Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


motolover

Priporočene objave

To sem tudi prebral. Tudi če škripne cilinder od katere od zavor pokaže isto.

Cel kup zadev kaže ista kombinacija opozorilnih lučk. Ko sem gledal v knjigi pa piše, da se ABS ni stestiral do konca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Zanima me kolk sploh imamo uradnih servisov v SLO za BMW

- Avtoval

- Slemer

Je še kdo ???

 

hvala

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Huska said:

Penigaz

@huska kam pa ti hodiš in kje imaš najbolje izkušnje z kvaliteto, kje so najcenejši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
pred 2 urami, Burgi et orbi pravi:

Pozdrav fantje,

 

obstaja kak dober serviser na Obali ali okolici za BMW K?

Za k imaš fantastičnega mojstra Igor Vengust...

Najdeš ga na fb ali pa mi piši v zs ,ti pošljem foun...

Mi pripravlja motorje že zadnjih 5 let in to za destinacije, ki so malo dlje od sosednjega hribčka.

Se pravi,da mu zelo zaupam.

Lp

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 26. 5. 2023 ob 22:05, Developer pravi:

A Kirič še dela? A ima kdo njegovo številko?

 

Malo pozno, če jo  še nimaš. Roman Kirič 031 822 796

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

»Freude am Fahren« pri meni je minila BMW R 1200 GS

Član Dreher je napisal slabo izkušnjo z GS-om. Na vseh BMW motorjih lahko pride do take okvare.

Letos poleti se mi je na avtocesti malo pred Zagrebom pokvaril BMW S1000XR, letnik 2019 s prevoženimi cca 28.000 km. Motor mi je pri hitrosti 140km/h malo pocukal in izgubil moč, iz aupuha pa se je kadil bel dim. Na pooblaščenem servisu Moto Panigaz so odprli mašino in ugotovili, da je spodnji del sesalnega ventila padel v cilinder in uničil mašino. Kaj je bil vzrok temu, mi niso znali povedati. Ker zadnjega servisa pri 20.000,00 km (menjava olja, oljnega in zračnega filtra) nisem opravil na pooblaščenem BMW servisu se tudi niso hoteli pogovarjati o kulanci. Itak da je bil to zame šok, saj si nisem predstavljal, da se kaj takega lahko pripeti taki znamki, kot je BMW.

Doma sem si podrobneje ogledal glavo motorja. Iz »padlega« ventila se vidi, da je sestavljen iz dveh delov. Steblo zgornjega dela ventila je iz polnega materiala, steblo spodnjega dela pa je votlo in nasajeno na steblo zgornjega dela.

Odmična gred in odmikač sta na »padlem« ventilu močno obrabljena, znaki obrabe pa se kažejo tudi na ostalih odmikačih in na odmični gredi, kjer nalegajo, kar je zelo nenavadno pri samo 28.000 prevoženih km.

Šel sem na svetovni splet in ugotovil, da ima BMW motorrad že leta probleme z DLC (Diamond Like Coating) obdelavo odmičnih gredi in odmikačev. Ta tehnologija se uporablja zaradi doseganja izjemne trdote, odpornosti na trenje, obrabe in odpornosti proti koroziji. Ta uporaba je očitna zlasti tam, kjer so komponente izpostavljene ekstremnemu trenju, obrabi, stiku z drugimi deli in velikim obremenitvam.

Pri nemški reviji Motorrad so leta 2011 opravili vzdržljivostni test motorja BMW S1000RR (https://www.motorradonline.de/supersportler/dauertest-zwischenbilanz-bmw-s-1000-rr-der-supersportler-von-bmw-im-dauertest/ ). Po prevoženih 25.616 km so opazili slišno ropotanje ventilov. Na servisu so ugotovili obrabljeno sesalno odmično gred. Po navedbah BMW gre za napako pri utrjevanju, ki naj bi prizadela le nekaj vozil in je bila obravnavana v smislu kulance. V naslednjem članku o vzdržljivostnem testu (https://www.motorradonline.de/supersportler/der-supersportler-von-bmw-nach-50-000-km-dauertest-abschlussbilanz-bmw-s-1000-rr/ ) so navedli, da je glede ugotovljenih napak na sesalni odmični gredi BMW zavzel stališče, da morebitne poškodbe zaradi obrabe na vstopni odmični gredi BMW rešuje na ustrežljiv način (»Einen eventuellen Schaden aufgrund von Verschleiß an der Einlassnockenwelle regelt BMW kulant«).

Na spletu (različni forumi) je zaslediti, da imajo nekatera motorna kolesa BMW težave s »trdoto« odmične gredi in odmikačev, zaradi česar pride do nepredvidene obrabe le te, ki lahko v nadaljevanju privedejo do hujših okvar mašine, kot se je to zgodilo v mojem primeru.

