Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


motolover

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

 

»Freude am Fahren« pri meni je minila BMW R 1200 GS

Na mojem »konjičku« BMW R 1200 GS letnik 2018, ki sem ga do malo nazaj oboževal in za 20700 EUR novega kupil pri Selmarju v Celju, sem pred časom pri 32000 km začel opažati nenavadno mehansko klikanje na desni strani motorja. Nisem bil siguren ali je dejansko kaj, ali si vse skupaj domišljam, ampak kmalu sem s kolegi, ki tudi vozijo ta motor lahko potrdil, da z mojim motornim kolesom nekaj ni v redu. Okrog 5. julija sem klical Selmarja v Mariboru in se poskušal dogovoriti za termin. Bil sem presenečen, ko mi referent na telefonu ni znal dodeliti termina. Izmikal se je, da imajo »full gužvo« in dopuste. OK razumem, sam sem podjetnik ta letni čas ljudje radi gredo na dopuste in seveda prihaja do preobremenitev zaposlenih, ki ostanejo da delu in posledično zaostankov. Ker sem 10. julija ravno imel pot v Maribor in so pred vrati bili letni dopusti sem si mislil, da se vseeno oglasim pri Selmarju v Mariboru, mehaniku ukradem 5 minut in se na mestu posvetujem. Mislil sem si, da grem tja, vprašam za mnenje in ker nimam sile zaradi dopustov jim pustim motor tam, oni pa imajo v miru časa tri tedne ali več, da si pogledajo zadevo in ob dejanski napaki to odpravijo. Rečeno storjeno se odpeljem tja. Mehanik tam si je res vzel pet minut, si pogledal oziroma poslušal moj motor in zmedeno zaključil, da rabim termin, motorja pa da brez termina nikakor ne morem tam pustiti. Kljub možnemu defektu na motorju so me odposlali, da sem se odpeljal domov. (52 km). Razočaran sem naslednji dan spet klical za termin. Referent se je spet začel izmikati z dodelitvijo termina itd. na kar ga vprašam kaj zdaj to pomeni in ali mi hoče povedati, da naj grem drugam. Na kar mi potrdi in se strinjam, da če sem že kupil motor pri Selmarju v Celju, pa ga bom odpeljal tja (107 km) na servis.

Po telefonu sem dogovorim za termin in motor v naslednjih dneh dostavim k Selmarju v Celje. Mehanik si je na parkirišču ogledal (poslušal motor) in zaključil, da so zvoki res neobičajni in prihajajo iz desnega cilindra. Olajšan da si ne domišljam nekih napak jim prepustim motor. Čez nekaj dni me kličejo in mi objasnijo diagnozo. Obrabljena odmična gred in dva »Schlepphebla«. Ponudijo mi da bodo dali vlogo za kulanco na BMW Slovenija ali BMW Deutschland ne vem več točno. To se mi je zdelo zelo korektno in pozitivnega mišljenja sem čakal na odgovor. Po ca. dveh tednih sem klical in vprašal kakšno je stanje. Dobim odgovor, da čakajo referenta za garancijske primere ali nekaj podobnega… ne vem več točno. OK ni panike si mislim itak sem bil sam na dopustu. Čez kak teden me kličejo in mi povejo, da je vloga zavrnjena in da bom moral sam financirati strošek 840 EUR. Glede na to, da sem imel narejene vse uradne servise in to pri Selmarju sem bil šokiran. Konec koncev sem kupil BMW-ja zato, ker sem hotel imeti zanesljiv motor in ne neko »kanto« ki jo bom mogel non stop »šraufat«. Referenta po telefonu vprašam zakaj je do tega prišlo ker sem sumil, da so pri velikem servisu pri 21000 km, ko so nastavljali ventile pozabili razmagnetiti »schime«. Po telefonu mi suvereno pove, da po vsej verjetnosti zaradi slabe kvalitete materiala (po moje se sploh ni zavedal kaj je povedal – resnico). Referent me potolaži, da mi bodo dali dobro ceno na kar sicer totalno razočaran in šokiran nad ceno privolim v popravilo. Spet čakam ca. dva tedna da me kdo pokliče ampak avtomatska tajnica mi samo javi, da me bodo poklicali nazaj kaj pa me niso. 16.8.2022 sem imel ravno pot v Štore na kar sem si mislil, da grem osebno povprašam kaj je z mojim motorjem. Spet mi povejo, da čakajo nekega referenta za garancije ali karkoli že… mislim si, mogoče pa le ni vse izgubljeno glede kulance. Na vse zadnje pri 1000 km sem plačal servis utekanja 167 EUR, pri 11000 km letni servis 241 EUR, pri 21000 km veliki servis ca. 460 EUR in pri 28000 km oljni servis ca 200 EUR. Spet čakam in 24.8.2022 končno dobim klic od njihove mlade referentke. MOTOR JE POPRAVLJEN. Haleluja si mislim. Poln pričakovanj previdno vprašam kako je pa kaj s ceno in upam, da mi bodo vseeno odobrili kulanco. Referentka pravi, da mora preveriti in da pokliče nazaj. Pokliče nazaj in pravi 721 EUR. Kljub napovedim o 840 EUR sem bil šokiran. Kot že rečeno odmična gred ne sodi ravno med potrošni material in defekt te pri 32000 km je kratko malo sramota.

