Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


celjan89
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

pred 1 minuto, Joker pravi:

Evo! Pa sem posral temo še z BMW!

Ampak resno: po takšnem terenu, kot se bo vozila tale Yamaha se bo enako dalo tudi z 850. Povsod drugod pa ni primerjave... Da ne govorim o morebitnem sopotniku!

Če vzameš v račun še dejstvo, da tale Yamaha nima absolutno nobene opreme, jo mirno lahko primerjam z osnovnim modelom 850GS. V tej luči pa niti razlika v ceni ne bo tako gromozanska... 

Večino terenov kjer se bo vozila t7 ali pa 850 se da prevozit tudi z R1

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Joker pravi:

Če vzameš v račun še dejstvo, da tale Yamaha nima absolutno nobene opreme, jo mirno lahko primerjam z osnovnim modelom 850GS. V tej luči pa niti razlika v ceni ne bo tako gromozanska... 

Če on francoski račun kaj velja, je razlike v cene ~ 30%. Sploh ni gromozanska... bodi no resen :) 

 

pred 20 minutami, IZTOK pravi:

S 50 konji na 205 kilskem motorju z 25 kil dodatne opreme in 30 kil prtljage plus mojih 88 kil se bolj bogo prehiteva. Saj si prav napisal, to kar se da. Z 95 konji se da pa mnogo vec, hitreje in s tem varneje. Ali drugace, ce mam 95 konjev jih lahko uporabljam samo 50 ce hocem, z 50 konjskim pa ...

54kW je malo več kot 50HP. Dovolj, da jih že na makedamu ne moreš spravit na podlago. Vprašanje je vzmetenje. Kolko bo stal upgrade na nekaj spodobnega... ker stock ne bo spodobno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jskrablin pravi:

54kW je malo več kot 50HP. Dovolj, da jih že na makedamu ne moreš spravit na podlago. Vprašanje je vzmetenje. Kolko bo stal upgrade na nekaj spodobnega... ker stock ne bo spodobno.

54 kw ima t700, BIFu sem repliciral na njegovo navedbo, da je 50 konjev dovolj. Pa govor je o prehitevanju po asfaltnih cestah, na makadamu je 30 konjev ze dovolj. Meni je se 70 konjev na cesti bolj tak olala. Motor mora skocit ko ozamem rocko. Vzmetenje pa ... lahko vanj kar precej vlozis, se vedno ni to kar bi rabil. Fi 43 je preskalotno. Hod je tudi prekratek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Če on francoski račun kaj velja, je razlike v cene ~ 30%. Sploh ni gromozanska... bodi no resen :) 

Skrajno resen! :smoke:

Poleg tega je 850GS v Franciji 250€ cenejši kot pri nas! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Joker pravi:

Če bi bil v dilemi, ali 690 ali T700 in cena ne bi bila faktor, bi se odločil za BMW 850GS. In dobro vem zakaj!

zakaj? mi ne vemo :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

zakaj? mi ne vemo :) 

niti nas ne zanima :D

sicer pa vzmetenje bo zrihtal Kruci ni blema :P

čeprav men se zdi da ni tok slabo, saj leti po luftu :D

tenere-2-5dz7.jpg.a3d6a68b1e2797a83c4d180401cf8826.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

niti nas ne zanima :D

Mi vsaj ne bo treba na dolgo in široko razlagati...:ras:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

niti nas ne zanima :D

sicer pa vzmetenje bo zrihtal Kruci ni blema :P

čeprav men se zdi da ni tok slabo, saj leti po luftu :D

tenere-2-5dz7.jpg.a3d6a68b1e2797a83c4d180401cf8826.jpg

pa še za mitaske je delan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

55 minutes ago, DAMI34 said:

sicer pa vzmetenje bo zrihtal Kruci ni blema :P

Cakaj malo da najprej dostavijo naroceno za GT

3 minutes ago, vandrovec said:

GS 850 je še boljši po specifikacijah.

Ampak tu je treba pocakat kako se bodo obnesle loncin masine. Rotaxi so bli dobri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, vandrovec pravi:

GS 850 je še boljši po specifikacijah.

že sam napis GS je po specifikaciji boljši. :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

že sam napis GS je po specifikaciji boljši. :ras:

Pri prodaji rabljenega zagotovo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, lukec pravi:

Primerjava.............navor pri KTM:grupni:

ten-adv.jpg

na koncu bo vse igra cene. Koliko dobiš za koliko denarja in koliko dejansko potrebuješ.

