Jump to content

Yamaha Tenere 700 (2019)


celjan89
DAMI34
Message added by DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Recommended Posts

Ob 20. 10. 2018 ob 9:13, BIF pravi:

Da se razumemo...imam Tenerejko in sem njen veliki oboževalec. Za moje potrebe krasen motor...ampak kot pravim...to so že imeli.... Zato se čudim temu "rojstvu nove zvezde"...

EURO norme. Veliki thumperji so na poti v zgodovino. KTM-u se še da s tem ukvarjat (in ima klub temu v ponudbi malega vrstnega dvovaljnika), SWM še nekaj miga, vsi ostali pa so naredili križ čez velike enocolidraše. Tudi AJP PR7 bi naj sprva imel motor s stare Tenere, pa ga nihče ni htel spravit v EURO4. In ima zdaj 600 kubičen SWM agregat, ki je EURO4... dokler ne naročiš 'power up' kita, ki odpravi ekologijo. Pri taki vrtini v cilindru bo motor kuril olje... in to je slabo za emisijske teste, posledično slabo za homologacijo.

Me pa res zanima kaj bo s tanovo Tenerejko. KTM bo boljši, hitrejši... pa ene 30% dražji verjetno.

Link to comment
Share on other sites

@Janezs tisto mi zgleda kot lanska predstavitev? Kažejo T7 koncept... tole zna biti da bo taprava, ob 18:00 zvečer.

 

 

Link to comment
Share on other sites

tisto prej je blo sam rajcanje z lanskimi prototipi.....tok zavlačujejo de bo nazadnje ed k... od motorja

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, lukec pravi:

tisto prej je blo sam rajcanje z lanskimi prototipi.....tok zavlačujejo de bo nazadnje ed k... od motorja

k... od motorja verjetno ne bo čisto. Ne bo pa nek presežek. Kvečjemu slab nadomestek.

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, BIF pravi:

k... od motorja verjetno ne bo čisto. Ne bo pa nek presežek. Kvečjemu slab nadomestek.

mal sm pretiraval,gledaš pa čakaš pol pa rossi na skuterci:lol1:

Link to comment
Share on other sites

pred 23 minutami, BIF pravi:

k... od motorja verjetno ne bo čisto. Ne bo pa nek presežek. Kvečjemu slab nadomestek.

Daj no. Pusti upanju še par ur življenja... :lol1:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, jskrablin pravi:

EURO norme. Veliki thumperji so na poti v zgodovino. KTM-u se še da s tem ukvarjat (in ima klub temu v ponudbi malega vrstnega dvovaljnika), SWM še nekaj miga, vsi ostali pa so naredili križ čez velike enocolidraše. Tudi AJP PR7 bi naj sprva imel motor s stare Tenere, pa ga nihče ni htel spravit v EURO4. In ima zdaj 600 kubičen SWM agregat, ki je EURO4... dokler ne naročiš 'power up' kita, ki odpravi ekologijo. Pri taki vrtini v cilindru bo motor kuril olje... in to je slabo za emisijske teste, posledično slabo za homologacijo.

Me pa res zanima kaj bo s tanovo Tenerejko. KTM bo boljši, hitrejši... pa ene 30% dražji verjetno.

1 cilinder in nekaj cez 600 ccm po njemu ima tudi KTM 1290, pa 1190 pa BMW boxer, pa Yamaha 1200, pa Duce. Kurjenje olja ni razlog, razlog je v stroskih razvoja. In 700 ccm euro4 ze imajo. Za teh par mopedov se jim ne splaca, bi bila cena visoka v rangu Evropskih proizvajalcev in bi opleli. Ce bo stala Yamaha enako kot KTM, kaj bos kupil?

Edited by IZTOK
Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, IZTOK pravi:

1 cilinder in nekaj cez 600 ccm po njemu ima tudi KTM 1290, pa 1190 pa BMW boxer, pa Yamaha 1200, pa Duce. Kurjenje olja ni razlog, razlog je v stroskih razvoja. In 700 ccm euro4 ze imajo. Za teh par mopedov se jim ne splaca, bi bila cena visoka v rangu Evropskih proizvajalcev in bi opleli. Ce bo stala Yamaha enako kot KTM, kaj bos kupil?

To imaš 100% prav. In vsi ti motorji so precej dražji ko delovna kobila za pod 10 jurjev... profit margins in tako.

Če bosta stala enako bom kupil lažjega. Kar bo zelo verjetno katoom.