26.8.2022 po enem mesecu in pol se končno odpravim po motor. Trdo odločen, da se pritožim na BMW nad njihovo odločitvijo glede kulance si pripravim vzorec izjave o »slabem materialu«, ki ga bom dal v podpis referentu pri Selmarju. Navsezadnje mi je v enem od telefonskih pogovorov dejal, da je razlog za defekt »slaba kvaliteta materiala«. Preden sem šel po motor mi ni bilo jasno kaj vse so pri Selmarju zdaj zamenjali. Motor ima vse skupaj 4 odmične gredi. Glede na ceno in defekt sem bil prepričan, da so menjali vse odmične gredi in »zvode«. Pri prihodu mi potem razložijo, da ne in da so zamenjali samo tistega defektnega. Ko sem jim predložil mojo izjavo, da bi mi jo podpisali, seveda noben ni nikoli izjavil, da je šlo za slabo kvaliteto materiala in odločno so zavrnili, da bi mi izjavo podpisali. Priznam da sem takrat izgubil živce in se res razburil. Vprašal sem jih, če zdaj to pomeni, da se zdaj lahko odpravim domov in čakam, da mi bo zaradi »slabe kvalitete« materiala šla katera od ostalih treh odmičnih gredi in bom lahko spet plačal 721 EUR. S ciničnim nasmehom na obrazu mi njihov referent in za njim cela armada ljudi, ki dela tam v pisarni čist sproščeno (kot da to počnejo vsak dan) razloži, da so pri Selmarju naredili vse v njihovih močeh in v mojem najboljšem interesu (motor je bil pri njih mesec in pol). Ker nisem imel izbire sem seveda plačal in šel.

Ker mi zadeva seveda ni dala miru, sem doma začel googlati in glej ga zlomka tudi našel odgovor. Na tem nemškem forumu je ta napaka zelo dobro poznana in dokumentirana. Mislim, da celo serijska napaka, ki jo v Nemčiji tudi odpravijo pod kulanco. Ob motorju sem pri Selmarju kupil še tri original kovčke cena nekaj čez 1000 EUR, Navigacijo 730 EUR, ščitnike za motor, z montažo 430 EUR, čevlje 170 EUR, čelado 520 EUR. Na koncu kot stranka, nisem bil vreden nič razen posmeha s strani Selmarja.

 

Razmišljam o prodaji motorja, ker je »Freude am fahren« zamenjala »Sorge am fahren« kdaj mi bo šla naslednja odmična gred. Motor ob katerem sem res užival se mi je zameril in izgubil sem veselje do vožnje. Ima kdo podobne izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bolje, da ti ne povem kakšne je meni seleš natrosil, ko sem klical, da na mojem ktm s prevoženimi manj kot 10kkm tresejo diski...jao...tk da, povsod je ista pesem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zanimivo bi bilo slišat še kakšno podobno mnenje, kot je to tvoje, iz ust kakšnega gorečega lastnika in zagovornika bimerjev ... kar pa mislim da bo težko 😁 ... ker se okoli motorjev s to znamko dela že od nekdaj nekakšna fama ... za to trditev je lep dokaz tudi tema "Zakaj ne bi imel bimerja" 😁 ... ja, hočeš nočeš, smo na balkanskih tleh in pri balkancih je znamka bimer že od nekdaj sinonim za "HUDOOO" 😮😁 ... in če na vse to dodaš še, da je to ... spet, hočeš nočeš, res drag moped, dobiš to, kar je. Mnogo lažje je namreč pljuvat po teh motorjih kot si ga privoščit ... in to dejstvo je postalo že tako močno, da se je resna vsebina debate v smeri kvalitete ali nekvalitete te znamke začela počasi že izgubljat.

