Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


motolover

Priporočene objave

pred 8 urami, Quest pravi:

takole bi moralo biti. Tisti črni stožec je ventil iz gume ali mehke plastike in prepušča navzven vodo vlago.

 

39354051-1DC0-4BEC-B8BC-4586548E37D4.thumb.jpeg.91a624662b943fd9e84fa50cadf932b0.jpeg

merjenje vibracij in s tem povezano menjati kardan itd...

9D52C480-3C13-4284-84E6-FD1FD05BD0A8.thumb.jpeg.d41019e6e5383f1f053af332f73805b2.jpeg

Drugače pa tukaj 

https://www.gs-forum.eu/threads/serviceaktion-kardanwelle-r1200gs-r1250gs.185771/page-15

 

 

Lepo razloženo Quest. Pri meni tega stožca ni,verjetn je na poti domov odpadel....je pa bil dobro zasidran kamenček v gumi..:smoke:

Upam,da so dobr namazal kardan....

 

LP

20220922_075904.jpg

20220922_080740.jpg

20220921_040518.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pred nekaj meseci mi je pri bmw rt 1200 letnik 2006 med vožnjo nehal delati prikazovalnik prestav.Parkrat je pomežiknil potem nehal delati. Motor pa je deloval normalno.Po postanku na bencinski mi motor ni hotel več užgati.Potem smo ugotovili da čeprav je menjalnik v leru računalnik zazna da je v brzini,vžge samo če sklopko  stisnem.Napake nam ne uspe odkriti,če pa napako resitiramo je vse ok za približno 100 km potem se napaka povrne.Ali je kdo že imel podobne težave LP. Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, selan pravi:

Napake nam ne uspe odkriti

Vzrok za mnapako bo najverjetneje tule "Gear Indicator sensor"

991252766_GIPBMW.JPG.5f238821c6fdefac22b0d0bbcedcd88f.JPG

Pred zamenjavo preglej še ožičenje. Iz indikatoja (potenciometer) gredo žice na centralno krmilno enoto.

Na goo... poišči pod "bmw r1200rt wiring diagram".

ps. Mehanske okvare z reset-om ne boš odpravil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, MiNa pravi:

Vzrok za mnapako bo najverjetneje tule "Gear Indicator sensor"

991252766_GIPBMW.JPG.5f238821c6fdefac22b0d0bbcedcd88f.JPG

Pred zamenjavo preglej še ožičenje. Iz indikatoja (potenciometer) gredo žice na centralno krmilno enoto.

Na goo... poišči pod "bmw r1200rt wiring diagram".

ps. Mehanske okvare z reset-om ne boš odpravil.

Hvala  bomo preverili Lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podoben primer sem imel na Tigru 1200. Občasno se je pojavil izpad prikazovanja in utripanje rumenega opozorila za motor. Tester je pokazal na stikalo-senzor pretikanja. Stikalo sem odstranil in konkretno opral z čistilom za zavore. Nisem mogel verjeti koliko nesnage olje nanese in odloži v stikalo.

Pri montaži sem vstavil nov "o" ring. Težave so izginile in se niso več pojavile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

Pri meni se je pojavila, nekaterim že znana napaka, utripanje lučke za ABS z prižganim trikotnikom, oboje rdeče, vendar se tudi vse skupaj ugasne po določenem kratkem času. Zdaj me zanima, ker vem da je to kar pogost problem pri BMWju, kje ste popravljali ABS modul, kdor ga pač je, ker bi rad zvedel iz prve roke za dobrega serviserja. Prvo bi ga še dal na tester seveda preden razkasapim motor.

Motor je BMW K1300R.

Za odgovore se vam lepo zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri kako je z akumulatorjem. Slab akumulator ali slabi kontakti na klemah znajo delat podobne probleme. Obvezno preveri tudi kako je z polnjenjem akumulatorja...

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 3. 2023 ob 9:13, Huska pravi:

Pozdravljeni.

