Jump to content

Yamaha Tenere 700 (2019)


celjan89
DAMI34
Message added by DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Recommended Posts

Če se da komu poslušat, (ker v tem videu ni neke akcije), ampak pol ure govori o 700ki, bo tukaj izvedel najbrž več kot od vsakega trgovca in od večino ostalih voznikov, ki so na YT predstavljali to Yamaho. Če se vam ne bo dalo vsega poslušati, kliknite na 15 minuto, kjer 700ko primerja s konkurenco. Vse zelo argumentirano in jasno povedano: 

 

Link to comment
Share on other sites

Jest mislim takole:

Yamaha ni slab motor. Dober je. Verjetno zelo dober. Če je bila že prejšna Tenere dobra, je ta odlična. Tastaro sem vozil, tanove še ne. Če pa pogledamo kaj je pri motorjih pomembno. Vzmetenje, zavore in agregat. Zame v tem vrstnem redu, je evropska konkurenca prekaša v vseh treh kategorijah. Po podatkih, ki se jih da dobit na netu. Vozil nisem pa nobenega, da lahko karkoli trdim. 

Zame vedno zmaga Yamaha. Zaradi cene. Ker vem, da je motor precej bolj sposoben kot lahko jaz iz njega dobim, ne rabim močnejših, večjih, boljših. Že ta je predober-zame.

Če bi imel možnost imet 2 motorja bi imel Tenere za okrog doma in enduro vožnje. Pa enega XR-a.

Tako pa nimam, pa sem se dolgo odločal med Tenere pa Afriko Twin 1000. Twin sem izbral, ker je bol vsestranski motor od Yamahe, ki se mi zdi, da je bolj off road orientirana. 

Ko si pa uredim prostor, pa kupim Tenere in XR-a.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pavla sem srečal lani v Črni Gori, 700 stotka je šele njegov 2. motor, prevozil je pa že kar nekaj...

Trenutno vedri na afriški celini...

Njegov pogled na malo Tenerejko po 10Kkm...

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2020 at 12:47 PM, D.J. said:

11.000 km zaenkrat. Malo pred servisom se jr prižgala lučka check engine, zgodilo pa se je takoj po pranju motorja - štrajfix seveda, a brez pretiravanja.  Lučka je vztrajala do servisa, kar nekaj dni. Zadnje ploščice pokuril do 1mm v teh km, realno bi bile godne za menjavo pri 10k.

Napake smo zbrisali, bile pa so: ECU ni vedel v kateri prestavi je motor in res se je dvakrat zgodilo, da mi prikazovalnik ni kazal aktivirane 1. prestave, ostale OK. Se pravi bo indikator prestav verjetno kmalu goden za garancijsko menjavo...enim je crknil že po par 1.000 km.

Naslednja napaka je bila lean angle, se pravi javljalnik padca. Vendar motor nikoli (še) ni bil na tleh. Bil je zgolj naslonjen na brežino, cc 50°, mogoče dovolj za zapis.

Akumulator kaže le še 70% kapaciteto, čeprav je vedno vožen na relacije oz ni pogosto vžigan in ugašan, pa tudi ko je, se ne pričakuje tega  po nekaj mesecih. Do pred kratkim, razen vigota in toplih ročk ni bilo drugih externih porabnikov. Hranjen na toplem 16+ stopinj, Vožen skozi celo sezono. Garancija na aku 1 leto, dokazat da je toliko slab da ti ga zamenjajo...bomo še videli. Polni ga 14.3V. Parazitska poraba v mirovanju je dobrih 5W, 0.44A pri 12V, mogoče vigo, imobilizator, se bo treba še z varovalkami poigrati.

Nastavitve vzmetenja from factory pridejo ali pa ne nastavljene. Priporočljivo je pregledat. V mojem primeru je bilo spredaj ok, zadaj pa je bil namesto 15 comp na 6.

Eni imajo probleme z rjo..špice, disk, vpetje rezervoarja zgoraj pri križih. Pri mojem ni nobenih težav.

Serviser uporablja yamalube. To je delna sintetika, prednost pred sintetiko predvsem zaradi odmične verige. Ali je to generalno pridobljena izkušnja ali zgolj pri tem agregatu..beats me. Sam delam dodatne servise na polovični interval. Strošek je minimalen in postopek zelo enostaven.

Drugače pa brez pripomb in zelo zadovoljen. Mini bombnik.

IMG_20200214_170747.jpg

A tisti dvig za prvo sipo je verjetno od t7rally? Kaj pomaga?

Link to comment
Share on other sites

Fcking lep motorček. Kandidat za možne podvige v prihodnjih letih :D 

menjava amortizerja, malo dodatne zaščite in good to go :OK:

Link to comment
Share on other sites

pred 18 urami, spuzvica pravi:

A tisti dvig za prvo sipo je verjetno od t7rally? Kaj pomaga?

Not great not terrible not great.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ce bi kdo morda zelel kaj iz https://www.powerbronze.co.uk/ naj mi javi. Postnina pri njih je pregresno draga (30 funtov) zato bi bilo fino, ce se nas najde kaj vec, da si mal razdelimo.

Jaz bom nabavil znizan vizir ker mi vrtinci okol celade za znoret, pa ful glasno je...

https://www.powerbronze.co.uk/yamaha-tenere-700-19-20-460-y111.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ob 28. 6. 2020 ob 18:40, krucymucy pravi:

Ryan pravi da je fajn.

Ryan pravi da je GS killer :P

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/7/2020 at 6:58 PM, DAMI34 said:

Ryan pravi da je GS killer :P

 

Dobro to je se klx230 ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
pred 7 minutami, Greencaj pravi:

Tako, na žalost ne morem editirat zgornjega posta anpak, hvala šeenkrat:

IMG_20200729_140306070_HDR.jpg

lepo, čakamo vtise, opis, primerjava :)

Link to comment
Share on other sites

On 7/29/2020 at 4:04 PM, Snečer said:

lepo, čakamo vtise, opis, primerjava :)

Evo, lahko primerjam z staro XT 660 Z Tenere in Versys 650 2018 (verjetno tebe bolj zanima primerjava z Versysom a? :) )

Mašina teče kot po maslu. Glavna stvar ki me je pri V motla je to da je bil motor za moje gušte brez karakterja in ker mašina od T7 tako lepo teče, sem se bal da bo tukaj isto. A-a! Stvar je ultra fun za vozit, je pa sicer DOSTI manj udobna kot V. Po 2km me je začela bolet rit in po 150ih me je še vedno bolela. Bo treba kakšne kolesarske tangice nabavit. Unih par konjev več se pozna, tudi unih 10kg razlike se pozna. Menjalnik pri versačeju je dosti bolj smooth. T7 se pri 1 N 2 kr neki zapleta in zahteva da malo popustiš sklopko da se da na mesto. Bremze so čisto fajn, ni pa primerjave z V-jem, so anni luce pred T700. O mortizerjih nebi dosti ker nimam dovolj pojma. Na cesti so top šit. Na ravninah greš ravno kot puščica :P

Opažam (čisto po feelingu) na ravnicah jo vozim cca 10km/h počasneje kot versysa, ovinke pa delam cca 10km/h hitreje. Izredno je gibčna ta igračka. 

Ko naredim še drugo enduro furo, pa sporočim še kako jo čutim napram tastari tenerejki.

Zaključek: Z njo sem naredil za enkrat šele 500km. Stvar je izredno zabavna, motor je izredno smooth in več kot dovolj moči za karkoli. Kar so špekulacije okoli bremz se ne strinjam, delajo prav uredu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!