Ja, tud jest imam to znamko že dvanajst let ... in lahko rečem, da mi je to res top motor ... KLJUB VSEMU" 😁

....  povsem logično pa je, da ko kupiš neko novo zadevo, pričakuješ da bo delala brezhibno ... če si si omislil pa "CELO" bimerja, potem pa tukaj sploh ne sme bit več nobene dileme ... ma kakšne napake...  to pa že ne ... sej to je ja bimer😮 

... stari, tud bimer se kdaj pa kdaj pokvari ... samo da ima pri tem kdo mal več smole, nekdo drug pa malo manj ... ali pa ima pri tem celo srečo 

jah, kot rečeno ... žal je že tako, da se nihče ne bo prav hvalil z napakami na svojem motorju, pa naj bo to takšna ali drugačna znamka ... ob dejstvu, da je v zadnjih letih število motorjev enormno poskočilo  .. se temu primerno pojavi pač tudi več primerov kakšne okvare.

Kakorkoli že ... stari, če si zbrav tistih 20 in več jurjov za moped, pol požri še teh 700 evričev ... in se veselo vozi naprej ... Lajf je čist prekratek, da boš zdej iz tega delal še naprej dramo, ki ti bo pojedla v naslednjih parih mesecih pa še tvojih živcev za mnogokratnik teh 700 evrov.

Sam gaaaaas ... in srečno naprej 👍

 

 

 

ps.

... pa še zrastu ti bo, če boš še naprej vozil to "priznano" znamko 🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Dreher pravi:

o pri Selmarju naredili vse v njihovih močeh

Žal pacient ni preživel....

Aha pri nas je šlo vse od BMW-ja od hiše :naughty:. Pač sedaj voziva poceni pebejska dvokolesa :whistle:.

Na srečo sem veliko šlamparije velikega modrega odpravil sam in to za razumno ceno. (in ja, vem večino tega kar prodajajo za "eht dojč" je kitajsko...) JBG takle imamo, gre samo za dobiček (verniki bodo že prinesli ckine).

pred 35 minutami, pik1 pravi:

pri balkancih je znamka bimer

Ne sam pri Balkancih...

pred 36 minutami, pik1 pravi:

KLJUB VSEMU" 😁

Čemu?

pred 38 minutami, pik1 pravi:

pol požri še teh 700 evričev

Ali pa plačaš podaljšano garancijo in mirno spiš pardon voziš.

Je potrebno upoštevat TCO (total cost of ownership) za vsako stvar,ki jo kupiš. Žal ni to samo gola cena nakupa.

Žal je povsod tako, ne samo pri PREMIUM znamki, ki naj bi BMW bila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, pik1 pravi:

ps.

... pa še zrastu ti bo, če boš še naprej vozil to "priznano" znamko 🤣

ti si znan po tem, da na nudl plaži z onem po glažunah drajsaš, ko se sprehajaš po plaži :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

.... hahahaha ... vidim, da sem "odprl" novo temo "Zakaj ne bi imel plavo belega propelerčka" 🤣🤣🤣

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Dreher pravi:

 

»Freude am Fahren« pri meni je minila BMW R 1200 GS

 

ker gre za resno pritožbo, je tvoj post premaknjen v pravo temo. Sicer je precej nadaljnih postov za v temo: zakaj ne bi imeli bmw motocikla (ki je bolj šaljive narave)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, pik1 pravi:

.

... tole bi bilo fajn pa še u kakšno temo podelit 😁

v tole, sj mate vpoklic. Zadeva gre na tester kar vem, pa obremenijo pa tresejo in bla bla bla, pol se pa odločijo a bo menjava al ne. Pa tisto famozno luknco nardijo. No vsaj tako so mi razlagali lastniki.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole z odmičnimi gredmi in odmikači je očitno velik BMWjev problem. Ne samo pri motorjih ampak tudi ali predvsem pri avtih.

