Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


motolover

Priporočene objave

Ob 8. 12. 2020 ob 14:16, Vito23 pravi:

Da ne bo kdo rekel, da ni videl!

Imam 3400km do naslednjega servisa in razmišljam, da bi poklical :)

http://www.avtoval.si/novice-avtoval-grosuplje/novice-bmw-motorrad/261-bmw-motorrad-zimska-akcija

Sem koristil to moznost in moram res pohvaliti Avtoval. So pobrali motor na mojem domu, naredili servis in ga dostavili nazaj.

Super ideja, tako za nas kot njih. Tudi sami bodo sedaj imeli cez zimo vec servisov in nekoliko manj poleti -bolj enakomerno porazdeljeno.

Upam, da bodo ta naćin obdržali še v bodoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

poglej si to temo 

drugače pa - rabiš mehanika ali serviserja (mehaniki delajo mehaniko , električarji elektriko , serviserji pa vse) ..

pa če bi nam mogoče zaupal za kateri motor se gre bi bilo mogoče malce lažje..

pred 2 minutami, Bastijan pravi:

za BMW bokser motor 

evo bravo.. najbližji je avtoval grosuplje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Bastijan pravi:

Živjo,

jaz bi pa rad kak kontakt dobrega mehanika za motorje. Sem z Vrhnike.

Hvala. Boštjan

 

bo kar tule pravo mesto za taka vprašanja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, vandrovec pravi:

Je kaj posebnega ali le redni servis?

 

nič posebnega, motor je star 10let, redni servis

če ima kdo kak kontakt, prosim zanj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Bastijan pravi:

nič posebnega, motor je star 10let, redni servis

če ima kdo kak kontakt, prosim zanj

Pokliči me 041 636055.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blizu imaš Tonija, Briše pri Polhovem Gradcu-051 223 437, ga boš težko dobil na telefon, najbolj da se kar zapelješ do njega. Je cca 2 km od Avtoklepa (iz smeri Polhovega Gradca), desno odcep, čez potok, edina hiša nalo po klancu navzgor. Priporočam. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam eno vprašanje če mi lahko kdo pomaga. Naredil sem servis na 1200RT letnik 2009 in očistil loputi plina. Nato pa sem jih nastavil na novo oziroma nastavil prosti tek in sinhronizacijo cilindrov. Sedaj pa mi motor slabše dela, kdaj ugasne na minimum in ni tako odziven gas. Imam tester Duonix. Ali je mogoče kakšna finta za nastavitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, vandrovec pravi:

Kako oz., s kakšnim pripomočkom si delal sinhronizacijo?

BMW tester Duonix.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pri Rt1200 letnik 2005, imam navadno vzmetenje, torej ni elektronsko in danes zacutim, da sta sprednja in zadnja vzmet cisto mehki. Tudi motor se mi zdi nekoliko ponizan.

Nic ni steklo ven. Vsaj v garazi se nic ne pozna. 

Kaj bi lahko bilo? Ali je kdo imel podobno izkusnjo.

Ce kaj pomeni, motor imaze 120k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Endlich pravi:

zadnja vzmet cisto mehki.

Koliko kilometrov ima motor?

Vzmetenje je dobro obnovit na določeno kilometražo. "zmehčana" vzmet je kazalec, da bo potrebna obnova. Za dušenje skrbi "hidravlični" del amortizerja in nima veze z "utrujeno" vzetjo, je pa prav tako del, ki je pomemben za dobro delujoče vzmetenje.

"Dušilni" del v vsakem amortizerju predstavlja olje, ki ga je, kot v samem motorju (mašini) dobro menjat po določenih kilometrih ali pa na časovni interval. Če v tvojem motorju to še ni bilo narejeno, pomeni, da imaš v vzmetenju 16let staro olje (še malo pa bo polnoletno) :P

Ni druge "SERVIS"...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MiNa pravi:

Koliko kilometrov ima motor?

