Jump to content

Yamaha Tenere 700 (2019)


celjan89
DAMI34
Message added by DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Recommended Posts

Nekoč si že stresal neumnosti na to temo. Še enkrat (upam da si pismen)...NIČ ne veš o meni in o tem kje sem že bil, zato ti priporočam, da se ne smešiš še naprej. 

Če težko recimo prebavljaš to, da sem bil v Črni Gori (in še 17-ih drugih državah)...pa pojdi še ti kdaj...ni težko.

Sicer pa smo v drugi temi....mogoče za začetek preveri njen naslov. Svoje frustracije pa stresaj kje drugje...je dovolj namenskih tem za takšne na voljo.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, bikez said:

Mamo na forumu take, ki obdelajo mopede pošteno in tudi ne skrivajo, ko gre kaj narobe. Takim dat moped, pol pa naj inženirji popravljajo.

Mhm. K take firme k Yamaha to mal naklucno skup zmecejo. Pol pa novinarje cakajo, de kej povejo.....

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

Mhm. K take firme k Yamaha to mal naklucno skup zmecejo. Pol pa novinarje cakajo, de kej povejo.....

Zame so podatki uporabnikov precej bolj uporabni. Vse druga je ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, bikez pravi:

Zame so podatki uporabnikov precej bolj uporabni. Vse druga je ....

Pa ka pa vem...men edini pomembni podatki bli moj filing na mopiju...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, bikez said:

Zame so podatki uporabnikov precej bolj uporabni. Vse druga je ....

To drzi. Ampak, kdaj so zadnjic naredili zelo zgresen motor? Vela za vse velike firme. Nekih hudih strelov v prazno ni ze 25 let. Man se zdi, de se zadeve odrezejo, no. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, vandrovec said:

Aja, gre se za žensko...motor je izbrala pravi, po moje, njo pa ne poznam :)

Babe so zajebane. :D

12 hours ago, bikez said:

Mamo na forumu take, ki obdelajo mopede pošteno in tudi ne skrivajo, ko gre kaj narobe. Takim dat moped, pol pa naj inženirji popravljajo.

Kmet2 :whistle:

Link to comment
Share on other sites

tudi reklam bo enkrat konec in bo. najbrž motor na policah za kupit

ni mi jasno, kaj tako mučkajo

@Kugelschreiber ja, itak dabo t700 ok in za pelat, a po tolkih letih čakanja je to duke nukem forever

na koncu smo dobili hišno sestavljanko, mt07 za makadam

Link to comment
Share on other sites

Koliko jaz spremljam zadeve T7 ponujajo že tri leta. Ko sem kupoval staro so že kazali prototipe, reklamirali in staro vrgli iz proizvodnje.  Da so tako dolgo potrebovali, preden pride v prodajo ne bi smelo biti nekih porodnih težav. Nekaj cevi, znan-prizna agregat, znana elektronika, nekaj nove plastike... sestaviš, stestiraš ter prodaš. Nimam pa občutka, da bo to neka masovna prodaja. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, The Lakl pravi:

Koliko jaz spremljam zadeve T7 ponujajo že tri leta. Ko sem kupoval staro so že kazali prototipe, reklamirali in staro vrgli iz proizvodnje.  Da so tako dolgo potrebovali, preden pride v prodajo ne bi smelo biti nekih porodnih težav. Nekaj cevi, znan-prizna agregat, znana elektronika, nekaj nove plastike... sestaviš, stestiraš ter prodaš. Nimam pa občutka, da bo to neka masovna prodaja. 

lahko da bo, ker bodo za to poskrbeli ljudje, ki bodo šli s tenerejko okoli sveta in pokazali, kakšen stroj je to :)

africa se je tudi dolgo čakala in se menda kar solidno prodaja

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Snečer said:

na koncu smo dobili hišno sestavljanko, mt07 za makadam

Mene tole kombiniranje spomni na er6 in Versys 650... :jezik:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 44 minutami, Zok pravi:

Mene tole kombiniranje spomni na er6 in Versys 650... :jezik:

Seveda, er6, ninja650, versys650 in celo čoper vulcan650

Yamaha pa namesto čoperja tenere

Tudi kawasaki bi lahko šel v podobno smer, KLR je odsviran in dejansko tu nima kaj pametnega za ponudit...

Novi KLR z dvovaljno mašino bi verjetno šel za med.

Link to comment
Share on other sites

A Vulcan tudi? No, tega pa nisem vedel.

Meni je pa ravno staaari KLR 650 '91 del tistih skritih, neizpolnjenih sanj, ko sem planiral iti z bivso punco po balkanu, pa da se vratimo kad se vratimo - ako se vratimo. Simpl konstrukcija, veliko mopeda za ze takrat zelo malo denarja. Dvovaljnik me verjetno ne bi tako privlacil.

Ajh, dovolj mojega off topica. ;)

Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, Kugelschreiber pravi:

To drzi. Ampak, kdaj so zadnjic naredili zelo zgresen motor? Vela za vse velike firme. Nekih hudih strelov v prazno ni ze 25 let. Man se zdi, de se zadeve odrezejo, no. 