Na spletni strani S1000R Worldwidw forum https://www.s1000r.co.uk/index.php/topic,7407.0.html9  (tema: Catastrophic engine failure),  je član »crazycol« dne 21. 5. 2018 objavil, da je kmalu po rednem servisu na 10.000 milj, ko se je peljal na predpočitniško vožnjo prišlo do katastrofalne okvare motorja. Po prevoženih 120 miljah je nenadoma počilo v motorju, močan hrup iz motorja in bel dim, ki se je valil iz izpuha. Član »Knobnose« mu je odpisal, da se mu je enako zgodilo lani avgusta in da je očitno nekaj slabih odmičnih gredi (njegova je bila letnik 2017). Reženj je bil tako močno zarezan, da je steblo ventila zlomilo in poškodovalo valj. Na koncu je dobil novo kolo in povrnjene stroške. V nadaljevanju je član »crazycol« navedel, da je vstopni ventil padel v valj zaradi česar je prišlo do nepopravljive škode na motorju in, da mu bo BMW dobavil nov motor. Član »Captain Vimes« je dne 1.8.2018 objavil, da je tudi njegovo motorno kolo utrpelo veliko okvaro pri 26.000 miljah. Tudi pri njegovem motorju je padel sesalni ventil v valj in povzročil nepopravljivo škodo. BMW mu je priskrbel novo mašino. Član »StuartH« je dne 23. 8. 2019 objavil, da je tudi sam imel isto težavo in prosil za zasebni kontakt člana »Captain Vimes«, da bi dobil nasvete kako zadevo rešiti. Dne 13. 3. 2020 je »Captain Vimes« objavil, da je dobil motor po prevoženih 6.000 milj, po opravljenem servisu, »tiktakajoć« zvok. Na servisu so ugotovili, da kaljenje na odmični gredi ni bilo v redu in so mu zamenjali obe odmične gredi in odmikače. Član »windyrun« je naslednjega dne navedel, da je ta problem prisoten že od začetka, tudi pri RR in XR, ter dal povezavo https://www.s1000r.co.uk/index.php/topic,5101.10.html. V nadaljevanju je navedel, da so motocikli zelo zanesljivi, vendar pa so dostavljeni motorji, ki imajo slabo utrjeno odmikače (ali karkoli). Dobra novica je, da se zdi, da bmw poskrbi za težave z novim motorjem, novimi deli in v nekaterih primerih s popolnoma novimi motorji.

Na spletni strani S1000XR forum, https://www.s1000xr.uk/index.php/topic,6662.0.html (tema: Gen 1 XR broken down), je član »XRRICH« dne 7. 9. 2022 napisal, da je njegov XR letnik 2018, z prevoženimi 19.000 milj, izgubil moč, da je nekaj ropotalo in da je ugasnil motor. Na servisu je izvedel, da mu je padel sesalni ventil v valj, tako da so ugotovili, da je potrebna nova mašina. Motor ni bil več v garanciji. Zamenjali so mu mašino.

Na spletni strani S1000XR forum, https://www.s1000xr.uk/index.php/topic,3063.0.html (tema: Cam fllower failure, ticking noise, poll), je član »Parmenion« dne 19. 3 2019 objavil, da je na njegovem XR letnik 2019 po prevoženih 1800 km dobil močan »tiktakajoči« zvok. Na servisu so ugotovili poškodbe na obeh odmičnih gredeh. Član »Quicken_Za« je dne 22. 5. 2019 objavil, da so tudi na njegovem motorju zamenjali odmične gredi, čeprav mu je že potekla garancija. Član »Biggen« je dne 22. 8. 2019 napisal, da so na njegovem XR, letnik 2018 po prevoženih 12.000 miljah zamenjali obe odmične gredi. Član »Heli00« je dne 24. 8. 2019 navedel, da so na njegovem XR letnih 2019 menjali odmične gredi. Član »dbvXR« je dne 4. 9. 2019 navedel, da so na servisu na njegovem XR, letnik 2019, po večkratnem pregledu ugotovili okvaro odmične gredi. Član »jfnz« je dne 1. 10.2019 nevedel, da so tudi njemu menjali odmične gredi in ventile. Član »Crosshairs« je dne 23. 6. 2023 navedel, da so tudi njemu na XR letnik 2018 diagnosticirali okvaro ventilov pri prevoženih 30.000 miljah.

BMW severne Amerike je dne 13. 8. 2019 izdal Ukrep US 64011504-05 zaradi prezgodnje obrabe  odmikačev na modelih K02, K03, K42, K46, K47/11, K46/12, K46/13, K47, K47/11, K49, K50, K50/11, K51, K52, K53, K54, K60, K81, od 1. 9. 2009 dalje.

 

Zaradi slišnega »tiktakanja« glave cilindra. Vzrok je bila razlika v kakovost DLC nanosa na odmikačih in odmični gredi, zaradi česar se lahko predčasno obrabijo. To se na začetku kaže kot »tiktakanje« iz glave cilindra. Navedeno je, da bodo vsi modeli (razen K46/13 izdelani od 16. 1. 2018) še vedno začasno izdelani z odmikači prejšnje različice in postopno predelani. Prevleka novih odmikačev ima dodatne plasti, ki delujejo blažilno in povečujejo robustnost plasti. Vizuelno se novi odmikači precej razlikujejo od starih.  Za S modele so napisali, da je v primeru popravila potrebno namestiti nihajne ročice nove različice in da je potrebno zamenjati vseh 16 nihajnih ročic in obe odmični gredi, zamenjati olje in oljni filter.