Vem za 2 primera pri motorjih, vendar sta oba nabijala že pred 10.000km in so oba popravili v garanciji. Oba pri Selmar Celje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, težava z odmičnimi gredmi je bila  prisotna pri vodnem 1200gs, ko je dobavitej dostavil nekvalitetne odmične gredi. Težava se ponavadi pokaže med 10 in 20kkm in kdor to "preživi", bo živel večno :rolleyes:

Italijani imajo, zardi velike količine prodanih motorjev, kar nekaj takih primerov, ki jih izven garancije BMW italija večinoma rešuje z zastonj materjalom in plača se samo delo. Ker pa se BMW-ji veliko vozijo je malo teh težav izven garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to znana težava in se rešuje s kulanco, bi morda bilo pametno seznaniti matično tovarno z dogajanjem in predvsem z odnosom njihovega zastopnika.

Škoditi ne more.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/1/2022 at 9:37 PM, Dreher said:

241 EUR, pri 21000 km veliki servis ca. 460 EUR in pri 28000 km oljni servis ca 200 EUR.

Ko preberem tole, se mi sledeče

On 9/1/2022 at 9:37 PM, Dreher said:

Pokliče nazaj in pravi 721 EUR

Sploh ne zdi ne vem kako drago. Si dal 700, ampak so vsaj nekaj naredili…..nekaj je bilo pokvarjeno, in zdaj ni vec. Kaj si dobil za 460? 
 

Kakorkoli, verjamem da si poparjen, al….c’est la vie. Menjaj za novega 1250 in gas. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 9. 2022 ob 9:04, pik1 pravi:

Kakorkoli že ... stari, če si zbrav tistih 20 in več jurjov za moped, pol požri še teh 700 evričev ... in se veselo vozi naprej ... Lajf je čist prekratek, da boš zdej iz tega delal še naprej dramo, ki ti bo pojedla v naslednjih parih mesecih pa še tvojih živcev za mnogokratnik teh 700 evrov.

Sam gaaaaas ... in srečno naprej 👍

To je nena bolj pametnih stavri, k sm jih prebrav tle na forumu. Motorizem je drag  "šport" . Velik danra požre če se voziš. Pa še nisem mel motorja, k ga ne bi blo trrea šramfat. Pa vsak se sem pra taj pokvari. 

Sm pa pelu GSA 1250. Res vrhunski stroj. A bi ga mel... kuj. pa tud če se kje pokavri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, TakeALookAround said:

BMW je poceni kokr vidm :) . Na KTM mas od 500 do 1000 servise :)

Pol je oranzni tvojo racunico 0,15€/km cist podrl? Ni sam drazji benz, farba motorja tud steje....😂

  • Hvala 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pol je oranzni tvojo racunico 0,15€/km cist podrl? Ni sam drazji benz, farba motorja tud steje....😂

.

... sevede šteje 👍

... sam more bit taprava 🤣

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/1/2022 at 9:37 PM, Dreher said:

 

»Freude am Fahren« pri meni je minila BMW R 1200 GS

Na mojem »konjičku« BMW R 1200 GS letnik 2018, ki sem ga do malo nazaj oboževal in za 20700 EUR novega kupil pri Selmarju v Celju, sem pred časom pri 32000 km začel opažati nenavadno mehansko klikanje na desni strani motorja. Nisem bil siguren ali je dejansko kaj, ali si vse skupaj domišljam, ampak kmalu sem s kolegi, ki tudi vozijo ta motor lahko potrdil, da z mojim motornim kolesom nekaj ni v redu. Okrog 5. julija sem klical Selmarja v Mariboru in se poskušal dogovoriti za termin. Bil sem presenečen, ko mi referent na telefonu ni znal dodeliti termina. Izmikal se je, da imajo »full gužvo« in dopuste. OK razumem, sam sem podjetnik ta letni čas ljudje radi gredo na dopuste in seveda prihaja do preobremenitev zaposlenih, ki ostanejo da delu in posledično zaostankov. Ker sem 10. julija ravno imel pot v Maribor in so pred vrati bili letni dopusti sem si mislil, da se vseeno oglasim pri Selmarju v Mariboru, mehaniku ukradem 5 minut in se na mestu posvetujem. Mislil sem si, da grem tja, vprašam za mnenje in ker nimam sile zaradi dopustov jim pustim motor tam, oni pa imajo v miru časa tri tedne ali več, da si pogledajo zadevo in ob dejanski napaki to odpravijo. Rečeno storjeno se odpeljem tja. Mehanik tam si je res vzel pet minut, si pogledal oziroma poslušal moj motor in zmedeno zaključil, da rabim termin, motorja pa da brez termina nikakor ne morem tam pustiti. Kljub možnemu defektu na motorju so me odposlali, da sem se odpeljal domov. (52 km). Razočaran sem naslednji dan spet klical za termin. Referent se je spet začel izmikati z dodelitvijo termina itd. na kar ga vprašam kaj zdaj to pomeni in ali mi hoče povedati, da naj grem drugam. Na kar mi potrdi in se strinjam, da če sem že kupil motor pri Selmarju v Celju, pa ga bom odpeljal tja (107 km) na servis.