Po moje je tako kot marsikje drugod, se špara, čas od ideje do realizacije se krajša, ne moreš kriviti avtorjev, lahko pa delničarje.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Zok said:

Mene tole kombiniranje spomni na er6 in Versys 650... :jezik:

Pa na rsv, tuono, falco, futuro, caponorda? Ne? 

45 minutes ago, amateur said:

Po moje je tako kot marsikje drugod, se špara, čas od ideje do realizacije se krajša, ne moreš kriviti avtorjev, lahko pa delničarje.

Za kaj naj jih krivim? Ne stekam. Itak se spara.  U italiji je stala manj kot 10000€. Kdor za ta dnar pricakuje dakar specialko z ohlinsom, exceli, in rentahlovimi kosi je bedak. Kdor v naprej trdi je ta motor kurac od ovce, ker vsega tega nima, tudi. 

 

Se zmer sprasujem, je bil kak motor po letu 95 res cist zgresen? Ucer je za mano prpelal dec na r100g/s. Sm bil zatknen za par avtov, Prleti za mano, me prehiti, in ko se je pojavla prilka za mim avtov sva sla....par km dalje da gas in MUAAAAAAA, utihne mal postrela...dec nek motovili okrog rezervarja BRAAAAAAAAAAAAAAAAP potegne :D rezervo je odpru....prav zal mi je blo, da je v karlobagu odstopu na pumpo. 

Poudarjam, r100. Airhead.  Ne r1100. Nemske targe, dva gor, trije kufri.....su ko burja. 

Edited by Kugelschreiber
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@Kugelschreiber, včasih so motorje kupovali motoristi, danes vsak. In ta, na tem BMW-ju, ki ga opisuješ, je iz prve grupe. Kaj ima veze kak moped imaš, če ga ne znaš vozit. Si kdaj videl kako lažji motorji nažigajo litraše čez ovinke? 

Kaj pomeni čist zgrešen, govorim nasploh? A je čist zgrešen, da ga ne moreš vžgat kljub vsem fintam? Zame je, pa ne zgrešen ampak neuporaben. Govorim čez vse znamke, ker ta debata ne spada v to temo.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Kugelschreiber said:

Pa na rsv, tuono, falco, futuro, caponorda? Ne?

Pustmo eksotiko inzenirskih biserov izven tem o Japoncih... :P

 

:lol1:

Link to comment
Share on other sites

Vsaj malo se držite naslova teme.

Link to comment
Share on other sites

On 7/28/2019 at 2:29 PM, bikez said:

46kg težja kot H701, 12 kg težja od mojega cestaka :blush:.

 

4 hours ago, bikez said:

@Kugelschreiber, včasih so motorje kupovali motoristi, danes vsak. In ta, na tem BMW-ju, ki ga opisuješ, je iz prve grupe. Kaj ima veze kak moped imaš, če ga ne znaš vozit. Si kdaj videl kako lažji motorji nažigajo litraše čez ovinke? 

Kaj pomeni čist zgrešen, govorim nasploh? A je čist zgrešen, da ga ne moreš vžgat kljub vsem fintam? Zame je, pa ne zgrešen ampak neuporaben. Govorim čez vse znamke, ker ta debata ne spada v to temo.

 

Pol se sekiras za une k ne znajo, pa bodo dobili pretezek motor? 

 

Pravim samo, ze dolgo so vsi motorji precej dobri. Tudi budget bajki niso šrot. In tale tenerejc bo za dober denar, odlicno servisiral 85% uporabnikov. Ce bi jez gor nalozu sebe in mojo bi bil problem, ce bi kmet na polno prgonu u jamo najbrz tudi. Napacnega nakupa ne smemo ocitat motorju.

Edited by Kugelschreiber
Link to comment
Share on other sites

Ne vem kaj toliko komplicirate,...koliko konjev je imela stara AfricaTwin 750, ena najbolj popularnih potovalnih enduro motorjev, še vedno drži nenormalno visoke cene za rabljene? ...se mi ne ljubi iskat, verjetna sta si blizu. Tale 700 ji zna biti bližje kot nova AT...

Edited by vandrovec
Link to comment
Share on other sites

pred 52 minutami, BIF pravi:

Bomo videli kaj bo rekla nova AT850....

...podobno kot GS 850. Popotniki želijo čim bolj enostavno in čim manj nepotrebne šare...

se pa zna pojavit tudi Tenere 700 ADV z večjim tankom in ostalo navlako...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Manjka torej samo še Kawa s kakšnim novim KLE-jem...pa bo spet gužva....

....gužva pomeni konkiurenco...konkurenca ustrezno cenovno politiko....nam pa je tudi prav tako....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, BIF pravi:

Manjka torej samo še Kawa s kakšnim novim KLE-jem...pa bo spet gužva....

....gužva pomeni konkiurenco...konkurenca ustrezno cenovno politiko....nam pa je tudi prav tako....

KLE in KLR nikoli nista bila nevem kaj, samo nekaj. Težko bo Kawasaki v tem segmentu konkurenčen...

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, BIF said:

gužva pomeni konkiurenco...konkurenca ustrezno cenovno politiko..nam pa je tudi prav tako....

Se ti zdi? Zgleda bol, da je vsak naslednji mal bolsi pa nek drazji, pa mal vec je za doplacat dodatno opremo....in zdej za 10k€ tezko dobis 650ccm...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!