa nebi našel pohvalnih besed!!!!!!!!!!!!!!!(vsaj do sedaj me ni prepričal....razen o tem da ma too much keša...in da je veča ali manj na raznih dopustih.....NEDOSEGLJIV ZA SERVISERJA IN PRODAJALCE.....)

PERLA....TOLE MU MIRNE DUŠE MEJLAŠ!!!!!!

klimbra in Persil....ko veš kaj imaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takole: ST je na testih leta 2000 celo premagal VFRa,ki je pojem hitrega in udobnega potovanja.

------

Been There Done That

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem!!

Sicer sem za to temo malo pozen vendar moram nekaj dodat: bil je test 1200- tke na dsf v motobike-u pa ga mam posnetega ce bi slucajno koga zanimalo! Tam so ga samo hvalili pa so ga gnali cez neki prelaz in to po slabih cestah!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kako pa kaj Triumph ST???

Pri nas jih skorajda ni? Testi so zelo dobri, najbrž pa je problem cena, servisi, rezervni deli....

Kdo poleg Jermana še servisira Triumphe?

Ima kdo konkretne izkušnje z ST-jem?

Lp, Pjotr.

z ST-jem mam okoli 30-40 km. nimam pripomb, ful dober motor, lepo vodljiv, dovolj moci vglavnem OK. mislim da maj se kakega 2001 letnik na zalogi, ki bi se dal poceni dobit.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ETO MARJA.......PA SVA TUT V SKUPINI DVAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Moram priznati,da je lep občutek...ko v špeglu gledaš TROPHY-ja in njegovo luč.Dobr...mal me je zanesel...sam men je to tko impozantna maska , da ne morem opisat.VELIKA,KROMAN OKVIČEK OKOLI LUČI.....UFF

VSAKO TELE MA SVOJE VESELE

Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se mi je zdelo.

In res, odsev tvojih luči v mojih ogledalih je bil res impozanten.

Lepo ti svetita.

Kakšna pa je njuna uporabnost v temi?

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!