Jump to content

Yamaha Tenere 700 (2019)


celjan89
DAMI34
Message added by DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Recommended Posts

2 minutes ago, Nearrain said:

90% uporabnikov ne ve kaj je dober in se niso peljali motorja z dobrim vzmetenjem je sigurno dober.

5% uporabnikovo je vesoljno pamet pojedlo na internetu in jih na cesti ne moti nic, ce je v objavljenem testu pisalo, da je nov motor z novim vzmetenjem.

In potem je tu se 5% nezadovoljnezev, kateri na zalost vesoljne pulblike in tudi proizvajalca kritizira skorpucalo, ker pac ve kaj je dober in kaj hoce.

Gamad nepotesena :smoke:

Verjetnoi imaš prav, za 95%. O 5% gamadi jez ne govorim. Mi gre pa prepričevanje enih in drugih mal u nos, ker svet sodjo izključno po sebi.  Pa mlaj je.  to se mi pozna. 

 

 Zase lahk rečem, de sm si dal porihtat vilce, nebhak par "podložk" in fedre, menjal zadnji amortizer, in je blo na motorju precej lepš. Lepš v dvoje, lepš na žlajfih, lepš vn z ovinkov, in predvsem lepo še po 3-4 urah vožnje. Original je bil po uri do dveh bol....žoga za jogo. A je blo dan pa noč?  Jez temu dan pa noč ne morm rečt. Je blo pa v vseh fazah vožnje bolše. Dan pa noč je bil, ko sm se z moje vtr usedu na cbr929, pa s cbr na zx10 2008. Tist je blo dan pa noč. pa letni čas.  

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, krucymucy pravi:

Gres pa po smuciscu gor no. Po stezicah se ne vozis z avtom.

Po smuciscu pa res ne. Upravljalec se trudi, da trava zaraste in ni erozije. Malo je ze treba izbrat, kje je primerno. Zato pa je gonja in tak neumen zakon, ko ste se eni vozili vsepovsod. En nasvet dam, vlak je polno in tam ko traktorji plohe vlacijo te nihce ne bo gledal postrani ker ne delas skode. Ne se pa vozit po smuciscih in gozdovih kar povprek ali po planinskih poteh.

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, Snecer pravi:

a ti misliš da so te fedre raketna znanost? kyb dela protipotresne fedre za stolpnice itd

da ne bi znal za nek motorček naredit je smešno

Znajo ja, ce primerjas KYB motocros vilice z zaprto kartuso se dalec pred WP. Samo Yamaha je dala na te mopede pa ene poceni vilice in amortizer. Ma Krucy kar prav. Vzmetenje na t700 je dalec za konkurentom KTM 790.

Link to comment
Share on other sites

Saj bo računica na koncu povedala. Če bo moped cenovno ugoden, se bo upgrade vzmetenja še vedno izplačal in bo nakup T700 še vedno ugoden. Vse ostalo bo pa čas pokazal, a se obnese in kako.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, krucymucy pravi:

Ce menjas samo vzmeti je bolj tako, za odtenek bolje.

kaj je ta najjaci? 641 zunanji rezervoar, kompresija in rebound s hidravlicnim preloadom?

dami bi te lahko malo ohladil ja, v vsaki temi gres off topic

osnovni model je 540, potem pa imaš še serijo 64X, ki ima tri verzije, še competition in wesa, fedra ista itd. zgolj dodatki

ne vem zakaj bi mene hladil, v vsako temo vletiš z norostmi okoli amortizerjev

o tenerejki in vzmetenju je napisal že uporabnik, pa si preberi

hint: se ni samo na kafe hodil pa po gostilnah, kjer si gledali gume in amortizerje

zdaj pa vleti not krucy s pravljicami, da so bo to vzmetenje iz "kinder jajčke", nevozno, nekvalitetno itd.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

Saj bo računica na koncu povedala. Če bo moped cenovno ugoden, se bo upgrade vzmetenja še vedno izplačal in bo nakup T700 še vedno ugoden. Vse ostalo bo pa čas pokazal, a se obnese in kako.

Za razliko v ceni lahko se marsikaj menjas na T700 ampak ima to smisel? Po mojem je najbolje ocenit, kaj potrebujes in uporabljas taksno kot so naredili. Ker z izboljsavami porabis kup denarja pa se vedno ni na nivoju drazjega konkurenta. Tako mimogrede, KTM bo nudil tudi okrnjeno verzijo brez R v nazivu in z bistveno skabsim vzmetenjem.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, krucymucy pravi:

Omejeni so, komplet dobavljen yamahi ima vnaprej dogovorjeno ceno, tej ceni potem prilagodijo komponente uporabljene v proizvodnji.

Vidiš, zato pa ta motor ne bo 14K€.

