Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


celjan89
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

kar profiči delajo z motorji (vsi ktmji vračunani ) je pač nedosegljiv dream. Dejstvo je pa, da se da.

Če izvzamem pri vsaki blagovni znamki "znanje" šoferja, ki ga je potrebno vzeti v statistiko, se da večina teh zadev peljati dobro, zelo dobro.

Sve su ostalo NIANSE bi reku Balaševič. 

Te nianse vplivajo na nakup, če jih vržeš v račun. Od teže, hendlinga, do opreme in tega, kaj od moped sploh hočeš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja. Sam dren dela tam po poligonu...:)  Pokazal je le, da se da prepeljati z 200kg težko kravo. Ampak da se tudi s 30 let staro 200 kil težko kravo...

Zdaj pa 3...2...1... ignition sequence started... :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne glede-dobro pelje.
Ampak, ker sem bil prisoten na enem podobnem uradnem snemanju vem kako to gre. Saj so vsi isti, Yamaha, Honda, KTM, BMW….  Na snemanje so prišli z dvema kombijema vozil in svojim profičem. Izbrali teren, postavili 15 GoPro kamer, trije droni in 5 profi kamer. Snemali so cel dan za tri minute posnetka. Na koncu je ostal cel le en motor za zaključni kader pa še tisti je nato postal nevozen. Ja, lahko je vozit reklamno, da se pokaže čim več zmogljivosti, atraktivno a zadaj stoji suport ekipe proizvajalca, kateri nato popravijo motorje na fabričke stroške in ne iz žepa ekipe. Pa saj je na YT kar precej posnetkov narejenih v ozadju takšnih spotov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Ne glede-dobro pelje.

Absolutno! Ampak tule je pač tema o T700 in ne o Tarresu. In zato tak moj komentar.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

V prihodnosti menjamo motor in iščemo nekaj lažjega, uporabnega za cesto,  makadame ter lažji teren. Nekaj malega prispevkov je kjer omenjajo sopotnika vendar zelo malo.

Kako se motor obnaša, če ga obremenimo z dvema potnikoma in s tremi torbami na daljših potovanjih? Imete kaj izkušenj?

hvala in lp

 

    

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, TomARC pravi:

uporabnega za cesto,  makadame ter lažji teren

Za kaj takega je pa skoraj potrebno imet 2 motorja.

Cestna raba je cestna raba. Tudi dokler voziš po makadamih.

Ko pa omenjaš tudi teren,čeravno lažji, je pa to pravi (offroad). Ne vem zakaj bi mučil sebe in motor?

Se pa da...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, TomARC pravi:

Pozdravljeni,

V prihodnosti menjamo motor in iščemo nekaj lažjega, uporabnega za cesto,  makadame ter lažji teren. Nekaj malega prispevkov je kjer omenjajo sopotnika vendar zelo malo.

Kako se motor obnaša, če ga obremenimo z dvema potnikoma in s tremi torbami na daljših potovanjih? Imete kaj izkušenj?

hvala in lp

 

    

T700, kot jo sam vidim, je dobra tudi že za pravi teren, solo. Za 2 osebe..naj povedo lastniki. Za 2 osebe običjano rabiš vsaj ročno nastavljivo vzmetenje. Pa dovolj sposoben agregat, da ne bo počepnil, če maš 2 osebe in vso prtljago. V tem primeru predlagam rang več..1000 ali 1200ccm. Ne bom delal reklame, motorjev je dovolj v tem segmentu.

Lahko ti pa povem, da si lastim ktm 790ADV, ki je fantastičen za teren (solo) za dvoje mu pa zmanjka. T700 ni nič boljši po tem vprašanju. 

Da pa ne boš mogel potovat s kufri in dvemi osebami pa ne govorim, se da. Ampak vsaj zadnji amortizer je smiselno nadrgradit na pravo težo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

T700, kot jo sam vidim, je dobra tudi že za pravi teren, solo. Za 2 oseve..naj povedo lastniki. Za 2 osebe običjano rabiš vsaj ročno nastavljivo vzmetenje. Pa dobolj spopsoben agregat, da ne bo počepnil, če maš 2 osebe in vso prtljago. V tem primeru predlagam rang več..1000 ali 1200ccm. Ne bom delal reklame, motorjev je dovolj v tem segmentu.

Lahko ti pa povem, da si lastim ktm 790ADV, ki je fantastičen za teren (solo) za dvoje mu pa zmanjka. T700 ni nič boljši po tem vprašanju. 

Da pa ne boš mogel potovat s kufri in dvemi osebami pa ne govorim, se da. Ampak vsaj zadnji amortizer je smiselno nadrgradit na pravo težo.

 

To z zadnjim amortizerjem nekako vsi poudarjajo in je sigurno smiselna nadgradnja, sploh za vožnjo v dvoje. Tudi za sedež ravno preverjam kako je z izdelavo novega, udobnejšega. S potovanji pa mislim na resne daljše poti npr v hribe Albanije, Moldavijo, Turčijo, Gruzijo, Armenijo....asfalt, makadam, ožje poti, kakšna steza, ne pa ne vem kak teren.

Večji in težji motor imava vendar bi presedlala na nekaj preprostejšega, brez odvečne elektronike in z manjšo težo. Na izbiro je kar nekaj novih zadev vendar mi je T700 najbolj všeč.

Če ima kdo lastne izkušnje vožnje s T700, predvsem me zanima to kako se motor obnaša, ko je obremenjen. Morda kakšna povezava na potopis, test...vendar samo v dvoje :-).

