Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MARJA

TRIUMPH Trophy 1200

Recommended Posts

Rocky

:lol: :lol: :lol: HVALA, verjamem :!: Ali naj bo prva vožnja do tvojih vinogradov :?: 8)

Fiffty, vedno dobrodošel še posebej, če pripelješ Trophy-ja. :lol:

Kar se pa tiče vinogradov pa je to tako moj dolg iz letošnje pomladanske sezone, ki pa je žal odpadel predvsem zaradi slabega vremena. Je pa vsa stvar prestavljena nekje v drugo polovico maja naslednje leto kot naslovna tema MOTO SREČANJE POD VINOGRADI. :P :lol:

Pa tako rad bi videl to triumfalno - trofejno vožnjo do vinogradov! Da ne boš rekel, da te mučim zaradi neugodnih vremenskih okoliščin, bom počakal tudi na pomladansko sonce. Zna pa takrat bit zelo interesantno. :wink:

Vse dobro izpod vinogradov! ROCKY 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Pa to, trophy 900, sploh obstaja?

Ga nisem našel ne v Motorradovem katalogu 2003 in ne v Biker'sovem katalogu 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

vsaj je obstajal do cca. 2000/2001.ali so ga morda se prej ukinili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

900 ne delajo več.No ni se niti obnesel,oziroma ga ljudje niso kupovali.

Če se prav ne motim sta v sloveniji samo dva.En srebrn in en moder.

Prijateljski nasvet......NE TEGA KUPOVAT,RAJE 100KSIT ZRAVN,PA 1200 NABAVT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
AREA

Glede na to novih ocitno vec ni itak odpade pa tud upal sem da je razlika v ceni kaj vecja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
parasit

Zanimam me koliko kaj trosi triumph trophy!

Hvala za informacije ze v naprej!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA
Zanimam me koliko kaj trosi triumph trophy!

Hvala za informacije ze v naprej!

dve osebe + 65 kg prtljage mal čez 7 litrov. Z umirjeno vožnjo 6,5 , s hitro okoli 9.

A boš nabavil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Nekak ne morem razumet fabrke Triumph.....da že nekaj let "kao" razvijajo novega Trophy-a......pa nikjer na netu človek več ne more najdt nobene slikce tega novega čuda........

Totalno so me razočaral.....sam neka ugibanja,govorice.....podatki stari vsaj leto,če ne več.......

Jaz pa čakam in čakam :angry: :angry: :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
parasit
dve osebe + 65 kg prtljage mal čez 7 litrov. Z umirjeno vožnjo 6,5 , s hitro okoli 9.

A boš nabavil?

Ja verjetno naslednje leto ali čez 2 leti, vendar bolj ciljam na BMW 1200 LT, trenutno so zelo lepe cene v Nemčiji, pa še davka na motorna kolesa ni, samo DDV, če pa je ta razviden na fakturi, pa samo homoligacija v kopru! Cene v Nemčiji za letnik 2000-2002 so od 7.900-11.900 EUR, kar je za 1/2 manj kot pri nas!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Kar se tiče novega Trophy-ja, ta zagotovo še ne bo nared pred letom 2006/2007.

Saj vem Klimbra, da jočeš za njim ampak sedaj je že prepozno. Le zakaj si prodal svojega Trophy-ja?????

Kar se tiče Triumpha Trophy-ja pa lahko rečem samo vse dobro. :notworthy: Motorju je pisano na kožo potovanje za dva. Bolj kot je naložen, lepše se ga da peljat. :OK: Da ne omenjam dobre zaščite pred vetrom. Po dolgih urah vožnje se ti sploh ne da sestopiti z motorja, bi ga kar preganjal še naprej. :yea2: Edina zame prav smešna stvar je njegov zvok na prostem teku. Kot, da bi poslušal stare žrmlje, ki meljejo koruzo. :lol1: Z pneumatikami Metzeler Z6 pa se pelje kot po tračnicah. Poraba je prav takšna kot je napisal Marja. Zaradi medvedjega navora - moči ni tistega pretikanja navzdol do 3 ali celo 2 in nazaj navzgor. Vse se dogaja v 5 in 6 prestavi. Ni varijante, da me spravite iz Trophy-ja. Tisti kateri smo že pokukali čez 40 že vemo zakaj.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY - AVE TRIUMPHATOR B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

"Viharni prinašalec" :kva2: , kar rahlo dvomim, da boš kje v SLO zahaklal Trophy-ja 900. Resnično ti svetujem, da raje nabaviš Trophy-ja 1200. Za vse dodatne informacije pa kar povprašaj, ti bomo Triumphatorji z veseljem pomagali.

V bistvu "razlike" med 900 in 1200 ni posebne. S tem, da je 900ccm tri cilindrski motor, znan iz Tigra, ST-ja...(preizkušena dobra Triumphova klasika). Vozne lastnosti enake, s tem, da je 1200ccm medvedje močan (veliko navora 108 Nm), 4cilindri, 98 ihahajev. V glavnem motocikla, ki ne utrujata tudi po dolgih urah vožnje, ki sta po pedigreju namenjena potovanju. Se ju pa da tudi lepo polagat na ovinkih (pri mojem že brusil s fusrasterji in predvsem s centralnim stojalom). Če te zanima kaj več pa kar pošlji PM.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)

Edited by Rocky

Share this post


Link to post
Share on other sites
StormBringer

Naj mi edn po PM-u pošlje tel. štev. od dobrega serviserja za triumphe, ga mam namen vprašat par stvari okrog 900-tke. :yea1: :worship:

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky
Kero olje nalivate v vaše Trophyje. :eek:

Malo pozno ampak z veseljem. Od samega začetka Motul V300. Serviserja pa tak ne rabiš, če voziš Triumpha. :OK: Za redne velike servise pa Jerman v Depali vasi.