Pri meni se je pojavila, nekaterim že znana napaka, utripanje lučke za ABS z prižganim trikotnikom, oboje rdeče, vendar se tudi vse skupaj ugasne po določenem kratkem času.

Če ob zagonu utripa in kmalu ko spelješ ugasne je to povsem normalno.

Če pa stalno gori pa prilepiš en selotejp preko lučke 😆...tako sem jaz sedaj rešil problem, da se ne bodo čudili na tehničnem pregledu.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Pri mojemu je tudi gorel abs in trikotnik.Prav tako mi je tudi ugasnilo,čeprav se je tudi ponovno oboje prižgalo.Ker mi je šlo na k...c,sem ga peljal na servis.....okvara tipala za abs in posledično tudi komplet zadnjega kardana.Strošek je bil ..nekje 600 evričev,s tem,da sem kupil rabljen diferencial v kompletu na ebayu.Je kar zoprna reč.L.P.

Pozabil sem napisat.Pri Tomiju v Novi Gorici....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram še sprobat, ko se poštimam, sem kasiral korono, da vidim če se je kaj spremenilo.

Vam sporočim, kakšen je rezultat in če bom rabil kakšno številko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Huska pravi:

cca 1-2 leti

Na mojem "sivčku" se je akumulator "poslovil" v 16 mesecih in 40Kkm.

Odkrivanje vzroka za napako naj bo sitematsko (seveda če nimaš primerne testne opreme), najprej preveri enostavne stvari...

Kot pišeš, se je napaka pojavila "kar tako, naenkrat"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 3. 2023 ob 9:13, Huska pravi:

Pozdravljeni.

Pri meni se je pojavila, nekaterim že znana napaka, utripanje lučke za ABS z prižganim trikotnikom, oboje rdeče, vendar se tudi vse skupaj ugasne po določenem kratkem času. Zdaj me zanima, ker vem da je to kar pogost problem pri BMWju, kje ste popravljali ABS modul, kdor ga pač je, ker bi rad zvedel iz prve roke za dobrega serviserja. Prvo bi ga še dal na tester seveda preden razkasapim motor.

Motor je BMW K1300R.

Za odgovore se vam lepo zahvaljujem.

.

.... na mojem GS-u je bila ene dvakrat tud ta lučka "problem" ...  in takrat ABS seveda ni delal ... tko da sem se odločil, da te lučke ne bom prelepil z izolirtrakom ampak sem šel na servis povprašat kaj bi bilo to ... in ja, tudi pri meni je bil aku praktično nov, generalno pa je bil baje problem ABS modul ... bile so menda krtačke ki vklapljajo ABS ... in te so mi uspeli popravit ... tko da na koncu ni bilo treba menjat cel modul 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, kaj potem narediti? Aku je imel 12,8v, ko sem ga vtaknil notri, se ne 1 teden nazaj. Imel sem v planu ga odpeljat pooblaščencu na tester, takoj po koroni. Moram samo še sprobat sam par zadev, nekako v podzavesti imam da mi je takrat zadnja zavora slabše zavirala in aku bom probal še na polnilca dat, če še to kaj reši 

Začel bi z zadnjo zavoro, aku, nato tester.

pred 6 minutami, pik1 pravi:

.

.... na mojem GS-u je bila ene dvakrat tud ta lučka "problem" ...  in takrat ABS seveda ni delal ... tko da sem se odločil, da te lučke ne bom prelepil z izolirtrakom ampak sem šel na servis povprašat kaj bi bilo to ... in ja, tudi pri meni je bil aku praktično nov, generalno pa je bil baje problem ABS modul ... bile so menda krtačke ki vklapljajo ABS ... in te so mi uspeli popravit ... tko da na koncu ni bilo treba menjat cel modul 

 

Top. Če bi bilo to bi bil vesel kot radio.

Te lučke naj bi pomenile, da se self test ni zaključil, do konca.