Hvala  

 

  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, TomARC pravi:

To z zadnjim amortizerjem nekako vsi poudarjajo in je sigurno smiselna nadgradnja, sploh za vožnjo v dvoje. Tudi za sedež ravno preverjam kako je z izdelavo novega, udobnejšega. S potovanji pa mislim na resne daljše poti npr v hribe Albanije, Moldavijo, Turčijo, Gruzijo, Armenijo....asfalt, makadam, ožje poti, kakšna steza, ne pa ne vem kak teren.

Večji in težji motor imava vendar bi presedlala na nekaj preprostejšega, brez odvečne elektronike in z manjšo težo. Na izbiro je kar nekaj novih zadev vendar mi je T700 najbolj všeč.

Če ima kdo lastne izkušnje vožnje s T700, predvsem me zanima to kako se motor obnaša, ko je obremenjen. Morda kakšna povezava na potopis, test...vendar samo v dvoje :-).

Hvala  

 

  

potem ni problem. T700 je dovolj preprost. Jaz sem na svojem, ki je nekje "akvivalent" t700 pogrešal:

moč agregata, pa ni take panike

posedanje zadaj, torej močnejši amortizer za 2 osebe

Vse ostalo BP, ampak moj že ma nekaj elektronike in če ti ni pomembna, je brezpredmetno o tem pisat.

Vsak sedež se da nadgradit.

Je pa t700 dovolj ozek in lahek za marsikaj. Relacije, kot si jih navedel, pa ne igrajo bistvene vloge, v kolikor urediš kar ti manjka in v kolikor te pomankljivosti ne motijo. Če to je motor všeč obstajajo proizvajalci, ki delajo vzmeti in sedež lahko nadgradiš. 

Kar jaz poznam folka nabija t700 v solo vožnjah. A to ne pomeni, da v dvoje ne zmoreš. Dovolj je pokukat na givi ali moteo ali ebay in boš videl, kaj vse se ponuja za prtljago in izboljšavo vzmetenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, TomARC said:

Pozdravljeni,

V prihodnosti menjamo motor in iščemo nekaj lažjega, uporabnega za cesto,  makadame ter lažji teren. Nekaj malega prispevkov je kjer omenjajo sopotnika vendar zelo malo.

Kako se motor obnaša, če ga obremenimo z dvema potnikoma in s tremi torbami na daljših potovanjih? Imete kaj izkušenj?

hvala in lp

 

    

Malo prispevkov z 2up na T7 je zaradi tega, ker je boljših oz. bolj primernih motorjev za dva v tem segmentu več na trgu, in T7 v osnovi ni namenjen za tovorjenje velikih kovčkov s sopotnikom, ker s tem izgublja svojo namembnost, za kar je bil narejen. Po makadamu gre vsak motor, s T7 se pa lahko že zares voziš po terenu solo. V dvoje po terenu ? jaz ne poznam kaskaderjev ki se vozijo zares po terenu v dvoje. Oprema na T7 je prilagojena namenu vožnje, recimo ožji sedež (da ga lahko oprimeš s koleni že za pravi filing enduro vožnje je pa zato manj udoben, vzmetenje primerno ceni motorja - dovolj dobro za večino voznikov solo, ampak za dodatnih cca 200 kg že bolj bogo). Vsi si najbrž za teren želimo lažje motorje, vendar ko se išče motor za vožnjo v dvoje s polno prtljago ne verjamem, da je kakšna prednost, če je motor lažji, ampak večina išče takrat samo udobnost in praktičnost, to so pa že motorji v 1 litrskem segmentu in z 240 kg + svoje teže. No, se pa itak kot so že rekli kolega ziher da, ampak vprašanje če je to smiselno na T7.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Hoj,

A pozna kdo koga, ki ima v Ljubljani ali bližnji okolici tanovo T7 ???

Zelo bi bil vesel, če bi jo lahko šel h komu pogledat ... vsaj za dve minuti ... in vsaj na dva metra ???

... plačam tri kave ... in ena od teh treh ima lahko gor tud smetano ?

 

ps.

oblubm, da ne bom nč prijemal ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 14. 12. 2021 ob 0:44, pik1 pravi:

 

Hoj,

A pozna kdo koga, ki ima v Ljubljani ali bližnji okolici tanovo T7 ???

Zelo bi bil vesel, če bi jo lahko šel h komu pogledat ... vsaj za dve minuti ... in vsaj na dva metra ???

... plačam tri kave ... in ena od teh treh ima lahko gor tud smetano ?

 

ps.

oblubm, da ne bom nč prijemal ?

A ga nima BS center za rento?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, SF pravi:

A ga nima BS center za rento?

 

.

... ne vem če imajo kej na razpolago ...?

... sicer pa ... ne samo BS ... tud ostali ... vsi oglašujejo nekaj, kar lahko gledaš samo na net-u ... tko da ... ?

... lahko samo naročiš al pa pač ne naročiš ... in pol gledaš po netu kaj naj bi sploh dobil ?

.... in upaš lahko pač na najboljše ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, pik1 pravi:

.

... ne vem če imajo kej na razpolago ...?

... sicer pa ... ne samo BS ... tud ostali ... vsi oglašujejo nekaj, kar lahko gledaš samo na net-u ... tko da ... ?

... lahko samo naročiš al pa pač ne naročiš ... in pol gledaš po netu kaj naj bi sploh dobil ?

.... in upaš lahko pač na najboljše ?

Lani so imeli svojega za rento... Vprašaj, če ga še imajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!