Navedli so tudi, da se v primeru poteka garancije popravilo obravnava kot »goodwill«.

Na to temo so dne 14. 4. 2021 bile podane nove smernice ( https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2021/MC-10194314-9999.pdf ), za naslednje modele:

K02, K03 - G 310 GS, G 310 R

K42 - HP4

K46, K47, K49 - S 1000 RR, S 1000 R, S 1000 XR

K50 - R 1200 GS / R 1250 GS

K51 - R 1200 GSA / R 1250 GSA

K52 - R 1200 RT / R 1250 RT

K53 - R 1200 R / R 1250 R

K54 - R 1200 RS / R 1250 RS

K60 - HP4 RACE

K80, K81, K82 - F 750 GS, F 850 GS, F 850 GSA

 

Navedli so, da v primeru, če tiktakanje povzroča obraba nihajnih ročic, je treba vse nihajne ročice in poškodovane odmične gredi zamenjati, tudi v nasprotni glavi valja pri bokserskih motorjih.

 

BMW severne Amerike je dne 17. 11. 2021 izdal servisno akcijo za modele K63 – S 1000 R in K69 – S1000XR, glede obrab odmikačev in odmičnih gredi, katero je dne 5. 6. 2023 dopolnil še za model K67 – S 1000 RR ( https://www.tsbsearch.com/BMW-Motorcycle/SIB-11-14-21 )

 

BMW Motorrad je seznanjen z napako. Očitno so zavzeli stališče, da v primeru okvare v času garancije to zamenjajo, izven garancije je pa čisto odvisno od njihove dobre volje. V Sloveniji se pogovarjajo o kulanci samo pod pogojem, da je bil motor servisiran na BMW pooblaščenih servisih, pa še to ni garancija, da bojo krili stroške materiala v celoti. Niti slišati nočejo, da do takih okvar prihaja zaradi vgradnje nekvalitetnega materiala (napake DLC nanosa), ki lahko povzroči uničenje pogonskega agregata.

 

Obligacijski zakonik določa:

155. člen

(1) Kdor da v promet kakšno stvar, ki jo je izdelal, ki pa pomeni zaradi kakšne napake, škodno nevarnost za osebe ali stvari, odgovarja za škodo, ki nastane zaradi take napake.

(2) Proizvajalec odgovarja tudi za nevarne lastnosti stvari, če ni ukrenil vsega, kar je potrebno, da škodo, ki jo je mogel pričakovati, prepreči z opozorilom, varno embalažo ali kakšnim drugim ustreznim ukrepom.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Tomaž66 pravi:

»Freude am Fahren« pri meni je minila BMW R 1200 GS

Član Dreher je napisal slabo izkušnjo z GS-om. Na vseh BMW motorjih lahko pride do take okvare.

Letos poleti se mi je na avtocesti malo pred Zagrebom pokvaril BMW S1000XR, letnik 2019 s prevoženimi cca 28.000 km. Motor mi je pri hitrosti 140km/h malo pocukal in izgubil moč, iz aupuha pa se je kadil bel dim. Na pooblaščenem servisu Moto Panigaz so odprli mašino in ugotovili, da je spodnji del sesalnega ventila padel v cilinder in uničil mašino. Kaj je bil vzrok temu, mi niso znali povedati. Ker zadnjega servisa pri 20.000,00 km (menjava olja, oljnega in zračnega filtra) nisem opravil na pooblaščenem BMW servisu se tudi niso hoteli pogovarjati o kulanci. Itak da je bil to zame šok, saj si nisem predstavljal, da se kaj takega lahko pripeti taki znamki, kot je BMW.

Doma sem si podrobneje ogledal glavo motorja. Iz »padlega« ventila se vidi, da je sestavljen iz dveh delov. Steblo zgornjega dela ventila je iz polnega materiala, steblo spodnjega dela pa je votlo in nasajeno na steblo zgornjega dela.

Odmična gred in odmikač sta na »padlem« ventilu močno obrabljena, znaki obrabe pa se kažejo tudi na ostalih odmikačih in na odmični gredi, kjer nalegajo, kar je zelo nenavadno pri samo 28.000 prevoženih km.

Šel sem na svetovni splet in ugotovil, da ima BMW motorrad že leta probleme z DLC (Diamond Like Coating) obdelavo odmičnih gredi in odmikačev. Ta tehnologija se uporablja zaradi doseganja izjemne trdote, odpornosti na trenje, obrabe in odpornosti proti koroziji. Ta uporaba je očitna zlasti tam, kjer so komponente izpostavljene ekstremnemu trenju, obrabi, stiku z drugimi deli in velikim obremenitvam.

