Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MARJA

TRIUMPH Trophy 1200

Recommended Posts

MARJA

V temi svetijo, kot da bi bil dan, saj je v vsaki paraboli H4 žarnica, ki svetita v isto točko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

TROPHY BREZ ROROV.........ČISTA POEZIJA ZVOKA!!!!!!!

TADEJ....EAT YOUR SELF

Triumph....za vaše telo in vašo dušo

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Ne vem kateri že je in v katerem topicu je tako hvalil

TRIUMPH TT 600

Triumph dela dobre motocikle, oziroma se po kvaliteti kosajo vsaj z BMW in zmogljivostmi s Hondo (čeprav se ne morejo, ker imajo 3-valjnike in so pač razred zase).

Imajo dober zvok, karakter, dušo, ... po revijah sodeč.

Vsi iz modelne palete so v samem vrhu iz njegove kategorije razen ...

TRIUMPH TT 600 -- ta motor je pa kopija japoncev, zakaj so se odločili konkurirati v 600 cc inline4 razredu še sedaj ne vem in tudi uspelo jim ni. Prodali pa niso niti vseh motociklo iz leta 2000 kaj šele letos. Baje ima zelo butasto elektronsko vbrizgavanje in dosti napak. Tudi lega na cesti je pri japoncih boljša. Oblika pa kot grša verzija prejšnjega modela CBR.

V Italiji jih nikakor niso mogli prodati, zato so se je uvoznik odločil, da bo dal oklepe dol in poveznil dvojne okrogle loči nanj v upanju, da bo kdo moped kupu.

Motor sicer ni slab, vendar se pred zelo hudo konkurenco lahko bolj ali manj skrije.

Drugače pa vse najlepše o triumphih sploh pa o Daytoni (novejši model mi mimogrede ni tako všeč kot dosedanji, ker rahlo kopira japaneze) in

Speed Triple, ki pa je zakon, pa ne zaradi Toma Kruza, ki mu je prej naredil smesnico - rikverc naprej po sprednjem kolesu pa s pistolo komarja v ta lev jajc

Skoda, da se jih pri nas vec ne proda in ni tolk servisov

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Rok

Men je TT600 čist simpatičen motorček....sam meu ga pa nebi....nisem pristaš tega segmenta motorne ponudbe.

Glede na to,da sem fanatik na TV reklame....SAM REKLAMCA ZA TT600 SE LAHKO PRIMERJA Z REKLAMO ZA NINJO 12.hahahahahahaaaaaaaa

Klimbra....samozavest serijsko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rudolfo

quote:

Deux ex machina 2.

Rudolfo se navdušuje nad Triumphovim Tigrom in sprašuje, kakšno je trenutno stanje prodajno servisnih uslug v naši domovini.

Brrrm

Prvo se opravicujem moderatoerju, ker sem spregledal ze odprt topic, jebi ga, me neki kukiji jebejo... Nic se bat, sem ze veteran UBBjev and stuff.

Ja drugace bi pa res rad slisal izkusnje Triufašev z servisi (jerman?), pa cenami servisov&rezervnih delov. Ča pa ma kdo Tigra bi bil zelo vesel za komentar njihovih izkusenj.

Lp

Rudolfo

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

Ce koga zanima: v zadnji stevilki Motorrada (3/2002) je porocilo s testa TT 600 po 50.000 prevozenih kilometrih. Naslov clanka je "Angleski pacient". Detajli so, kot vedno, na www.motorradonline.de in tako naprej...

LP suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Jest lahko govorim samo za sebe.....VEČ KOT ZADOVOLJEN!!!!!!

FER,NIČ ČAKANJ....ko ti reče ,prideš ob uri.....takoj na vrsti,na vse kar te zanima ti odgovorijo,cene v mejah normale(ma kaj niso vsi servisi dragi),SKRATKA...NOBENE SLABE IZKUŠNJE.

DELI....druga zgodba....malo prelistaj nazaj...kjer sem se že jezil na uvoznika.

Cene delov......približno veš kako zgleda žmigovc na Trophy-u?????

no cena za komad je cca 6k sit.

O tigru si pa na motosvetu preber....je članek o njem.....IN TO KAR TAM PIŠE....MI JE ISTO POVEDAL DEČKO,KI GA FURA ŽE NEKAJ ČASA.

Klimbra.....preprosto neponovljiv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rudolfo

quote:

RUDOLFO, kupi Triumpha nas bo več. Jaz s servisom še nimam izkušenj, ker je prehitro ratal mraz.

Ja, sej sem se ze kar odlocil. Pade Tiger. Pa zelene barve z orig. kovcki bo moral biti. A kej vete, se da kak drug auspuh (beri glasnejši da montirat na Tigra?

Lp

Rudolfo

Share this post


Link to post
Share on other sites
xjr

Sam sem imel Triumph Tigra (letnik 99) in z njim naredil 38000 km. Res je,da je stroj med prvimi v razredu in se ga da izredno lepo pelat. Pa tudi v turistični rabi (polno obtežen)je kot poezija. Imel sem pa tudi precej sitnosti, saj je kar nekaj delov dobesedno odletelo, najhujša je bla pa, ko mi je odprlo tesnilo in glavo.(motorja) Čeprav v garanciji pa vendar sitnosti in človek izgubi zaupanje. Z servisom sem bil kar zadovoljen, o uvozniku samem pa ne bi zgubljal besed. Če naročiš dodatno opremo jo naroči jeseni, pa jo dobiš mogoče naslednjo pomlad.Tako sem se odločil, da po treh evropejcih enkrat probam tudi japonca. Bomo videli..