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, jskrablin pravi:

To imaš 100% prav. In vsi ti motorji so precej dražji ko delovna kobila za pod 10 jurjev... profit margins in tako.

Če bosta stala enako bom kupil lažjega. Kar bo zelo verjetno katoom.

Pod 10000 bo tezko glede na ABS in ostalo elektronsko navlako. Ce vzames polno opremljenega jaz ocenjujem 10500 do 11000. Vecja sestra stane 15500. Davki naredijo svoje. A ves za koliko bi dobil novega KTM EXC 500 brez davkov ? V avstriji za 7100, modelno leto 2018 v razprodaji. Potem pa DMV, DDV in ostalo pa zleze na cez 9000. Redna pa itak 10800.

Link to comment
Share on other sites

pred 30 minutami, IZTOK pravi:

 Ce bo stala Yamaha enako kot KTM, kaj bos kupil?

Jaz bi izbral "delavno živinče", ker nimam rad pretiranih sitnosti z motorjem, dirkam pa tudi ne....:)

OK, vem, da ni bilo meni zastavljeno vprašanje...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, vandrovec pravi:

Jaz bi izbral "delavno živinče", ker nimam rad pretiranih sitnosti z motorjem, dirkam pa tudi ne....:)

OK, vem, da ni bilo meni zastavljeno vprašanje...

Se sicer strinjam ampak z mehaniko ni tezav. Problemi so z prevec elektronike. Tu pogrnejo evropejci. Motorji predejo tudi z euro 4 brez tezav.

Link to comment
Share on other sites

pred 40 minutami, IZTOK pravi:

Pod 10000 bo tezko glede na ABS in ostalo elektronsko navlako. Ce vzames polno opremljenega jaz ocenjujem 10500 do 11000. Vecja sestra stane 15500. Davki naredijo svoje. A ves za koliko bi dobil novega KTM EXC 500 brez davkov ? V avstriji za 7100, modelno leto 2018 v razprodaji. Potem pa DMV, DDV in ostalo pa zleze na cez 9000. Redna pa itak 10800.

AJP PR7 stane v ITA 10.5k. Odštej njihov davek, dodaj naše zadeve... in si na istem. Dealer in servis pa 500km stran. Če bo kateri od teh dveh naštetih mopedov med 10 in 11k bo to v bistvu kr ugodna cena glede na vse ostalo. Pomoje bo katoom > 11k... če bi naj bil konkurenca AT bo kr 13k. Živi bili pa videli.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, jskrablin pravi:

EURO norme. Veliki thumperji so na poti v zgodovino. KTM-u se še da s tem ukvarjat (in ima klub temu v ponudbi malega vrstnega dvovaljnika), SWM še nekaj miga, vsi ostali pa so naredili križ čez velike enocolidraše. Tudi AJP PR7 bi naj sprva imel motor s stare Tenere, pa ga nihče ni htel spravit v EURO4. In ima zdaj 600 kubičen SWM agregat, ki je EURO4... dokler ne naročiš 'power up' kita, ki odpravi ekologijo. Pri taki vrtini v cilindru bo motor kuril olje... in to je slabo za emisijske teste, posledično slabo za homologacijo.

Me pa res zanima kaj bo s tanovo Tenerejko. KTM bo boljši, hitrejši... pa ene 30% dražji verjetno.

Meni je pomembno, da je zanesljiva, robustna, udobna, cenejša ne le ob nakupu, ampak skozi celo življenjsko dobo......udobnost, zanesljivost in robustnost je odlika že obstoječe Tenerejke, kar za obstoječega KTM-ja ne moremo govoriti (sledim ktm temi), četudi ceno zanemarimo. Seveda je KTM tehnološko naprednejši, zmogljivejši..... , a ni to edino merilo "dobrega motorja".

Upam le, da vsaj približno ohrani udobje svoje predhodnice, pa da ne pretiravajo s ceno. Po moje bi morala biti primerljiva s ceno Tracerja 700, 10k€ se ceni že Tracer 900!.........XT660Z Tenere je imela ob prihodu cca 6k€. Super Tenere1200 so po moje "ubili" prav s previsoko ceno, z MT-07 pa so ubrali drugačno cenovno politiko in uspeh je tu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

evo pa so jo pokazal.dobra veterna zaščita telesa ter rok,21-18ok,16l-350dosega.zna bit de so zadel......

Link to comment
Share on other sites

Zgleda zelo obetavno.. Vsec mi je k je niso spreminjal, tako da bi jo lohka ze prejsn let zacel prodajat.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!