Pri nemški reviji Motorrad so leta 2011 opravili vzdržljivostni test motorja BMW S1000RR (https://www.motorradonline.de/supersportler/dauertest-zwischenbilanz-bmw-s-1000-rr-der-supersportler-von-bmw-im-dauertest/ ). Po prevoženih 25.616 km so opazili slišno ropotanje ventilov. Na servisu so ugotovili obrabljeno sesalno odmično gred. Po navedbah BMW gre za napako pri utrjevanju, ki naj bi prizadela le nekaj vozil in je bila obravnavana v smislu kulance. V naslednjem članku o vzdržljivostnem testu (https://www.motorradonline.de/supersportler/der-supersportler-von-bmw-nach-50-000-km-dauertest-abschlussbilanz-bmw-s-1000-rr/ ) so navedli, da je glede ugotovljenih napak na sesalni odmični gredi BMW zavzel stališče, da morebitne poškodbe zaradi obrabe na vstopni odmični gredi BMW rešuje na ustrežljiv način (»Einen eventuellen Schaden aufgrund von Verschleiß an der Einlassnockenwelle regelt BMW kulant«).

Na spletu (različni forumi) je zaslediti, da imajo nekatera motorna kolesa BMW težave s »trdoto« odmične gredi in odmikačev, zaradi česar pride do nepredvidene obrabe le te, ki lahko v nadaljevanju privedejo do hujših okvar mašine, kot se je to zgodilo v mojem primeru.

Na spletni strani S1000R Worldwidw forum https://www.s1000r.co.uk/index.php/topic,7407.0.html9  (tema: Catastrophic engine failure),  je član »crazycol« dne 21. 5. 2018 objavil, da je kmalu po rednem servisu na 10.000 milj, ko se je peljal na predpočitniško vožnjo prišlo do katastrofalne okvare motorja. Po prevoženih 120 miljah je nenadoma počilo v motorju, močan hrup iz motorja in bel dim, ki se je valil iz izpuha. Član »Knobnose« mu je odpisal, da se mu je enako zgodilo lani avgusta in da je očitno nekaj slabih odmičnih gredi (njegova je bila letnik 2017). Reženj je bil tako močno zarezan, da je steblo ventila zlomilo in poškodovalo valj. Na koncu je dobil novo kolo in povrnjene stroške. V nadaljevanju je član »crazycol« navedel, da je vstopni ventil padel v valj zaradi česar je prišlo do nepopravljive škode na motorju in, da mu bo BMW dobavil nov motor. Član »Captain Vimes« je dne 1.8.2018 objavil, da je tudi njegovo motorno kolo utrpelo veliko okvaro pri 26.000 miljah. Tudi pri njegovem motorju je padel sesalni ventil v valj in povzročil nepopravljivo škodo. BMW mu je priskrbel novo mašino. Član »StuartH« je dne 23. 8. 2019 objavil, da je tudi sam imel isto težavo in prosil za zasebni kontakt člana »Captain Vimes«, da bi dobil nasvete kako zadevo rešiti. Dne 13. 3. 2020 je »Captain Vimes« objavil, da je dobil motor po prevoženih 6.000 milj, po opravljenem servisu, »tiktakajoć« zvok. Na servisu so ugotovili, da kaljenje na odmični gredi ni bilo v redu in so mu zamenjali obe odmične gredi in odmikače. Član »windyrun« je naslednjega dne navedel, da je ta problem prisoten že od začetka, tudi pri RR in XR, ter dal povezavo https://www.s1000r.co.uk/index.php/topic,5101.10.html. V nadaljevanju je navedel, da so motocikli zelo zanesljivi, vendar pa so dostavljeni motorji, ki imajo slabo utrjeno odmikače (ali karkoli). Dobra novica je, da se zdi, da bmw poskrbi za težave z novim motorjem, novimi deli in v nekaterih primerih s popolnoma novimi motorji.

Na spletni strani S1000XR forum, https://www.s1000xr.uk/index.php/topic,6662.0.html (tema: Gen 1 XR broken down), je član »XRRICH« dne 7. 9. 2022 napisal, da je njegov XR letnik 2018, z prevoženimi 19.000 milj, izgubil moč, da je nekaj ropotalo in da je ugasnil motor. Na servisu je izvedel, da mu je padel sesalni ventil v valj, tako da so ugotovili, da je potrebna nova mašina. Motor ni bil več v garanciji. Zamenjali so mu mašino.