Kateri servis pa, če ni skrivnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Huska pravi:

Uh, kaj potem narediti? Aku je imel 12,8v, ko sem ga vtaknil notri, se ne 1 teden nazaj. Imel sem v planu ga odpeljat pooblaščencu na tester, takoj po koroni. Moram samo še sprobat sam par zadev, nekako v podzavesti imam da mi je takrat zadnja zavora slabše zavirala in aku bom probal še na polnilca dat, če še to kaj reši 

Začel bi z zadnjo zavoro, aku, nato tester.

Top. Če bi bilo to bi bil vesel kot radio.

Te lučke naj bi pomenile, da se self test ni zaključil, do konca.

Kateri servis pa, če ni skrivnost?

.

... Avtoval 

čeprav oni načeloma nočejo ABS modula popravljat ... če je res problem modul, ga baje samo menjajo  :huh:... pol sem pa tam okol tolk vekal, da se me je na koncu en usmilil in šel popravljat modul 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mestu ta lučka utripa (rdeč trikotnik abs), ko dosežeš nad 5km/h ugasne, tako je normalno.

Pri tebi ne ugasne pri vožnji, ali si mogoče opazil, da ti ne prikazuje hitrosti, oziroma jo in jo ne?

Sem namreč že dvakrat zamenjal senzor na zadnjem kolesu. Ravno tako utripal abs, je pa ni kazalo hitrosti.

Senzor ima trojno funkcijo, abs, tc, hitrost...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Huska pravi:

Uh, kaj potem narediti? Aku je imel 12,8v, ko sem ga vtaknil notri, se ne 1 teden nazaj. Imel sem v planu ga odpeljat pooblaščencu na tester, takoj po koroni. Moram samo še sprobat sam par zadev, nekako v podzavesti imam da mi je takrat zadnja zavora slabše zavirala in aku bom probal še na polnilca dat, če še to kaj reši 

Začel bi z zadnjo zavoro, aku, nato tester.

Top. Če bi bilo to bi bil vesel kot radio.

Te lučke naj bi pomenile, da se self test ni zaključil, do konca.

Kateri servis pa, če ni skrivnost?

Ja popravijo ti modul, oz. ga dajo popravit enemu modelu, ki nima veze z Avtovalom. 

Ob tem pa ti je Pik pozabil povedat, da za to storitev ne dobiš garancije, pa če ti takoj jutri spet crkne. 

Če ti zamenjajo modul cca 2000€pa dobiš garancijo.

Popravili so mi ga za 500€brez garancije(Avtoval). 

Nikoli ni več crknil😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so popravljali modul leta 2017 ali 2018, lani 2022 je pričenjala lučka zopet svetiti med vožnjo. Najprej občasno, tudi sedaj se včasih ugasne ko speljem, med vožnjo pa se prižge po določenem času. Dobre štiri leta mi je delal obnovljeni abs modul.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh.

Jaz imam z Avtovalom zeeeeloooo slabe izkušnje, če ima kdo kontakt od tega mojstra, kateri to rihta bi bil zelo hvaležen.

Grem v garažo probat srečo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Huska pravi:

Uh.

Jaz imam z Avtovalom zeeeeloooo slabe izkušnje, če ima kdo kontakt od tega mojstra, kateri to rihta bi bil zelo hvaležen.

Grem v garažo probat srečo.

Jaz pa zelo dobre. 

Bolj sem bil nezadovoljen z Selmarjem... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno ga bom peljal na tester.

Nekaj ga je zmedlo na zadnji furi.

Jaz sem ga nazadnje peljal h Penigaz in so bili vredu, če me pa oni razočarajo pa Osterreich.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS/TC zna zmesti tudi nekompatibilen par pnevmatik. To se je zgodilo na F850GS moje drage, ko se na hitro ni dalo dobiti nove 21 colske pnevmatike in smo improvizirali z malo manj obrabljeno drugega proizvajalca v kombinaciji z novo zadnjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!