Po telefonu sem dogovorim za termin in motor v naslednjih dneh dostavim k Selmarju v Celje. Mehanik si je na parkirišču ogledal (poslušal motor) in zaključil, da so zvoki res neobičajni in prihajajo iz desnega cilindra. Olajšan da si ne domišljam nekih napak jim prepustim motor. Čez nekaj dni me kličejo in mi objasnijo diagnozo. Obrabljena odmična gred in dva »Schlepphebla«. Ponudijo mi da bodo dali vlogo za kulanco na BMW Slovenija ali BMW Deutschland ne vem več točno. To se mi je zdelo zelo korektno in pozitivnega mišljenja sem čakal na odgovor. Po ca. dveh tednih sem klical in vprašal kakšno je stanje. Dobim odgovor, da čakajo referenta za garancijske primere ali nekaj podobnega… ne vem več točno. OK ni panike si mislim itak sem bil sam na dopustu. Čez kak teden me kličejo in mi povejo, da je vloga zavrnjena in da bom moral sam financirati strošek 840 EUR. Glede na to, da sem imel narejene vse uradne servise in to pri Selmarju sem bil šokiran. Konec koncev sem kupil BMW-ja zato, ker sem hotel imeti zanesljiv motor in ne neko »kanto« ki jo bom mogel non stop »šraufat«. Referenta po telefonu vprašam zakaj je do tega prišlo ker sem sumil, da so pri velikem servisu pri 21000 km, ko so nastavljali ventile pozabili razmagnetiti »schime«. Po telefonu mi suvereno pove, da po vsej verjetnosti zaradi slabe kvalitete materiala (po moje se sploh ni zavedal kaj je povedal – resnico). Referent me potolaži, da mi bodo dali dobro ceno na kar sicer totalno razočaran in šokiran nad ceno privolim v popravilo. Spet čakam ca. dva tedna da me kdo pokliče ampak avtomatska tajnica mi samo javi, da me bodo poklicali nazaj kaj pa me niso. 16.8.2022 sem imel ravno pot v Štore na kar sem si mislil, da grem osebno povprašam kaj je z mojim motorjem. Spet mi povejo, da čakajo nekega referenta za garancije ali karkoli že… mislim si, mogoče pa le ni vse izgubljeno glede kulance. Na vse zadnje pri 1000 km sem plačal servis utekanja 167 EUR, pri 11000 km letni servis 241 EUR, pri 21000 km veliki servis ca. 460 EUR in pri 28000 km oljni servis ca 200 EUR. Spet čakam in 24.8.2022 končno dobim klic od njihove mlade referentke. MOTOR JE POPRAVLJEN. Haleluja si mislim. Poln pričakovanj previdno vprašam kako je pa kaj s ceno in upam, da mi bodo vseeno odobrili kulanco. Referentka pravi, da mora preveriti in da pokliče nazaj. Pokliče nazaj in pravi 721 EUR. Kljub napovedim o 840 EUR sem bil šokiran. Kot že rečeno odmična gred ne sodi ravno med potrošni material in defekt te pri 32000 km je kratko malo sramota.