Na spletni strani S1000XR forum, https://www.s1000xr.uk/index.php/topic,3063.0.html (tema: Cam fllower failure, ticking noise, poll), je član »Parmenion« dne 19. 3 2019 objavil, da je na njegovem XR letnik 2019 po prevoženih 1800 km dobil močan »tiktakajoči« zvok. Na servisu so ugotovili poškodbe na obeh odmičnih gredeh. Član »Quicken_Za« je dne 22. 5. 2019 objavil, da so tudi na njegovem motorju zamenjali odmične gredi, čeprav mu je že potekla garancija. Član »Biggen« je dne 22. 8. 2019 napisal, da so na njegovem XR, letnik 2018 po prevoženih 12.000 miljah zamenjali obe odmične gredi. Član »Heli00« je dne 24. 8. 2019 navedel, da so na njegovem XR letnih 2019 menjali odmične gredi. Član »dbvXR« je dne 4. 9. 2019 navedel, da so na servisu na njegovem XR, letnik 2019, po večkratnem pregledu ugotovili okvaro odmične gredi. Član »jfnz« je dne 1. 10.2019 nevedel, da so tudi njemu menjali odmične gredi in ventile. Član »Crosshairs« je dne 23. 6. 2023 navedel, da so tudi njemu na XR letnik 2018 diagnosticirali okvaro ventilov pri prevoženih 30.000 miljah.

BMW severne Amerike je dne 13. 8. 2019 izdal Ukrep US 64011504-05 zaradi prezgodnje obrabe  odmikačev na modelih K02, K03, K42, K46, K47/11, K46/12, K46/13, K47, K47/11, K49, K50, K50/11, K51, K52, K53, K54, K60, K81, od 1. 9. 2009 dalje.

 

Zaradi slišnega »tiktakanja« glave cilindra. Vzrok je bila razlika v kakovost DLC nanosa na odmikačih in odmični gredi, zaradi česar se lahko predčasno obrabijo. To se na začetku kaže kot »tiktakanje« iz glave cilindra. Navedeno je, da bodo vsi modeli (razen K46/13 izdelani od 16. 1. 2018) še vedno začasno izdelani z odmikači prejšnje različice in postopno predelani. Prevleka novih odmikačev ima dodatne plasti, ki delujejo blažilno in povečujejo robustnost plasti. Vizuelno se novi odmikači precej razlikujejo od starih.  Za S modele so napisali, da je v primeru popravila potrebno namestiti nihajne ročice nove različice in da je potrebno zamenjati vseh 16 nihajnih ročic in obe odmični gredi, zamenjati olje in oljni filter.

Navedli so tudi, da se v primeru poteka garancije popravilo obravnava kot »goodwill«.

Na to temo so dne 14. 4. 2021 bile podane nove smernice ( https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2021/MC-10194314-9999.pdf ), za naslednje modele:

K02, K03 - G 310 GS, G 310 R

K42 - HP4

K46, K47, K49 - S 1000 RR, S 1000 R, S 1000 XR

K50 - R 1200 GS / R 1250 GS

K51 - R 1200 GSA / R 1250 GSA

K52 - R 1200 RT / R 1250 RT

K53 - R 1200 R / R 1250 R

K54 - R 1200 RS / R 1250 RS

K60 - HP4 RACE

K80, K81, K82 - F 750 GS, F 850 GS, F 850 GSA

 

Navedli so, da v primeru, če tiktakanje povzroča obraba nihajnih ročic, je treba vse nihajne ročice in poškodovane odmične gredi zamenjati, tudi v nasprotni glavi valja pri bokserskih motorjih.

 

BMW severne Amerike je dne 17. 11. 2021 izdal servisno akcijo za modele K63 – S 1000 R in K69 – S1000XR, glede obrab odmikačev in odmičnih gredi, katero je dne 5. 6. 2023 dopolnil še za model K67 – S 1000 RR ( https://www.tsbsearch.com/BMW-Motorcycle/SIB-11-14-21 )

 

BMW Motorrad je seznanjen z napako. Očitno so zavzeli stališče, da v primeru okvare v času garancije to zamenjajo, izven garancije je pa čisto odvisno od njihove dobre volje. V Sloveniji se pogovarjajo o kulanci samo pod pogojem, da je bil motor servisiran na BMW pooblaščenih servisih, pa še to ni garancija, da bojo krili stroške materiala v celoti. Niti slišati nočejo, da do takih okvar prihaja zaradi vgradnje nekvalitetnega materiala (napake DLC nanosa), ki lahko povzroči uničenje pogonskega agregata.

 

Obligacijski zakonik določa:

155. člen

(1) Kdor da v promet kakšno stvar, ki jo je izdelal, ki pa pomeni zaradi kakšne napake, škodno nevarnost za osebe ali stvari, odgovarja za škodo, ki nastane zaradi take napake.

(2) Proizvajalec odgovarja tudi za nevarne lastnosti stvari, če ni ukrenil vsega, kar je potrebno, da škodo, ki jo je mogel pričakovati, prepreči z opozorilom, varno embalažo ali kakšnim drugim ustreznim ukrepom.