Vsi znajo. Problem je, kot sem že enkrat napisal, da proizvajalci ne delajo za lastno veselje ampak profit!

Isto je z mesarji, peki, vinarji....

Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami, lukec pravi:

Je pa zanimivo kako smo lahko pred 25leti prevozil pol evrope z KLR 250,danes pa ni nič več dobro:nono:

Pred 25 leti sem se z yugo 45 kanto parkrat peljal na nizozemsko, ko je takratna punca bila tam na podiplomski praksi. A bi se tudi danes?

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, IZTOK pravi:

Za razliko v ceni lahko se marsikaj menjas na T700 ampak ima to smisel? Po mojem je najbolje ocenit, kaj potrebujes in uporabljas taksno kot so naredili. Ker z izboljsavami porabis kup denarja pa se vedno ni na nivoju drazjega konkurenta. Tako mimogrede, KTM bo nudil tudi okrnjeno verzijo brez R v nazivu in z bistveno skabsim vzmetenjem.

zgoraj so navajali procente..tok je takih kupcev, tok takih, v glavnem profijev je relativno malo, tisti predvidevam da kot kupci odpadejo.

Navadna raja pa bo gledala verjetno tut ceno. Ker drugače mi ne gre v račun zakaj se toliko Tracerk proda. V teoriji je baje bolj tko tko, ampak za dnar ki ga odštejejo zanjo se očitno pogoltne marsikaj. Al pa kupec ne rabi več, kot dobi. V končni fazi pa še vedno dobi kup podporne elektronike in dober agregat.

Se pravi a so potem 2x dražji modeli kot je Tracer res 2x boljši? Malomorgen. So boljši, ampak toliko pa ne.

Mislim, da v hard enduro ali pa offroad segmentu ni nič drugače. Se pa popolnoma strinjam, v kolikor bo konkurenca nudila za podoben denar boljše komponente, bo pač prodajala konkurenca.

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Snecer said:

osnovni model je 540, potem pa imaš še serijo 64X, ki ima tri verzije, še competition in wesa, fedra ista itd. zgolj dodatki

ne vem zakaj bi mene hladil, v vsako temo vletiš z norostmi okoli amortizerjev

o tenerejki in vzmetenju je napisal že uporabnik, pa si preberi

hint: se ni samo na kafe hodil pa po gostilnah, kjer si gledali gume in amortizerje

zdaj pa vleti not krucy s pravljicami, da so bo to vzmetenje iz "kinder jajčke", nevozno, nekvalitetno itd.

 

Za moj moped so ponujali 640 in 641. Za spredaj niso imeli nic.

Ker pa fedri niso neka znanost in znajo menda tudi svedi narest oz skopirat, sem vzel pa fks504 plus vzmeti za spredaj in ya537 za zadaj. Zame bo dobro najbrz. 

Edited by krucymucy
Link to comment
Share on other sites

pred 47 minutami, IZTOK pravi:

Tako mimogrede, KTM bo nudil tudi okrnjeno verzijo brez R v nazivu in z bistveno skabsim vzmetenjem.

In edina poštena primerjava je T700 z navadno verzijo. Tako pa folk primerja osnoven (edini?) model mopeda X s totalno napiljeno verzijo modela Y. Jabka, hruška, avokado.

 

pred 49 minutami, IZTOK pravi:

Za razliko v ceni lahko se marsikaj menjas na T700 ampak ima to smisel?

Seveda ima. Osnovne nastavitve vzmetenja je treba spravit v red. Se pravi najmanj ustrezne fedre za tipično obremenitev in vožnjo dat not. Nismo vsi 65 kil težki rižojedni testni vozniki. Sem kupil Shercota, odpelal ene 3 ure in veš kaj? Je šal direkt na menjavo feder. Zdaj gre prek valovitega terena ko raketa... prej ga je zabijalo. EXC pred njim - isto. In za 790 bo prav isto v kolikor hočeš da se motor dobro pelje. Seveda bo imel v osnovi vgrajeno boljše vzmetenje. Sam to ne pomeni da bo to vzmetenje ustrezno za vse voznike in stile vožnje.

 

pred 37 minutami, DAMI34 pravi:

Mislim, da v hard enduro ali pa offroad segmentu ni nič drugače.

Začuda je v precej bolj nišnem hard enduro segmentu bistveno več ponudbe proizvajalcev in motorjev. Kar je kr hecno, ker prodajne številke tam so bistveno nižje kot se lahko pričakuje za T700/790. Pa razumi če lahko.

Link to comment
Share on other sites

pred 50 minutami, IZTOK pravi:

Pred 25 leti sem se z yugo 45 kanto parkrat peljal na nizozemsko, ko je takratna punca bila tam na podiplomski praksi. A bi se tudi danes?

