Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Svetlin

Izgubljeni kljuci

Recommended Posts

Svetlin

Imam zanimiv problem,vendar ne vem kako bi ga najceneje rešil,in sicer; imam yamaha xt660x l.2006 in sem izgubil vse ključe. Na pooblaščenem servisu so mi rekli da moram menjati vse kljucavnice in elektroniko; ki stane 900 eur. Zanima gre ce se da to rešiti na kakšen cenejši način (programiranje novih ključev,ipd)

 

Lahko se slišimo tudi preko zasebnega sporočila ali telefona. Hvala za odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

vprašaj kakšnega ključarja mogoče ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svetlin

Sem, vendar ne mere narediti ključa s kodo

Edited by Svetlin

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 36 minutami, Svetlin pravi:

Sem, vendar ne mere narediti ključa s kodo

ja pa sej skodirat ti ga morjo na servisu po kartici ..pomoje no .. primca vprašaj kaj se da naredit ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svetlin

Brez rdečega ključa na moreš programirati drugih kljucev. Kdo pa je primc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

jure primec ,servis yamaha, dolgi most, ljubljana.. če obstaja kodna kartica nebi smel rabiti rdečega ključa .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svetlin

Sem klical na yamaho v krsko, in so mi rekli da brez rdecega kluca ne morem nic in morm menjati kompleten sistem immobilizatorja, kar pa pomeni 900eur

1463948584041.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

prav so ti povedali za 900e.....

http://www.motomatrix.co.uk/what.htm

http://www.motomatrix.co.uk/lost-all-keys.html

Yamaha locates the immobiliser in the transponder aerial (black box around the ignition lock) and the ECU.

 

Both of these parts will need to be sent to us to programme the new keys.

What to send us

We supply two new manufacturer’s keys for each immobiliser system programmed. If your motorcycle uses a Red Master key, you will receive a Red Master Key and a black key. If your bike had a pin code for the immobiliser when it was new, we supply the pin code on a manufacturer’s code card.

če znajo to naredit v angliji bi znal tudi kdo pri nas...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
5 hours ago, thumper said:

prav so ti povedali za 900e.....

http://www.motomatrix.co.uk/what.htm

http://www.motomatrix.co.uk/lost-all-keys.html

Yamaha locates the immobiliser in the transponder aerial (black box around the ignition lock) and the ECU.

 

Both of these parts will need to be sent to us to programme the new keys.

What to send us

We supply two new manufacturer’s keys for each immobiliser system programmed. If your motorcycle uses a Red Master key, you will receive a Red Master Key and a black key. If your bike had a pin code for the immobiliser when it was new, we supply the pin code on a manufacturer’s code card.

če znajo to naredit v angliji bi znal tudi kdo pri nas...

Potem lahko to naredijo tudi lopovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

tisti , ki to delajo profesionalno ponavadi zahtevajo dokumente , ki so dokazilo o lastništvu vozila.. .. pri avtih je to običajna praksa - če se izgubi en ključ pelješ k mojstru , ki nato izpiše preostale ključe iz kodirnika in jih ponovno naloži pod novo kodo - stari ključ ne vžge več..

kako je pri teh , ki sem jih linkal ne vem .. dejstvo je , da piše da dobiš nov rdeči ključ ter navadnega ..po sajtu bo pa že pogledal - jaz nisem raziskoval naprej..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svetlin

Glede dokumentov ni problema ker je motor napisan na mene in je tudi registriran. Pri avtih menda ni problema za rezervni ključ, yamaha pa kao nima baze podatkov da bi lahko na podlagi serijske številke in dokumentov o lastništvu izdali nov ključ. Lahko samo kupiš nov set, ga drago plačaš, zmontiras in se voziš. To res lahko naredi vsak lopov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

Huh... Sem se spomnil, da bi bilo super, da še jaz najdem svoj rdeč ključ in dokumente od moje Yamahe. Za vsak slučaj. Sem jih našel po 3 urah iskanja v omari, ki je po moje sploh nikoli prej nisem odprl. Samo da sem jih našel.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 13 urami, Svetlin pravi:

Glede dokumentov ni problema ker je motor napisan na mene in je tudi registriran. Pri avtih menda ni problema za rezervni ključ, yamaha pa kao nima baze podatkov da bi lahko na podlagi serijske številke in dokumentov o lastništvu izdali nov ključ. Lahko samo kupiš nov set, ga drago plačaš, zmontiras in se voziš. To res lahko naredi vsak lopov.

se oproščam za delni off topic - sem še malo povprašal okoli ..ko smart "pozabi" kodo in ključa ne prebere več , stare ključe izbrišejo in jih na novo vpišejo z novo kodo.. strošek ni zanemarljiv - baje okoli 400e - je pa to načeloma dobrih 50% ceneje kot menjati vse skupaj..pozanimaj se , če lahko kupiš nekodirane ključe-navadnega i nrdečega -  in če ti jih lahko skodirajo v chiptuning črnuče .. ko imaš ključe skodirane ti jih bo vsak boljši ključar urezal po ključavnici ..v skrajnem primeru ti še zmeraj ostane recimo anglija - vprašat ni greh koliko pride..če se ti ponesreči lahko še zmeraj daš 900e..