 

 

 

Sicer ne vem kje je bil kupljen motor in kje, predvidevam redno servisiran, z računi in popisom materiala pri enem "uradnem" serviserju (tudi, če ni ekskluzivni BMW servis, v tujini se tudi tak servis akceptira, v Slo imam budalaštine s pooblaščenimi servisi znamk, da lahko lupijo), seveda v tem primeru okvara ni odvisna od tega, vendar, če želiš kaj dobit od njih, se moraš zadeve lotiti sistematično, z dopisi, dokazovanjem s pomočjo forenzika za te zadeve (eden iz Murske tudi je motorist) in pomoči kake odvetniške pisarne....na ZRMK ali Fakulteti za strojništvo, ti po pogovoru in predstavitvi situacije, za razumno ceno naredijo analizo materialov, tudi analizo olja, iz kater se vidi marsikaj......(smo take analize materialov za železniška vozila že večkrat naročali in dobili odlične ekspertize, ki jih ni mogel izpodbijati noben šalabajzerski proizvajalec) in potem jim to dokumentacijo pomoliš prod nos v SLO, marsikaj se da rešit z dogovorom razumno v dobro obeh strank, kot pravimo WIN-WIN situacija, predvsem pa v dobro kupca, če ni učinka še post v Germany z dokazi in razumnim pisanjem, kako to oni rešujejo v drugih državah v Slo pa se to ne da zaradi ??  In o velikem razočaranju nad situacijo, pri 100% zaupanju v tako prestižno znamko, ter na koncu s spoštljivim  pripisom, da se bodo odvetniki in mediji ukvarjali z njimi, če ne bodo ukrepali, kar pričakuješ od tako ugledne znamke....torej nič drugega kot njihov "goodwill"......vse skupaj terja veliko časa in truda za take aktivnosti, konec koncev tudi nekaj stroškov......človek si kupi tak premium bajk, da uživa vožnji, ne pa, da ga tako generalno popravlja in se nateguje z generalnim uvoznikom znamke. Uspeh tovrstne reklamacije je na žalost odvisen v veliki meri od vloženega truda in pristopa, včasih tudi nesramne agresivnosti.... in tudi, če ne gre drugače iznajdljivega, izkušenega odvetnika. 

SREČNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In koliko si prišparal, k nisi šel na uradni servis. 

Jest se držim enga pravila. Nisem tolk bogat, da bi kupoval na razprodajah.😇

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 11. 2023 ob 18:02, Snečer pravi:

je pač crknilo, v čem je problem

dirkalni agregat ni narejen za večnost

Težko se tu strinjam s tvojo tezo.

Vsak material se določi glede na kemijsko sestavo, natezno trdnostjo, mejo tečenja, raztezkom in trdoto. FEM metoda, potem ko je bil material določen, pokaže odstopanja od zahtevanih parametrov. V primeru, da material ni dosegel zahtevanih lastnosti, govoriš o neustreznem izdelku.

V vsakem primeru bi jaz deformiran/porušen material dostavil v verificiran laboratorij, kjer bodo potrdili/ovrgli neustreznost tega dela.

Upoštevajoč, da je bil motor ustrezno vzdrževan...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, MariborBMW pravi:

Težko se tu strinjam s tvojo tezo.

Vsak material se določi glede na kemijsko sestavo, natezno trdnostjo, mejo tečenja, raztezkom in trdoto. FEM metoda, potem ko je bil material določen, pokaže odstopanja od zahtevanih parametrov. V primeru, da material ni dosegel zahtevanih lastnosti, govoriš o neustreznem izdelku.

V vsakem primeru bi jaz deformiran/porušen material dostavil v verificiran laboratorij, kjer bodo potrdili/ovrgli neustreznost tega dela.

Upoštevajoč, da je bil motor ustrezno vzdrževan...

Prodajalec daje garancijo za brezhibno delovanje v garancijskem roku, potem lahko rikne (1 leto, če ni dogovorjen daljši).

Poleg tega pa odgovarja-jamči za napake stvari (2 leti).

Za nek motor kupljen 2019 najbrž nima smisla zgubljat besed, razen če firma prikima zaradi renomeja.

Pred leti sem videl 1000rr al ka je že tisti cestak od bmwja pri mehaniku, ki mi je rekel "poglej, kak to ruži". Melo malo km.

Je rekel, to je normalno :)

Da bo zdaj nekdo pameten, da material ni ustrezal vsaj min. zahtevam za vgradnjo itd... Vso srečo.

Ko bo 6 mnenj in izvedencem in meritev, na koncu pa bo stalo več kot nov motor.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@hajamoto in @Snečer  sta me kar malo presenetila z odgovorom na tak način....kako se lahko zagovarja nekaj, kar se ve, da ni OK!?

Snečerja še razumem, se norca dela iz BMWja ( za mene dostikrat upravičeno), samo oba sta pa odreagirala, da komur se to zgodi si je nekako "zaslužil".... ni ravno ok🤔

 

In ja, BMW ima probleme , hude probleme ( ne le posamezni kosi) z odmičnimi oz dejansko z odmikači ( rocker arm), ki se obrabijo in posledično požrejo še odmično.

In to na S motorjih in tudi na GS, samo dosti manj, verjetno obrati naredijo svoje ( odmikači so enaki) - to sem že omenil v temi "zakaj ne bmwja", pa sem tudi tam dobil "čudne" odgovore....