Bi...........če bi tam bila mlada punca:naughty:

Link to comment
Share on other sites

pred 26 minutami, jskrablin pravi:

Seveda ima. Osnovne nastavitve vzmetenja je treba spravit v red. Se pravi najmanj ustrezne fedre za tipično obremenitev in vožnjo dat not. Nismo vsi 65 kil težki rižojedni testni vozniki. Sem kupil Shercota, odpelal ene 3 ure in veš kaj? Je šal direkt na menjavo feder. Zdaj gre prek valovitega terena ko raketa... prej ga je zabijalo. EXC pred njim - isto. In za 790 bo prav isto v kolikor hočeš da se motor dobro pelje. Seveda bo imel v osnovi vgrajeno boljše vzmetenje. Sam to ne pomeni da bo to vzmetenje ustrezno za vse voznike in stile vožnje.

Na EXC ju sem napravil enako, za te vecje pa to ni smiselno, ker so fedre ze tovarnisko dimenzioniranev za voznike od 65 pa do 95 kil in vec. Razen tega, sopotnica, prtljaga. A bos vsakic fedre menjaval? Ce je vzmetenje bogo se dobijo kiti z fedrami in hidravlicnimi komponentami za vilice, zadnji amortizer pa moras menjat cel. Stane pa to ne malo. Zato sem napisal da nima smisla, potem das v startu vec za boljsi moped in dobis se cel kup ostale krame poleg. Sicer pa verjetno za vilice za t700 ali 790 ko sploh ni razlicnih fedrov na razpilago. Niso to tekmovalni motorji :D

Link to comment
Share on other sites

pred 40 minutami, IZTOK pravi:

ker so fedre ze tovarnisko dimenzioniranev za voznike od 65 pa do 95 kil in vec. Razen tega, sopotnica, prtljaga. A bos vsakic fedre menjaval?

Definitivno niso tako dimenzionirane. In omenil sem tipično obremenitev. S sopotnico in prtljago se bo seveda logika tipične obremenitve podrla... zadaj se to lahko delno reši z dodatnim preloadom, spredaj je kako pač je. Če je že v osnovi prešvoh, bo lahko resen problem. Tudi 30% dražji motor bo imel isti problem. Če se bo T700 dobro prodajala bo aftermarket podpore dovolj.

Alzo več krame, več potenciala za okvaro. Veliko sreče z elektronskimi komponentami v katere je treba sprogramirati ustrezno številko šasije, drugače ne delajo skup. Sploh ko iščeš rabljeno XYZFUKOFDRAGO zadevo, ki nova stane cool jurja al več.

Link to comment
Share on other sites

Ob 6. 11. 2018 ob 7:24, skalar36 pravi:

Danes notorje testiramo kupci...res je težko pričakovat, da bi bil prvi model brez napak. Bilokatera znamka.

Razen Kawasaki :lol1:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, jskrablin pravi:

Definitivno niso tako dimenzionirane. In omenil sem tipično obremenitev. S sopotnico in prtljago se bo seveda logika tipične obremenitve podrla... zadaj se to lahko delno reši z dodatnim preloadom, spredaj je kako pač je. Če je že v osnovi prešvoh, bo lahko resen problem. Tudi 30% dražji motor bo imel isti problem. Če se bo T700 dobro prodajala bo aftermarket podpore dovolj.

Alzo več krame, več potenciala za okvaro. Veliko sreče z elektronskimi komponentami v katere je treba sprogramirati ustrezno številko šasije, drugače ne delajo skup. Sploh ko iščeš rabljeno XYZFUKOFDRAGO zadevo, ki nova stane cool jurja al več.

Na teh dual sport motorjih imas precej hoda na mehanizmu za prednapenjanje vzmeti. Vsaj v moji XTZ 1200 je tako. Ne glede koliko jo nabasem, ko prispanam vzmeti je posed vedno v tovarniski navedbi. Nisem se slisal, da bi lastniki menjavali vzmeti glede na njihovo tezo, ce seveda nimas 150 kil. Glej, pri 250 kilskem motorju 15 kil razlike v normalni telesni tezi ni problem. Taksni motorji nimajo performance vzmetenja, kjer bi se to bistveno poznalo. Bolj je problem, ker je vzmerenje bolj na cestno voznjo dimenzionirano, tudi hidravlicni del, potem pa z fedrami nic ne resis. So pa low budged modeli, kjer je vzmetenje v osnovi presvoh in je se bolj problematicno na terenu. Recimo xtz 660 je ze bila taksna. Tudi moja krava nima rada hitre voznje po razritem makadamu. Tam do 50 se gre, potem pa postane trmasta. Pa sem probal vse nastavitve in ne gre. Pac vzmetenji ni namenjeno temu.