Pravkar, krucymucy pravi:

Pri prodaji rabljenega zagotovo.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

čeprav men se zdi da ni tok slabo, saj leti po luftu :D

Dokler si v luftu je vsako vzmetenje dobro. Vprašanje je kaj rata pri pristanku :D 

@lukec primerjava z R ni lih primerna. Z base modelom 790 Adv pa ja. Za oboje je potrebno še ceno počakati. Osebno ne dvomim, da bo KTM boljši motor. Sam a res rabim boljši motor? Pomojem da ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, jskrablin pravi:

Dokler si v luftu je vsako vzmetenje dobro. Vprašanje je kaj rata pri pristanku :D 

@lukec primerjava z R ni lih primerna. Z base modelom 790 Adv pa ja. Za oboje je potrebno še ceno počakati. Osebno ne dvomim, da bo KTM boljši motor. Sam a res rabim boljši motor? Pomojem da ne.

Rabis motorja sploh ne, odvisno je kaj hoces. Jaz takole razmisljam. Moj EXC 530 bo se za dve sezoni, potem generalka. Moja Super tenere bo tajrat stara 5 let. Cas za menjavo. Razmisljam, da bi 790 AD R bila ta prava. In za cesto in za lazji teren. Nek nizkocenivni motor ziher ne bom kupil.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, jskrablin pravi:

Dokler si v luftu je vsako vzmetenje dobro. Vprašanje je kaj rata pri pristanku :D 

@lukec primerjava z R ni lih primerna. Z base modelom 790 Adv pa ja. Za oboje je potrebno še ceno počakati. Osebno ne dvomim, da bo KTM boljši motor. Sam a res rabim boljši motor? Pomojem da ne.

agregat je isti.ali žena rabi pomovalni stroj-pomoje ne:lol1:

Popravljeno . Popravil lukec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Offroad je eno, vse ostalo je pa cesta, čeprav je slab makadam...

Tale "konfekcijska" Yamaha bo tudi za slabe ceste dobra, kako prehitevanje na asfaltu bo tudi šlo, za kaj več, bo potrebno pa več cekinov (€, $, £... in seveda bolj specialno vozilo).

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ravno ta dva? Če zaradi cene, potem bo verjetno Yamaha boljša. Če bi raje malo boljši zakaj ne GS 850, Africa 1000, GS 1250, KTM 1290 ..., vsi so v istem segmentu. Če je problem teža, so tudi lažji od potovalnih endur, samo niso več v tem segmentu. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, MiNa pravi:

Offroad je eno, vse ostalo je pa cesta, čeprav je slab makadam...

To je ena in edina resnica. OFF ROAD...izven ceste. Če smo hudo radodarni in tolerantni se off road začne na kakem slabem kolovozu in dalje. Vse prej je ON road...da pa ima ROAD pač drugačno podlago kot asfalt pa še ni OFF ROAD. Zato sem gori napisal, da se tu debatira, kot da smo neki silni off-roaderji...kurac.

In za te naše namišljene off.roade je dobra stara, nova, žuta, oranžna, zelena....da se ne ponavljam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, IZTOK pravi:

Rabis motorja sploh ne, odvisno je kaj hoces.

Seveda ga rabim. Kako herezijo to po moto forumu zganjaš  :P 

pred eno uro, IZTOK pravi:

Nek nizkocenivni motor ziher ne bom kupil.

Pri meni je konec navdušenja nekje med 10 - 11k. Več nisem pripravljen plačati za ta hec. Ker ni vredno razlike v denarju. Tolko sem komot da mi lih 15 let starih DRZ-jev ni za uvažati, pol leta šravfati v garaži in še kak nenadejan čudež sproti odkrit, ledvice za nov moped pa tud ne dam.

pred 58 minutami, BIF pravi:

Pa sploh kdo ve kdaj se bi naj prodaja začela pri nas? V Ameriki namreč, je pred drugo polovico 2020 ne bo.

Q2 2019 mende. Lih spomladi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, vandrovec pravi:

Zakaj ravno ta dva? Če zaradi cene, potem bo verjetno Yamaha boljša. Če bi raje malo boljši zakaj ne GS 850, Africa 1000, GS 1250, KTM 1290 ..., vsi so v istem segmentu. Če je problem teža, so tudi lažji od potovalnih endur, samo niso več v tem segmentu. :hmm:

Za GS 850 ne vem, AT 1000, GS 1250 in KTM 1290 so pa bistveno težji in nobeden nima niti približno terensko naravnanega podvozja. Makadam je skrajni domet teh motorjev ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!