Tega je na netu polno, to vedo BMW in tudi njihovi serviserji, njihov odziv pa ni primeren za kao "premium"  znamko.🤮

Da se to zgodi na motorju z 30KKm  ( enim še veliko prej , določenim pa tudi kasneje), neglede na starost ( seveda ob ustreznem vzdrževanju), je to absurd!!

Vse prejšne Japonce, ki sem si jih lastil, z mnogo več kilometri in lastništvi, noben ni imel podobnih težav ( izjeme na netu se seveda najdejo), pri BMW pa je to kar "pogosta praksa".

Če je motor v garanciji, potem potiho zrihtajo, če ni več in si stalna stranka, ti gredo malo na roko ( kulanca, ki še vedno ni poceni!!), vse ostalo pa jih ne zanima več, ampak obraba odmičnih ni potrošni material!!! Cena 16 odmikačev je ranga 1800€ in cca 500€ (2x) je vsaka odmična.

To je fa.k.in  cel motor letnika ~2008, v voznem stanju!!

In glede na to, da so vedeli za probleme pa so še vseeno ugrajevali problematične dele z namenom, da se porabi zaloga, bi  morali za to odgovarjati!!

To je dejansko "nat.eg" strank, podobno je VW delal in dobil svoje.

 

Jaz ne rečem, da je slab motor ( ko dela) ampak kaj takega, si taka znamka ne bi smela privoščiti, razumem, da pride do nekih nepredvidenih okvar ampak se to ustrezno odpravi, ne pa skriva in spreneveda🤮

Sem si ustvaril svoje mnenje, ki sem ga razširil na komplet koncern, kolikor slišim niti ne neupravičeno....

 

PS avtorju

tale odmična sploh ni dosti pobrana na vrhu ( sem videl veliko hujše primere), je pa pri tebi očitno prišlo predhodno do druge napake, ker je odmična pobrana po celi površini, tudi tam, kjer naj se ne bi dotikala ničesar, verjetno ta tvoj ventil, ki je ostal "zunaj" in pritiskal na odmikač ...

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Gricko pravi:

@hajamoto in @Snečer  sta me kar malo presenetila z odgovorom na tak način....kako se lahko zagovarja nekaj, kar se ve, da ni OK!?

Snečerja še razumem, se norca dela iz BMWja ( za mene dostikrat upravičeno), samo oba sta pa odreagirala, da komur se to zgodi si je nekako "zaslužil".... ni ravno ok🤔

 

In ja, BMW ima probleme , hude probleme ( ne le posamezni kosi) z odmičnimi oz dejansko z odmikači ( rocker arm), ki se obrabijo in posledično požrejo še odmično.

In to na S motorjih in tudi na GS, samo dosti manj, verjetno obrati naredijo svoje ( odmikači so enaki) - to sem že omenil v temi "zakaj ne bmwja", pa sem tudi tam dobil "čudne" odgovore....

Tega je na netu polno, to vedo BMW in tudi njihovi serviserji, njihov odziv pa ni primeren za kao "premium"  znamko.🤮

Da se to zgodi na motorju z 30KKm  ( enim še veliko prej , določenim pa tudi kasneje), neglede na starost ( seveda ob ustreznem vzdrževanju), je to absurd!!

Vse prejšne Japonce, ki sem si jih lastil, z mnogo več kilometri in lastništvi, noben ni imel podobnih težav ( izjeme na netu se seveda najdejo), pri BMW pa je to kar "pogosta praksa".

Če je motor v garanciji, potem potiho zrihtajo, če ni več in si stalna stranka, ti gredo malo na roko ( kulanca, ki še vedno ni poceni!!), vse ostalo pa jih ne zanima več, ampak obraba odmičnih ni potrošni material!!! Cena 16 odmikačev je ranga 1800€ in cca 500€ (2x) je vsaka odmična.

To je fa.k.in  cel motor letnika ~2008, v voznem stanju!!

In glede na to, da so vedeli za probleme pa so še vseeno ugrajevali problematične dele z namenom, da se porabi zaloga, bi  morali za to odgovarjati!!

To je dejansko "nat.eg" strank, podobno je VW delal in dobil svoje.

 

Jaz ne rečem, da je slab motor ( ko dela) ampak kaj takega, si taka znamka ne bi smela privoščiti, razumem, da pride do nekih nepredvidenih okvar ampak se to ustrezno odpravi, ne pa skriva in spreneveda🤮

Sem si ustvaril svoje mnenje, ki sem ga razširil na komplet koncern, kolikor slišim niti ne neupravičeno....

 

PS avtorju

tale odmična sploh ni dosti pobrana na vrhu ( sem videl veliko hujše primere), je pa pri tebi očitno prišlo predhodno do druge napake, ker je odmična pobrana po celi površini, tudi tam, kjer naj se ne bi dotikala ničesar, verjetno ta tvoj ventil, ki je ostal "zunaj" in pritiskal na odmikač ...