Link to comment
Share on other sites

Citiraj

Yamaha Tenere 700, pravi naslednik originala

»To je motocikel, ki je narejen za odkrivanje novih horizontov, in na njem nismo spremenili ničesar v primerjavi s testnim motociklom, ki so ga vozili naši testni vozniki, torej nekdanji ali aktualni dirkači,« je dejal predsednik Yamaha Motor Europe, ko je Adrien Van Beveren pripeljal Tenere 700 na oder. Po ogledu videa, ki so ga snemali v Maroku, je jasno, da se motocikel pelje kot enduro. Po sipinah ali makadamih gre dobro, vzmetenje je očitno dovolj dobro, da zmore tudi skok ali drifta. 

Citiraj

Yamaha je v jeklen cevni okvir vgradila preizkušen vrstni dvovaljni motor s 698 kubičnimi centimetri, ki zmore 74 'konjev' pri 9.000 vrtljajih na minuto. Ob 16-litrski posodi za gorivo obljubljajo 350 kilometrov avtonomije, kar je dovolj za resne avanture. Namenili so ji izklopljiv ABS, sicer pa spredaj za zaviranje skrbi par velikih kolutov v motokros stilu. Nihajka in zadnji monocross blažilnik, ki je nastavljiv z vrtljivim gumbom, kažeta na to, da gre za precej resen izdelek, namenjen terenski vožnji. Zanimivo je tudi to, da so se odločili, da to ni motocikel za turistična potovanja s šminkersko terensko preobleko, ampak pravi terenski motocikel, ki si je nekatere rešitve izposodil iz reli dirkalnika. 

Citiraj

Tudi zunanjost kaže to sorodstvo, saj je vetrobran iz prozornega pleksija, pod katerim se skrivajo štirje žarometi in dve dnevni LED-luči. 

Voznikov kokpit je prostoren s širokim krmilom in sproščenim položajem stoje in sede. Zanimivi so tudi merilniki, ki zelo spominjajo na reli instrumente iz dakarske specialke.

Citiraj

 Masa z vsemi tekočinami in gorivom znaša 205 kilogramov, kar je solidno, ni pa ultra lahko, a vseeno dovolj, da je to daleč najlažji motocikel srednjega razreda med avanturističnimi motocikli. Višina sedeža od tal znaša 880 milimetrov, medtem ko razdalja od tal do motorja z 240 milimetri pomeni, da lahko premaga tudi skalnate terene brez škode.

Citiraj

Kljub temu so motor zaščitili z močno aluminijasto zaščito. Serijsko bo obuta v gume z grobim terenskim profilom in pravimi terenskimi dimenzijami. Sprednje kolo je torej veliko 21 palcev, zadnje pa 18 palcev.

https://www.avto-magazin.si/moto/novice/yamaha-tenere-700-pravi-naslednik-originala/

 

Link to comment
Share on other sites

Tem modelom na moto magazinu ni dost za verjet. So me ze zavedli enkrat. 

Je pa ocitno da so samo prepisali brosuro. 

Edited by krucymucy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Tem modelom na moto magazinu ni dost za verjet. So me ze zavedli enkrat. 

Je pa ocitno da so samo prepisali brosuro. 

maš še video, ki ni fotošopan, v katerem vozijo modeli, ki niso niti približno blizu dakarjevcem na Motosvetu...

mene zadeva povsem prepriča in to je za kupit, končno ne prevelil agregat, a zmogljiv, vse ostalo pa za avanturice

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Snecer said:

maš še video, ki ni fotošopan, v katerem vozijo modeli, ki niso niti približno blizu dakarjevcem na Motosvetu...

mene zadeva povsem prepriča in to je za kupit, končno ne prevelil agregat, a zmogljiv, vse ostalo pa za avanturice

Mene tudi. In najbrz jo bom vzel. 

Bolje dve yamahi kot nobena. :D

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, krucymucy pravi:

Mene tudi. In najbrz jo bom vzel. 

Bolje dve yamahi kot nobena. :D

Pametno, po moje boš dobro kupil. To je, poleg tracera, že drugi poskus kopiranja enega drugega japanerja..

 

image.thumb.png.2f8d439c6e9a378b4cdaa7fd4e53520b.png

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Snecer said:

Pametno, po moje boš dobro kupil. To je, poleg tracera, že drugi poskus kopiranja enega drugega japanerja..

Ja ja. Tudi anglesko govoreci svet je kopiral oz. posvojil besedo "versatile" od kawasakija.

Link to comment
Share on other sites

Je pa sedež višji kot pri GS-u kar ob približno enaki teži, višje težišče....morda je manjši rezervoar ravno zaradi malo nižjega težišča?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!