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Auspuh imajo v katalogu dodatne opreme....samo glede na to , da je to ENGLEŠKA roba...predvidevam,da je temu primerna tudi cena.Jaz osebno sem ga dal narediti po meri,saj za Trophy-a ni opcije niti pri akrapoviču,niti pri ostalih......

Imaš pa varianto,da ga narediš sam po formuli ELBARTO!!

BTW......zvok sprobavam spomladi.....pa da vidimo a bo

Klimbra.....saj le najmehkejši,je dovolj nežen

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

quote:

Hola!

Ce koga zanima: v zadnji stevilki Motorrada (3/2002) je porocilo s testa TT 600 po 50.000 prevozenih kilometrih. Naslov clanka je "Angleski pacient". Detajli so, kot vedno, na www.motorradonline.de in tako naprej...

LP suzuki

Daj ce lahko kdaj se napisi kak povzetek (ce se ti da seveda), ker se nam ne ljubi vedno iskat in nemške šprahe prabavlat. Pa se dosti jih ne zna nemšk.

Lep Pozdrav

DDV in baterije ze vkljuceni v ceno

Share this post


Link to post
Share on other sites
xjr

Poleg tistega auspuha, ki je v katalogu dodatne opreme, dela za TIGRA kamine še REMUS. Ta je bil lani edini. Morda se je pa letos odloču še kdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

quote:

In kje so ti dimnik urezali po meri?

Kar v kakšnem splošnem krovstvu in kleparstvu, ali je v Sloveniji poleg Akrapoviča še kak specialist za dimnike?

Brrrm

Hhaaaha ja lahk bi tut tko rekel.Rori bodo čista kopija originala....samo notr bodo prazni.Original ostane za na tehničnega

BTW....premontaža je cca 5 min za komad.......in to glede na moje vrhunske sposobnosti mehanike,šraufanja in spremljajočih poškodb...

Klimbra.....saj le najmehkejši,je dovolj nežen

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra
Težko opišem razočaranje,lahko bi rekel jezo nad tovarno Triumph........

KER NISO PRIPELJALI IN POKAZALI NOVEGA TROPHY-a :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Pač se zaenkrat zadovoljiš z njihovo spletno stranjo.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Ja tut tam ga še ni......BTW....ti mojga prodam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra
Težko opišem razočaranje,lahko bi rekel jezo nad tovarno Triumph........

KER NISO PRIPELJALI IN POKAZALI NOVEGA TROPHY-a :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Hahaha, mater, še te novosti so komaj pokazali in, kolikor sem se off-the-record ob pijači pogovarjal z managerjem Triumpha, zadeve sploh niso rožnate po požaru.... Pravi, da bo več kot zadovoljen, če jim rata doseči cilj, ki so ga na Intermotu na tiskovni konferenci povedali, t.j. 100% izkoriščenost proizvodnih kapacitet do konca tega leta...

Torej.....ne preostane nič drugega kot čakati,čakati,čakati :? :( :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra
......BTW....ti mojga prodam.

:shock: ... kaj ga prodajaš? a nisi zadovoljen z njim? ... si pa ja zmeraj govoril, kako dober motorciklin je to ... :shock:

BTW: ... koliko daš pa "šuslima" zraven? ... 3,729 kg??? :twisted:

Iz čisto osebnih razlogov......lahko rečem spominov,ki bi me preganjali,če bi se še kdaj peljal z njim.

Definitivno pa bom kaj hitro kupil novega...........ker TRIUMPH JE VSE TISTO,KAR JAZ HOČEM OD MOTORJA!!!!!!!!!!

BTW....."šuslima" :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra
Danes odpeljan v prodajo......zapustil sem ga s solznimi očmi...... :cry: :cry: :cry: :cry:

Vem pa za sigurno,da bo kmalu spet prišel nasmeh na moja lica.....in Triumph v garažo :!: :!: :!:

Upam, da bo res KMALU :!: :P :!: :D :lol:

Tudi jaz.............

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra
:shock: Klimbra, še preden sem prebral, da si ga odpeljal v prodajo, sem ga danes videl v TC Motoshop-u...

Je lep....kaj ne?????????

Vreden vsakega tolarja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Se obeta novi Trophy.....naj bi imel 1300 ccm,pa vse dodatke,ki pašejo na tak motorABS,Dual sys,.............cca 120KM,navora k smeti.......celo kardan.....

Kdaj se bo pojavil pri nas,pa ne ve nihče,saj tovarna dela z 10% zmogljivostjo po letošnjem požaru in (vsaj po obvestilih sodeč) želijo najprej zadovoljiti trg že z obstoječimi modeli Spedtriplle,spedfour,boneville.....itd.....nato pa poizkusiti še s produkcijo novih modelov.Torej najprej julij 2003,ali pa celo kasneje,kot pri prejšnjem modelu,ko ga je slovenija uspela dobiti šele leto po pričetku prodaje v Dojčlandu,kjer je šel za med.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

V segmentu Power Cruiserjev se najavlja nov petelin, imenovan Triumh Twenty Two. Zgleda takole:

02228650.jpg

2200 ccm, zaporedni trivaljnik (tako kot znameniti Indian four), navora za dve Honde CBR RR 900, cena sitnica - 16.000 €

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!