Share this post


Link to post
Share on other sites
CeneR
Ob 22. 5. 2016 at 19:41, Svetlin pravi:

Imam zanimiv problem,vendar ne vem kako bi ga najceneje rešil,in sicer; imam yamaha xt660x l.2006 in sem izgubil vse ključe. Na pooblaščenem servisu so mi rekli da moram menjati vse kljucavnice in elektroniko; ki stane 900 eur. Zanima gre ce se da to rešiti na kakšen cenejši način (programiranje novih ključev,ipd)

 

Lahko se slišimo tudi preko zasebnega sporočila ali telefona. Hvala za odgovore.

mogoče ti lahko tukaj pomagajo: cena 300,00€

http://mototuning.ie/motorcycle-immobiliser-removal/

 

lp  Cene

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
19 hours ago, twom said:

Potem lahko to naredijo tudi lopovi...

Hotel sem reči..., da je poanta teh kodiranih ključev v elektroniki motorja (tudi moja Honda ima to in kao podoben strošek menjave) v tem da se ga ne splača ukrasti (razen za rezervne dele), ker te komplet pride predrago, oziroma se ne da preprogramirat.

Če se ga da sprogramirat, potem znajo to tudi lopovi, in je sistem (enkrat več) samo za ta poštene, milo rečeno - dragi rezervni ključi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Sem nekaj dni nazaj poslušal zgodbo nekoga o njegovem paranoičnem sosedu ki si je vgradil nek super alarm, ki lasersko skenira pred hišo, itd, ..., pa se je zaklenil ven, po klicu na policijo so mu le ti poslali enega mojstra ki je pršel v hišo v 3 minutah. Kaj je poanta takih sistemov in motorističnih ključev? Da veliko plačaš, učinka (ki ga naj bi sistem imal) pa nobenega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • VS800
      NAriš si GA
    • KennyJR
      Okej... Še par dejstev za zadnji dve strani prepucavanj...  Kakorkoli obrneš je tako, da sta Espargaroja v očeh tistih, pri katerih to nekaj šteje (če posplošim, da ne dolgovezim) druga liga in Zarco prva liga... Aleix je verjetno malo neočitno izpostavljal svojega brata. Če bi eden os Espargarojev takole odšel bi bilo njegove kariere konec... Zarcoja pač želijo marsikje. Ker ga očitno želi Gigi bo naslednje leto vozil dobrega ducatija pri Avintii. Nice... Kaj namerava Ducati? Vprašanje je kaj namerava Gigi. Tip ima na razpolago očitno neomejen budget in motivacijo Ducati naredit prvaka. Vsaj po izjavah sodeč bo šel preko trupel in vsega denarja. Grabi vse dirkače, ki jih lahko, tudi Zarcoja. Motor bo nekaj novega, nekaj, kar bo tehnološki presežek... Definitivno pa ne bo 1s hitrejši od ostalih, ker tega že teorija ne dopušča in zato bodo rabili tudi pilota. Lahko pa moped dopušča, da bo nekdo, ki je sposoben sledi MM-ju lahko ostal celo dirko zraven in ga na koncu pihnil z nekwj extra HP in pa precej bolje ohranjenimi gumami... Evo... Pa majo...  Glede Fabia... Ja super, bo vozil tovarniško mašino in bla bla... Še vedno je ogromna razlika med tovarniško ekipo in privat ekipo. Sama organizacija in znanje... Tovarniška ekipa na vikend sigurno zna kak čudež več potegnit ven, ko ne gre in tam se lomi prvenstvo... Sete je dosti mel o tem za povedat med 2003 in 2005... Zato pa Yamaha dela škodo sama sebi...  Ducati za 2021 izbira med FQ in MV... Ko se odločijo bodo kupili... In če se odločijo za FQ bodo kupili... Ne bo debate... Če bo MV naslednje leto spet "zanič" bo Yamaha brez obeh... In potem Rossi komot podaljša še za kako leto 😂😂😂
    • Shillien
      čisto pošteno? podpisal je pogodbo za 2 leti za motor za katerega se je vedelo v kakšnem stanju je... pol pa po pov sezone jokanja reče nebom več, motor je preslab, najdite novega? to ni niti pošteno niti profesionalno. razume pa kaj? da gre nazaj v moto 2?
    • Slow
      Zanimivo bi bilo vedeti, kolikim si pomagal do zaposlitve ali jih nemara celo sam zaposlil. Jaz sem zaposlil dva, eden trenutno koncuje CCNP, ki smo mu ga placali, in je na dobri poti, da postane dober devops, drugi pa je senior dev - pri obeh plača močno presega povprecje v Sloveniji.
    • dlicen
      Vem, vem, to so bile zgodnje špekulacije...  
  • Similar Content

    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala
    • Robert Pucko
      By Robert Pucko
      :cry: Virago 250: kaj pomeni, da se na verigi "skupaj" držijo nekateri členki (po dva členka)? Ne pomaga čiščenje, ne morem ju "razmigati". Veriga ima 18.000 km in je kolko tolko vzdrževana. Jo je treba zamenjati? Je to nevarno - motor gre, samo sliši se, vsakič ko taka členka preletita zobnik.

      Hvala za odgovor.
    • Dirkac
      By Dirkac
      Ker nikjer nisem našel ustrezne supermoto predelave mojega željenega motorja, sem se je lotil sam. Kakšna se vam zdi? :huh:



      Je to res Yamaha? :unsure: Poglejte detajle. :ph34r: Če kdo najde enako sliko na internetu ga častim pijačo po izbiri. B)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!