Vzmetenje je dobro obnovit na določeno kilometražo. "zmehčana" vzmet je kazalec, da bo potrebna obnova. Za dušenje skrbi "hidravlični" del amortizerja in nima veze z "utrujeno" vzetjo, je pa prav tako del, ki je pomemben za dobro delujoče vzmetenje.

"Dušilni" del v vsakem amortizerju predstavlja olje, ki ga je, kot v samem motorju (mašini) dobro menjat po določenih kilometrih ali pa na časovni interval. Če v tvojem motorju to še ni bilo narejeno, pomeni, da imaš v vzmetenju 16let staro olje (še malo pa bo polnoletno) :P

Ni druge "SERVIS"...

Res velika hvala odgovor. Mislim, da prav razumem, da se do servisa lahko peljem previdno in pocasi 

Motor ima 120.000 km.jaz sem jih naredil 61.000km in v tem casu nisem menjal olja, dvovim pa da bi ga prejsni lastnik.

Sem se bal, da je kaksna foras tem,ko ima motor,ne vem kako bi se izrazil,elektro zavore in da ni pri amotizerjih kaj podobnega in bi to crkniko.

Mi je pa nenavadno to,da se je staje poslabsalo kar cez noc. Se mi pa obe vzmeti zdita cisto mehki in kot bi bil cel motor ponizan.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Endlich pravi:

Res velika hvala odgovor. Mislim, da prav razumem, da se do servisa lahko peljem previdno in pocasi 

Motor ima 120.000 km.jaz sem jih naredil 61.000km in v tem casu nisem menjal olja, dvovim pa da bi ga prejsni lastnik.

Sem se bal, da je kaksna foras tem,ko ima motor,ne vem kako bi se izrazil,elektro zavore in da ni pri amotizerjih kaj podobnega in bi to crkniko.

Mi je pa nenavadno to,da se je staje poslabsalo kar cez noc. Se mi pa obe vzmeti zdita cisto mehki in kot bi bil cel motor ponizan.

 

da te mal potolažim, kilometri so zavidljivi, olje v vilicah, če zdrži 50kkm brez sprememb na obnašanju motorja je že super

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1200RT 2005 brez ESA ima spredaj in zadaj čisto navadna amortizerja. V vilicah (telelever) pa je tudi olje, ki se menja. Mislim, da je v vsakem kraku 4,6 dcl olja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali 

Ob 12. 3. 2021 ob 17:32, krisko pravi:

Blizu imaš Tonija, Briše pri Polhovem Gradcu-051 223 437, ga boš težko dobil na telefon, najbolj da se kar zapelješ do njega. Je cca 2 km od Avtoklepa (iz smeri Polhovega Gradca), desno odcep, čez potok, edina hiša nalo po klancu navzgor. Priporočam. LP

Je to kak mojster za bavarce? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce sam vzamem zadnji anortizer ven in ga dam obnovit, mi bodo precej hitreje uredili kot ce pustim motot na servisu.

Zanima me, ce je kaksna posebnost pri demontazi in se bolj nazaj pri montazi, glede na to, da nimam znanja o tem? 

Ne ni rad razdrl in da potem ne bi uspel nazaj montirat ;)

Gre za bmw rt1200 2005 navaden amortizer..  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na GS-u, ne vem, koliko je podobno, ni problema, sem sam zamenjal pa nisem mehanik. Če je pa za pregledat oba amortizerja, bi bilo pa mogoče bolje zapeljat motor do strokovnjaka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Če bo še komu v pomoč: rt1200 l.2005 brez ESA, se zadnji amortizer lahko obnovi (mi je dobro zrihtal Čarman in sem zelo zadovoljen), sprednji amortizer se pa ne da obnovit in bo dokler bo, potem je pa opcija samo nov.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 7. 2021 ob 19:28, Endlich pravi:

Če bo še komu v pomoč: rt1200 l.2005 brez ESA, se zadnji amortizer lahko obnovi (mi je dobro zrihtal Čarman in sem zelo zadovoljen), sprednji amortizer se pa ne da obnovit in bo dokler bo, potem je pa opcija samo nov.

cenovno, če ni skrivnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!