 

 

 

 

in v čem bi bila fora, da tako robo vedoma vgrajujejo?

pa sami sebi škodijo z defekti

če imajo kupce,ki preplačajo, torej novec ni problem, da bi se šparalo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo bi vedel???

kot rečeno, "klakalice" niso poceni in če jih imajo celo "skladišče"......očitno probajo, nekaj gre skozi nekaj ne....

Saj nekako še recimo da  "razumem" to, samo bi v primeru defekta pričakoval drugačen odziv, ne pa da so me na servisu "smeje" odslovili naj se sam znajdem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snečer pravi:

Prodajalec daje garancijo za brezhibno delovanje v garancijskem roku, potem lahko rikne (1 leto, če ni dogovorjen daljši).

Poleg tega pa odgovarja-jamči za napake stvari (2 leti).

Za nek motor kupljen 2019 najbrž nima smisla zgubljat besed, razen če firma prikima zaradi renomeja.

Pred leti sem videl 1000rr al ka je že tisti cestak od bmwja pri mehaniku, ki mi je rekel "poglej, kak to ruži". Melo malo km.

Je rekel, to je normalno :)

Da bo zdaj nekdo pameten, da material ni ustrezal vsaj min. zahtevam za vgradnjo itd... Vso srečo.

Ko bo 6 mnenj in izvedencem in meritev, na koncu pa bo stalo več kot nov motor.

 

 

 

Če gre za konstrukcijo napako, vgrajen napačen del ali material ki ne ustreza specifikacijam, ki jih določi proizvajalec sam, potem je le ta dolžan povrniti v delujoče stanje. Ne gre za noben renome podjetja ampak za odgovornost le tega. Proizvajalec ima pri sebi kompletno lastno dokumentacijo vsake komponente, ki jo mora na zahtevo predložiti akreditiranemu presojevalcu (ta je pod NDA). 

Tu je "prdnil" motor in je možakar preživel. Kaj v primeru da pride do nesreče? Meniš, da bo zavarovalnica plačala odškodnino brez resnejše analize vzroka? Laboratorijska analiza je relativno poceni, spektrometrija je ca. 70,- €, analiza mehanskih lastnosti pa ca. 150,- €. 

Snečer, daj si nastavi "špegl" in premisli, kako bi sam reagiral v takšni situaciji. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprijaznite se! BMW je premium, imajo pa tudi premium KIKSE!

To pač v redkih primerih, ko je drugače, prevalijo na uporabnika.

Njihove denarnice.

Zanimivo kako nategujejo z podaljšano garancijo plačaj in bomo popravili. V primeru, da verjamejo v svoj izdelek bi dali 5 let garancije gratis...

le zakaj si to upajo nekatere znamke iz RIŽ-landa?

@DAMI34 !!! nekaj gnilega je v tej temi. Poglej objavi pred mano.

A J..E AI? :whistle::lol1: al kir :devil: je sedaj to?

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, MariborBMW pravi:

Če gre za konstrukcijo napako, vgrajen napačen del ali material ki ne ustreza specifikacijam, ki jih določi proizvajalec sam, potem je le ta dolžan povrniti v delujoče stanje. Ne gre za noben renome podjetja ampak za odgovornost le tega. Proizvajalec ima pri sebi kompletno lastno dokumentacijo vsake komponente, ki jo mora na zahtevo predložiti akreditiranemu presojevalcu (ta je pod NDA). 

Tu je "prdnil" motor in je možakar preživel. Kaj v primeru da pride do nesreče? Meniš, da bo zavarovalnica plačala odškodnino brez resnejše analize vzroka? Laboratorijska analiza je relativno poceni, spektrometrija je ca. 70,- €, analiza mehanskih lastnosti pa ca. 150,- €. 

Snečer, daj si nastavi "špegl" in premisli, kako bi sam reagiral v takšni situaciji. 

To je pa drugo vprašanje glede nastanka škode, ampak tudi tu so roki.

Vendar tu ne gre za tak primer.

Meni se zdi pač še vedno nenavadno, da bi namerno dajali slab material, to je vsa umetnost.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MariborBMW pravi:

Tu je "prdnil" motor in je možakar preživel. Kaj v primeru da pride do nesreče? Meniš, da bo zavarovalnica plačala odškodnino brez resnejše analize vzroka?

Precej odvisno od firme in pristopa.

Imel nesrečo zaradi zloma batnice amortizerja, med vožnjo seveda. Amortizer star 10let z okoli 100kkm, izven garancije a redno servisiran. Kontaktiral direkno proizvajalca, poslal slike batnice, kjer se vidi da gre za dlje časa trajajoče pokanje materijala, kasneje poslal tudi amortizer k njim in so ugotovil da je posledica slabega materijala oz. utrujenosti, ki bo moralal biti ugotovljena na servisu.

Izplačali materialno in nematerialno škodo. ( Brez odvetnika! )

Tako da tudi "fer" firme obstajajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!