26.8.2022 po enem mesecu in pol se končno odpravim po motor. Trdo odločen, da se pritožim na BMW nad njihovo odločitvijo glede kulance si pripravim vzorec izjave o »slabem materialu«, ki ga bom dal v podpis referentu pri Selmarju. Navsezadnje mi je v enem od telefonskih pogovorov dejal, da je razlog za defekt »slaba kvaliteta materiala«. Preden sem šel po motor mi ni bilo jasno kaj vse so pri Selmarju zdaj zamenjali. Motor ima vse skupaj 4 odmične gredi. Glede na ceno in defekt sem bil prepričan, da so menjali vse odmične gredi in »zvode«. Pri prihodu mi potem razložijo, da ne in da so zamenjali samo tistega defektnega. Ko sem jim predložil mojo izjavo, da bi mi jo podpisali, seveda noben ni nikoli izjavil, da je šlo za slabo kvaliteto materiala in odločno so zavrnili, da bi mi izjavo podpisali. Priznam da sem takrat izgubil živce in se res razburil. Vprašal sem jih, če zdaj to pomeni, da se zdaj lahko odpravim domov in čakam, da mi bo zaradi »slabe kvalitete« materiala šla katera od ostalih treh odmičnih gredi in bom lahko spet plačal 721 EUR. S ciničnim nasmehom na obrazu mi njihov referent in za njim cela armada ljudi, ki dela tam v pisarni čist sproščeno (kot da to počnejo vsak dan) razloži, da so pri Selmarju naredili vse v njihovih močeh in v mojem najboljšem interesu (motor je bil pri njih mesec in pol). Ker nisem imel izbire sem seveda plačal in šel.

Ker mi zadeva seveda ni dala miru, sem doma začel googlati in glej ga zlomka tudi našel odgovor. Na tem nemškem forumu je ta napaka zelo dobro poznana in dokumentirana. Mislim, da celo serijska napaka, ki jo v Nemčiji tudi odpravijo pod kulanco. Ob motorju sem pri Selmarju kupil še tri original kovčke cena nekaj čez 1000 EUR, Navigacijo 730 EUR, ščitnike za motor, z montažo 430 EUR, čevlje 170 EUR, čelado 520 EUR. Na koncu kot stranka, nisem bil vreden nič razen posmeha s strani Selmarja.

 

Razmišljam o prodaji motorja, ker je »Freude am fahren« zamenjala »Sorge am fahren« kdaj mi bo šla naslednja odmična gred. Motor ob katerem sem res užival se mi je zameril in izgubil sem veselje do vožnje. Ima kdo podobne izkušnje?

Tole si poglej,pri Italijanih so tudi problemi glede tega...

http://www.quellidellelica.com/vbforums/showthread.php?t=466699

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Obrabljeni odmikači

Očitno so bili na trgu problematični le 2018 letniki.Se pa odzivi bmw-ja od trga do trga različni.(na balkanu ništa novog) Moj 2018 je imel tezave pri 19000km in so baje menjali vse odmične,vsaj tak so rekli na servisu.Kupil sem ga 2021 pri 29000.Glede na to,da nisem bil se lastnik nevem ali je bila kaka garancija,kulanca ali eure na roko niso nič kaj zgovorni.Zdaj v servisni akciji so menjali se kardan,zakaj nimam pojma in pa zvrtali luknjico pod kardanom ki pa sem jo doma zaprl z čepkom (po rekah se ne furam in ne peram ga z wapom)Po moje vhod za umazanujo.:?

Bavarc,jebat ga sam moped je pa zakon :bike:

LP

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

luknjica v kardanu je oddušnik, vsaj kar vem in jo namensko zvrtajo zaradi kondenza. Ne vem, če je pametno, da jo zapreš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luknjo v kardanu so izvrtali z razlogom in ima svoj namen - zračenje. Prej naj bi kondenz ostajal ujet v zaprt prostor in povzročal korozijo na ozobljenju kardanskega sklopa. Zadevo bi sicer lahko rešili elegantneje z vgradnjo para propustnih vložkov, kar pa lahko zmontiraš namesto čepa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takole bi moralo biti. Tisti črni stožec je ventil iz gume ali mehke plastike in prepušča navzven vodo vlago.

 

39354051-1DC0-4BEC-B8BC-4586548E37D4.thumb.jpeg.91a624662b943fd9e84fa50cadf932b0.jpeg

merjenje vibracij in s tem povezano menjati kardan itd...

9D52C480-3C13-4284-84E6-FD1FD05BD0A8.thumb.jpeg.d41019e6e5383f1f053af332f73805b2.jpeg

Drugače pa tukaj 

https://www.gs-forum.eu/threads/serviceaktion-kardanwelle-r1200gs-r1250gs.185771/page-15

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!