Malenkosti (zavorne ploščice, olje...)pa kar sam.

Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
StormBringer

HVALA! :yea1:

Nabavu sn 900! :OK:

Naredu prvih 100 km, delno pom dežju, pa nimam kaj rečt.

Ko bo več pa poročilo! :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajker
"Viharni prinašalec" :kva2: , kar rahlo dvomim, da boš kje v SLO zahaklal Trophy-ja 900. Resnično ti svetujem, da raje nabaviš Trophy-ja 1200. Za vse dodatne informacije pa kar povprašaj, ti bomo Triumphatorji z veseljem pomagali.

V bistvu "razlike" med 900 in 1200 ni posebne. S tem, da je 900ccm tri cilindrski motor, znan iz Tigra, ST-ja...(preizkušena dobra Triumphova klasika). Vozne lastnosti enake, s tem, da je 1200ccm medvedje močan (veliko navora 108 Nm), 4cilindri, 98 ihahajev. V glavnem motocikla, ki ne utrujata tudi po dolgih urah vožnje, ki sta po pedigreju namenjena potovanju. Se ju pa da tudi lepo polagat na ovinkih (pri mojem že brusil s fusrasterji in predvsem s centralnim stojalom). Če te zanima kaj več pa kar pošlji PM.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)

Hojla, jaz ga imam, Trophy 900, moder, vsi trije kovčki, krasna zverina. Rocky, ne imaj toliko proti 900-ki, ta ki jo imam ima isto 98 ihahajev ( zadnji angleški model z že dvignjeno šipo, potem so šli na 89 ihahajev zaradi nemških predpisov ).

Bistvo pa je, da žre BISTVENO MANJ ( čez 5.5 l ga še nisem spravil, pa sva z ženo vozila že marsikaj in marsikje ).

Sicer pa, o Trophyu samo najbolje, ko bodo objavili tisto mistriozno novo zverino ( če sploh kdaj :xx: ) in če bo imela kardan :yea1: , bo moj naprodaj.

Seveda se najprej javim semle:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky
Hojla, jaz ga imam, Trophy 900, moder, vsi trije kovčki, krasna zverina. Rocky, ne imaj toliko proti 900-ki, ta ki jo imam ima isto 98 ihahajev ( zadnji angleški model z že dvignjeno šipo, potem so šli na 89 ihahajev zaradi nemških predpisov ).

Bistvo pa je, da žre BISTVENO MANJ ( čez 5.5 l ga še nisem spravil, pa sva z ženo vozila že marsikaj in marsikje ).

Sicer pa, o Trophyu samo najbolje, ko bodo objavili tisto mistriozno novo zverino ( če sploh kdaj  :xx:  ) in če bo imela kardan  :yea1: , bo moj naprodaj.

Seveda se najprej javim semle:-)

Biker - AVE TRIUMPHATOR!

No glej ga fanta med Elito. Kje in kdaj pri hudiču pa sem jaz Rocky napisal kaj proti Triumphu. Še najmanj pa proti Trophy-ju. :eek: Fant, bo treba kakšen post prebrat še enkrat. :D Pa brez zamere.

Sem pa vesel, da si se oglasil in, da si še eden več, ki vozi Triumpha.

Verjami, da tudi jaz nestrpno čakam na kakšno novico iz Otoka o novem Trophy-ju.

Biker, od kod pa si?

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
StormBringer

Jes sn s svojo 900-tko zaenkrat po 3K km zadovoljen ko vrag. :OK:

Papa mi malo čez 5l, leti ko vrag, vozim se pa tak udobno kot v Merdžotu mod.123 SE, ki sn ga mel pred leti. :afro1:

Res pa je da pod štand-gasom ropota ko traktor, pa da je na mestu kar precej nerodn za obračat.

Pa to vse pozabiš, ko se malo zapelješ :OK: :OK: :OK:

Pubeci le tak naprej, en moj kolega že resno študira, da bo čez 2 leti, ko ma plan zamenjat mopeda, verjetno isko kakega Triumpha :yea1: :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajker
Biker - AVE TRIUMPHATOR!

No glej ga fanta med Elito. Kje in kdaj pri hudiču pa sem jaz Rocky napisal kaj proti Triumphu. Še najmanj pa proti Trophy-ju.  :eek: Fant, bo treba kakšen post prebrat še enkrat.  :D  Pa brez zamere.

Sem pa vesel, da si se oglasil in, da si še eden več, ki vozi Triumpha.

Verjami, da tudi jaz nestrpno čakam na kakšno novico iz Otoka o novem Trophy-ju.

Biker, od kod pa si? 

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)

Hojla,

saj nisem res mislil, da imaš kaj proti, ampak ker si tako svetoval, raje 1200 kot 900 :topic:

Sem pa iz okolice Litije, nas je silno veliko, pa imava samo dva Triumpha, večina se jih ubada z rižarji.

No ja, saj so tudi oni že napravili kaj dobrega, ampka anglež je anglež.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Ave Biker!

Se "bojim", da boš z besedo RIŽARJI nekoga dreznil v osje gnezdo. :OK:

I agree! Konec koncev pa je važno, da se imamo radi in vsi jahamo. :yea1:

Tak kot si rekel: anglež je anglež! :OK:

Ave! Triumphator ROCKY B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

Jaz sem zmeraj govoril, da ko so anglezi ze motorje delali, so se kosooki se z riksami vozli... :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!